Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Tud mene ne navduši nekaj posebno,mogoče ko pride GSA ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba to v živo videt ... vsekakor bi rajši imel stari sistem stikal žmigavcev :glare: ... je pa zato luč toliko bolj všečna :OK: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da se BMW preveč "zapleta" v marketing. Zdaj bodo ponujali tri variante GS-a: TOURING, DYNAMIK in OFFROAD...

Kje so cajti ko si kupil motor in to je bilo to... zdaj je to hujš ko avto...

več na...

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.de/de/de/bike/enduro/r1200gs/r1200gs_packages.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud mene ne navduši nekaj posebno,mogoče ko pride GSA ^_^

Kmet2, mogoče zato, ka je vodno hlajen, pa kot vsi ta pravi motorji, ma izpuh na desni in pogon na levi strani :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja.

Sicer pa prednja luč pa tudi vse ostalo je pa top.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja.

A misliš levo stikalo na levi in obratno?? Kaj zdej ma kot vsi ostali motorji???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja.

Sicer pa prednja luč pa tudi vse ostalo je pa top.

ti si pa čisti bmw-jaš postal..oziroma GS-ovc :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevast okvir, zadni blatnik, raufnik na desni....Se feltne so SKOPIRALI!! Koooopiiiijaaaaa

post-1354-0-20387200-1349205338_thumb.jpg

Brez heca. Na fotkah s profila se mi zdi res podobn Multistradi. Kar je dobro :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevast okvir, zadni blatnik, raufnik na desni....Se feltne so SKOPIRALI!! Koooopiiiijaaaaa

post-1354-0-20387200-1349205338_thumb.jpg

Brez heca. Na fotkah s profila se mi zdi res podobn Multistradi. Kar je dobro :-)

5531958Close_Enough.jpg

Podobnost je res neverjetna ja :grim Oba imata kolesa, izpuh in luči :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso veliko spreminjali, kar bi tudi bila neumnost, glede na prodajne številke. Tisto kar so spremenili pa meni deluje boljše. Maska je sicer še vedno grda in luči majhne a je to bolj vprašanje subjektivne percepcije, vse ostalo pa je videti dobro, tako kot je bilo že do sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa hud, tudi barvne kombinacije mu pašejo, mogoče sem malo razoćaran nad "samo" 123 konji, ampak Ok sej ni cestak, tudi navor šteje in podajanje le tega.

Če ne bodo pretiravali s ceno mislim da si bodo spet odrezali dobršen del pogače :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa hud, tudi barvne kombinacije mu pašejo, mogoče sem malo razoćaran nad "samo" 123 konji, ampak Ok sej ni cestak, tudi navor šteje in podajanje le tega.

Če ne bodo pretiravali s ceno mislim da si bodo spet odrezali dobršen del pogače :OK:

S ceno bodo sigurno spet pretiravali, osnovne verzije sigurno ne bo pod 16 jurčki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2, mogoče zato, ka je vodno hlajen, pa kot vsi ta pravi motorji, ma izpuh na desni in pogon na levi strani :naughty:

voda še za čevlje ni dobra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vas toliko moti ta voda? Slabše gotovo ni, motor ima bolj konstantno temperaturo, ki zagotavlja optimalno delovanje, vzdrževanja pa praktično tudi ni nič več zaradi tega.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vas toliko moti ta voda? Slabše gotovo ni, motor ima bolj konstantno temperaturo, ki zagotavlja optimalno delovanje, vzdrževanja pa praktično tudi ni nič več zaradi tega.

Pa sej ne gre za ................vodo!

Gre za "dušo"............................!

Fotr je mel R45 in oljno-zračno hlajenje. Pa je stvar delala brez problemov ..........................in še danes gre.

Ve se BMW ................bokser..................to-je-to.

Je pa je, da je u iber kunštn neki tko dobrga..............................narest še bolš.

Mel ga sicer ne bi, je pa spodoben kos motorja.

Lušten moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne vem, men ni všeč ker ima pumpo, tesnila in mehak alu-hladilnik. Samo še nekaj členov več v verigi, ki lahko odpovejo.

KTM ima kar nekaj težav zaradi vode.

Manj je včasih več. Še posebej v primeru endur za samotne svetovne popotnike, ki se vozijo po gneči ljubljanskih ulic :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 .

Ja................sej.....................kolkr zadnje cajte GS-ov prodajo...................... se je za bat, .........................da bodo motorji z EURO 3 ........................onesnažili celo Evropo, če že ne kar celega planeta......................................!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja................sej.....................kolkr zadnje cajte GS-ov prodajo...................... se je za bat, .........................da bodo motorji z EURO 3 ........................onesnažili celo Evropo, če že ne kar celega planeta......................................!

še dobr, da ne klofaš tehle.....................(pik) po navadnem papirju, ker bi posekal vse gozdove samo zate

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 .

A še ne prodajaš ? K od včeraj jih je kar nekaj novih na AN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A še ne prodajaš ? K od včeraj jih je kar nekaj novih na AN

Ne, ker novga GSA še ni in bi potem vse za sladoled pa sladkarije zapravu :grrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 .

A pol ni več vožnje po Mariboru. Je treba Kanglerja v BMW poslat, da na motor zmontirajo še kak elektromotor...

Tanovi je dober, čeprav sem na prvi pogled ponovno zaljubljen v tastarega :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!