Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tud mene ne navduši nekaj posebno,mogoče ko pride GSA ^_^
boych Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Treba to v živo videt ... vsekakor bi rajši imel stari sistem stikal žmigavcev :glare: ... je pa zato luč toliko bolj všečna ... krucymucy 1
corser Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Jaz mislim, da se BMW preveč "zapleta" v marketing. Zdaj bodo ponujali tri variante GS-a: TOURING, DYNAMIK in OFFROAD... Kje so cajti ko si kupil motor in to je bilo to... zdaj je to hujš ko avto... več na... http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.de/de/de/bike/enduro/r1200gs/r1200gs_packages.html
igorkr Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tud mene ne navduši nekaj posebno,mogoče ko pride GSA ^_^ Kmet2, mogoče zato, ka je vodno hlajen, pa kot vsi ta pravi motorji, ma izpuh na desni in pogon na levi strani :naughty: Kmet2 in cedevita 2
corser Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Izpuh so prestavli zato, da "ta stari" kovčki ne bodo pasali gor... Cartman, cedevita, krucymucy in 2 others 5
krucymucy Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja. Sicer pa prednja luč pa tudi vse ostalo je pa top.
igorkr Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja. A misliš levo stikalo na levi in obratno?? Kaj zdej ma kot vsi ostali motorji???
biker77 Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Stikala za vklop smernikov bi lahko ostala takšna kot so bila, ker je tak sistem "naraven" in sploh ne zahteva privajanja. Sicer pa prednja luč pa tudi vse ostalo je pa top. ti si pa čisti bmw-jaš postal..oziroma GS-ovc DAMI34 in krucymucy 2
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Cevast okvir, zadni blatnik, raufnik na desni....Se feltne so SKOPIRALI!! Koooopiiiijaaaaa Brez heca. Na fotkah s profila se mi zdi res podobn Multistradi. Kar je dobro :-) hilton 1
Andrej777 Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Cevast okvir, zadni blatnik, raufnik na desni....Se feltne so SKOPIRALI!! Koooopiiiijaaaaa Brez heca. Na fotkah s profila se mi zdi res podobn Multistradi. Kar je dobro :-) Podobnost je res neverjetna ja :grim Oba imata kolesa, izpuh in luči Kmet2 1
Fritz Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Niso veliko spreminjali, kar bi tudi bila neumnost, glede na prodajne številke. Tisto kar so spremenili pa meni deluje boljše. Maska je sicer še vedno grda in luči majhne a je to bolj vprašanje subjektivne percepcije, vse ostalo pa je videti dobro, tako kot je bilo že do sedaj.
u-r-o-s Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Men je pa hud, tudi barvne kombinacije mu pašejo, mogoče sem malo razoćaran nad "samo" 123 konji, ampak Ok sej ni cestak, tudi navor šteje in podajanje le tega. Če ne bodo pretiravali s ceno mislim da si bodo spet odrezali dobršen del pogače
sayo Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Men je pa hud, tudi barvne kombinacije mu pašejo, mogoče sem malo razoćaran nad "samo" 123 konji, ampak Ok sej ni cestak, tudi navor šteje in podajanje le tega. Če ne bodo pretiravali s ceno mislim da si bodo spet odrezali dobršen del pogače S ceno bodo sigurno spet pretiravali, osnovne verzije sigurno ne bo pod 16 jurčki
GOSAK Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Kmet2, mogoče zato, ka je vodno hlajen, pa kot vsi ta pravi motorji, ma izpuh na desni in pogon na levi strani :naughty: voda še za čevlje ni dobra
krucymucy Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 (popravljeno) Kaj vas toliko moti ta voda? Slabše gotovo ni, motor ima bolj konstantno temperaturo, ki zagotavlja optimalno delovanje, vzdrževanja pa praktično tudi ni nič več zaradi tega. Popravljeno Oktober 3, 2012. Popravil krucymucy DAMI34 1
papez47 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Kaj vas toliko moti ta voda? Slabše gotovo ni, motor ima bolj konstantno temperaturo, ki zagotavlja optimalno delovanje, vzdrževanja pa praktično tudi ni nič več zaradi tega. Pa sej ne gre za ................vodo! Gre za "dušo"............................! Fotr je mel R45 in oljno-zračno hlajenje. Pa je stvar delala brez problemov ..........................in še danes gre. Ve se BMW ................bokser..................to-je-to. Je pa je, da je u iber kunštn neki tko dobrga..............................narest še bolš. Mel ga sicer ne bi, je pa spodoben kos motorja. Lušten moped. MariborBMW 1
suntrace14 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ma ne vem, men ni všeč ker ima pumpo, tesnila in mehak alu-hladilnik. Samo še nekaj členov več v verigi, ki lahko odpovejo. KTM ima kar nekaj težav zaradi vode. Manj je včasih več. Še posebej v primeru endur za samotne svetovne popotnike, ki se vozijo po gneči ljubljanskih ulic
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 .
papez47 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 . Ja................sej.....................kolkr zadnje cajte GS-ov prodajo...................... se je za bat, .........................da bodo motorji z EURO 3 ........................onesnažili celo Evropo, če že ne kar celega planeta......................................!
corser Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ja................sej.....................kolkr zadnje cajte GS-ov prodajo...................... se je za bat, .........................da bodo motorji z EURO 3 ........................onesnažili celo Evropo, če že ne kar celega planeta......................................! še dobr, da ne klofaš tehle.....................(pik) po navadnem papirju, ker bi posekal vse gozdove samo zate krucymucy 1
sayo Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 . A še ne prodajaš ? K od včeraj jih je kar nekaj novih na AN
Kmet2 Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 A še ne prodajaš ? K od včeraj jih je kar nekaj novih na AN Ne, ker novga GSA še ni in bi potem vse za sladoled pa sladkarije zapravu :grrr
MariborBMW Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Bavarci so si omislili vodno hlajen agregat,ker več niso mogli zadostit euro standardom. Z zračno -oljno hlajenim boxerjem so dosegli največ EURO 3,po letu 2014 pa bo zahtevano EURO 4 . A pol ni več vožnje po Mariboru. Je treba Kanglerja v BMW poslat, da na motor zmontirajo še kak elektromotor... Tanovi je dober, čeprav sem na prvi pogled ponovno zaljubljen v tastarega
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se