Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Takole izgleda agregat iz strani, tule pa več slik, da potešimo radovednost kaj se skriva v "drobovju".

post-7865-0-36874500-1349722462_thumb.jpg

Objavljeno

Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante.

lp andrej

Objavljeno

Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante.

lp andrej

Kaj te moti na stranskih kovčkih?
Objavljeno

Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante.

lp andrej

Mogoče, samo mogoče, bi bilo res lepo od tebe, če bi lahko svojo trditev argumentiral.

Imamo že dve temi o BMW-jih polne nebuloz, prvinskih krikov, izbruhov in neargumentiranih klobas, pa bi bilo strašansko fino in fajn in štosno imet še eno temo, kjer se z odgovori malo potrudite. A bi šlo al je prenaporno?

Objavljeno

Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši.

GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši.

lp andrej

Objavljeno

Sklopka mi je nekam sumljiva... a je res spredaj in v motorju :?

Objavljeno

Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši.

GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši.

lp andrej

hvala.

Objavljeno

Mogoče, samo mogoče, bi bilo res lepo od tebe, če bi lahko svojo trditev argumentiral.

Imamo že dve temi o BMW-jih polne nebuloz, prvinskih krikov, izbruhov in neargumentiranih klobas, pa bi bilo strašansko fino in fajn in štosno imet še eno temo, kjer se z odgovori malo potrudite. A bi šlo al je prenaporno?

V eni izmed prejšnjih povezanih tem imaš tudi sliko, posneto v MOJI GARAŽI.

Vsako svojo izjavo poskušam argumentirati, predvsem pa posredovati svoje izkušnje. To, da sem pristaš BMW-ja naj ne bo ovira, da bi bil nekorekten do konstrukcijskih rešitev ostalih proizvajalcev.

LP andrej

Objavljeno

Sklopka mi je nekam sumljiva... a je res spredaj in v motorju :?

Da!

Pa še pogled pod "obleko".

post-7865-0-85368900-1349727448_thumb.jpg

post-7865-0-04810100-1349727462_thumb.jpg

post-7865-0-58504400-1349727491_thumb.jpg

post-7865-0-52187600-1349727536_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dobre slike. Tu se lepše vidi. Zna bit boljše tole. Kar se pa skupnega ohišja tiče ima zadeva ravno toliko prednosti kot slabosti. Upam, da ne bodo imeli preveč porodnih težav.

BTW Zdaj ko je vodno hlajen bi lahko motor zavrtel za 90 in bi še joške fajn skril :P

Objavljeno

Kaj recimo je prednost tega sistema? Slabosti vidim dve, za menjalnik in zdravje zobnikov je gotovo boljše namensko olje višjih viskoznosti, za motor velja enako. Pač neko olje s posebnimi zahtevami bo treba uporabljat. V stari zasnovi lahko v skrajnem primeru naliješ ina delta 5.

Objavljeno

Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši.

GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši.

lp andrej

Če govoriva o plastičnih kovčkih,je stvar zelo preprosto rešljiva! Na štiftu,niplu ne vem kako bi povedal je navoj in kontra matica,ki jo lahko vijačiš notri in ven,no tu se reši tvoj problem z obupnim fiksiranjem in majavostjo.Meni osebno pa je funkcija raztegljivosti po tvoje zelo simpatična in uporabna.

Kar se pa tiče dizajna.....vsake oči imajo svojega malarja :)

Objavljeno

Kaj recimo je prednost tega sistema? Slabosti vidim dve, za menjalnik in zdravje zobnikov je gotovo boljše namensko olje višjih viskoznosti, za motor velja enako. Pač neko olje s posebnimi zahtevami bo treba uporabljat. V stari zasnovi lahko v skrajnem primeru naliješ ina delta 5.

Stari sistem je imel ločen menjalnik in motor. Težava lahko nastane z tesnenjem. Recimo da ti spusti semering na glavni gredi (to se je dogajalo). Posledično ne menjavaš samo tesnila ampak še sklopko, ker ti jo zamasti. Tudi menjava sklopke je bila težja, ker si moral razkopat celoten zadnji konec. Takle čez prst bi si upal trdit, da je bil starejši sistem težji.

Tale 2013 ima vse v enem kosu. Če crkne menjalnik opilki letijo po celem motorju. Če gre sklopka imaš spet usrano olje. Bo pa sklopko lažje zamenjat, ker je spredaj. Manj šans, da kje pricuri olje. Glede na to, da ima večino motorjev takšen princip, je izdelava verjetno cenejša. Mogoče bo ta zasnova prinesla bolj gladko pretikanje. Čas bo pokazal kako se tole obnese na GSu...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tale 2013 ima vse v enem kosu. Če crkne menjalnik opilki letijo po celem motorju.

Ti ga pa pokaš, kva misliš da ma pa oljni filter pa zarad lepšga :slap:

Objavljeno

prototip vodno hlajenega GS-a .)

post-5502-0-08335500-1349793280_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vse lepo in prav! Kaj hudiča so šli menjat dimenzije gume...

Motorja niso menjali zaradi EURO norm, saj bi jih brez težav dosegli tudi z zračno hlajenim mopedom. Stvar je v tem, da če želiš prodajat, se morš vsake toliko spomnit kakšne "revolucije", da gre biznis naprej....

A kdo kupi kakšnega GS-a. Lahko dva, tri, štiri.... :blush::kva1:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Vse lepo in prav! Kaj hudiča so šli menjat dimenzije gume...

Motorja niso menjali zaradi EURO norm, saj bi jih brez težav dosegli tudi z zračno hlajenim mopedom. Stvar je v tem, da če želiš prodajat, se morš vsake toliko spomnit kakšne "revolucije", da gre biznis naprej....

A kdo kupi kakšnega GS-a. Lahko dva, tri, štiri.... :blush::kva1:

kakšne dimenzije so?

Objavljeno

kakšne dimenzije so?

Kar ta prave...

od 15.000km do 115.000 km

Barva po želji!

Objavljeno

Kar ta prave...

od 15.000km do 115.000 km

Barva po želji!

sem za "črne gume " vprašal :kva1:

Objavljeno

kakšne dimenzije so?

120/70/19

170/60/17

Objavljeno

Kar ta prave...

od 15.000km do 115.000 km

Barva po želji!

Sem videl ja tvojega s 115k :)

Kateri je pa best buy? :)

Objavljeno

Po gumah se vidi, da je bolj za cesto prirejen, tudi po teži.

tako kot 1200 adventure ne?

Objavljeno

tako kot 1200 adventure ne?

Normalno... 260kg ni za v drek, razen ce si chuck norris, kot nekateri tle gor :)

Objavljeno

Normalno... 260kg ni za v drek, razen ce si chuck norris, kot nekateri tle gor :)

mislil sem ktm 1200 adventure..ma isto dimenzijo gum

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!