MiNa Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Takole izgleda agregat iz strani, tule pa več slik, da potešimo radovednost kaj se skriva v "drobovju". krucymucy, rdeci_vragec, ciciban in 1 other 4
THOMPSON Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante. lp andrej
Kmet2 Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante. lp andrej Kaj te moti na stranskih kovčkih?
Cufa Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Ne razumem, da so izdelavo in predvsem projektiranje stranskih kovčkov zaupali istemu IDIOTU/BEBCU/NESPOSOBNEŽU/ŠALABAJZERJU, kot pri prejsnjem modelu. Pred Stalingradom so Nemci take modele streljali, ne pa imeli za projektante. lp andrej Mogoče, samo mogoče, bi bilo res lepo od tebe, če bi lahko svojo trditev argumentiral. Imamo že dve temi o BMW-jih polne nebuloz, prvinskih krikov, izbruhov in neargumentiranih klobas, pa bi bilo strašansko fino in fajn in štosno imet še eno temo, kjer se z odgovori malo potrudite. A bi šlo al je prenaporno?
THOMPSON Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši. GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši. lp andrej
ciciban Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Sklopka mi je nekam sumljiva... a je res spredaj in v motorju
Cufa Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši. GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši. lp andrej hvala.
THOMPSON Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Mogoče, samo mogoče, bi bilo res lepo od tebe, če bi lahko svojo trditev argumentiral. Imamo že dve temi o BMW-jih polne nebuloz, prvinskih krikov, izbruhov in neargumentiranih klobas, pa bi bilo strašansko fino in fajn in štosno imet še eno temo, kjer se z odgovori malo potrudite. A bi šlo al je prenaporno? V eni izmed prejšnjih povezanih tem imaš tudi sliko, posneto v MOJI GARAŽI. Vsako svojo izjavo poskušam argumentirati, predvsem pa posredovati svoje izkušnje. To, da sem pristaš BMW-ja naj ne bo ovira, da bi bil nekorekten do konstrukcijskih rešitev ostalih proizvajalcev. LP andrej
MiNa Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Sklopka mi je nekam sumljiva... a je res spredaj in v motorju Da! Pa še pogled pod "obleko". krucymucy in ciciban 2
ciciban Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Dobre slike. Tu se lepše vidi. Zna bit boljše tole. Kar se pa skupnega ohišja tiče ima zadeva ravno toliko prednosti kot slabosti. Upam, da ne bodo imeli preveč porodnih težav. BTW Zdaj ko je vodno hlajen bi lahko motor zavrtel za 90 in bi še joške fajn skril
krucymucy Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Kaj recimo je prednost tega sistema? Slabosti vidim dve, za menjalnik in zdravje zobnikov je gotovo boljše namensko olje višjih viskoznosti, za motor velja enako. Pač neko olje s posebnimi zahtevami bo treba uporabljat. V stari zasnovi lahko v skrajnem primeru naliješ ina delta 5.
Kmet2 Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Majavi so- obupno slabo se fiksirajo (zahaklane porukaš z roko, pa misliš da jih nisi zapel na tretji točki) , stransko obpiranje je nepraktično,funkcija raztegljivosti neuporabna, dizajn z zadnje strani za kozlat! V Tenerikene originalne stlačim precej več, čeprav so po volumnu manjši. GSA-jevi alu pa so neprimerno boljši in predvsem leeeepši. lp andrej Če govoriva o plastičnih kovčkih,je stvar zelo preprosto rešljiva! Na štiftu,niplu ne vem kako bi povedal je navoj in kontra matica,ki jo lahko vijačiš notri in ven,no tu se reši tvoj problem z obupnim fiksiranjem in majavostjo.Meni osebno pa je funkcija raztegljivosti po tvoje zelo simpatična in uporabna. Kar se pa tiče dizajna.....vsake oči imajo svojega malarja basbas 1
ciciban Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Kaj recimo je prednost tega sistema? Slabosti vidim dve, za menjalnik in zdravje zobnikov je gotovo boljše namensko olje višjih viskoznosti, za motor velja enako. Pač neko olje s posebnimi zahtevami bo treba uporabljat. V stari zasnovi lahko v skrajnem primeru naliješ ina delta 5. Stari sistem je imel ločen menjalnik in motor. Težava lahko nastane z tesnenjem. Recimo da ti spusti semering na glavni gredi (to se je dogajalo). Posledično ne menjavaš samo tesnila ampak še sklopko, ker ti jo zamasti. Tudi menjava sklopke je bila težja, ker si moral razkopat celoten zadnji konec. Takle čez prst bi si upal trdit, da je bil starejši sistem težji. Tale 2013 ima vse v enem kosu. Če crkne menjalnik opilki letijo po celem motorju. Če gre sklopka imaš spet usrano olje. Bo pa sklopko lažje zamenjat, ker je spredaj. Manj šans, da kje pricuri olje. Glede na to, da ima večino motorjev takšen princip, je izdelava verjetno cenejša. Mogoče bo ta zasnova prinesla bolj gladko pretikanje. Čas bo pokazal kako se tole obnese na GSu... sayo in krucymucy 2
sayo Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Tale 2013 ima vse v enem kosu. Če crkne menjalnik opilki letijo po celem motorju. Ti ga pa pokaš, kva misliš da ma pa oljni filter pa zarad lepšga ciciban 1
CeneR Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 prototip vodno hlajenega GS-a .) trebor in sayo 2
bladzo Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Vse lepo in prav! Kaj hudiča so šli menjat dimenzije gume... Motorja niso menjali zaradi EURO norm, saj bi jih brez težav dosegli tudi z zračno hlajenim mopedom. Stvar je v tem, da če želiš prodajat, se morš vsake toliko spomnit kakšne "revolucije", da gre biznis naprej.... A kdo kupi kakšnega GS-a. Lahko dva, tri, štiri.... dromomaniac 1
solorider Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Vse lepo in prav! Kaj hudiča so šli menjat dimenzije gume... Motorja niso menjali zaradi EURO norm, saj bi jih brez težav dosegli tudi z zračno hlajenim mopedom. Stvar je v tem, da če želiš prodajat, se morš vsake toliko spomnit kakšne "revolucije", da gre biznis naprej.... A kdo kupi kakšnega GS-a. Lahko dva, tri, štiri.... kakšne dimenzije so?
bladzo Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 kakšne dimenzije so? Kar ta prave... od 15.000km do 115.000 km Barva po želji!
solorider Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Kar ta prave... od 15.000km do 115.000 km Barva po želji! sem za "črne gume " vprašal
CeneR Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 kakšne dimenzije so? 120/70/19 170/60/17 solorider 1
Snečer Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Po gumah se vidi, da je bolj za cesto prirejen, tudi po teži.
u-r-o-s Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Kar ta prave... od 15.000km do 115.000 km Barva po želji! Sem videl ja tvojega s 115k Kateri je pa best buy?
biker77 Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Po gumah se vidi, da je bolj za cesto prirejen, tudi po teži. tako kot 1200 adventure ne?
gift Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 tako kot 1200 adventure ne? Normalno... 260kg ni za v drek, razen ce si chuck norris, kot nekateri tle gor Kmet2 1
biker77 Objavljeno Oktober 9, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2012 Normalno... 260kg ni za v drek, razen ce si chuck norris, kot nekateri tle gor mislil sem ktm 1200 adventure..ma isto dimenzijo gum
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se