Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Meni je vse jano že dolgo....lepo, da se trudiš ne škodi, če kaj veš več kot drugi od tega glava ne boli, boli pa, če vzstrajaš v zmoti ...(poglej kaj si napisal v tistem postu, bo ti vse jasno) kar tako naprej si že skoraj pogruntal definicijo....

lp

Ja. Bati se hladijo z izparevanjem goriva, če goriva ni dovolj se zna zgoditi kaka luknja v batu.

Avtov so dosti uničili na tak način. Večjo turbino, goriva pa isto.

Zdej tole je čisto druga scena s temi boosterji, sam vseeno.

Kaj točno te moti? Če si hotel samo provocirat se premakni v temo ki je za to namenjena.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako po domače, ko gorivo pride v kompresijski prostor se uplini, s tem ko se uplini odvzame temperaturo okolici. Če odvzame premalo imaš stopljen bat in ali ventile.

Bat ti stopi (prebije) samo prevelika temperatura,ki nastane zaradi napačne(prevroče) svečke,samovžiga(klenkanja) benzin premalo okt.,preveč predvžiga,matranje mašine vožnja z premalo obrati. Pogoj je tudi pravilno razmerje gorivo zrak mora biti vedno med 1:9 pri hladni mašini in pri vroči 1:12 za to poskrbi Vplinjač (se pravi gorivo VPLINI) ali po Nemško Vergazer (vplinjevalec) pravijo mu tidi cerstojber kar pomeni v prevodu razprševalec ! Mešanica goriva in benzina naj bi bila v vseh režimih vožnje idealna zakar danes poskrbi računalnik z vsemi inputi.Za hlajenje bata bolj kot mešanica goriva in zraka poskrbi olje in cilinder,ki je vodno ali zračno hlajen,kajti v vseh 4-rih taktih pride v stik z mešanico zraka+goriva samo v kompresijskem taktu in še v tem taktu z visokimi obrati je 30 stop. predvžiga pred gornjo mrtvo točko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj točno te moti? Če si hotel samo provocirat se premakni v temo ki je za to namenjena.

Vidim da te zelo muči, preberi prvi stavek, če mi na testu na pišeš to besedo si pogrnil ......a gorivo izpareva ali izgoreva v zgorevalnem prostoru ...ok če imaš željo po več znanja ti priporočam kakšen bolj strokovno branje kot wikija :grim n.prm v kakšnih tolerancah funkcionira motor F1 ali motor moto GP kar veselo na delo, boš imel manj časa za replike :kva2:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole si pa ti res zelooo po domače prevedel.......

Dejstvo je da bmw-ji laufajo zelo na revno, ker ECU skuša drzati lamdo na 1....

Ker:

Če bi deloval na 0,85lamde (malo bolj bogata mešanica )bi imel 3do 4% večji navor (tudi do 6-10 % če bi se povečal predvžig istočasno)a bi imel nižjo temperaturo zgorevanj in s tem posledično manj nox a več HCC in CO se pravi manj ekološko, a večjo moč motorja

Pri lamda1,15 pa imaš za 5% manjšo moč višjo temperaturo zgorevanja posledično več Nox a manj HCC in CO....bolj ekološko-menda

Ker v tovarni ne delajo različnih programov za različne države pač napišejo program (tabele z razmerji gorivo/zrak) da ustreza večini predpisom in tako imamo ekološko, a včasih cukajočo mašino....

Z raznimi mem-jeti pa pač goljufamo računalnik da se pač drugače obnaša (obogati mešanico) in na ta način poveča moč in posledično tudi zmanjša - ja zmanjša porabo (ker povečanje količine ni tako veliko kot je povečanje moči) je pa več CO in HCC...mejne vrednosti le teh . so določili birokrati ki največkrat nimajo realnih osnov...

Najbolje pa bi bilo popraviti tabele v ecu, a kaj ko ne dovolijo dostopa do programa (vsaj na zunaj preko obd-ja) no da se pa priti tudi direkktno do programa-tabel, a je treba odpreti( ohišje) ter nato s posebnim programatorjem (BMSK) prebrati in popraviti tabele..

Moj prejekt za čez zimo....

Tako da možnosti vedno so

lp

lado

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da te zelo muči, preberi prvi stavek, če mi na testu na pišeš to besedo si pogrnil ......a gorivo izpareva ali izgoreva v zgorevalnem prostoru ...ok če imaš željo po več znanja ti priporočam kakšen bolj strokovno branje kot wikija :grim n.prm v kakšnih tolerancah funkcionira motor F1 ali motor moto GP kar veselo na delo, boš imel manj časa za replike :kva2:

lp

Pred vžigom pa se z gorivom zgodi kaj točno?

edit: Lado to je odgovor evo. Hvala.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato k maš nogo veliko ko dojenčkov grob :lol1:

42 številka je res hudo velika ja..

To si moral posebej pokazati v videu? :OK:

ja, ker to me pa tako nervira da si mislt ne moreš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Še ni nobenga lastnika ?

Ne ker je dobavljiv šele v začetku drugega leta,so pa že vplačani,baje :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ga že mel namen vplačat... pol je pa guzzi predstavil novo californijo... zdaj bom še pa mal šparal! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... me se zdi, da ga imam jest .... mislm da so mi ga odmontiral dol, k so montiral gor ploščo zadej za topcase .... ker sem dal namontirat gor kufre od navadnga GS-a ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam za prodat originalni zadnji izpušni lonec za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008!

Cena: sitnica...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Morale bi biti LED luči, to pa je kar nekaj :)

http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/bikes/sport/r1200s/r1200s_main.html&notrack=1

Masa praznega vozila, pripravljeno na vožnjo, polna posoda za gorivo 1) 1) 238 kg

1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90%

Drugače pa je kar zmerna cena za bmwja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na

je bil Chris McNeil ne Pfeiffer.

Mogoče je pa le stvar v motorju, kot angleški delovni konj proti lipicancu.

Chris Pfeiffer je delal cudeze (verjetno jih se vedno) tudi na F800, vendar ne na GS modelu ampak na F800R. Do sedaj verjetno obvlada v nulo tudi tegale "tezkega"novorojencka :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!