krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 (popravljeno) Meni je vse jano že dolgo....lepo, da se trudiš ne škodi, če kaj veš več kot drugi od tega glava ne boli, boli pa, če vzstrajaš v zmoti ...(poglej kaj si napisal v tistem postu, bo ti vse jasno) kar tako naprej si že skoraj pogruntal definicijo.... lp Ja. Bati se hladijo z izparevanjem goriva, če goriva ni dovolj se zna zgoditi kaka luknja v batu. Avtov so dosti uničili na tak način. Večjo turbino, goriva pa isto. Zdej tole je čisto druga scena s temi boosterji, sam vseeno. Kaj točno te moti? Če si hotel samo provocirat se premakni v temo ki je za to namenjena. Popravljeno November 6, 2012. Popravil krucymucy
Bremzer Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Tako po domače, ko gorivo pride v kompresijski prostor se uplini, s tem ko se uplini odvzame temperaturo okolici. Če odvzame premalo imaš stopljen bat in ali ventile. Bat ti stopi (prebije) samo prevelika temperatura,ki nastane zaradi napačne(prevroče) svečke,samovžiga(klenkanja) benzin premalo okt.,preveč predvžiga,matranje mašine vožnja z premalo obrati. Pogoj je tudi pravilno razmerje gorivo zrak mora biti vedno med 1:9 pri hladni mašini in pri vroči 1:12 za to poskrbi Vplinjač (se pravi gorivo VPLINI) ali po Nemško Vergazer (vplinjevalec) pravijo mu tidi cerstojber kar pomeni v prevodu razprševalec ! Mešanica goriva in benzina naj bi bila v vseh režimih vožnje idealna zakar danes poskrbi računalnik z vsemi inputi.Za hlajenje bata bolj kot mešanica goriva in zraka poskrbi olje in cilinder,ki je vodno ali zračno hlajen,kajti v vseh 4-rih taktih pride v stik z mešanico zraka+goriva samo v kompresijskem taktu in še v tem taktu z visokimi obrati je 30 stop. predvžiga pred gornjo mrtvo točko.
royal Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Kaj točno te moti? Če si hotel samo provocirat se premakni v temo ki je za to namenjena. Vidim da te zelo muči, preberi prvi stavek, če mi na testu na pišeš to besedo si pogrnil ......a gorivo izpareva ali izgoreva v zgorevalnem prostoru ...ok če imaš željo po več znanja ti priporočam kakšen bolj strokovno branje kot wikija :grim n.prm v kakšnih tolerancah funkcionira motor F1 ali motor moto GP kar veselo na delo, boš imel manj časa za replike lp
lado Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Tole si pa ti res zelooo po domače prevedel....... Dejstvo je da bmw-ji laufajo zelo na revno, ker ECU skuša drzati lamdo na 1.... Ker: Če bi deloval na 0,85lamde (malo bolj bogata mešanica )bi imel 3do 4% večji navor (tudi do 6-10 % če bi se povečal predvžig istočasno)a bi imel nižjo temperaturo zgorevanj in s tem posledično manj nox a več HCC in CO se pravi manj ekološko, a večjo moč motorja Pri lamda1,15 pa imaš za 5% manjšo moč višjo temperaturo zgorevanja posledično več Nox a manj HCC in CO....bolj ekološko-menda Ker v tovarni ne delajo različnih programov za različne države pač napišejo program (tabele z razmerji gorivo/zrak) da ustreza večini predpisom in tako imamo ekološko, a včasih cukajočo mašino.... Z raznimi mem-jeti pa pač goljufamo računalnik da se pač drugače obnaša (obogati mešanico) in na ta način poveča moč in posledično tudi zmanjša - ja zmanjša porabo (ker povečanje količine ni tako veliko kot je povečanje moči) je pa več CO in HCC...mejne vrednosti le teh . so določili birokrati ki največkrat nimajo realnih osnov... Najbolje pa bi bilo popraviti tabele v ecu, a kaj ko ne dovolijo dostopa do programa (vsaj na zunaj preko obd-ja) no da se pa priti tudi direkktno do programa-tabel, a je treba odpreti( ohišje) ter nato s posebnim programatorjem (BMSK) prebrati in popraviti tabele.. Moj prejekt za čez zimo.... Tako da možnosti vedno so lp lado krucymucy in Kmet2 2
krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 (popravljeno) Vidim da te zelo muči, preberi prvi stavek, če mi na testu na pišeš to besedo si pogrnil ......a gorivo izpareva ali izgoreva v zgorevalnem prostoru ...ok če imaš željo po več znanja ti priporočam kakšen bolj strokovno branje kot wikija :grim n.prm v kakšnih tolerancah funkcionira motor F1 ali motor moto GP kar veselo na delo, boš imel manj časa za replike lp Pred vžigom pa se z gorivom zgodi kaj točno? edit: Lado to je odgovor evo. Hvala. Popravljeno November 6, 2012. Popravil krucymucy
biker77 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Pred vžigom pa se z gorivom zgodi kaj točno? naliješ ga v tank..rezervoar no.. DAMI34 1
krucymucy Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 hehe. V GS-a sicer malo manjkrat.
biker77 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 hehe. V GS-a sicer malo manjkrat. ne men govort
biker77 Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 zakaj se z levo peto zatikam ob štendr??? kopirajo druge al kaj???
sayo Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 zakaj se z levo peto zatikam ob štendr??? kopirajo druge al kaj??? Zato k maš nogo veliko ko dojenčkov grob
Snečer Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 (popravljeno) zakaj se z levo peto zatikam ob štendr??? kopirajo druge al kaj??? To si moral posebej pokazati v videu? Popravljeno November 14, 2012. Popravil Snecer
biker77 Objavljeno November 14, 2012 Opozori Objavljeno November 14, 2012 Zato k maš nogo veliko ko dojenčkov grob 42 številka je res hudo velika ja.. To si moral posebej pokazati v videu? ja, ker to me pa tako nervira da si mislt ne moreš
krucymucy Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 Nova pridobitev ... Wilbers Med montažo ... Zadaj ... Spredaj ... Sem bil tako zatopljen v šraufanje, da nisem uspel poslikat kaj več. Kmet2, pik1, DAMI34 in 1 other 4
FrigoFrops Objavljeno December 3, 2012 Opozori Objavljeno December 3, 2012 Ima mogoce kdo za prodat zadnji prtljaznik od Gs adventure?
Kmet2 Objavljeno December 4, 2012 Opozori Objavljeno December 4, 2012 Še ni nobenga lastnika ? Ne ker je dobavljiv šele v začetku drugega leta,so pa že vplačani,baje :grim
Bambi61 Objavljeno December 4, 2012 Opozori Objavljeno December 4, 2012 Še ni nobenga lastnika ? Jaz sem si zopet kupil GSA-ja!! Potem pa sem se zbudil in videl ,da me je samo mora tlačila :grim zviki, poggy in basbas 3
ferek Objavljeno December 4, 2012 Opozori Objavljeno December 4, 2012 sem ga že mel namen vplačat... pol je pa guzzi predstavil novo californijo... zdaj bom še pa mal šparal!
pik1 Objavljeno December 4, 2012 Opozori Objavljeno December 4, 2012 .... me se zdi, da ga imam jest .... mislm da so mi ga odmontiral dol, k so montiral gor ploščo zadej za topcase .... ker sem dal namontirat gor kufre od navadnga GS-a ....
biker77 Objavljeno December 5, 2012 Opozori Objavljeno December 5, 2012 jest mam komplet givi stranske in zadnji (sam brez plate) za (pro)oddat..nosilce seveda
netopir1930 Objavljeno December 5, 2012 Opozori Objavljeno December 5, 2012 Js mam za prodat originalni zadnji izpušni lonec za BMW R 1200 GS Adventure letnik 2008! Cena: sitnica...
bzq Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 (popravljeno) Navali narode, cene so znane.... http://www.avto.net/....asp?ID=6779844 Pa so res, ali rečejo tam nekje okoli...... Popravljeno December 19, 2012. Popravil bzq
Kmet2 Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Navali narode, cene so znane.... http://www.avto.net/....asp?ID=6779844 Pa so res, ali rečejo tam nekje okoli...... To je cena za goliča oz. golo od golega!!Nima nič razen mašine,dveh koles pa luči
Snečer Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Morale bi biti LED luči, to pa je kar nekaj http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/bikes/sport/r1200s/r1200s_main.html¬rack=1 Masa praznega vozila, pripravljeno na vožnjo, polna posoda za gorivo 1) 1) 238 kg 1) V skladu s smernico 93/93/EWG z vso opremo; posoda za gorivo napolnjena min. 90% Drugače pa je kar zmerna cena za bmwja.
rdeci_vragec Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Na je bil Chris McNeil ne Pfeiffer. Mogoče je pa le stvar v motorju, kot angleški delovni konj proti lipicancu. Chris Pfeiffer je delal cudeze (verjetno jih se vedno) tudi na F800, vendar ne na GS modelu ampak na F800R. Do sedaj verjetno obvlada v nulo tudi tegale "tezkega"novorojencka
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se