Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Prodaja gre tako dobro, da ga bo težava dobiti v Sloveniji. Isto velja za HP4.

Točn tako sem se pozanimal,nč bom počaku do 2014,da pride GSA :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točn tako sem se pozanimal,nč bom počaku do 2014,da pride GSA :P

Ma takrat boš mel glih fertig svojega (beri: carbon all inclusive)... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma takrat boš mel glih fertig svojega (beri: carbon all inclusive)... :grim

Tako je ,moj bo takrat ravno pravšnji za tebe :P:D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil včeri na Selmarju, novi cenejši kot pa ta stari...če se bodo hotli starih znebit bodo ......pustimo se presenetiti...

Bo pa res problem z dobavo novih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ja..fantje, mislim da je edini in največji razlog vseh modifikacij MARKETING in način kako pritegnit kupca. Če detaljno pogledamo nam Nemci niso ponudili tople vode. Sploh pa vodno  hlajenje je vprašljivo saj je od daleč razvidno, da hlajenje ki  ga je prej opravljalo olje sedaj opravlja voda, sepravi ni razlike. Voda pa ima manjšo absorbcijo temperature in potrebena je večja površina hladilnika, kar je tudi vidno. Edini plus ki ga pri tem vidim je ekologija (verjetno gre noter kalšen liter olja manj). Sicer pa vsi vemo da imajo motorji z notranjim izgorevanjem najboljše izkoristke pri čim večjih temperaturah, ki nam jih vodno hlajenje ne more dati.

Mislim, da bo s tem narasla cena motorjem s klasično hlajenimi agregati zrak-olje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem olljnim hlajenjem pa eni res pretiravate - BMW-boxser ima ZRAČNO hlajenje in Ne oljno ! nov Boxer ima kombinacijo zrak + voda. Oljni hladilnik se montira pri motorjih kot tudi pri avtih neglede na sistem hlajenja SAMO zaradi hlajenja OLJA kajti olje se v mašini sploh pri večjih obratih segreje krebko preko 160 stopinj oljni hladilniki so zelo majhni pretok olja je kar hiter in oje se ohladi samo za par 10 stopinj kar pripomore k izbolšanju vizkozitete in kasnejšemu trganju oljnega filma bore malo ali NIČ ne pripomore hlajenju mašine in nevem kako vam večini to ni in nebo jasno !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Fermenta: Z oljem ne moreš hladit tistega dela, ki se najbolj greje. Ni brez razloga danes večina vozil vodno hlajenih. Motor se prej  segreje na delovno temperaturo, več konjev lahko ven pljune, pri počasni vožnji in v vročih dneh lepše teče... Meni so sicer bolj všeč zračno hlajeni motorji, ampak dejstvo je, da ima takšna zasnova razen tega, da je preprosta precej pomankljivosti. A si se že kdaj cijazil polno naložen na 40plus v kakšni gužvi? Prav slišiš, da motorju ni všeč, pa še olja zna požret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciciban, če pogledaš dele na shemi, ki jih na R mašini hladi olje vidiš da gre pri novem voda točno tja. Vodno hlajenje je daleč najbolj razširjeno zaradi enega samega razloga in to je cena v primerjavi z efektivnostjo-za manj denarja več muske. Kar se pa tiče žretja olja ga bo pa vsak boxer papcal, ker mu je to v genih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to...Zelo malokrat se povdari, da so boxerji zelo šparovni z gorivom, kar gre pripisati tudi zračnemu hlajenju in s tem višja delovna temperatura in boljše izgorevanje. Če bodo Bavarci hoteli to ohranit pri novem agregatu bo moral bit vodni sistem pod izjemno visokim tlakom morda tudi do 10bar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciciban, če pogledaš dele na shemi, ki jih na R mašini hladi olje vidiš da gre pri novem voda točno tja. Vodno hlajenje je daleč najbolj razširjeno zaradi enega samega razloga in to je cena v primerjavi z efektivnostjo-za manj denarja več muske. Kar se pa tiče žretja olja ga bo pa vsak boxer papcal, ker mu je to v genih.

Meni je GSA popapcal na 10kkm 6dcl olja in se mi res ne zdi pretirano,fantje v temi KTM ADV pravijo na 3000 2dcl olja,se pravi smo tam tam in jaz res ne šparam ročko za gas :P Tudi NejcuGS je na 10kkm popapcal pa še manj,tako,da jaz ne vidim pretirane porabe olja in prisegam na eleganco boxer mašine,navor,varčnost...itd...

No bomo vidli kako se bo obnesel agregat ko ga popustijo poporodni krči,mislim ,da bavarc že ve kaj dela .) je to že večkrat dokazal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to...Zelo malokrat se povdari, da so boxerji zelo šparovni z gorivom, kar gre pripisati tudi zračnemu hlajenju in s tem višja delovna temperatura in boljše izgorevanje. Če bodo Bavarci hoteli to ohranit pri novem agregatu bo moral bit vodni sistem pod izjemno visokim tlakom morda tudi do 10bar.

Saj ta nova mašina ni čisto vodno hlajena, vodno hlajeni so samo izgorevalni prostori to je okoli 30 % ostalo pa še zmeraj hladi zrak, po moje poraba ne bo nič večja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj sanjate te BMW-je, jaz sem ga imel nič posebnega napram ostalim jajcam ;) v ponedeljek bil v Nemčiji prodaja končnemu kupcu ta hip ustavljena, še vedno niso našli vzroka za smrt novinarja na testiranjih, še večje probleme imajo z skuterjem menjujejo agregate, kot jaz gate.... eno leto počat pa pol kupit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Če koga zanima prodam odlično ohranjene aluminijaste kovčke TRAX sw-motech 2 x 45L SIDE CASE in 1 X 38L TOP CASE črne barve.
Cena novega kompleta je bila cca. 1300 eur z vsemi potrebnimi nosilci za BMW 1200 GS. Komplet vsebuje tudi vse potrebne ključavnice + dodatno zaščito nosilcev s ključem.

 

Slika kovčkov :

http://www.Avto.net/ad.asp?ID=7025447

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

ogledujem si 1200gs letnik 2008,ki ima prevoženih 62000km. Kako se vam zdi glede na kilometre...je potreben kak večji servis..koliko stanejo redni servisi..tukaj ste poznavalci...

 

Hvala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!