Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Ali ima kdo za prodat ščitnike za cilindre, mislim na komplet tudi zgornji ščitnik za GS 1200 letnik 2006. Zanima me tudi kje se da najceneje kupiti pri nas te cevne zaščite? Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo za prodat ščitnike za cilindre, mislim na komplet tudi zgornji ščitnik za GS 1200 letnik 2006. Zanima me tudi kje se da najceneje kupiti pri nas te cevne zaščite? Hvala za odgovor.

Mislim,da najceneje v TC v Lj od Givija,poglej pa še za rabljene po netu.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami Touratechove

Zakaj,a so cenejši.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvalitetnejši... Pomenbno je kam so pritrjeni, ali imajo točke, ki ob padcu prevzamejo sile, se polomijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvalitetnejši... Pomenbno je kam so pritrjeni, ali imajo točke, ki ob padcu prevzamejo sile, se polomijo...

A če gledaš po tem pol je pa najbolje met originalne,so najlepše in kvalitetne,mislim pa da je možakar spraševal o najcenejših .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti GS-i se med motoristi širijo kot epidemija. :grrr

Že prav dolgočasno je videti vse motoriste na enakih motorjih, kot to nedeljo na primorskih cestah, ko so prvi prišli na plano. V glavnem so bili Italijani in skoraj vsi na GS-ih, ...če sem videl tri druge motorje v celem popoldnevu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko so pa od Givija?

Za F700GS 90€,zato predvidevam,da so najcenejši tudi za 1200,vem pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Copy paste iz bmw foruma

 

Uradna verzija zadeve:

Odkrili so napako na mestu kjer so prednje vilice spojene z zgornjim mostičkom. Namesto privijačeni, kot do sedaj, so pokrovčki samo prilepljeni v cevi vilic (da je ja čim ceneje). In v enem primeru na motorju, ki je tekel v laboratoriju, je pri cca 60.000 km ta zveza popustila. Na testnih vožnjah baje problemov s tem niso zaznali. Zaradi tega so potegnili zavoro in na brzino razvili posebno orodje, ki se ga privijači na zgornji del cevi vilic, kjer so vstavljeni ti pokrovčki in le to vtisne štiri stožčaste luknje v zunanji obod in s tem dodatno fiksira čepe proti odvitju. Vsi dealerji po svetu, ki že imajo nove GS-e v izložbah bodo/so dobili to orodje, da opravijo to modifikacijo in potem bodo motorji normalno vozni. Hkrati so zaznali problem tudi s previsokim tlakom olja v menjalniku in tudi to naj bi se rešilo v sklopu te akcije.

Smrt angleškega novinarja naj ne bi bila povezana z opisanim problemom z vilicami. Primer preiskuje južnoafriška policija skupaj z BMW Motorrad...

V serijski proizvodnji se bodo čepi v vilice sedaj vseeno vijačili...

Drugače je novi GS, kljub temu, da je bil risan iz belega lista papirja, zadetek v polno. Ob enaki teži (kljub vodnem hlajenju) je motor praktično v vseh režimih delovanja močnejši od predhodnika (ni izgubil na prožnosti kljub 15KM več). Podvozje naj bi bilo izvrstno (pol aktivno vzmetenje, ki se s pomočjo senzorjev hoda vzmetenja sproti prilagaja stanju cestišča). In ciklistika je še bolj igriva. Baje gre noro dobro skozi ovinke...i.gif Še več je dodatne opreme, od tega prvič na GS-u tudi tempomat (ride by wire ročica plina), board comp z še več funkcijami (service interval anz., tlak v gumah,...)

Skratka za kupit in uživat z njim. icon_cool.gif

 

Kljub toliko prevoženim kilometrom se zgodijo takšne zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil sem na dnevu odprtih vrat v Grosuplju,po pravici me je pustil hladnega :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil sem na dnevu odprtih vrat v Grosuplju,po pravici me je pustil hladnega :sleep2:

 

 

Logično, saj je vodno hlajen. ^_^

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Potrebujem vaš nasvet glede napajanja Zumota(350).

Prodajalec je predlagal naj ga povežem direktno na akumulator. GS (in tudi drugi) pa ima spredaj itak eno prosto vtičnico za takšne namene.

Kako ste vi to reševali in zakaj je tako boljše? O elektriki res ne vem dosti..pravzaprav zelo malo. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veži direkt na baterijo, ker original napeljava od BMW in kabel (npr. od Touratech, ki ga kupis posebej) ne delujeta kakor bi morala (v primeru zumo 350), prihaja do določenih težav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veži direkt na baterijo, ker original napeljava od BMW in kabel (npr. od Touratech, ki ga kupis posebej) ne delujeta kakor bi morala (v primeru zumo 350), prihaja do določenih težav. 

Kakšne težave pa povzroča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Potrebujem vaš nasvet glede napajanja Zumota(350).

Prodajalec je predlagal naj ga povežem direktno na akumulator. GS (in tudi drugi) pa ima spredaj itak eno prosto vtičnico za takšne namene.

Kako ste vi to reševali in zakaj je tako boljše? O elektriki res ne vem dosti..pravzaprav zelo malo. Hvala!

Jaz sem na mojem vezal na to sprednjo vtičnico oz. CanBus konektor in deluje BP.

Prednost je ta, da se cca. 1 minuto po izklopu motorja izklopi tudi napajanje tega konektorja in tako ne moreš ponesreči izprazniti akumulatorja.

V primeru direktne vezave na akumulator, je potrebno vsakič ročno izklopiti GPS.

Več o tem tukaj: http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=117400

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumota 350 si vezal na can bus?

Pa sej GS ima pripravljeno inštalacijo za navigacijo,no vsaj moj je imel,konektor sem samo vklopil,paše ko ata na mamo in seveda ja ,povezana je na can bus!

 

P.S. navigacija je original za BMW,zato raznih težav nisem imel,ne vem pa kako je z Zumotom350.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala za info. Zumota sem kupil v kar eni trgovini (Farmel NM, mobiteli, kabli, navigacija itd), sem pa šel na uno foro, ki jo imajo zdaj: staro za novo in 25% popusta). Pri Avtovalu so mi naročil drugi del kabla, ki original paše na ta prazen vtič, na drugi strani pa ima surove žice, ki jih zvežem z surovimi žicami od zumota.

Sem pa še malo v dvomih kam bom vse te kable zataknil, ne bi pa rad nič rezal-ne vem zakaj..boljši občutek? najbrž. Bom videl sproti.. 

 

Zaklepal? Zdaj mislim, da ga bom vztrajno dol jemal : )

 

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!