solorider Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Zakaj si to vprašal? ker nima pojma! :yes:
dromomaniac Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Zakaj si to vprašal? Rainer Krippner lastnik ene od Touratechovih trgovin v Nemčiji mi je razložil, da Zumo 350 ne dela v povezavi s Cun Bus kot ostali Garminovi navigatorji (zumo 660, pa BMW Garmin navigator in podobni), razloga tudi v Touratechu ne poznajo oziroma mi je on priporočil, da naj Zumo 350 ML vežem izključno na betirijo, če v bodoče ne želim ostati na cesti. Solorider boš še ti pojasnil svojo teorijo?
dromomaniac Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) Sem našel mail, ki mi ga je poslal..vrjetno Nemc pojma nima in je kar nekaj zbluzil..ti kar soloriderja vprašaj kako povezat, da bo delalo.. Hi Jan, it´s not possible to connect the ZUMO 350 with the canbus !!! The transformer of the navi prodices problems and the complete elctronic can bus system stays permanent in standby and the battery would be totally empty after one or two days ! You should connect the 350 directly with the battery. the cable is long enough and by this way you will have no problems. But you must not forget to switch of the navi after using, because it´s permanent connected with the power of the battery ...... ;-) Greets from Kassel Rainer Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil jan999
Davorin Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Sem našel mail, ki mi ga je poslal..vrjetno Nemc pojma nima in je kar nekaj zbluzil..ti kar soloriderja vprašaj kako povezat, da bo delalo.. Hi Jan, it´s not possible to connect the ZUMO 350 with the canbus !!! The transformer of the navi prodices problems and the complete elctronic can bus system stays permanent in standby and the battery would be totally empty after one or two days ! You should connect the 350 directly with the battery. the cable is long enough and by this way you will have no problems. But you must not forget to switch of the navi after using, because it´s permanent connected with the power of the battery ...... ;-) Greets from Kassel Rainer Cenim trud! Me zanima kako bojo pri Avtovalu to razložili. V primeru, da grem do akumulatorja pomeni, da moram kar nekaj stvari stran odšraufat, če nočem kable kar nekje pripeljat do baterije.. Vse info dost pomagajo.
Kmet2 Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Rainer Krippner lastnik ene od Touratechovih trgovin v Nemčiji mi je razložil, da Zumo 350 ne dela v povezavi s Cun Bus kot ostali Garminovi navigatorji (zumo 660, pa BMW Garmin navigator in podobni), razloga tudi v Touratechu ne poznajo oziroma mi je on priporočil, da naj Zumo 350 ML vežem izključno na betirijo, če v bodoče ne želim ostati na cesti. Solorider boš še ti pojasnil svojo teorijo? Ta lastnik trgovine mogoče ne ve ,da treba vsak porabnik,ki ga povežeš na can bus inštalacijo in ni narejen posebej za bmw,seznanit z računalnikom(uparit),da ta porabnik sploh dela in to lahko narediš samo z servisnim računalnikom(testerjem). Če pa vežeš direkt na akumolator pa ta procedura ni potrebna,sam kot je že nekdo omenil,potem moraš zumota vsakič ročno ugasnit. Če pa imaš Zumota povezanega preko can busa pa te vpraša ob vsakem izklopu kontakta če želiš nadaljevanje na baterije....itd...
dromomaniac Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 (popravljeno) Ta lastnik trgovine mogoče ne ve ,da treba vsak porabnik,ki ga povežeš na can bus inštalacijo in ni narejen posebej za bmw,seznanit z računalnikom(uparit),da ta porabnik sploh dela in to lahko narediš samo z servisnim računalnikom(testerjem). Če pa vežeš direkt na akumolator pa ta procedura ni potrebna,sam kot je že nekdo omenil,potem moraš zumota vsakič ročno ugasnit. Če pa imaš Zumota povezanega preko can busa pa te vpraša ob vsakem izklopu kontakta če želiš nadaljevanje na baterije....itd... Nevem no..dvomim, da nekdo, ki se s tem profesionalno ukvarja zanemarja ta podatek..lahko, da se motim. Sem samo napisal, kaj "stroka pravi" in ne nekaj v tri dni. Če bo info prišparala kak akumulator je cilj dosežen. V nasprotnem primeru in če zadeva ne drži, bi tudi sam raje povezal na can bus..je vsekakor bolj priročno. Popravljeno Marec 22, 2013. Popravil jan999
kasti Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Zumota 350 si vezal na can bus? Zumota 550 sem vezal; ampak ne vem zakaj nebi na canbus vezal vsak GPS, ki ima 12V napajanje!?
dromomaniac Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Zumota 550 sem vezal; ampak ne vem zakaj nebi na canbus vezal vsak GPS, ki ima 12V napajanje!? Ker očitno gre za različni napravi, ki nimata enakih lastnosti..misliš, da meni ne bi bilo lažje priklopit zadeve tako, kot si ti to naredil? Lahko, da zadeva ne drži in da Nemc nima pojma kaj govori, vsekakor pa jaz ne bom tisti, ki bo preveril, če ima prav ali ne.
Davorin Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Sem potem preverjal še neke forume in dejansko dosti ljudi omenja težave v zvezi z napajanjem. Zgleda, da ga je v vsakem primeru priporočljivo-zumota dol snemat, ko ga ne rabiš. Sicer pa mi je zanimiva kmetova ideja, da obstaja možnost, da softwear seznaniš kaj imaš priklopljeno in potem on to razume. Jutri bom zvedel še na Avtovalu.
BelaStrela Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Evo, zvezali Zumo 350 LM na CanBus predpripravo na GSA, l. 2008 z original BMWjevim konektorčkom za 9,91 eur. Ko odklopiš motor, neha filat. Menda je vezano na +15 (ne me prašat kaj je to, so mi sam povedal doma ). Zadeva je gor že 1 teden, motor laufa, akumulator BP. Bomo še probaval, če hočte zrihtam foto dokaze.
BelaStrela Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Pa oprostite, ker se vtikam v vašo temo... v R1200R se bolj sama s sabo menim :unsure: - pa določene stvari so pri R in GS podobne. skalaprava 1
skalaprava Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Pa oprostite, ker se vtikam v vašo temo... v R1200R se bolj sama s sabo menim :unsure: - pa določene stvari so pri R in GS podobne. Bela strela, kaj naj šele jaz rečem? Z RT-ji sem moral smetit celo v tvoji temi R1200R, pa že ta je od boga pozabljena, kot sama praviš Še malo pa bom začel v RT rubriki limat gole babe ...računam, da bi se potem malo več dogajalo na temi :grim Sorry za , dragi GS bratranci. Ne bomo več smetili! (upam, da ste nas opazili :grim )
kasti Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Evo, zvezali Zumo 350 LM na CanBus predpripravo na GSA, l. 2008 z original BMWjevim konektorčkom za 9,91 eur. Ko odklopiš motor, neha filat. Menda je vezano na +15 (ne me prašat kaj je to, so mi sam povedal doma ). Zadeva je gor že 1 teden, motor laufa, akumulator BP. Bomo še probaval, če hočte zrihtam foto dokaze. Smem vprašat, kje si dobila/kupila ta konektorček?
Davorin Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Evo, zvezali Zumo 350 LM na CanBus predpripravo na GSA, l. 2008 z original BMWjevim konektorčkom za 9,91 eur. Ko odklopiš motor, neha filat. Menda je vezano na +15 (ne me prašat kaj je to, so mi sam povedal doma ). Zadeva je gor že 1 teden, motor laufa, akumulator BP. Bomo še probaval, če hočte zrihtam foto dokaze. Ja, dej prosim zrihtaj foto material, meni bodo podoben konektor prodali za cca. 15 € (vsaj tako je rekel).Zumo je isti, letnik je isti, samo brez črke A.
kasti Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Na Cosmosu. Ko sem jih jaz na Cosmosu spraševal po tem konektorju kakšne dobre 2 leti nazaj, so me samo čukasto gledali!
BelaStrela Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 (popravljeno) Najdla sem račun, gor je koda (najbrž je to Teilnummer): 83 30 0 413 585 - Montažni set. Se opravičujem, cena ni bla 9,91 (to je brez davka) ampak 11,03 eur, to je cena z 10% popusta... se pravi je najbrž res okrog 15 redna. Zadeva je že vgrajena. Sem pa včeraj šla probat še enkrat kaj je na stvari: če je navigacija gor, pa je motor ugasnjen, lihtako polni - če je navi prižgana. Ampak a lahko to sprazni akumulator? Čez dolgo časa že, ampak a je tako velik porabnik to? Če je pa ugasnjena, pa ne polni oz. ni videt tiste strelce in napisa "Polnjenje" na ekrančku. En "faznbrifrčk" za 12V moram zvohat pa bom pomerla, če je štrom na tistmu kontaktu kadar ni ključa v motorju. Javim. P.S.: Wiii, vidim, da se tuki res kej dogaja! skalaprava, bova pač sama v tisti R1200nonGS temi Popravljeno Marec 23, 2013. Popravil BelaStrela
Davorin Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 (popravljeno) Najdla sem račun, gor je koda (najbrž je to Teilnummer): 83 30 0 413 585 - Montažni set. Se opravičujem, cena ni bla 9,91 (to je brez davka) ampak 11,03 eur, to je cena z 10% popusta... se pravi je najbrž res okrog 15 redna. Zadeva je že vgrajena. Sem pa včeraj šla probat še enkrat kaj je na stvari: če je navigacija gor, pa je motor ugasnjen, lihtako polni - če je navi prižgana. Ampak a lahko to sprazni akumulator? Čez dolgo časa že, ampak a je tako velik porabnik to? Če je pa ugasnjena, pa ne polni oz. ni videt tiste strelce in napisa "Polnjenje" na ekrančku. En "faznbrifrčk" za 12V moram zvohat pa bom pomerla, če je štrom na tistmu kontaktu kadar ni ključa v motorju. Javim. P.S.: Wiii, vidim, da se tuki res kej dogaja! skalaprava, bova pač sama v tisti R1200nonGS temi Super strela. Ta konektor(3 žice: plus minus in hitrost, zumo ima pa itak samo */-, hitrost pač ne uporabim, baje ne vpliva na nič) sem danes dobil(ista koda), ampak ne vem več nič... na motorju sem videl en prazen konektor ampak ta ima dve žici, očitno je še nekje tam okoli en priključek, ki ima tri žice-moram poiskat. )Strela, daj malo poslikaj prosim. Težava je, da s softwearom se lahko "pogovarjaš" samo o original gmw navigaciji in zumo 550 ali 660 (en od teh dveh, sem pozabil kateri), zumo 350 pa ga lahko moti. Rabim videt tvoj primer, da mi bo bolj jasno. Bom preveril tudi mojstre na garmin forumu. Popravljeno Marec 23, 2013. Popravil Davorin
BelaStrela Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Majstr na Cosmosu mi je rekel, da je treba navigacijo in računalnik od motorja "spoznat" in to ti naredijo s testerjem. Ker baje se računalniku frklja, če je še en porabnik energije, ki ga on ne pozna. To pa menda še ni blo narejeno, ampak stvar funkcionira. Bom šla pofotkat popoldan pa ti nalepim.
Davorin Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Majstr na Cosmosu mi je rekel, da je treba navigacijo in računalnik od motorja "spoznat" in to ti naredijo s testerjem. Ker baje se računalniku frklja, če je še en porabnik energije, ki ga on ne pozna. To pa menda še ni blo narejeno, ampak stvar funkcionira. Bom šla pofotkat popoldan pa ti nalepim. Super strela! Nekaj takšnega govori tudi človek iz Avtovala, samo je malo v dvomih, ker ni original navig. Vsakih nekaj ur hodim gledat kaj bom še kaj izvedel, da se potem lažje odločim:) Zelo me namreč zanima kje je ta 3žični konektor. lp
kasti Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Super strela! Nekaj takšnega govori tudi človek iz Avtovala, samo je malo v dvomih, ker ni original navig. Vsakih nekaj ur hodim gledat kaj bom še kaj izvedel, da se potem lažje odločim:) Zelo me namreč zanima kje je ta 3žični konektor. lp Povej kateri letnik GS imaš, pa ti povem kje je konektor.
Kmet2 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Majstr na Cosmosu mi je rekel, da je treba navigacijo in računalnik od motorja "spoznat" in to ti naredijo s testerjem. Ker baje se računalniku frklja, če je še en porabnik energije, ki ga on ne pozna. To pa menda še ni blo narejeno, ampak stvar funkcionira. Bom šla pofotkat popoldan pa ti nalepim. Zanimivo kot da bi prepisala moj post in to ni prvič sam besedo so mal obrnjene,a si diplomo tud nardila tako kot uni v parlamentu
RSTDRIVER Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Zanimivo kot da bi prepisala moj post in to ni prvič sam besedo so mal obrnjene,a si diplomo tud nardila tako kot uni v parlamentu tle mam jest en vprašane.... ali bi bmw crknu, če bi direkt na aku naštimal dve žici z varaovalko in dodal nekaj SVOJIH konektorjev za 'svoje' potrebe.... ?
dopolavoro Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 tle mam jest en vprašane.... ali bi bmw crknu, če bi direkt na aku naštimal dve žici z varaovalko in dodal nekaj SVOJIH konektorjev za 'svoje' potrebe.... ? brez problema ...
FrigoFrops Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Pozdravljeni, zanima me če kdo ve katero olje se daje v menjalnik in katero v kardan, za Bmw 1200gs letnik 2011? Ali je castrol syntrax 75w 90 pravo olje za kardan?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se