Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Povej kateri letnik GS imaš, pa ti povem kje je konektor.

2008. Zaenkrat sem našel samo dvožilnega pri desnem blažilcu. Slike še ne znam naložit.

  

Sicer je pa res kmet, dobro poznaš stvari :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo kot da bi prepisala moj post in to ni prvič sam besedo so mal obrnjene,a si diplomo tud nardila tako kot uni v parlamentu :P  :D

 

Model, mi filtrira tvoje poste, vidm sam usakega tatretjega k jih je tolk :P

 

Frigofrops, grem prevert. Morm še slikat tist konektor pa bom pogledala še kaj piše na flaši k jo je dau servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zanima me če kdo ve katero olje se daje v menjalnik in katero v kardan, za Bmw 1200gs letnik 2011? Ali je castrol syntrax 75w 90 pravo olje za kardan?

 

po večkot enem letu neaktivnosti........

v letniku 2007 je bilo olje v menjalniku in kardanu isto ....Castrol SAF-0X 75W90 GL5

verjetno je tudi v ostalih letnikih isto......le glej da je GL5 specifikacij in ne GL4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po večkot enem letu neaktivnosti........

v letniku 2007 je bilo olje v menjalniku in kardanu isto ....Castrol SAF-0X 75W90 GL5

verjetno je tudi v ostalih letnikih isto......le glej da je GL5 specifikacij in ne GL4

po večkot enem letu neaktivnosti........

v letniku 2007 je bilo olje v menjalniku in kardanu isto ....Castrol SAF-0X 75W90 GL5

verjetno je tudi v ostalih letnikih isto......le glej da je GL5 specifikacij in ne GL4

Ok potem imam pravega v mislih ker castrol syntrax 75w 90 je samo novejsa različica od SAF .... Popravljeno . Popravil FrigoFrops
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preveri če je GL5.......z GL4 boš imel težave....drugače ima tudi motul takšno olje 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 žični konektor imaš pod tankom z leve strani oblepljens trakom....vendar bo najverjetneje potrebno na servis da ga softwersko "aktivirajo".....

Super strela!

Nekaj takšnega govori tudi človek iz Avtovala, samo je malo v dvomih, ker ni original navig.

 

Vsakih nekaj ur hodim gledat kaj bom še kaj izvedel, da se potem lažje odločim:)

Zelo me namreč zanima kje je ta 3žični konektor. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole sem utegnla slikat. Konektor se očitno nahaja nekje pod lučjo, ima pa baje gor črn pokrovček, ki ga odstraniš in gor prbiješ tistga hudiča za 11 evrov - ki ima eno žico preveč. Mojster GSA sporoča, da odcvikaš tasrednjo žičko in voila! (na sliki je "odštekan" - črn kos je od motorja, belga pa dokupiš).

 

post-31596-0-92231500-1364070819_thumb.jpg 

 

 

Tole je pa slikca flaše od olja za dif (je pa za menjalnik menda zelo podobno).

 

post-31596-0-95238000-1364070926_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez zamere,ok?

pri starejših letnikih (do 2008), je bil ta konektor pod tankom z leve strani (če sediš na motorju, cca 20cm pred "volanskim pestom".Za novejše ne vem....

To olje katero kažeš se uporablja v starejših bmw-jih (doR1150) in ne na 1200 kubikih.Osebno tega olja ne bi uporabljal na 1200 kubičnih mašinah s kardanom...so tudi kardani popolnoma drugačni kot na starejših motorjih.  Seveda je pa to stvar osebne odločitve....

Tkole sem utegnla slikat. Konektor se očitno nahaja nekje pod lučjo, ima pa baje gor črn pokrovček, ki ga odstraniš in gor prbiješ tistga hudiča za 11 evrov - ki ima eno žico preveč. Mojster GSA sporoča, da odcvikaš tasrednjo žičko in voila! (na sliki je "odštekan" - črn kos je od motorja, belga pa dokupiš).

 

attachicon.gifKonektor1.jpg

 

 

Tole je pa slikca flaše od olja za dif (je pa za menjalnik menda zelo podobno).

 

attachicon.gifOlje1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor na sliki je l. 2008, olje sem dobila pa pri pooblaščenem servisu. Kar se tiče pozicije konektorja - zdej je vse v vezicah, je pa zadeva res na levi strani, nekje med koncem tanka in levim delom luči. Težko rečem, ampak saj je kar lep kos, se ne da zgrešit.

Katero olje ti priporočaš?

 

Brez zamere, absolutno, tukaj notri teče konstruktivna debata in jaz sem vedno ZA. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in na katerem pooblaščenem servisu je to bilo,če ni skrivnost? Konstrukcijsko sta oba kardana (R1200GS in R1200R) ista, zato mi ni jasno kako to not tlačijo....

Na tvojem mestu bi zamenjal "pooblaščenega serviserja"......

Malo "tehnikalij" o olju...

"Castrol SAF-XO synthetic gear oil is formulated exclusively for BMW gearboxes and rear-wheel drives that specifically call for this lubricant in the RSD. Bottle size: 1 liter/1000ml (1.05qt/33.8 fl oz). SAE 75W-90. Always reference the latest DVD repair manual for the correct filling quantities for gearbox and rear-wheel drive oil changes. Refer to Owner’s Manual or TIS for specific lubricant applications"

 

drugače poglej tudi v knižico, katero si dobila zraven......

Pa še link,kjer lahko preveriš kakšno olje gre notri...

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51804&rnd=08102012

 

greš na kategorijo 33 in na drugi slikici ko klikneš se odpre "resnica".....

 

mimogrede, pri "pooblaščenih" so tudi meni pred tremi leti "napovedali" razpad motorja, ker sem začel uporabljati sintetko 15W50 in ne njihovega mineralca 20W50.....od lani jeseni je pa tudi bmw prešel na polsintetiko (ali sintetiko) 15W50.....toliko o pooblaščenih in vsevednih serviserjih... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da je to od menjalnika? Ni pa bilo to za R ampak GSA.

 

Servis je itak na odstrelu, grem k izvoru, Munchen.

 

Sej so tudi rekl, da je olje v difu in menjalniku longlife ... danes pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri GS-ih od letnika 2008 dalje, je konektor pod oljnim hladilnikom, ima pa tako kot je že nekdo napisal gor črn pokrovček, pa tudi sam konektor je precej povit z nekim napol tekstilnim trakom. V mojem primeru ni bilo potrebno konektor "aktivirati", je že vse delovalo; torej je bil konektor napajan.

 

Pri starejših letnikih je konektor, spet tako kot je že nekdo napisal: pred rezervoarjem ob "gištelu" na levi strani.

 

post-76-0-44476100-1364105891_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle mam jest en vprašane.... ali bi bmw crknu, če bi direkt na aku naštimal dve žici z varaovalko in dodal nekaj SVOJIH konektorjev za 'svoje' potrebe.... ? 

Za skeptike:

varovani razdelilec za "štrom" ki se priklopi direktno na akumulator:

http://www.nippynormans.com/products/r1200gs-mark-2-08-to-09/item/centech-ap-1-auxiliary-power-fuse-panel-cen-af1

 

Pa še ena zanimiva zadeva v povezavi z dodatnimi porabniki elektrike:

http://www.nippynormans.com/products/autoswitch/item/autoswitch-as7-version-aut-as7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle mam jest en vprašane.... ali bi bmw crknu, če bi direkt na aku naštimal dve žici z varaovalko in dodal nekaj SVOJIH konektorjev za 'svoje' potrebe.... ? 

dopolaoro je že odgovoril ,brez problema,preverjeno ,ker sem tudi sam priklopil direkt na aku,dela vse BP....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, v živo sem našel tisti poviti konektor tam nekje pod lučjo oz za hladilnikom. Na enih forumih pa sem ga opazil tam okoli tanka, res :http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=167512#update

 

Kaj pa je potem konektor pri desnem blažilcu?

 

Sicer pa imam občutek, da problema z napajanjem ne bi smelo biti + če vzamem v obzir kmeta; navigacijo pa bom redno snemal dol.

Dobri ste!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da je to od menjalnika? Ni pa bilo to za R ampak GSA.

 

Servis je itak na odstrelu, grem k izvoru, Munchen.

 

Sej so tudi rekl, da je olje v difu in menjalniku longlife ... danes pa...

Glej mladenka.....enako olje kot gre v menjalnik , gre tudi v diferencial.....pika. ni nikakršne filozofije.

Verjetno so videli drobčkano, prestrašeno pupo in so nalili zadevo v stilu "saj je to dobro za njo, saj itak ne goni".....

Kot sem že rekel, odločitev je osebna.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pupa redno kroti R1200R, občasno pa še GSA, ni prestrašena, še manj pa drobčkana  :grim  Poleg tega to olje ni bilo za moj motor, pač pa za GSA. 

Tudi meni se je zdelo, da je za menjalnik in dif isto olje - zato sem pa vprašala.

 

Sem jim pa na servisu naredila marsikater siv las, ker kljub spolu zahtevam enako, pravzaprav boljšo obravnavo, preberem veliko in se ne dam vleči za nos. So jih prišli tudi prestarji malo pobarat, kako jim kaj gre customer care. Kljub temu pa mislim, da za tist denar še vedno niso zmožni ponudit premium usluge, ki si jo premium znamka zasluži.

Meni je vseeno kaj in koliko plačam - samo, da je najboljše. Okoli tega olja ima pa vsak svojo filozofijo, jst ne zastopm več nč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pupa redno kroti R1200R, občasno pa še GSA, ni prestrašena, še manj pa drobčkana  :grim  Poleg tega to olje ni bilo za moj motor, pač pa za GSA. 

Tudi meni se je zdelo, da je za menjalnik in dif isto olje - zato sem pa vprašala.

 

Sem jim pa na servisu naredila marsikater siv las, ker kljub spolu zahtevam enako, pravzaprav boljšo obravnavo, preberem veliko in se ne dam vleči za nos. So jih prišli tudi prestarji malo pobarat, kako jim kaj gre customer care. Kljub temu pa mislim, da za tist denar še vedno niso zmožni ponudit premium usluge, ki si jo premium znamka zasluži.

Meni je vseeno kaj in koliko plačam - samo, da je najboljše. Okoli tega olja ima pa vsak svojo filozofijo, jst ne zastopm več nč!

No, jaz sem vedno za to da se nežnejši spol bolje obravnava ...tako ali drugače..... :grim ....

Okoli olja so se spletle raznorazne filozofije ravno zaradi "mehanikov", takšnih ali drugačnih, ki prodajajo pač neko "sveto oh in sploh olje" na katerem imajo največ rabata. Dejstvo je da se nepravilna izbira olja (razen če ne greš v ekstreme) na mašini ne pozna takoj, temveč čez par 10.000 kilometrov. Vmes se seveda voziš v dobri veri da je vse OK, v bistvu pa prekomerno obrabljaš mašino....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O, hvala  O:-) damice si zaslužimo mal boljš obravnavo.

 

Kakorkoli, zdejle sem malo posrfala po RepRomu in sem našla podatke za GS (ne vem kam se je zgubu R, ker je reprom za vse K2x modele) in piše tkole:

-dif olje: Castrol SAF-XO

-menjalnik olje: brand name SAE 90 API GL5

 

Oba sta dokaj poceni, ne vem zakaj bi priporočal enega oz. drugega?? Js dam največ na BMWjev manual - v tisti knjižici ni podatka za olje menjalnika in difa, ampak samo za motor, pa še to so zdej spremenili na 15W 50 (v mojem motorju je trenutno ta, bomo vidli, kako se bo obnesel, sem servisirala lani konec sezone). Kar se difa in menjalnika tiče - je res, pri meni ne trpita, olje je bilo po 30 000 km popolnoma bistro, smo menjali samo, da sem mirna v duši. Kot vidim, je na sliki, ki sem jo prilepila res olje standarda GL5 in ne GL4, tako kot mora bit.

Za SAF-XO... v delavnici je Castrolova doza, samo, ker smo jo uporabljali tudi za Vespin prenos, zdej ne vem od česa je hehehehe - al od Vespe al od GSA... zgleda se bomo še vozili.

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz sem vedno za to da se nežnejši spol bolje obravnava ...tako ali drugače..... :grim ....

Okoli olja so se spletle raznorazne filozofije ravno zaradi "mehanikov", takšnih ali drugačnih, ki prodajajo pač neko "sveto oh in sploh olje" na katerem imajo največ rabata. Dejstvo je da se nepravilna izbira olja (razen če ne greš v ekstreme) na mašini ne pozna takoj, temveč čez par 10.000 kilometrov. Vmes se seveda voziš v dobri veri da je vse OK, v bistvu pa prekomerno obrabljaš mašino....

No ti povem iz prve roke.....za olje niso krivi mehaniki,takšni in drugačni temveč generalni uvoznik BMW motorjev za Slovenijo.Pred časom sem želel tudi sam boljše olje kot original(mineralc),motor sem kupil na A-Cosmos kjer so poslali tudi povpraševanje k uvozniku za olje ki sem ga želel naliti oz zamenjati pri servisu v agregatu(sintetika)

Odgovor se je glasil,da ob  morebitnih poškodbah agregata garancija ne velja če ni predpisano olje(mineralc) v agregatu in to sem dobil pisno v elektronski obliki in če boste mal pobrskali v temi za nazaj sem ta odgovor tudi prilimal v post.

Tako da mehaniki nimajo prav nič z izbiro olja,nalivadi morajo notri po direktivah,se pa zavedajo da je mineralc slabše olje,no baje da se je to zdaj poštimalo in se lahko uliva sintetika tudi uradno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me spet nekaj zanima:

je akumulator YTX 14 BS dober za GS(1200) 2008l?

Kmet prosim hitro odgovori in ostali tudi:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!