Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Pa je možno, da Zumo 350 dela na modelu 2008 brez problema na modelu 2011 pa povzroča težave, so kake razlike? Tudi jaz imam zumo 350, pa še kar nisem prepričan kako zadevo priklopiti. Model mojega gsa je 2011, vsi ki ste priklopili Zumo 350 pa vozite 2008 model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jan,

kaj ti dela težave? Konektor maš, pa se bojiš, da bi ti priklopljena navigacija spraznila akumulator al kako? Mi2 sva v petek probala s 6-24 V faznbriferčkom. Ko je ekranček snet, je na pinu od nosilca navigacije še vedno štrom - merila sva prvih par minut po izklopu motorja, pol je pa ratal premraz. Če je pred zagonom motorja prav pokazal, potem se mora zadeva enkrat tud sama ugasnit, ker pred zagonom motorja lučka od brifrčka ni svetila. Je pa treba pogruntat, kok časa traja, da se napajanje ugasne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jan,

kaj ti dela težave? Konektor maš, pa se bojiš, da bi ti priklopljena navigacija spraznila akumulator al kako?

jep..akumulator ni lih poceni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vem :(

A si meril, da vidiš, da skos daje elektriko al si samo prebral?

nisem še nič meril..najprej morem po kabel..bom reskiral tistih 15eu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je možno, da Zumo 350 dela na modelu 2008 brez problema na modelu 2011 pa povzroča težave, so kake razlike? Tudi jaz imam zumo 350, pa še kar nisem prepričan kako zadevo priklopiti. Model mojega gsa je 2011, vsi ki ste priklopili Zumo 350 pa vozite 2008 model.

Lej za starejše modele ne vem pri meni pa deluje tako kot sem že opisal,ko motorju vzameš kontakt,me nevigacija takoj vpraša ali želim nadaljevati na baterije,če potrdim ne se napajanje na motorju prekine takoj in ugasne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me spet nekaj zanima:

je akumulator YTX 14 BS dober za GS(1200) 2008l?

Kmet prosim hitro odgovori in ostali tudi:)

Ne vem ker ga ne poznam,jaz imam skoz originalne,ne vidim pa nobene težave če je aku druge znamke,glej da ima iste električne lastnosti in potem lahko daš aku katerikoli,razlikujejo se samo po kvaliteti,kot vsaka stvar...

 

P.S.pa pazi na mere(velikost akuja)

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej za starejše modele ne vem pri meni pa deluje tako kot sem že opisal,ko motorju vzameš kontakt,me nevigacija takoj vpraša ali želim nadaljevati na baterije,če potrdim ne se napajanje na motorju prekine takoj in ugasne!

 

Ja, kmet ima menda 2012 model ne?

 

Pri 2008 je po tem, ko iztakneš ključ, še elektrika v pinu. Ne vem pa po kolikem času se ugasne, ker pred zagonom motorja štroma ni bilo.

Sicer pa, mogoče mal neumno vprašanje: a je možno, da tak porabnik sprazni akumulator? V parih dneh? Ker, ko je navigacija polna, je pretok zminimaliziran? Nisem štromar, bo kdo pametnejši povedal, samo razmišljam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kmet ima menda 2012 model ne?

 

Pri 2008 je po tem, ko iztakneš ključ, še elektrika v pinu. Ne vem pa po kolikem času se ugasne, ker pred zagonom motorja štroma ni bilo.

Sicer pa, mogoče mal neumno vprašanje: a je možno, da tak porabnik sprazni akumulator? V parih dneh? Ker, ko je navigacija polna, je pretok zminimaliziran? Nisem štromar, bo kdo pametnejši povedal, samo razmišljam...

Samo primer.....men po 14 dneh ,če se ne vozim in imam prižgan alarm,računalnik sam izklopi alarm,sem misli,da je kaj narobe,pa ni.V navodilih piše,da računalnik oz can bus inštalacija sama izklopi vse porabnike ko se meja na akuju približa kritični,zato da ohrani toliko moči,da lahko prižgeš agregat.

Bs pol veš,alarm na stant baju tud ne more glih dost pokurt a v 14 dneh nedelovanja motorja zgleda da dovolj načne aku za preklope na kritični režim.

Če lastnoročno ugasneš porabnik je štrom lahko v pinu pa ti ne bo aku nič trpel,ker še enkrat povem ni porabnika ni potrošnje!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ker ga ne poznam,jaz imam skoz originalne,ne vidim pa nobene težave če je aku druge znamke,glej da ima iste električne lastnosti in potem lahko daš aku katerikoli,razlikujejo se samo po kvaliteti,kot vsaka stvar...

 

P.S.pa pazi na mere(velikost akuja)

Hec je v tem, da je 12V in 12Ah in piše, da je za GS in še ene druge modele, mere so iste. BMW pa piše, da ima 14Ah. Kolega pravi, da ne bo razlike druge razen te, da bo zdržal pol manj časa kot original(tudi strela pravi tako) Je pa polovico cenejši! Mogoče bom originalnega kupil čez dve leti:)

 

primer (gelski) : http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/2008/akumulatorji-jmt/#good_detail=14117

 

primer: http://www.paulas-bikershop.com/product_info.php?products_id=9717&osCsid=bc19974a868fac8b10a5e1f92a5a651b

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hec je v tem, da je 12V in 12Ah in piše, da je za GS in še ene druge modele, mere so iste. BMW pa piše, da ima 14Ah. Kolega pravi, da ne bo razlike druge razen te, da bo zdržal pol manj časa kot original(tudi strela pravi tako) Je pa polovico cenejši! Mogoče bom originalnega kupil čez dve leti:)

 

primer (gelski) : http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/2008/akumulatorji-jmt/#good_detail=14117

 

primer: http://www.paulas-bikershop.com/product_info.php?products_id=9717&osCsid=bc19974a868fac8b10a5e1f92a5a651b

Jaz 12Ah ne bi dajal notri,zgoraj sem ti napisal post,že alarm ga zdrma po 14 dneh pa je 14Ah,jaz ti kvečjemu svetujem močnejšega,daš enkrat mal več al pa dvakrat po mal,isti šmorn sam manj dela maš z dražjjim ki bo tudi dle zdržal,sveda statistično gledano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo primer.....men po 14 dneh ,če se ne vozim in imam prižgan alarm,računalnik sam izklopi alarm,sem misli,da je kaj narobe,pa ni.V navodilih piše,da računalnik oz can bus inštalacija sama izklopi vse porabnike ko se meja na akuju približa kritični,zato da ohrani toliko moči,da lahko prižgeš agregat.

Bs pol veš,alarm na stant baju tud ne more glih dost pokurt a v 14 dneh nedelovanja motorja zgleda da dovolj načne aku za preklope na kritični režim.

Če lastnoročno ugasneš porabnik je štrom lahko v pinu pa ti ne bo aku nič trpel,ker še enkrat povem ni porabnika ni potrošnje!!

 

To mi je jasno, če daš ekranček dol, krog ni sklenjen in ni porabnika, torej se akumulator ne more spraznit. Kaj pa če je navigacija na nosilčku? Sej, ko je polna, se polnjenje neha?

Js mam tut alarm pa nisem še pogruntala, da bi se sam izklapljal - kako pa to vidiš? Pa je blo več kot 14 dni, da se nisem peljala.

 

Hec je v tem, da je 12V in 12Ah in piše, da je za GS in še ene druge modele, mere so iste. BMW pa piše, da ima 14Ah. Kolega pravi, da ne bo razlike druge razen te, da bo zdržal pol manj časa kot original(tudi strela pravi tako) Je pa polovico cenejši! Mogoče bom originalnega kupil čez dve leti:)

 

primer (gelski) : http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1200/r-1200-gs/2008/akumulatorji-jmt/#good_detail=14117

 

primer: http://www.paulas-bikershop.com/product_info.php?products_id=9717&osCsid=bc19974a868fac8b10a5e1f92a5a651b

 

Js sem kupila neoriginal akumulator za GS, letnik 2006 v Velogu za 63 eur. Zdržal ni niti eno leto. Povejte vi men, kater je cenejši? Moj BMW ma originalnega, še od leta 2007, kresne, sam, da mu ključ pokažem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je navigacija na nosilčku in si jo ročno izklopila ne troši nobenega toka....če laično razložim ima navigacija gumbek za vklop in izklop,ko ga ročno izklopiš tudi ni več tokokrog sklenjen a ne BS :grim no tako deluje vsaj moja mašina,za starejše ne vem!

Vidm po lučki na armaturi,za alarm ti govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, tudi meni neha žmigati lučka za alarm po kakem tednu ali še več...ampak ko misliš da je zato alarm deaktiviran in motor premakneš, bo začel tuliti. :music1: To pa zato, ker ima alarm tudi svoje napajanje (s tem je varovano, če ti recimo odklopijo akumulator)

 

To ti piše tudi v servisni knjižici :book:

 

No, vsaj na RT-jih je tako, pa verjamem da ni na ostalih R-ih nič drugače.

Če je navigacija na nosilčku in si jo ročno izklopila ne troši nobenega toka....če laično razložim ima navigacija gumbek za vklop in izklop,ko ga ročno izklopiš tudi ni več tokokrog sklenjen a ne BS :grim no tako deluje vsaj moja mašina,za starejše ne vem!

Vidm po lučki na armaturi,za alarm ti govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kmet ima menda 2012 model ne?

 

Pri 2008 je po tem, ko iztakneš ključ, še elektrika v pinu. Ne vem pa po kolikem času se ugasne, ker pred zagonom motorja štroma ni bilo.

Sicer pa, mogoče mal neumno vprašanje: a je možno, da tak porabnik sprazni akumulator? V parih dneh? Ker, ko je navigacija polna, je pretok zminimaliziran? Nisem štromar, bo kdo pametnejši povedal, samo razmišljam...

Da malo razjasnem zadeve, da ne bo tople vode.....

Elektrika v pinu ostane še nekaj časa (tako kot v vtičnici pod sedežem) in če se ne motim je na isti "veji"   instalacije  (beri celotno vejo kontrolira izhod iz računalnika -kontrolerja). Ali se ti navigacija takoj ugasne ali ne ko vzameš kontakt je odvisno od verzije kontrolerja (ZFE) in verzije softwerja, katera je na kontrolerju. Pri starejših verzijah je bil to velik problem (predvsem pri ameriških modelih), saj so pustili vklopljene raznorazne garmine  in ker jim garmina ni izklopilo popolnoma (je ugasnil ekranček, vendar se je še vedno polnil), jim je po 14. dneh spraznilo akumulator. To naj bi bilo pri kasnejših letnikih rešeno.....

Ravno tako je bil problem z premostitvenim kablom za kontroler pumpe, katerega si vklopil v vtičnico pod sedežem in direktno na pumpo če je kontroler crknil in si se lahko odpeljal naprej (resda je pumpa laufala na polno, ampak si se le odpeljal). Nekatere vtičnice so prenesle to (tok na vtičnici do 15A), nekatere pa ne (tok do 10A). . To je bilo odvisno od verzije softwerja.....

In ne obstaja "spoznavanje naprav z kontrolerjem".....izhodi iz kontrolerja so tokovno limitirani ("tipajo" upornost zanke) in pri večji obremenitvi kot je nastavljeno kontroler odklopi celotno zanko dokler ni napaka odpravljena......zato tudi motor nima nobene varovalke. Drugače pa po celotni instalaciji "šiba" CANBUS signal (po napajalnih vodih, komunikacija je tako po eni ali dveh žicah posebej). Zato se ti znajo pojavljati gremlini na napravi, če ni canbus eliminatorja (v bistvu filtra za ta signal) , saj so impulzi visokofrekvenčni....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, tudi meni neha žmigati lučka za alarm po kakem tednu ali še več...ampak ko misliš da je zato alarm deaktiviran in motor premakneš, bo začel tuliti. :music1: To pa zato, ker ima alarm tudi svoje napajanje (s tem je varovano, če ti recimo odklopijo akumulator)

 

To ti piše tudi v servisni knjižici :book:

 

No, vsaj na RT-jih je tako, pa verjamem da ni na ostalih R-ih nič drugače.

Pri meni ga izklopi,vizuelno vidim po lučki,fizično pa ko ga snemem z štendrja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, iščem na forumu kaj o dodatnih žarometih (meglenkah), pa me zanima ali so te od SW Motech v redu, še posebej me zanima kam bi montiral stikalo za vklop dodatnih žarometov, ali pozna kdo kakšnega štromarja, ki je že montiral meglenkena R 1200GS (2006). Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, ti mas res veliko izbire za to stikalo. Kamorkoli ga das in da bo karseda pri roki, ko bos vozil. Lahko ga tudi skrijes, uporabi malo domislije pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, iščem na forumu kaj o dodatnih žarometih (meglenkah), pa me zanima ali so te od SW Motech v redu, še posebej me zanima kam bi montiral stikalo za vklop dodatnih žarometov, ali pozna kdo kakšnega štromarja, ki je že montiral meglenkena R 1200GS (2006). Hvala za nasvete.

originalne ti ne svetujem saj pride kit 400 in še mal evrčkov,SW Motech,Givi...itd so čist v redu,jaz sem na GS f700 montiral od Givija in sem zadovoljen,reče se jim špic lampe za 135€ v kompletu z stikalom itd.

Na GS-u dej stikalo kamor češ,res tega vprašanja tud jaz ne razumem čist dobro,no vseeno ti svetujem na levo stran krmila čim bolj zraven roke ki jo imaš na ročki(preprosta uporaba,vsaj men)

Kit meglenk pa boš moral priklopiti direkt na akumolator,če ga boš prikljapljal prek ključavnice boš potreboval pooblaščeni servis da ti porabnik seznanijo z can bus inštalacijo,drugače bo tema oz. če poznaš kakšnega fušerja ki ima tester,bo mal cenejš,od takšnega ti lohk dam številko samo kontaktiraj me po PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Direkt na akumulator pa je. 

Ce te skrbi, da bi pozabil ugasnit, lahko se vedno vmes vezes na kako kroglicno stikalo nagiba (ali stikalo z zivim srebrom), to se lahko uporabi tudi za alarmni sistem, kar je precej bolje kot na treslaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi zadevo poenostavil recimo takole:

 

Stikalo zvežeš preko originalne BMW vtičnice na motorju, tako da vklopi rele, preko sklenjenih močnostnih kontaktov releja pa se vklopita meglenki, ki sta povezani direktno na akumulator (recimo pozitivni pol) 

 

Ideja je taka: Ko boš obrnil kontaktni ključ, bo vtičnica na motorju postala aktivna. Sedaj lahko s stikalom vklopiš tuljavico v releju. Poraba tega bo zanemarljiva in CAN-BUS to ne bo zaznal kot preobremenitev - seznanjanje ni potrebno. Glavni tokokrog je tako sklenjen preko releja in meglenke svetijo direktno preko akumulatorja. Sedaj tudi če pozabiš ugasniti meglenke na stikalo, ko boš ugasnil motor in odstranil ključ, bo napajanje na originalni 12V vtičnici izključeno, rele zaradi tega ugasne - odklopi, ergo tudi meglenke se ugasnejo :OK: 

 

Če računam da rabiš za tole samo malo žice, eno navadno stikalo in navaden ne preveč močan rele...bolj poceni skor ne gre.

To bi pomojem moralo špilati, kaj pravite? Lahko me pa tudi kdo popravi :grrr

 

Lp.   

 


 

Direkt na akumulator pa je. 

Ce te skrbi, da bi pozabil ugasnit, lahko se vedno vmes vezes na kako kroglicno stikalo nagiba (ali stikalo z zivim srebrom), to se lahko uporabi tudi za alarmni sistem, kar je precej bolje kot na treslaje.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi zadevo poenostavil recimo takole:

 

Stikalo zvežeš preko originalne BMW vtičnice na motorju, tako da vklopi rele, preko sklenjenih močnostnih kontaktov releja pa se vklopita meglenki, ki sta povezani direktno na akumulator (recimo pozitivni pol) 

 

Ideja je taka: Ko boš obrnil kontaktni ključ, bo vtičnica na motorju postala aktivna. Sedaj lahko s stikalom vklopiš tuljavico v releju. Poraba tega bo zanemarljiva in CAN-BUS to ne bo zaznal kot preobremenitev - seznanjanje ni potrebno. Glavni tokokrog je tako sklenjen preko releja in meglenke svetijo direktno preko akumulatorja. Sedaj tudi če pozabiš ugasniti meglenke na stikalo, ko boš ugasnil motor in odstranil ključ, bo napajanje na originalni 12V vtičnici izključeno, rele zaradi tega ugasne - odklopi, ergo tudi meglenke se ugasnejo :OK: 

 

Če računam da rabiš za tole samo malo žice, eno navadno stikalo in navaden ne preveč močan rele...bolj poceni skor ne gre.

To bi pomojem moralo špilati, kaj pravite? Lahko me pa tudi kdo popravi :grrr

 

Lp.   

 

 

A si že sprobal ta princip oz način vezave porabnika na can bus??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta zadeva špila brez problemov....večji problem je najti taprav drat v tistem šopu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!