Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Če boš tega dal noter ne boš nič zgrešu, olje narejeno prav za zračnohlajene mašine ki se močno grejejo :

attachicon.gifBS100005E.jpg

Za kosilnico ja,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motula dobim za slaboh 9€/l

 

Motula dobim za slaboh 9€/l

 

Motul ..slabo olje, ker ni požegnano :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim da je kej slabse od castrola...

Me zanima kako bi se kaj obnesel tws alu edge 10w-60?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo sam o olju debatiral......pr kok km se kaj štela ventile? :-)

V navodilih piše da vsakih 20kkm,toda ne štela ampak preveri,ko je pa motor nov pa se preveri ventile že pri 10kkm!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa maš?

Vse kar najdeš na njihovi strani ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V navodilih piše da vsakih 20kkm,toda ne štela ampak preveri,ko je pa motor nov pa se preveri ventile že pri 10kkm!

 

Zaradi slabih izkušenj sem pri servisih vedno prisoten (z lovskim trinožnom stolčkom, katerega pripeljem s sabo na prtljažnik stojim/sedim zraven in tečno nadziram in težim :grrr  :grrr ).... In moji mopedi čudežno klepajo kilometre in kilometre...... In tako se ventile pri meni preverja samo po posluhu, ne glede na priporočila vesoljske BMW in ostale tehnologije..., Nič se ne drka in čeprka po mašini vsakih par kkm, nič se ne odpira motorja brez veze...........

A resno mislijo v fabriki, da smo v PodAlpski deželici samo kreteni, da kupimo motor za okoli zemlje in vsakih 10kkm šravfamo ventile in batzajlo in kompresijo in nastavljamo neke superduper parametre???  

 

LP, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri letnikih nad 2010 se ventili štelajo na 40k km. Nove glave imajo ploščice, s katerimi se nastavlja zračnost. Težko zadeve rešiš brez za to namenjenega orodja.

 

Pred tem, jih pa lahko štela vsak, ki zna odvit 4 vijake pokrova ventilov, ima merilne lističe in nekaj malega znanja, kako se reči streže, saj je sistem enak kot pri fičotu...Sam, da je kle bolj na roko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pa mam starinski motor. Predvsem vizuelno je tale 2013 bojši, itak pa je boljši na vseh področjih.

 

Drugo leto ... :smoke:

 

Vodno hlajenje je ena od večjih pogruntavščin kot tudi menjalnik v karterju :kva2: , upam da so komponente vodnega hlajenja malo boljše kot na avtih, drugače bo še zanimivo zelo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga bom imel v ponedeljek čast testirat, pa lahko šele takrat povem primerjavo s starim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti z RDC, kaksne imate izkušnje s tocnostjo prikaza? Danes napolnil na Petrolu spredaj 2.3 zadaj 2.5. RDC pa kaze 2.1/2.3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti z RDC, kaksne imate izkušnje s tocnostjo prikaza? Danes napolnil na Petrolu spredaj 2.3 zadaj 2.5. RDC pa kaze 2.1/2.3.

Kaj pa če na Petrolu ne kaže točno?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer nimam GS-a, imam GT. po izjavi serviserja je odstopanje ca. 0,2-0,5 bar. na bencinski pokaze vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi slabih izkušenj sem pri servisih vedno prisoten (z lovskim trinožnom stolčkom, katerega pripeljem s sabo na prtljažnik stojim/sedim zraven in tečno nadziram in težim :grrr  :grrr ).... In moji mopedi čudežno klepajo kilometre in kilometre...... In tako se ventile pri meni preverja samo po posluhu, ne glede na priporočila vesoljske BMW in ostale tehnologije..., Nič se ne drka in čeprka po mašini vsakih par kkm, nič se ne odpira motorja brez veze...........

A resno mislijo v fabriki, da smo v PodAlpski deželici samo kreteni, da kupimo motor za okoli zemlje in vsakih 10kkm šravfamo ventile in batzajlo in kompresijo in nastavljamo neke superduper parametre???  

 

LP, andrej

Zaenkrat moram biti kreten iz PodAlpske deželice,ker mi drugače ne priznajo garancije!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika...

Lej ne komplicirej,malokateri motor ima RDC,vsi pa pumpajo na petrolih,pa je čist v redu,vsi se vozimo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika...

 

 

Ko še tega RCDja al kwa že je ni blo, smo pa kr  lahk pumpal in verjel Petrolu, sej sploh vedel nismo da še kaj druzga lahk drugač pokaže.Jst bi verjel Petrolu, ker mu verjamem še iz cajtov fičota in jugeca pa nismo mel teh problemov.Drugač pa tud men na GS odstopa nekje 0,1-0,2-kaže manj kot na benc pumpi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,6 in 2,9 je noter, kaze 2,5 in med 2,7 in 2,8. dokler imam dober obcutek med voznjo se ne obremenjujem prevec. bi pa prej verjel zadevsnam na pumpi, naj bi bile letno preverjene in kalibrirane.

 

prikaz RDC je kalibriran na 20°C (rekel serviser), tako da odstopanja so bolj temperaturno pogojena kot kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!