ftp Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Če boš tega dal noter ne boš nič zgrešu, olje narejeno prav za zračnohlajene mašine ki se močno grejejo : BS100005E.jpg Za kosilnico ja,... BelaStrela 1
royal Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Motula dobim za slaboh 9€/l Motula dobim za slaboh 9€/l Motul ..slabo olje, ker ni požegnano
u-r-o-s Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Dvomim da je kej slabse od castrola... Me zanima kako bi se kaj obnesel tws alu edge 10w-60?
cb1300 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Da ne bomo sam o olju debatiral......pr kok km se kaj štela ventile? :-)
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Da ne bomo sam o olju debatiral......pr kok km se kaj štela ventile? :-) V navodilih piše da vsakih 20kkm,toda ne štela ampak preveri,ko je pa motor nov pa se preveri ventile že pri 10kkm!
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Kaj pa maš? Vse kar najdeš na njihovi strani
THOMPSON Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 V navodilih piše da vsakih 20kkm,toda ne štela ampak preveri,ko je pa motor nov pa se preveri ventile že pri 10kkm! Zaradi slabih izkušenj sem pri servisih vedno prisoten (z lovskim trinožnom stolčkom, katerega pripeljem s sabo na prtljažnik stojim/sedim zraven in tečno nadziram in težim :grrr :grrr ).... In moji mopedi čudežno klepajo kilometre in kilometre...... In tako se ventile pri meni preverja samo po posluhu, ne glede na priporočila vesoljske BMW in ostale tehnologije..., Nič se ne drka in čeprka po mašini vsakih par kkm, nič se ne odpira motorja brez veze........... A resno mislijo v fabriki, da smo v PodAlpski deželici samo kreteni, da kupimo motor za okoli zemlje in vsakih 10kkm šravfamo ventile in batzajlo in kompresijo in nastavljamo neke superduper parametre??? LP, andrej
bladzo Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Pri letnikih nad 2010 se ventili štelajo na 40k km. Nove glave imajo ploščice, s katerimi se nastavlja zračnost. Težko zadeve rešiš brez za to namenjenega orodja. Pred tem, jih pa lahko štela vsak, ki zna odvit 4 vijake pokrova ventilov, ima merilne lističe in nekaj malega znanja, kako se reči streže, saj je sistem enak kot pri fičotu...Sam, da je kle bolj na roko...
bzq Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 No, novi lastniki novih...kak je v primerjavi s starim ? Pa po pravici....
royal Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Na pa mam starinski motor. Predvsem vizuelno je tale 2013 bojši, itak pa je boljši na vseh področjih. Drugo leto ... Vodno hlajenje je ena od večjih pogruntavščin kot tudi menjalnik v karterju , upam da so komponente vodnega hlajenja malo boljše kot na avtih, drugače bo še zanimivo zelo :grim
motolover Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Le kdo ga nebi takole opremil Gume lahko ostanejo cestne ....
THOMPSON Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Ga bom imel v ponedeljek čast testirat, pa lahko šele takrat povem primerjavo s starim. krucymucy 1
u-r-o-s Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Tisti z RDC, kaksne imate izkušnje s tocnostjo prikaza? Danes napolnil na Petrolu spredaj 2.3 zadaj 2.5. RDC pa kaze 2.1/2.3.
MARJA Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Tisti z RDC, kaksne imate izkušnje s tocnostjo prikaza? Danes napolnil na Petrolu spredaj 2.3 zadaj 2.5. RDC pa kaze 2.1/2.3. Kaj pa če na Petrolu ne kaže točno? dromomaniac 1
Ice Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 sicer nimam GS-a, imam GT. po izjavi serviserja je odstopanje ca. 0,2-0,5 bar. na bencinski pokaze vec.
Kmet2 Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Zaradi slabih izkušenj sem pri servisih vedno prisoten (z lovskim trinožnom stolčkom, katerega pripeljem s sabo na prtljažnik stojim/sedim zraven in tečno nadziram in težim :grrr :grrr ).... In moji mopedi čudežno klepajo kilometre in kilometre...... In tako se ventile pri meni preverja samo po posluhu, ne glede na priporočila vesoljske BMW in ostale tehnologije..., Nič se ne drka in čeprka po mašini vsakih par kkm, nič se ne odpira motorja brez veze........... A resno mislijo v fabriki, da smo v PodAlpski deželici samo kreteni, da kupimo motor za okoli zemlje in vsakih 10kkm šravfamo ventile in batzajlo in kompresijo in nastavljamo neke superduper parametre??? LP, andrej Zaenkrat moram biti kreten iz PodAlpske deželice,ker mi drugače ne priznajo garancije!!
u-r-o-s Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika...
Kmet2 Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika... Lej ne komplicirej,malokateri motor ima RDC,vsi pa pumpajo na petrolih,pa je čist v redu,vsi se vozimo
BMWflar Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 To je pol to im katerega se držite ? RDC ali pumpa, ker 0,5 bara je ze kr razlika... Ko še tega RCDja al kwa že je ni blo, smo pa kr lahk pumpal in verjel Petrolu, sej sploh vedel nismo da še kaj druzga lahk drugač pokaže.Jst bi verjel Petrolu, ker mu verjamem še iz cajtov fičota in jugeca pa nismo mel teh problemov.Drugač pa tud men na GS odstopa nekje 0,1-0,2-kaže manj kot na benc pumpi.
Ice Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 2,6 in 2,9 je noter, kaze 2,5 in med 2,7 in 2,8. dokler imam dober obcutek med voznjo se ne obremenjujem prevec. bi pa prej verjel zadevsnam na pumpi, naj bi bile letno preverjene in kalibrirane. prikaz RDC je kalibriran na 20°C (rekel serviser), tako da odstopanja so bolj temperaturno pogojena kot kaj drugega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se