Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pri mojemu rdcju je tudi to odstopanje in ko sem na začetku preverjal pri različnih pumpah, so le-te večkrat kazale isto in je seveda to bolj merodajno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po konkretnem pranju (6h na AC) mi je začel nagajati indikator prestav, ki kaže prestave kar nekaj po svoje. Po enem tednu težava še vedno ostaja. Pozna kdo kakšno rešitev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sel zdej pogledat navodila. RDC je hudičevo brihten, ker meri tudi temperaturo in je kalibriran pri 20 st.C, naj bi se pa nastavilo tako da se ujema predpisan tlak na ploscici in RDCju. Se pravi je treba pumpati vec na pumpah, ker tam se ne uposteva temperatura ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sel zdej pogledat navodila. RDC je hudičevo brihten, ker meri tudi temperaturo in je kalibriran pri 20 st.C, naj bi se pa nastavilo tako da se ujema predpisan tlak na ploscici in RDCju. Se pravi je treba pumpati vec na pumpah, ker tam se ne uposteva temperatura ;-)

Pnevmatika se pumpa hladna,pa naj bo kalibriran kakor hoče.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, poročilo.

 

Navigacija je žrla štrom, ker je bil transformatorček pod stalno napetostjo. Zadevo so rešili tako, da so s sprednje pozicijske luči (ker je vezana na +15) vzeli signal za krmiljenje releja. Ta rele pa vklaplja in izklaplja napajanje navigacije.

Za natančno in strokovno gradnjo je odgovoren naš mojster elektrikar g. Stane Lindič, kontakt na privatno sporočilo.

 

Razsulo

attachicon.gifgs navi 1.jpg

 

Rele

attachicon.gifgs navi 2.jpg

 

A za tankat moreš tudi pol BMW-ja razstavit  :hmm:    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pnevmatika se pumpa hladna,pa naj bo kalibriran kakor hoče.....

Keč je samo v tem da RDC upošteva temperaturo pri prikazu, medtem ko jo tiste na pumpah ne, ker ne meri temperature v pnevmatiki ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitro vprašanje in prosim za hiter odgovor:

Koliko olja v  R1200GS ob menjavi filtra?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitro vprašanje in prosim za hiter odgovor:

Koliko olja v  R1200GS ob menjavi filtra?

 

Hvala.

Kupi 4l in nalivaj notr da se šipica napolni. Potem zalaufaj motor za par sekund, da olje zakroži po motorju in gre v filter. Počakaj par minut, da se steče nazaj in dotoči še kakšna 2 deci - glej šipico in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi 4l in nalivaj notr da se šipica napolni. Potem zalaufaj motor za par sekund, da olje zakroži po motorju in gre v filter. Počakaj par minut, da se steče nazaj in dotoči še kakšna 2 deci - glej šipico in to je to.

To je po moji oceni/spominu okrog 3,8l, se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi 4l in nalivaj notr da se šipica napolni. Potem zalaufaj motor za par sekund, da olje zakroži po motorju in gre v filter. Počakaj par minut, da se steče nazaj in dotoči še kakšna 2 deci - glej šipico in to je to.

Jaz bi priporočal še da se segreje vsaj toliko, da zaokroži čez oljni hladilnik, ker sicer v nasprotnem primeru ga zna biti potem hitro preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keč je samo v tem da RDC upošteva temperaturo pri prikazu, medtem ko jo tiste na pumpah ne, ker ne meri temperature v pnevmatiki ;)

Tako ja. RDC na BC-ju ne prikazuje dejanskega tlaka v pnevmatiki, pač pa ga kompenzira tudi glede na temperaturo in naj bi vedno kazal vrednosti tlaka hladne pnevmatike (20°C)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem imel priložnost stestirat novega GS-a. Res je bilo vse malo hitro.....zelo na hitro. Samo 30 min.  Test sem izvedel: Grospulje-Višnja gora- (lokalna cesta)-Ivančna gorica-in po AC nazaj. Že po parih prevoženih km sem se počutil kot doma...kot da imam ta motor že več let. No, vtisi so hja...nadpoprečni. Ciklistika je za nianso malo boljša kot pri ta starem. Prestavna razmerje je malo drugačno (6. prestava). Pri starem si lahko vozil 50/kmh v 6. na 2000rpm/min, zdej pa pri istih vrtljajih greš 60km/h. Pri starem mi je bilo lepše, ker sem vozil lahko vedno v šesti (tudi skozi naselja), novi se malo pritožuje v 6. pod 2000rpm-ji, vendar nič alarmantnega (če se ti ne da prestavit v 5. se pogojno lahko tudi voziš). Na AC pa se motor pri 130 km/h vrti na 4600 rpm/min.

 

Mislim, da je ta stari imel za nianso boljšo vetrno zaščito. Pri tem, če sem imel na najvišji stopnji šipco, mi je malo donelo v čeladi. Potem se jo dal na 1/3 višine in je bila neka optimalka.

 

Tempomat je lušna zadeva.

 

Ne glede na kratek test sem stestiral nastavitve odzivnosti ročice za plin:

Road-nevtralna kombinacija

dynamic-hitra odzivnost (to sem imel največ časa, ker motor pokaže takojšno ihto)

enduro-se mi je zdel kot traktor, pri pospeševanju, ko zavrtiš se najbolj trese (tudi števci)

rain-bolj za ta lene, ki se jim nikamor ne mudi...ima zelo mehko podajanje moči...bolj anemično...še vedno pa gre.

 

ESO sem imel ves čas na normal (hard-pretrdo, soft-po 80km/h mi je bil čingum) z nastavitvijo enega voznika.

 

Cena tega testnega.....khm....nekaj drobiža manj kot 17.400 evrov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj greva?

Jaz imam cajt, ti se sam zmeni za dva, jaz bom pa vzel MACOLO, da jim zlomiva kardane

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer bom jaz uredil test. Bova švaba konkretno stestirala in objavila rezultate na tvojem kanalu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to pa bodo sama objektivna mnenja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objektivna mnenja so gola statistika, a ne.

 

Kako pa bi to izgledalo: "sedel na motorno kolo znamke bmw GS 2013, registrirano za dve osebi, peljal se po tej in tej poti, poraba izmerjena na črpali toliko itd..." Tega ne rabiš, zato imaš prospekt in nateg. Pri vsakem testu je seveda tudi poleg subjektivni pogled na zadevo.

 

:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objektivna mnenja so gola statistika, a ne.

 

Kako pa bi to izgledalo: "sedel na motorno kolo znamke bmw GS 2013, registrirano za dve osebi, peljal se po tej in tej poti, poraba izmerjena na črpali toliko itd..." Tega ne rabiš, zato imaš prospekt in nateg. Pri vsakem testu je seveda tudi poleg subjektivni pogled na zadevo.

 

:)

Kje se ti skrivaš ,da te ne ukradejo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo vozil obe gumi na GS-u....conti trail attack in trail attack 2......in...opazili kake razlike....kličejo po menjavi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta nove conti včer vozu. fajn. edin na 3cm široki zalivki ni delala (to nobena)..

ostalo se mi je zdel pa fajn..

no, naredu slabih 300 km, tko da realne ocene ne morem dat..glede obrabe in to..

ampak glede na filing jih bi dal na motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta nove conti včer vozu. fajn. edin na 3cm široki zalivki ni delala (to nobena)..

ostalo se mi je zdel pa fajn..

no, naredu slabih 300 km, tko da realne ocene ne morem dat..glede obrabe in to..

ampak glede na filing jih bi dal na motor..

Ma....sej ne vem kaj kompliciram he he.....dam 2 gor......razlika v ceni je minimalna, slabš pa tud ne morjo bit kot tastare :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!