Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo, ali ima kdo montiran chrash bar sw motech .....sem dal na motor in se mi zdi hudičevo nizko oz nevarno da bi nasedlo.....ali je vsaj tako visoko, da prej podrajsajo tačke, da imaš vsaj eno opozorilo preden nasedeš na železje katero se ti ne preklopi :-(

aja..če te slučajno preveč skrbi da bi podrsal pa naštimaj ESO na voznika in sopotnika..bo motor višji in ni šans da podrsaš ;)

Objavljeno (popravljeno)

Živjo, ali ima kdo montiran chrash bar sw motech .....sem dal na motor in se mi zdi hudičevo nizko oz nevarno da bi nasedlo.....ali je vsaj tako visoko, da prej podrajsajo tačke, da imaš vsaj eno opozorilo preden nasedeš na železje katero se ti ne preklopi :-(

Prime in to razmeroma hitro. Sem dal stran, ker tile sciti od SW-motech so nepremisljeno narejeni, Original od GSA so kul, mislim da tudi Hepco-Becker.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ...

 

Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je.

 

sw-motechgs01.jpg

 

ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ...

 

sw-motechgs02.png

 

In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno.

Objavljeno

Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ...

 

Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je.

 

sw-motechgs01.jpg

 

ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ...

 

sw-motechgs02.png

 

In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno.

Nisem si mislil :eek: sem mislu da so podobni od GSA tam ne prideš do njih pa tud če se voziš po ušesih ;)

Objavljeno

Jst sem jih naprej hotel skrajšati in potem zvariti nazaj, sam sem potem prodal, ker je škoda čarat neki po svoje na tako lepem mopedu. .)

Objavljeno

sem bil opozorjen da ESA motorja ne poviša če ga naštimaš na voznika in sovoznika al pa na "tavlke" hribe..tko da se opravičujem ker širim napačne informacije..

Objavljeno

sem bil opozorjen da ESA motorja ne poviša če ga naštimaš na voznika in sovoznika al pa na "tavlke" hribe..tko da se opravičujem ker širim napačne informacije..

:eek:

Objavljeno

:eek:

točno to sem hotu povedat :D

ne vem zakaj sem pol komej dosegu na tla kadar je bil naštiman na dva ali na "tavelke hribe" :D

Objavljeno

točno to sem hotu povedat :D

ne vem zakaj sem pol komej dosegu na tla kadar je bil naštiman na dva ali na "tavelke hribe" :D

Ker se je motor manj posedel, ko si se vsedel nanj???

Objavljeno

Ker se je motor manj posedel, ko si se vsedel nanj???

amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt..

jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne..

Objavljeno

amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt..

jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne..

 

Ne širiš napačne informacije. Motor se dejansko dvigne, ko ga iz single mode prestaviš na "čelado + kufer" oz. na dve čeladi. Razlika je pa kar občutna po višine. (preverjeno tudi na RT-ju!)

Objavljeno

amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt..

jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne..

Sej motor "počepne" tudi pod lastno težo; če povečaš prednapetost  vzmeti se po mojem motor res nekoliko dvigne, ker je vzmet bolj napeta/trša. Ni tako?

Objavljeno

Sej motor "počepne" tudi pod lastno težo; če povečaš prednapetost  vzmeti se po mojem motor res nekoliko dvigne, ker je vzmet bolj napeta/trša. Ni tako?

 

To bi znala biti kar prava razlaga. Sem enkrat meril z metrom razdaljo med zadnjim kolesom in tlemi pred in po nastavitvi iz enega načina v drugega, pa nisem zaznal nobene spremembe. Ko pa motor vržeš dol iz centralca je razlika po višina merljiva v centimetrih, tako da je najbrž res posedanje oz. neposedanje vzrok za "dviganje".

Objavljeno

Kaj vam je, normalno da je razlika v višini, sej ko prestaviš na mestu iz ene čelade, na offroad recimo, se zadeva konkreno spremeni po višini.

Objavljeno

Fizika pravi nekako takole: Centripetalna sila je odvisna od mase telesa, hitrosti kroženja in radija krožnice, po kateri kroži telo.

centripetalna_sila_01.1.jpg

To lahko preveriš s pomočjo elastike, ki jo privežeš na kamen. Večja kot je centripetalna sila oziroma sila v elastiki, bolj se bo elastika raztegnila.

 

Če prevedemo v moto: če povečamo prednapetost vmeti, se bo zaradi učinka centripetalne sile motor manj sesedel v zavoju in posledično kasneje dotaknil vozišča. 

Objavljeno

Kaj vam je, normalno da je razlika v višini, sej ko prestaviš na mestu iz ene čelade, na offroad recimo, se zadeva konkreno spremeni po višini.

Tako je!!! Ko daš na tavelke hribčke se motor občutno poviša ,pr men na GSA celo toliko da se še komaj dotaknem z prsti tal.prav tako je delala ESA 1 generacije,samo veliko manj občutno.

Objavljeno

se pravi se dvigne ;)

Jp, kdo ti je rekel da se ne?

Objavljeno

Jp, kdo ti je rekel da se ne?

gospod ki o bmw-jih ve vse.. :D

Objavljeno

gospod ki o bmw-jih ve vse.. :D

Zgleda da ne čist vse :P

Objavljeno

Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ...

 

Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je.

 

sw-motechgs01.jpg

 

ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ...

 

sw-motechgs02.png

 

In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno.

 

 

daj še od spredaj poslikaj, da vidim še iz te prespektive...

Objavljeno

Tole je bilo najbolje kar sem našel ...

 

sw-motechgs03.png

Objavljeno

Zdravo.

 

Imam vprašanje za poznavalce GS-ov. Je tale model Gs-a v tej barvi na sliki lahko letnik 2007, namreč, ko berem po netu naj bi bili v taki barvi letnik 04-06, se da mogoče po številki šasije določiti letnik motorju. Namreč nočem, da mi prodajalec proda po letniku še starešji motor, čeprav ga je res lahko novega kupil leta 2007.

Hvala za čimbolj izčrpne odgovore in lp vsem.

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!