biker77 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Živjo, ali ima kdo montiran chrash bar sw motech .....sem dal na motor in se mi zdi hudičevo nizko oz nevarno da bi nasedlo.....ali je vsaj tako visoko, da prej podrajsajo tačke, da imaš vsaj eno opozorilo preden nasedeš na železje katero se ti ne preklopi :-( aja..če te slučajno preveč skrbi da bi podrsal pa naštimaj ESO na voznika in sopotnika..bo motor višji in ni šans da podrsaš
krucymucy Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 (popravljeno) Živjo, ali ima kdo montiran chrash bar sw motech .....sem dal na motor in se mi zdi hudičevo nizko oz nevarno da bi nasedlo.....ali je vsaj tako visoko, da prej podrajsajo tačke, da imaš vsaj eno opozorilo preden nasedeš na železje katero se ti ne preklopi :-( Prime in to razmeroma hitro. Sem dal stran, ker tile sciti od SW-motech so nepremisljeno narejeni, Original od GSA so kul, mislim da tudi Hepco-Becker. Popravljeno Junij 2, 2013. Popravil krucymucy
krucymucy Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ... Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je. ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ... In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ... Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je. ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ... In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno. Nisem si mislil sem mislu da so podobni od GSA tam ne prideš do njih pa tud če se voziš po ušesih
krucymucy Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Jst sem jih naprej hotel skrajšati in potem zvariti nazaj, sam sem potem prodal, ker je škoda čarat neki po svoje na tako lepem mopedu. .) Kmet2 1
biker77 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 sem bil opozorjen da ESA motorja ne poviša če ga naštimaš na voznika in sovoznika al pa na "tavlke" hribe..tko da se opravičujem ker širim napačne informacije..
u-r-o-s Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 sem bil opozorjen da ESA motorja ne poviša če ga naštimaš na voznika in sovoznika al pa na "tavlke" hribe..tko da se opravičujem ker širim napačne informacije..
biker77 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 točno to sem hotu povedat ne vem zakaj sem pol komej dosegu na tla kadar je bil naštiman na dva ali na "tavelke hribe"
kasti Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 točno to sem hotu povedat ne vem zakaj sem pol komej dosegu na tla kadar je bil naštiman na dva ali na "tavelke hribe" Ker se je motor manj posedel, ko si se vsedel nanj???
biker77 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Ker se je motor manj posedel, ko si se vsedel nanj??? amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt.. jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne..
skalaprava Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt.. jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne.. Ne širiš napačne informacije. Motor se dejansko dvigne, ko ga iz single mode prestaviš na "čelado + kufer" oz. na dve čeladi. Razlika je pa kar občutna po višine. (preverjeno tudi na RT-ju!)
kasti Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 amm..če ga gledaš ko prestaviš vidiš kako se dviguje..in težje je gor zlezt.. jest mislim da se prov spomnim ko trdim da se dejansko dvigne.. Sej motor "počepne" tudi pod lastno težo; če povečaš prednapetost vzmeti se po mojem motor res nekoliko dvigne, ker je vzmet bolj napeta/trša. Ni tako?
skalaprava Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Sej motor "počepne" tudi pod lastno težo; če povečaš prednapetost vzmeti se po mojem motor res nekoliko dvigne, ker je vzmet bolj napeta/trša. Ni tako? To bi znala biti kar prava razlaga. Sem enkrat meril z metrom razdaljo med zadnjim kolesom in tlemi pred in po nastavitvi iz enega načina v drugega, pa nisem zaznal nobene spremembe. Ko pa motor vržeš dol iz centralca je razlika po višina merljiva v centimetrih, tako da je najbrž res posedanje oz. neposedanje vzrok za "dviganje".
u-r-o-s Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Kaj vam je, normalno da je razlika v višini, sej ko prestaviš na mestu iz ene čelade, na offroad recimo, se zadeva konkreno spremeni po višini.
RSM Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Fizika pravi nekako takole: Centripetalna sila je odvisna od mase telesa, hitrosti kroženja in radija krožnice, po kateri kroži telo. To lahko preveriš s pomočjo elastike, ki jo privežeš na kamen. Večja kot je centripetalna sila oziroma sila v elastiki, bolj se bo elastika raztegnila. Če prevedemo v moto: če povečamo prednapetost vmeti, se bo zaradi učinka centripetalne sile motor manj sesedel v zavoju in posledično kasneje dotaknil vozišča. krucymucy 1
Kmet2 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Kaj vam je, normalno da je razlika v višini, sej ko prestaviš na mestu iz ene čelade, na offroad recimo, se zadeva konkreno spremeni po višini. Tako je!!! Ko daš na tavelke hribčke se motor občutno poviša ,pr men na GSA celo toliko da se še komaj dotaknem z prsti tal.prav tako je delala ESA 1 generacije,samo veliko manj občutno.
krucymucy Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 se pravi se dvigne Jp, kdo ti je rekel da se ne?
biker77 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Jp, kdo ti je rekel da se ne? gospod ki o bmw-jih ve vse.. krucymucy 1
Kmet2 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 gospod ki o bmw-jih ve vse.. Zgleda da ne čist vse
Snečer Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 gospod ki o bmw-jih ve vse.. da ni zamenjal za citroen gs?
solorider Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Še razlaga v sliki, ker kmet2 ne ve kako zelo štrlijo tile ščiti ... Na tem mestu nekje podrajsa, vsaj meni je. ker tako zelo štrli da ni nič čudnega če ... In to skrbi CB1300, jaz pravim da upravičeno. daj še od spredaj poslikaj, da vidim še iz te prespektive...
krucymucy Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Tole je bilo najbolje kar sem našel ...
jezerski Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 Zdravo. Imam vprašanje za poznavalce GS-ov. Je tale model Gs-a v tej barvi na sliki lahko letnik 2007, namreč, ko berem po netu naj bi bili v taki barvi letnik 04-06, se da mogoče po številki šasije določiti letnik motorju. Namreč nočem, da mi prodajalec proda po letniku še starešji motor, čeprav ga je res lahko novega kupil leta 2007. Hvala za čimbolj izčrpne odgovore in lp vsem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se