Lowrenc Objavljeno Marec 25, 2006 Opozori Objavljeno Marec 25, 2006 To se je men pr mopedu nardil, k sem kapo na cilinder šraufou pa sem preveč zategnu in :xx: Nerodna reč ampak je na srečo mal ven še štrleu un šrauf pa so blešče ble dost dober orodje. Da se tud izvrtat ven vijak pa nanovo navoj vrezat ampak tega pa ne zna vsak nardit(in ti tut ne, sicer nebi spraševou... ) Nesi to enmu šlosarju pa ti bo za dva pira spedenou stvar :grim
Guest Brumer Objavljeno Marec 25, 2006 Opozori Objavljeno Marec 25, 2006 Imam zamašen hladilnik (sicer pri avtu, pa vendar) z usedlinami rje (blok in glava sta litoželezna). Ve kdo mogoče za način kako očistiti satovje usedlin ? Moje ideje so: - Ferosan (kemikalija, ki uničuje rjo) - mehansko "tolčenje" po hladilniku, da delci odstopijo Ve kdo še za kaj bolj učinkovitega ? Dobi se posebno čistilno sredstvo ,v trgovinah kjer prodajajo ,rezervne dele ,olja antifiz itd. Če takšnega čistila neboš našel kupi tri škatlice sode bikarbone.Postopek izgleda takole: najprej odstrani spodnjo gumijasto cev na hladilniku pusti,da odteče hladilna tekočina.odstrani termostat (da bo voda lahko prosto cirkulira). gretje v vozilu daj na vroče,ko hladilna tekočina odteče namontiraj ohišje termostata (brez termostata),spodnjo cev natakni nazaj (brez objemke),daj v hladilnik vso sodo (120 g)dolij navadne vode,vžgi motor,po potrebi dolivaj vodo.Mašina naj laufa vsaj 10 min, v prostem teku lahko dodajaš malo plina ca 1500 obr/min.Po 10 tih minutah, spodnjo cev malo snami ,da voda počasi curi ven v hladilnik pa vodo dodajaj,to izpiraj par minut. Ko teče ven popolnoma čista voda,ugasni motor pusti ,da vsa voda izcuri ven,nato namontiraj nazaj termostat,gumijasto cev objemko,in nalij hladilno tekočino.V tujini so posebne delavnice za popravilo in čiščenje hladilnikov oni hladilnik očistijo s solno kislino to je poseben postopek hladilnik utopijjo v kislino in to za 24 ur nato ga preizkusijo in pobarvajo. :beer2: special749, grepavl, Bremzer in 1 other 3 1
gizmOkak Objavljeno April 2, 2006 Opozori Objavljeno April 2, 2006 Na kolk km bi blo dobro menjat svečke? Za lažje pisanje CBR 600... Imam pa 11k z temi. So pa še v dobrem stanju na videz :yes:
Guest Brumer Objavljeno April 2, 2006 Opozori Objavljeno April 2, 2006 Na kolk km bi blo dobro menjat svečke? Za lažje pisanje CBR 600... Imam pa 11k z temi. So pa še v dobrem stanju na videz :yes: Videz ni važen,jaz mislim,da se menjajo na 12000Km ,če bi bil rad siguren pokliči na servis motorjev Barborič Tomaž Žužemberk, rad ti bo odgovoril (del. čas od 8h do 12h in od 13h do17h)tel GSM 041720087 grepavl, special749, Bremzer in 1 other 3 1
gizmOkak Objavljeno April 2, 2006 Opozori Objavljeno April 2, 2006 eh, hvala! Itak jih mam že zuni na "suhem" tako da jutri so že nove notr :D sem pa prašal d bom vedu za drugič :grim
Guest Brumer Objavljeno April 3, 2006 Opozori Objavljeno April 3, 2006 eh, hvala! Itak jih mam že zuni na "suhem" tako da jutri so že nove notr :D sem pa prašal d bom vedu za drugič :grim Naštelaj jih ( 0,9 ),navoj namaži malo z bakreno mastjo, če bakrene masti nikjer ne dobiš montiraj suhe nato , zategni z kilo ključem: svečke z 10 mm navojem(10-15N-m). Svečke z 12 mm navoj (15-25 N-m), In svečke z 14 mm navoj (25-35 N-m), 10 N-m= 1 kg. Če nimaš kilo ključa zategni (približaj )najprej z klučem in dvema prstoma nato s podalškom obrni še za 90 stopinj. :OK: Bremzer, maco47, grepavl in 1 other 3 1
HHV Objavljeno April 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2006 ... Če nimaš kilo ključa zategni (približaj )najprej z klučem in dvema prstoma nato s podalškom obrni še za 90 stopinj. :OK: Dobro bi bilo povedati, da ta recept ne velja za svečke, katere so enkrat že bile montirane in kovinsko tesnilo že stisnjeno! Imam prav?
simonsi Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Maš prav. Takrat je pa treba od oka. Pa svečke s konusom namesto tesnila, se pa spet drugače zateguje. Pa na škatlci od svečke imaš še celo lepo narisano kako in koliko se zategne :)
HHV Objavljeno April 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2006 Maš prav. Takrat je pa treba od oka. Pa svečke s konusom namesto tesnila, se pa spet drugače zateguje. Pa na škatlci od svečke imaš še celo lepo narisano kako in koliko se zategne :) Znabiti. Hotel sem le reči, da je tisti Brumerjev nasvet o 90% pri stisnjenem tesnilu že uporabljene svečke lahko recept za katastrofo na navojih v glavi. Sploh če sta tista dva prsta iz predhodne faze konkretna!
Guest Brumer Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Dobro bi bilo povedati, da ta recept ne velja za svečke, katere so enkrat že bile montirane in kovinsko tesnilo že stisnjeno! Imam prav? Imaš prav; stare svečke ,obvezno zategni s kiloključem ali z navadnim ključem, če imaš dober občutek!!!!!!!!! :OK: special749, grepavl, maco47 in 1 other 3 1
Guest Brumer Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 Maš prav. Takrat je pa treba od oka. Pa svečke s konusom namesto tesnila, se pa spet drugače zateguje. Pa na škatlci od svečke imaš še celo lepo narisano kako in koliko se zategne :) Svečke z konusom je najbolje stegniti z kiloključem ,če kilo ključa nimaš ,ko svečke približaš stegneš še za 1/16 obrata. :OK: grepavl, Bremzer, maco47 in 1 other 3 1
Guest Brumer Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Znabiti. Hotel sem le reči, da je tisti Brumerjev nasvet o 90% pri stisnjenem tesnilu že uporabljene svečke lahko recept za katastrofo na navojih v glavi. Sploh če sta tista dva prsta iz predhodne faze konkretna! Zdajle sem prebral v neki nemški knjigi .svečkke z novo dihtungo montiraš tako,da svečko najprej približaš z roko nato jo stegnš še za 3/4 obrata NE PA ZA 90 stopinj kot sem napisal, svečke s staro dihtungo pa za 1/4 obrata to je 9= stopinj in nebo nikakršne katastrofe!!!!!!!!!! Seveda ne bo škodilo imeti malo občutka. :OK: grepavl, maco47, special749 in 1 other 3 1
mkosir Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 POzdravljeni! Tragedija se mi je pripetila! Namreč crknu mi je števec za hitrost na mojem Kwaku vn 1500. Sedaj pa me zanima ali se ,da zadevo popravit ali pa moram kupiti nov števec-original ali obstajajo kakši aftermarkt števci? za vse odgovore se zahvaljujem!
bmwslo Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 POzdravljeni! Tragedija se mi je pripetila! Namreč crknu mi je števec za hitrost na mojem Kwaku vn 1500. Sedaj pa me zanima ali se ,da zadevo popravit ali pa moram kupiti nov števec-original ali obstajajo kakši aftermarkt števci? za vse odgovore se zahvaljujem! :OK: LOUIS :OK:
BRANE Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 na kolko se naj menjava svečka pri hardendurah (wr450, exc...) sam menjavavam na vsako drugo menjavo olja (menjava svečke na 2000km). v manualu mi tudi približno tako menda piše. sam menim da bi svečka lahko vzdržala več (tam do 5000km). kompresijsko razmerje je dokaj visoko 12,5:1, vrtljaji maximalni 11000/min.. hvala.
kawaroky Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 na podlagi večine izjav, ki sem jih srečal v tej temi je bolše da si kr vsi PELJETE NA SERVIS SVOJGA KONJIČKA IN DA VAM GA TAM SERVISIRAJO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Guest Brumer Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 na kolko se naj menjava svečka pri hardendurah (wr450, exc...) sam menjavavam na vsako drugo menjavo olja (menjava svečke na 2000km). v manualu mi tudi približno tako menda piše. sam menim da bi svečka lahko vzdržala več (tam do 5000km). kompresijsko razmerje je dokaj visoko 12,5:1, vrtljaji maximalni 11000/min.. hvala. Če ti drugače ne piše v navodilih menjaj na 10 000 do max 12 000 Km :OK: special749, Bremzer, grepavl in 1 other 3 1
kp-kp Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 A se ti zavedaš kaj pomeni 10.000 km z hard enduro? :hmm:
Guest Brumer Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 A se ti zavedaš kaj pomeni 10.000 km z hard enduro? :hmm: Kaj ji pa bo saj se danes vsak motor vrti z 11 000 obrati in kompresjsko razmerje imajjo 1/13,lahko se ,da tudi boljša svečka npr: s platinasto elektrodo(mogoče ima tako)namreč ni napisal tipa svečke in tudi predno bo crknila bo verjetno prej malo cukal,In ponavadi ,če ima motor samo en cilinder in eno svečko potam ima vsak pameten še eno sabo.Vprašanje je sploh trapasto,proizvajalec je sigurno napisal kdaj se menja! :OK: grepavl, special749, Bremzer in 1 other 3 1
kp-kp Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 (popravljeno) Za domačo nalogo izračunaj: Koliko ur mora delovati agregat pri cca 8.000 obr/min, da opravi 10.000 km; a. Sekundarni prenos 50/14, uporabljena večinoma 3. prestava. b. Sekundarni prenos 40/16, uporabljena večinoma 5. prestava. Domača naloga naj bo narejena do konca tedna. Veselo na delo. :OK: Popravljeno Maj 24, 2006. Popravil kp-kp
Leon Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Platine pumpe za gorivo (Mitsubishi) pri ZX-6R so pri koncu. Pumpa ne deluje več zanesljivo. Baje, da original nova (membranska) stane cca 40kSIT, kar se mi zdi veliko. Napajanje je s spreminjanjem polaritete 12 V. Trenutno se matram s potopno pumpo izven rezervoraja (običajna za injection), vendar so eni problemi. Je že kdo našel kakšno cenejšo rešitev ? Sicer so pri vseh motorjih, kjer ni injection, podobne pumpe.
lasagna Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Nekaj o pumpah in alternativah so se svoj čas razpisali v temi Africa Twin. Ne vem, če gre za enak princip, pa vseeno preberi....
strom Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 POzdravljeni! Tragedija se mi je pripetila! Namreč crknu mi je števec za hitrost na mojem Kwaku vn 1500. Sedaj pa me zanima ali se ,da zadevo popravit ali pa moram kupiti nov števec-original ali obstajajo kakši aftermarkt števci? za vse odgovore se zahvaljujem! www.ebay.de http://cgi.ebay.de/Kawasaki-VN-1500-SE_W0Q...1QQcmdZViewItem LP
franc Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Tole sicer ni povezano z motorji (na dveh kolesih). Na motorni kosi se mi je pokvaril vžig, ker je letnik 90 takih vžigalnih tuljav ne izdelujejo več (pri novih so vžigalne tuljave prestavljene na drugo stran (ventilator je hkrati magnet). Vžig je sistema vse v enem (brez platin). Zanima me če se kdo spozna na delovanje takih vžigalnih sistemov, kaj sproži iskro (na magnetu ni posebnega tipala), bi bilo možno predelati kakšno drugo tuljavo (na novo tuljavo namestiti staro feritno jedro), je smer vrtenja pomembna za delovanje vžiga (pri novih se vrti v drugo stran)? Oz. ali pozna kdo trgovino (verjetno v Italiji) kjer bi še imeli vžig za Alpino VIP32 FLEX. lp Franc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se