Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

ja sam men se to ne zdi kot navadno jeklo, tut ne bi reku da je Aluminijeva litina (mrbit se motim :? ) zgleda bl kot siva litina, al pa tut ne :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavari se na tiste elektrode al kaj so, materijal za varjenje je pa argon, če je aluminij al pa taka litina kot mislem da je.

Sveda če boš dal majstru ki to dela bo pa še bol vedu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavari se na tiste elektrode al kaj so, materijal za varjenje je pa argon, če je aluminij al pa taka litina kot mislem da je.

Sveda če boš dal majstru ki to dela bo pa še bol vedu :D

Argon je plin ki se uporablja pri varjenju aluminija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo nazaj sem dav neko litino varit, pa je majstr skos nad argonom jamrov, sem mislu da je materijal :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi dobil kroglične zglobe različnih dimenzij. Kar sem našel doslej, so avtomobilski končniki in stabilizatorji, ki so preveliki in modelarske plastične zadevice, ki pa so prešvoh.

Rabim za modifikacijo vzvoda prestavne ročice.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Kje bi dobil kroglične zglobe različnih dimenzij. Kar sem našel doslej, so avtomobilski končniki in stabilizatorji, ki so preveliki in modelarske plastične zadevice, ki pa so prešvoh.

Rabim za modifikacijo vzvoda prestavne ročice.

Hvala in LP

Če še nisi rešil problema se obrni na firmo FD Avtodeli na Brnčičevi, oni se ukvarjajo z popravili in izdelavo najrazličnejših zglobov, polosovin, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še nisi rešil problema se obrni na firmo FD Avtodeli na Brnčičevi, oni se ukvarjajo z popravili in izdelavo najrazličnejših zglobov, polosovin, itd...

Že mam, hvala. Tinex, Šenčur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, najprej LP - prvi post :)

da ne bom odpiru nove teme:

Včer me je moja cbr600 92' pustila na cesti. Pred semaforjem jo je kr zmankal. Žmigavci, armaturka, zavorna luč, oz. vse kar gre na elektriko je šlo kaput razn sprednjih luči. Sm pomislu na akumulator sam pol mi tud sprednja luč nebi delala verjetno. Če jo porinem še zavergla sam jo morem držat nad 3000rmp da mi ne crkne pa še takrat ima ful čudn sound.

Ima kdo kakšno idejo ka bi lohka blo narobe?

A poznate kakšnega dobrega električarja u lj?

tnx, J.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, najprej LP - prvi post :)

da ne bom odpiru nove teme:

Včer me je moja cbr600 92' pustila na cesti. Pred semaforjem jo je kr zmankal. Žmigavci, armaturka, zavorna luč, oz. vse kar gre na elektriko je šlo kaput razn sprednjih luči. Sm pomislu na akumulator sam pol mi tud sprednja luč nebi delala verjetno. Če jo porinem še zavergla sam jo morem držat nad 3000rmp da mi ne crkne pa še takrat ima ful čudn sound.

Ima kdo kakšno idejo ka bi lohka blo narobe?

A poznate kakšnega dobrega električarja u lj?

tnx, J.

Če ti je grosuplje sprejemljivo povej pa ti dam cifro od res dobrega mojstra.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi dobil kroglične zglobe različnih dimenzij. Kar sem našel doslej, so avtomobilski končniki in stabilizatorji, ki so preveliki in modelarske plastične zadevice, ki pa so prešvoh.

Rabim za modifikacijo vzvoda prestavne ročice.

Hvala in LP

Kupi originalne prestavne vzvode od katerega koli motorja. Vsi jih imajo, izberi najcenejše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, najprej LP - prvi post :)

da ne bom odpiru nove teme:

Včer me je moja cbr600 92' pustila na cesti. Pred semaforjem jo je kr zmankal. Žmigavci, armaturka, zavorna luč, oz. vse kar gre na elektriko je šlo kaput razn sprednjih luči. Sm pomislu na akumulator sam pol mi tud sprednja luč nebi delala verjetno. Če jo porinem še zavergla sam jo morem držat nad 3000rmp da mi ne crkne pa še takrat ima ful čudn sound.

Ima kdo kakšno idejo ka bi lohka blo narobe?

A poznate kakšnega dobrega električarja u lj?

tnx, J.

Preglej Varovalke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči, dej cifro pls.

Kako pa vem če so varovalje fuč?

Ponavad je na varovalki sami nekje vidna nitka, ce je pretrgana potem je fuc.

Kje se pa varovalke nahajajo je pa od motorja do motorja drugacno. Poglej prirocnik tam ziher pise.

Ce pa je varovalka ok potem pa mora biti problem kje druge. Potem najprej preglej kable ce je kje kaksen raniran, skurjen in ce prebija kam npr na okvir motorja. Mogoce se je kje kaj snelo? Ce je vse to ok potem mas pa kr velik problem ker je pri nas malo ljudi ,ki znajo dobro popravljat take stvari. Najvecji problem je najti kaj je zanic (posebaj ce okvara ni vidna navzven).

Fant service manual v roke pa elektronski multimeter pa zacet mert upornosti itd...tko k pise v manualu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nja, zgleda da je res šla 5A varovalka, sem že iskal žičke ki naj bi juh skurlo, sam k sploh ni žičk ampak kr en kovinski spoj, in ta je pretrgan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nja, zgleda da je res šla 5A varovalka, sem že iskal žičke ki naj bi juh skurlo, sam k sploh ni žičk ampak kr en kovinski spoj, in ta je pretrgan.

[/quot

Pošlji slikco, kako zgleda, oz premosti skurjeni spoj z bakreno žičko (za 5A bosta dovol dve nitki iz mehke bakrene žice. Ne delaj povezave s šraufencigerjem, ker lahko kaj druzga skuriš (? zakaj je šla varovalka). No ko boš to naredu, bo verjetno delal števec in ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Opažam da majo novejši, močnejši motorji mehkejšo kuplengo koker jo imam moj motor. Se dosti lažje stisne. Pa me zanima kako (če sploh) bi lahko to še pri mojmu zrihtov? Mogoče z menjavo tistih fedrcev v kuplengi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugo ročko z drgačnim razmerjem.

Sicer pa bildej....

lahko pa tut da maš sam zajlo zarjavelo čist.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, predstavljaj si ročko.... nga za na balanco.

Bolj ven ko je namontirana zajla (proti zunanjemu robu), težja bo sklopka in večji hod zajle bo.

Bolj not ko je zajla, lažje bo za stisnit zadevo in zajla bo imela krajši hod.

Zdej je pa od sklopke odvisno koliko bo drsela in če bo dovolj spustila ko jo stisneš z drugo ročko.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!