motorist Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 Pa zdj so zmer toplejši dnevi... <- ZAKON :OK: Ti kr porab tisto mešanco k jo še maš, ne bo nobenih problemov... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Februar 6, 2004 Deli Objavljeno Februar 6, 2004 ce mas mesanco staro kake 3 mesce, se ze spremeni procentualna sestava: bencin hlapi, olje pa ne, mesanica postane mocnejsa, bat, glava, svecka in izpuh se ti bojo zapacal. drugac druge nevarnosti pa ni. ce nisi ziher, pa mas recimo 2 mesca starih 10 litrov mesanice, dodaj not recimo liter svezega bencina, pa gasa! .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Februar 17, 2004 Deli Objavljeno Februar 17, 2004 A kdo mogoce ve kje bi se dal dobit krom-molibdenovo pasto? Ima isti namen kot bakrova pasta se mi zdi. Sem ze mal klical okrog pa brez uspeha. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Februar 17, 2004 Deli Objavljeno Februar 17, 2004 A kdo mogoce ve kje bi se dal dobit krom-molibdenovo pasto? Ima isti namen kot bakrova pasta se mi zdi. Sem ze mal klical okrog pa brez uspeha. In zakaj se jo rabi?????????????????????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Februar 17, 2004 Deli Objavljeno Februar 17, 2004 In zakaj se jo rabi?????????????????????? bakrovo se baje nuca za zadne strani zavornih ploščic mazat... da bremze ne škriplejo. Za tole krom-thingie pa nebi vedu... a to pride tut u pasti? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jax Objavljeno Februar 17, 2004 Deli Objavljeno Februar 17, 2004 A kdo slučajno ve kako bi se dal odpravit cviljenje ob zaviranju :? Gre za bobnasto zavoro... LP jax Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 Jaz jo bom rabil za namazat vijake cilindra, da se ne bodo gor zapekl. Sej za to je tud bakrova pasta vredu kolkr jaz vem. Glede na to da mi v users manualu pise krom molibdenova pasta sem pa tukaj vprasal ce kdo ve. Sej drugace bom pa uporabil bakrovo. Obstaja tud en koper(al neki tazga) sprej, ki naj bi se uporabljal za te zadeve. Proizvajalec je valvoline. A je kdo mogoce ze slisal kako se stvar obnese? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 Obstaja tud en koper(al neki tazga) sprej Copper = baker Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 A kdo slučajno ve kako bi se dal odpravit cviljenje ob zaviranju Gre za bobnasto zavoro... Lahko da je "zažgana" in treba pakne mal "pošmirglat", lahko pa tudi da gredo že proti koncu in jih bo potrebno zamenjat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StormBringer Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 Men se je pri avtu nabrala svinjarija (rja, prah,...) v bobnu, ko sem se vozu je cvililo ko snvinja, pol pa smo vse skup razdrli in spucali, pa je blo. Razderi, pa boš videl. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Katera/Kaksna hladilna tekocina ja najbolj primerna za motor? (za kroslo) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Katera/Kaksna hladilna tekocina ja najbolj primerna za motor? (za kroslo) tisto ki jo dobiš na petrolu(tu ne mislim nič reklamirat) :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 A kdo slučajno ve kako bi se dal odpravit cviljenje ob zaviranju :? Gre za bobnasto zavoro... LP jax ni odvec tudi naredit zareze v pakne, bolje bremzajo, ker gre svinjarija ki pri bremzanju nastaja v te kanalcke, in je boljsi stik pakne z bobnom, in iz iztega razloga ponavadi tudi neha cvilit.........(ne rezat preglobokih in preširokih kanalov, da pakne ne razj......) nekaj ala tole......... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CrashOver Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 če ti bobnič cvili, je dovol da narazn vzameš pa ga samo malo pošmirglaš (pobrusiš z finim brusnim papirjem) ... pa glej da oš pol faj spihal tisti "prah" .... in zavore ne cvijilo več :D LP -matej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 A poj ni vazn kaksne barve je? K zdej mam enga roza not. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Barva nima veze; tut js sm mel roza včasih (k sm mel še vodno hlajenga) :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 ni odvec tudi naredit zareze v pakne, bolje bremzajo, ker gre svinjarija ki pri bremzanju nastaja v te kanalcke, in je boljsi stik pakne z bobnom, in iz iztega razloga ponavadi tudi neha cvilit.........(ne rezat preglobokih in preširokih kanalov, da pakne ne razj......) nekaj ala tole......... To res dobro pomaga. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno April 3, 2004 Deli Objavljeno April 3, 2004 V levem bloku, pod magnetom, je ena mjhna luknjica in tam ven men tece olje. Sicer ful mal. Zanima me ce je to normalno. Ce ne, kaj naj naredim? Drgac je pa tuki ena slika. Luknjica je oznacena s puscico. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno April 3, 2004 Deli Objavljeno April 3, 2004 20/26 je...? Sicer pa en gumi čep not, pa je.. razen če more bit tista stran v olju.... nevem kwa je to zaena mašina... LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bedanc Objavljeno April 3, 2004 Deli Objavljeno April 3, 2004 Barva nima veze; tut js sm mel roza včasih (k sm mel še vodno hlajenga) :OK: Pri hladilni tekočini pazi, da je vsa količina v motorju istega tipa in barve. Se ti lahko zgodi, da pri mešanju različnih tekočin, le ta postane čez čas korozivna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno April 4, 2004 Deli Objavljeno April 4, 2004 Ne tisti strani ni treba bit v olju. Skoz tisto luknjo zgoraj pride glavna gred, nanjo pa poj magnet. Tista luknjica ima gotov en namen, drugace je ne bi bilo. To je masina od Honde CR250. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 4, 2004 Deli Objavljeno April 4, 2004 Mogoče z druge strani pride šrauf :rolleyes: A ima luknjica navoje, a si probal kako žičko čez porint, da vidiš kolk globoko gre? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno April 5, 2004 Deli Objavljeno April 5, 2004 Nima navojev. Sem pa ze probal dat zicko notr pa se na drugi strani razsiri. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 5, 2004 Deli Objavljeno April 5, 2004 (popravljeno) A ven teče olje iz menjalnika, a olje od mešanice (redek, smrdi po bencinu)? Če je od menjalnika, zobe stisnt, dokler nebo kaka lužica po tleh. Popravljeno April 5, 2004. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pek Objavljeno April 5, 2004 Deli Objavljeno April 5, 2004 a ma kdo mogoče kakšne načrte,kako se kej šraufa po Kavasakiju ZR 7 S :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se