Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zdej sem ugotovil da po vsej verjetnosti za olje ni kriva luknjica ampak obrabljen semering pri vzvodu za sklopko. Ze kupil novega, ga menjam med vikendom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Jaz tu rad kaj po..šraufam!

Pa zanima,če se olje v prednjih blažilnikih tud kaj menjava! :blink:

To sm nekje slišal,pa nism čist prepričan kako je s tem! :hmm:

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tu rad kaj po..šraufam!

Pa zanima,če se olje v prednjih blažilnikih tud kaj menjava! :blink:

To sm nekje slišal,pa nism čist prepričan kako je s tem! :hmm:

Vse o vzmetenju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ima kdo podatke kako se štela ventile na Hondi Shadow 600??

Prosil bi točne podatke, in ne "MISLIM da izpušni so tolko..." ;)

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ve mogoče kdo naslov kakšne spletne strani, na kateri so predstavljeni kakršnikoli podatki o šravfanju za Shadowko 600

kakšen repair manual na spletu..

predvsem me zanima za štelanje ventilov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam service manual za vt600 v pdf obliki, 33MB konkretno za ventile pa:

pri hladni mašini:

sesalni: 0,15 +- 0,02 mm

izpušni: 0,20 +- 0,02 mm

sesalni ventili

se odprejo pri 10 stopinj BTDC

se zaprejo pri 30 stopinj ABDC

izpušni ventili pa

se odprejo pri 30 stopinj BBDC

se zaprejo pri 10 stopinj ATDC

Sicer pa priporočam da pelješ na servis. Če kej zajebejo bojo oni krivi, če boš pa sam, zna bit pa drago.

LP

PS: za manual mi pošlji mail ali pa PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn?

S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probi s sekačem zasekat notr pol pa z navadni izvijačem probaj odvit.

velik sreče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn?

S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga.

TORKS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bo pa s Torx-i naredu? To so sam zvezdasti imbusi, in če je unga pojebal ne bo stem nč rešu, ena varjanta je tudi (če maš plac) da pršvasaš na šrauf eno palčko ki jo pol lažje obrneš, če ne pa zaseki znečim not, pa odvij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn?

S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga.

Obstaja posebno orodje za take primere,vendar se bojim da ga imajo le boljši servisi.Glava vijaka se odbrusi,potem se zavrta luknja v vijak in nato s tem posebnim orodjem odvije.Deluje na principu nasprotnega navoja.Aja vijak bo seveda potem potreben nov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavo vijaka zavrtaj luknjo ki je nekaj manjša kot torx ,potem ga s kladivom

vtisneš v vijak in lepo počasi odviješ vijak-- verjemi to je preizkušena metoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn?

S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga.

Bel pesek - po moji oceni je to lepilo, ki varuje vijak, da se ne odvije zaradi tresljajev in podobno. Kar se pa tiče vijačenja pa sldeče. Idealno je, če imaš zračno pištolo, ki vijak odvije, kot za šalo. Če pa le te nimaš pa vsak vijak odviješ na sledeč način:

VIJAK, KI GA VIJAČIŠ UDARIŠ Z ENIM MEHKIM NASTAVKOM (MEDENINA, BAKER) ZELO MOČNO - V VZDOLŽNI SMERI - PO GLAVI VIJAKA!!! TO JE ZLATO PRAVILO V STROJNIŠTVU IN OBIČAJNO VIJAK POPUSTI.

KO ZAČNEŠ VIJAČITI VIJAK OBREMENJUJEŠ S KONSTANTNO SILO - NE SMEŠ GA PREOBREMENITI - POTREBEN JE OBČUTEK, DA SE NE ZAVRTI, KOT SE JE TEBI!

ČE NE GRE GA POSKUŠAJ ODVITI S KRATKIMI SUNKI, PA ŠE VEČKRAT GA NABIJ Z VRHA (BAKER, MEDENINA, KOT SEM NAPISAL!

Imbus ključi pa morajo biti kvalitetni - ne za jurja in ne smejo biti izrabljeni!

Kaj storiti v tvojem primeru - z vrha ga nabij (čim bolj močno in večkrat) , kot sem že napisal, poskusi z večjim imbusem ali še boje, če imaš dober izvijač, ga malo pobrusi s strani, tako, da bo oster in ga zabij v luknjo vijaka. Fino je, če bo možno potem s ključem zavrteti vijak. Svetovali so tudi sekač, kar bo bolj zadnja možnost. Vrtanja se pa izogibaj, ker vedno zaje... luknjo. Res obstaja posebno orodje za demontažo vijakov.... Opcije so!

Še nekaj - jaz sem snemal prve diske po nesreči z motorjem in sem poskušal vijake sneti tako, kot sem opisal in ni šlo! Nekaj se jih je odvilo, nekaj s pištolo, nekaj pa z sekačem. Material teh vijakov je premehak! Pa še šparajo, da je vse skupaj lažje, svoje pa doda lepilo proti odvijanju vijakov!

Na dolgo je to vse, upam, da boš rešil situacijo!

LP Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Kupi si boljše orodje. Dobro orodje močno zmanjša možnost da boš zajebal vijak.

2. Kupi si udarni izvijač (5 jurjev) - nastaviš na vijak, porineš navznoter, obrneš v želeno smer obrata in počiš s kladivom.... vijak popusti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

No da pa opišem moj problem. En vijak me je pa le premagal in ga ne morem odšravfat. Odvija se ga z inbusom, sam je že vse pobrano in se inbus samo vrti :). Zdej me pa zanima kako bi ta vijak dobil vn?

S kleščami ne morem do njega. Z wdjem sem ga pa tud že špricov pa nič ne pomaga.

Ponavadi je pomagalo, če si zarezal "utor" za navaden izvijač. Sedaj bi rabil eno zelo majčkeno krožno žagico za kovino. Jaz sem si jo naredil sam doma, samo pride kar drago, ker potrebuješ majhen a močan motorček. Tisti iz baterijskih vrtalnikov je koraj da idealen. Še bolje pa je, če si narediš nastavek za vrtalnik in potem narediš zarezo v vijak in lepo održraufaš z navadnim izvijašem. Simpl. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se lotil menjave disk ploščic in sem imel borbe in pol z šravfi. Ko sem jih par uspel odšravfat je kr nek bel pesek vn pov :), tko da zadeva očitno še ni bila šravfana.

:grrr ...tisti bel prah je lahko tudi rezultat oksidacije aluminija, nisem dobro razumel, a si hotel menjat zavorne diske ali zavorne ploščice? Če je jeklen vijak privijačen v aluminij (+vlaga=galvan.člen=korozija) zna bit kr problem, saj zaradi mehkosti aluminija tolčenje po glavi vijaka in podobni prijemi za sprostitev vijaka bolj malo zaležejo. Tudi WD ti tu ne pomaga kaj dosti (ne prodre dovolj globoko v oksidacijsko plast) pa še znatno pripomore k zdrsu orodja iz glave vijaka :wacko: .

V takem primeru je najbolje uporabiti Loctite penetrator za AL. in upati, da boš potem zadevo lahko odvil na katerega od v prejšnjih objavah opisanih načinov :) . Če ne, ti preostane samo še vrtanje :huh: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne WD (40, 1001) ne loctite ne domače žavbe ne pomagajo.

Sam uporabim varilno elektrodo, skozi katero teče močan tok pri sorazmerno nizki napetosti.

Po domače povedano, če je zjahan šrauf in imbus, ju zavarim skupaj, odtegnem potem pa oboje vržem v koš.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredi si prilagojen inbus ključ: če imaš glavo za 8mm inbus, vzemi inbus ključ 10mm in ga zbrusi, zmanjšaj, "vpasaj" na dimenzijo poškodovane glave vijaka. Pazi da bo na tesno sedel v glavo vijaka in poskušaj odviti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomaga tudi, če močno segreješ del, v katerega je privijačen vijak. Verjemi, se raztegne in gre lažje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomaga tudi, če močno segreješ del, v katerega je privijačen vijak. Verjemi, se raztegne in gre lažje!

Da slučajno nebi pomislu nato k boš zavorno olje uniču. Potem boš pa imel še večji strošek!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!