Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Noben ni razložil,ker noben nima pojma kako točni deluje glavni zavorni cilinder!

je res. z menoj vred. do danes.

sedaj vsaj vem zakaj je to vedno delovalo, ce ni slo drugace.

....Namreč,ko pritisneš zavoro stisneš olje v sistem z prednjo gumico(povratni ventil se takrat odpre) ,zato za gumico ali med obema gumicama(v sredini batka) nastane podtlak,ki potegne(naj bi) iz rezervarčka ole

tole bi tudi mene zanimalo kako tocno ta podtlak nastane. shema ali podobno, kot je napisal skiny, bi bila zelo dobrodosla. hvala.

...ta luknjica je zelo majhna ca 0,5 mm in je velikokrat zamašena in NEMORE olje priteči v sredino batka tako,da ko spustuš zavoro in se prednja gumica sprosti in zaseboj potegne olje.Zato če pustiš zavoro čez nuč pritisnjeno se med gumicami v sredini batka napolni(počasi preko skoraj zamašene luknjice) z oljem in zavore postanejo spet normalne.Isto bi bilo,če bi zavore prezračil z aparatom iz čeljusti navzgor,kar večina pravih majstrov naredi in tudi,če je slab povratni ventil se zavore brez problema prezračijo. :whistle:

Ps:res nebom več pisal,če bi kdo še kakšno informacijo naj sam vpraša. :hmm:

yep. olajsa delo kar konkretno.

hvala za razlago.

Objavljeno

post-4329-1237398323_thumb.jpg

Skico sem narisal zato, da bomo sploh vedeli kako vsa stvar izgleda. Premeril sem enega starega, ki ga imam doma.

Zloglasni tesnili sta pobarvani s kemičnim. Če pa sem kak detajl pozabil narisat se opravičujem.

Brumer, zdaj boš laže razložil vso zadevo :rolleyes:

Objavljeno
Lep pozdrav!

Imam eno težavo in sicer je to ta, da mi motor pri določeni hitrosti trese. To je nekje med 80 in 100 km/h. Gume sem že centriral, in tudi vijak na ležaju krmila so zategnili. Pa je še vedno tisti. Vozim Kawasaki ninja 636 letnik 05. Tresenje se čuti predvsem na krmilu, saj kadar pri tej hitrosti spustim krmilo gre kar sem in tja. Ali je kdo že imel podoben primer?

Z mojmu primerom ti povem takole. Bilo je podobno kot pri tebi, pa guma se je vedno scentrirala v nulo, pol smo pa snel gumo in zavrtel samo feltno...... Nesel sem jo zravnat, ker je mela mal udarnin od raznoraznih udarnih jam.......... Sedaj se pelje motor brez rok brez problemov.

Objavljeno
To je brezvezno tu po internetu ugibat,zapelji se do dobrega serviserja naj naredi s tem motorjem en krog in bo hitro ugotovil kaj bi lahko bil vzrok!

Za tisto vprašanje včeraj o tresenju. Motor je bil paden, vendar minimalno (podrsana prednja maska, stopalka, zvita ročka za sklopko.) Gume so na novo centrirane komplet z ležaji in vsem. Motor je tudi bil že pri dveh mehanikih ampak sta oba rekla da je vzrok za takšno napako zelo teško najt. Drugače moped gre tak ko treba in tudi zdaj ko sem se navadil me ne moti preveč. Slišal sem celo, da bi lahko bila mašina iz centra, ali pa zobnik zvit pa tudi diski. tak da ne vem več dalje

Objavljeno (popravljeno)

Najprej bom odgovoril na par vprašanj.

Zakaj nastane vackum med prednjo in zadnjo gumico(se pravi v sredini batka)-ta vackum nastane samo takrat,če bi slučajno nekje malo puščalo olje ali pa pri prezračavanju.

Kot vidide so dve vrtini na rezervarčku olja in sicer prednja je zelo majhna zadnja pa precej večja.Pri prezračuje zavore olje pride v sistem skozi večjo na sliki zadnjo odprtino,manjša odprtina prednja,pa ima povsem drugo vlogo in sicer,ko je batek poponoma nazaj se (šele) ta odprtina odpre in takoj,ko zavoro samo malo stisneš se ta odprtina že zapre.Je pa zelo važno,da se ta batek vedno vrne dokraja nazaj(pazi ko štelaš)zavorno ročico mora biti vedno malo zračnosti,sicer se ta luknjica neodpre in zavore BLOKIRAJO.V zavornem sistemu je vedno msalo predtlaka ki ga zadrži vzmet povratnega ventila,da bi razumeli bi morl posebej slikat še povratni ventil ki je zelo važen segment v sistemu kajti če on nedela dobro je zavore nemogoče lepo prezračit,če pa se jih prezrači odspodaj navzgor pa bodo delovale brez problema.

Ps;če koga še kaj posebe zanima samo z vprašanji nadan!!! :whistle:

Malo sem se zaklikal slikca sledi!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Še malo prevoda k slikci:

Ausgleih bohrung=Izravnalna vrtina

Boden ventil=Povratni ventil

Eintliftungschraube=vijak za prezračevanje

Anschlus fur ferteiler=priključek za razdelilec zavornih cevi

post-9445-1237402597_thumb.jpg

Objavljeno

Mi lahko kdo pomaga....imam thundercat-ko in me zanima če je kdo probu dat od r1 zadek gor???

zanima me če je treba predelat nosilce???

Objavljeno
Mi lahko kdo pomaga....imam thundercat-ko in me zanima če je kdo probu dat od r1 zadek gor???

zanima me če je treba predelat nosilce???

Jz sem prodal poliesterski zadek od moje R1 l.04 in ga je tip brez predelav namontiral na yzf750.

Objavljeno

Ja in kako je poj izgledal?

Prbližn tko kukr povprečen štajerski motor ;)

Objavljeno
Ja in kako je poj izgledal?

Prbližn tko kukr povprečen štajerski motor ;)

Ne bodi taki,ker jo ima sedaj ena punca :naughty: sem jo videl na srečanju v Malencih

Objavljeno
Jz sem prodal poliesterski zadek od moje R1 l.04 in ga je tip brez predelav namontiral na yzf750.

Hvala...že vem kakšen bo projek čez zimo...če bo pa čas pa že pred junijem...skratka ko začnem vam slikovno poročam :worship:

Objavljeno
Pa kaj misliš,da se mu res še da...vsakič ko kaj napiše mora kao "bumbarjem"neki dokazovat!Že men je debilno brati(čeprav njegove berem),kaj šele njemu razlagati in razmišljati v kaj se bo spet en "debil"vtaknu in gnjavu a sam pelje na servis še olje menjat,tu pa pameten,ko.... :whistle:

Pa daleč od tega,da trdim,da ima brumer vse prav! :krneki:

Vsaj eden,da me malo razume.Kar pa se tiče servisiranja motorja je pa takole:ne da neznam ampak vedno čakam,da poteče garancija potem pa vse moje motorje sam servisiram.Bo pa malo problem z BMW-ejem,ker mora na računalnik in tudi,ko se nastavlja ventile je potrebno demontirat hladilnik spustit hladilno tekočino in z posebnim aparatom prezračit.Zato bo tudi letos šel na uradni servis čeprav je že ven garancije.Njihova ura dela je enaka moji zato mi ni problem peljat na servis.Jaz vedno pravimvsak naj dela svoje,pa nam bo vsem lepše in bolje. :whistle:

Ps:sicer me pa res počasi že mineva na vse možno odgovarjat sama sreča,da je že veliko njih na ignore in se z njimi več neukvarjam. :hmm:

Objavljeno
Ja in kako je poj izgledal?

Prbližn tko kukr povprečen štajerski motor ;)

Če ni fora je hudo bedna izjava :headbang:

Objavljeno
Kar pa se tiče servisiranja motorja je pa takole:ne da neznam ampak vedno čakam,da poteče garancija potem pa vse moje motorje sam servisiram.Bo pa malo problem z BMW-ejem,ker mora na računalnik in tudi,ko se nastavlja ventile je potrebno demontirat hladilnik spustit hladilno tekočino in z posebnim aparatom prezračit.

Brumer.....tudi na BMW servis ti kmalu ne bo več potrebno hoditi zaradi priklopa na računalnik.....> KLIK TUKAJ <

Tudi mene nervira vsakokratni obisk servisa (že zaradi neenakih cen na pooblaščenih servisih), tako da sem se odločil, da zadevo nabavim....

Objavljeno
Brumer.....tudi na BMW servis ti kmalu ne bo več potrebno hoditi zaradi priklopa na računalnik.....> KLIK TUKAJ <

Tudi mene nervira vsakokratni obisk servisa (že zaradi neenakih cen na pooblaščenih servisih), tako da sem se odločil, da zadevo nabavim....

Vse lepo in prav samo najprej mora pisat vse v nemscini in nato bi mogoce sele kupil.Samo vseno nemores prezracit hladilnika in nastavit kak drug softver zdaj je ze drugi v racunalniku sem pa bral,da menda obstaja ze cetrti.Namrec ko so mi na servisu 10K kil dali nov sotver je motor bil popolnoma drug,res da je bil malo slabsi prosti tek in mogoce navor pri nizjih obratih laufal pa je noro pri 250 Km/ je sele orng potegnil z ca 9 k o/min.

Ps:oprostina pisavi ker imam racunalnik na popravilu in pisem na leptop-nemska tipkovnica!

Objavljeno
Vse lepo in prav samo najprej mora pisat vse v nemscini in nato bi mogoce sele kupil.Samo vseno nemores prezracit hladilnika in nastavit kak drug softver zdaj je ze drugi v racunalniku sem pa bral,da menda obstaja ze cetrti.Namrec ko so mi na servisu 10K kil dali nov sotver je motor bil popolnoma drug,res da je bil malo slabsi prosti tek in mogoce navor pri nizjih obratih laufal pa je noro pri 250 Km/ je sele orng potegnil z ca 9 k o/min.

Ps:oprostina pisavi ker imam racunalnik na popravilu in pisem na leptop-nemska tipkovnica!

naj ti raztegnem usta v nasmeh.....lahko piše tudi v nemščini....softver si sam potegneš dol iz neta.....v jeziku, ki ti paše (bajdevej, slovenščine ni med temi jeziki....)

in za softver naložit normalno pelješ na pooblaščen servis (že če gre kaj narobe se oni zajebavajo s tem), drugače bo pa možno vse druge parametre nastavljati zelo kmalu preko te zadeve (dela se update softvera, ki naj bi izšel letos in naj bi omogočal vse kar omogoča tovarniški računalnik razen nalaganja novih verzij softvera)

Objavljeno
Lep pozdrav!

Imam eno težavo in sicer je to ta, da mi motor pri določeni hitrosti trese. To je nekje med 80 in 100 km/h. Gume sem že centriral, in tudi vijak na ležaju krmila so zategnili. Pa je še vedno tisti. Vozim Kawasaki ninja 636 letnik 05. Tresenje se čuti predvsem na krmilu, saj kadar pri tej hitrosti spustim krmilo gre kar sem in tja. Ali je kdo že imel podoben primer?

meni je motor otresel z belanco ko si gas spustil. če je bla ketna napeta ni potresaval. problem je rešla menjava ležajev na kolesu.

Objavljeno

En problem, če belanco spustim med vožnjo, obedve roki seveda, mi mal trese. Če se držim za belanco, tresenja ni nč čutit. Mam kej za skrbet?

Objavljeno

Verjetno samo prva guma. Trese lahko že, če je malenkost premalo napumpana. Tudi kakšna obrabljena guma lahko trese, lahko je pa samo za scentrirat. Jaz bi najprej preveril tlak v prvi gumi, to je že itak pametno večkrat kontrolirat in če to ni vzrok in tresenje ni moteče, bi se normalno vozil do menjave gume. Pa potem vidiš kako pa kaj, ali je odpravljeno, ali je potrebno iskat vzrok naprej.

Objavljeno
En problem, če belanco spustim med vožnjo, obedve roki seveda, mi mal trese. Če se držim za belanco, tresenja ni nč čutit. Mam kej za skrbet?

Možnih vzrokov je več - od prednje gume (nepravilen tlak, neenakomerna obraba, ...), preko kolesnih ležajev do ležajev v križu...

Pri nekaterih motorjih (FZS600, morda tudi FZ6S) pa je to tudi 'normalno' oz. se zgodi skoraj vedno pri določeni hitrosti (70-80km/h). Razni kovčki ali že sami nosilci za kovčke pa stvar le še poudarijo.

D.

Objavljeno
Možnih vzrokov je več - od prednje gume (nepravilen tlak, neenakomerna obraba, .. .) , preko kolesnih ležajev do ležajev v križu...

Pri nekaterih motorjih (FZS600, morda tudi FZ6S) pa je to tudi 'normalno' oz. se zgodi skoraj vedno pri določeni hitrosti (70-80km/h). Razni kovčki ali že sami nosilci za kovčke pa stvar le še poudarijo.

D.

Pri moji bivši FZ6S 2008 ni treslo nič pri nobeni hitrostiicon6.gif

Objavljeno (popravljeno)

Guma je bla frišno napumpana na 2.3 bara, obrablena je pa kr enakomerno od sredine do roba. Sj mislim da ni to nč kritično, itak med vožnjo tega ni čist nč čutet, pač se nebom brez rok vozu :)

Popravljeno . Popravil Spider™
Objavljeno
meni je motor otresel z belanco ko si gas spustil. če je bla ketna napeta ni potresaval. problem je rešla menjava ležajev na kolesu.

kaj misliš da če si ketno napel bolj kot je predpisano ni tresla?

Objavljeno
kaj misliš da če si ketno napel bolj kot je predpisano ni tresla?

ne!

če je bla veriga napeta. da je motor vlekel, čis minimalno, si balnaco držal z dvema prstoma. ko si spustil gas je začel opletat. zelo.

Objavljeno

Evo včeraj sem kolegu menjal zavorno tekočino...

Za tiste, ki se vedno mislijo, da ni potrbno menjat tekočine.

začetek menjave.

slika0091.jpg

konec menjave

slika0092.jpg

V rezervarčku tekočine so bili rjavi koščki usedlin.

Vprasanje ce je ze kdaj bilo menjano.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!