Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 To je bila pa res že kriza :D Drugače pa je itak tekočino pametno redno menjat vsaj na 2 leti, ker pri stari tekočini ni tiste prave zavorne moči, ko se zavore segrejejo in vlaga v njej naredi svoje.. Pa ker res ni noben strošek in skoraj nič dela :)
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 tudi jaz sem v četrtek menjal olje na bratrančevem mopedu, je bilo not še originalno, letnik 2003 :D (ni mel on tak dolgo not ker je šele kupil moped), in je bilo olje take barve kot izrabljeno motorno olje, po menjavi pa skoraj prozorno..........glede stroškov pa res, rabiš en 0,7L kozarec od marmelade, silikonsko prozorno cevko da vidiš koliko je še zraka ter olje, tiste pol litra stane 10€, in sem z njim prejšnji teden zamenjal olje na 4ih motorjih, pa imajo vsi po 3 klešče!! tako da če ti ga kaj ostane ga je škoda šparat ker čez dve leti ne bo več dober, sploh če gledaš na to da stane le 10€, tisti ostanek daj ali sosedu ali kolegu oz. nekomu ki mu bo prav prišel, ker drugače gre v nič
Rizla Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 tudi jaz sem v četrtek menjal olje na bratrančevem mopedu, je bilo not še originalno, letnik 2003 :D (ni mel on tak dolgo not ker je šele kupil moped), in je bilo olje take barve kot izrabljeno motorno olje, po menjavi pa skoraj prozorno..........glede stroškov pa res, rabiš en 0,7L kozarec od marmelade, silikonsko prozorno cevko da vidiš koliko je še zraka ter olje, tiste pol litra stane 10€, in sem z njim prejšnji teden zamenjal olje na 4ih motorjih, pa imajo vsi po 3 klešče!! tako da če ti ga kaj ostane ga je škoda šparat ker čez dve leti ne bo več dober, sploh če gledaš na to da stane le 10€, tisti ostanek daj ali sosedu ali kolegu oz. nekomu ki mu bo prav prišel, ker drugače gre v nič koci ke se pa kup zavorna tekocina?? Pa a je treba kej gledat na kvaliteto vrsto motorja al pa kej???
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Kupiš lahko v vsaki avto ali moto trgovini, oziroma povsod kjer prodajajo motorna olja.. Klasična zavorna tekočina ima oznako DOT4 in to je čisto kul za normalno uporabo. Potem imaš še DOT 5.1 kao malo bolj racing varianta, ima malo višje vrelišče. Ampak pri nekaterih motociklih menda DOT 5.1 ni najbolj priporočljkiv, se pa nisem poglabljal zakaj. Potem je pa tu še dot 5, ki je pa na bazi silikona in se načeloma ne uporablja za vse motocikle, niti ne vem če se sme, ampak ga priporočajo samo določene znamke.. Bo kdo drug vedel kaj več povedat o tem in kje so razlike. Jaz vsa leta uporabljam DOT4 na vseh motociklih in nisem nikoli imel problemov.
Ice Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 DOT 5 uporablja samo se HD (?!), kolikor vem. res je na silikonski osnovi in se ne sme mesati z DOT 4 ali ODT 5.1 da DOT 5.1 ne bi bil priporocljiv za dolocene motocikle se nisem slisal. ena od razlik je, da je DOT 5.1 zaradi visje vreliscne temperature "bolj odporen" na odstotek vlage v olju med zaviranjem.
Port Folio Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) kje se pa kup zavorna tekocina?? Pa a je treba kej gledat na kvaliteto vrsto motorja al pa kej??? Kot sta ti @jure & @ice razložila, dejansko se kupi na vsaki črpalki (pač imel sem neprecenljivo izkušnjo z vožnjo brez sklopke, ker je puščal celinder :rolleyes: ). Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Port Folio
Ice Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 ......dejansko se kupi na vsaki črpalki DOT 4 da. DOT 5.1 se nisem zasledil na povprecni crpalki.
Port Folio Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 . . . ja za DOT 5.1 lahko res vzamem besedo nazaj O:-) , ampak mi je zadostovala štirica, pa je delal BP do menjave . . . :D
Ice Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 saj 4 dela ok. ker se obcasno podim tudi po alpah imam samo boljsi obcutek z 5.1. neke blazne razlike tako se nisem opazil, ker menjam najkasneje vsaki dve leti. B)
Dolenc™ Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Neki bo na tem, drugače pa 5.1 nej bi bil razvit za ABS sisteme. Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Dolenc™
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 tako je ja, res da ima višje vrelišče vendar je bolj higroskopen, se pravi bolj veže vlago nase kot DOT4, ga pač menjaš enkrat letno pa je, nevem, jaz z 5.1 nisem imel nobenih problemov, pa ga imam že drugo leto noter
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Hmm.. Ampak v primeru Lucasove zavorne tekočine, so pa priporočila ravno obratna, menjava njihovega DOT 4 je priporočena po 18 mesecih, DOT 5.1 pa po 36 :)
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Direktno skopirano: LUCAS Bremsflüssigkeit DOT 4: * LUCAS hat eine Bremsflüssigkeit entwickelt, die während Ihrer Nutzungsdauer so lange wie möglich leistungsstark bleibt. * Voll tauglich für alle Fahrzeuge mit ABS. * Lucas empfiehlt den Austausch der Bremsflüssigkeit nach 18 Monaten. * Lucas: Für Sicherheit auf zwei Rädern. * 250ml. LUCAS Bremsflüssigkeit DOT 5.1: * Die DOT 5.1 Bremsflüssigkeit ist besonders geeignet für den Rennsport oder bei ganzjährigem Einsatz. * Man hat höhere Reserven bei Passfahrten und in großer Kälte. * Diese Bremsflüssigkeit können Sie mindestens 36 Monate fahren, dann empfiehlt LUCAS einen Wechsel. * Voll tauglich für alle Fahrzeuge mit ABS. * 250ml.
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 nevem, jaz imam motulovo, sej lahko da je res samo če logično pomisliš bi moral prej menjat če je bolj higroskopsko
Guest Brumer Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Direktno skopirano: LUCAS Bremsflüssigkeit DOT 4: * Lucas empfiehlt den Austausch der Bremsflüssigkeit nach 18 Monaten. * Diese Bremsflüssigkeit können Sie mindestens 36 Monate fahren, dann empfiehlt LUCAS einen Wechsel. Empfiehlt = priporočljivo-kar nepomeni NUJNO jaz imam zavorno tekočino že tri leta in letos bo zamenjana!!! Konnen Sie mindenstens 36 monats fahren = lahko vi najmanj 36 mesecev vozite!!! Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Brumer maco47 1
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Ja razumem jaz to, toliko nemško pa znam. :) Saj sem napisal, da Lucas priporoča, ne da zapoveduje. In če so napisali najmanj 36 mesecev, je to verjetno mejnik po katerem ne "garantirajo" več, da bo tekočina opravljala funkcijo 100%, torej iz tega lahko sklepaš da je priporočeno zamenjat.
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Drugače pa še enkrat.. Zavorna tekočina je tako poceni in tako malo dela je z menjavo, da po mojem mnenju jo res ni potrebno šparat več kot dve leti. :) Konec koncev tudi proizvajalci motociklov priporočajo menjavo na 2 leti, oz. vsaj tako je navedeno v večini service manualov. Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Jure
Guest Brumer Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Ja razumem jaz to, toliko nemško pa znam. :) Saj sem napisal, da Lucas priporoča, ne da zapoveduje. In če so napisali najmanj 36 mesecev, je to verjetno mejnik po katerem ne "garantirajo" več, da bo tekočina opravljala funkcijo 100%, torej iz tega lahko sklepaš da je priporočeno zamenjat. Kakšna GARANCIJA,če boš bremze preveč pregrel bo tvoj problem kako boš vstavil,to se ti lahko zgodi tudi z najboljšim oljem je pa res,da dobro olje ima višje vrelišče. maco47 1
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 teflonske lajtnge, dobre ploščice pa frišno olje pa bo, da se pregreje sploh ne občutiš
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 A ne razumeš kaj pomenijo navednice? Itak da proizvajalec zavorne tekočine ne more garantirat, da bodo bremze delale! :D Lahko pa določi en čas, v katerem bi moral njihov izdelek pri normalni uporabi brezhibno opravljat svojo funkcijo. To je pa teh 36 mesecev, ki jih omenjajo.
gebre Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Hej folk, zna kdo povedat približno koliko €€€ košta štelanje ventilov in sinhronizacija fergazarjev. Moped je CBR 600F (00).
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Lahko ti povem da je kontrola ventilov za Hyosung Comet GT 650 na pooblaščenem servisu okoli 100€. Sem ravno zadnjič malo klical okoli, da sem vedel koliko računat :) Za CBR pa ne bi vedel, je malo več šraufanja da do pokrova glave prideš, ampak je pa samo en, ni potrebno na dveh koncih razdirat kakor pri V-Twinu. Zna bit da je podobno. Pokliči malo po servisih pa vprašaj..
gebre Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Ma sej bom ju3 mal povrtel telefon, samo me je približno zanimal kakšen strošek lahko pričakujem.
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Sinhronizacijo ti lahko jest zrihtam za :beer1: , glave pa ne grem še enkrat podirat!
Guest Brumer Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Ma sej bom ju3 mal povrtel telefon, samo me je približno zanimal kakšen strošek lahko pričakujem. Če ti motor lepo laufa in se pri vročem motorju ventilov nesliši in imaš manj kot 40K kil. samo pusti namiru in "nikar"naj ti nedrkajo po motorju neki kvazi mehaniki za :beer1: Ko se boš odločil za nastavitev ventilov,pa daj lepo motor na uradni servis. :hmm: Ps:nesprašuj po servisih koliko je cena ampak,koliko je ur dela potem,pa si lahko sam izračunaš.Namreč ura je skoraj povsod 23-25 EU +ddv. special749 in maco47 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se