BRANE Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 na rotorju je stoposto magnetek vtisnjen oz. vstavljen.
franc Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Na rotorju so 4 kvadratni magneti. Trije v razmaku cca 1 cm in eden na nasprotni strani (ta v času vžiga ni niti blizu tuljavi). Torej daje "ukaz" eden od treh oziroma (glede na položaj. ko je bat v zgornji legi) kombinacija drugega in tretjega. Še vedno pa ne vem "komu" daje "ukaz" in kako (ni videti nobenega tipala). lp Franc
Zdrawc Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 še tule vprašam... Ewo problema imam F650 Funduro letnik 99 prejšni teden sem naredil servis (filtra, olje, svečke) čez vikend sem naredil normalno bp. dobrih 400km... v ponedeljek ga zalaufam, se peljem dobrih 500m pa začne nenavadno trokirat (pogledam, da nimam slučajno zaprtega bencina ) in se komaj privlečem do kolega še enih 200m, tam seweda gledat kaj bi bilo ko motor vžgem, prvih par sekund (4-10) normalno deluje, potem pas začne trokirat in pokat, obrati ne pridejo več kot do 2000 svečke OK, iskra je na obeh svečkah (tako, da se mi zdi, da tudi obe zinšpuli delujeta brezhibno) zdaj sem ga peljal k mehaniku, bo pogledal kako je z uplinjačem (fergazerjem) a je imel kdo kakšne podobne probleme
Stric Burek Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 še tule vprašam... Ewo problema imam F650 Funduro letnik 99 prejšni teden sem naredil servis (filtra, olje, svečke) čez vikend sem naredil normalno bp. dobrih 400km... v ponedeljek ga zalaufam, se peljem dobrih 500m pa začne nenavadno trokirat (pogledam, da nimam slučajno zaprtega bencina ) in se komaj privlečem do kolega še enih 200m, tam seweda gledat kaj bi bilo ko motor vžgem, prvih par sekund (4-10) normalno deluje, potem pas začne trokirat in pokat, obrati ne pridejo več kot do 2000 svečke OK, iskra je na obeh svečkah (tako, da se mi zdi, da tudi obe zinšpuli delujeta brezhibno) zdaj sem ga peljal k mehaniku, bo pogledal kako je z uplinjačem (fergazerjem) a je imel kdo kakšne podobne probleme Jaz sem imel tak problem na NSR, menjal svečko in je delalo brez problema
Dolenc™ Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Mam en problem(spet) :) Sem zamenov glavno dizo v uplinjaču in sem vse lepo zašravfal nazaj. Zdej pa ko odprem bencin začne tečt iz tiste cevke, ki je na spodnem delu, na tisti "posodici" kjer so dize notri. Uplinjač je Mikuni 35. Zategnil sem fajn tist velek šravf da prideš do dize, posodice nisem dajal dol (no ni mi ratal), vse ostalo se mi zdi da sem pa tud lepo zategnil. Ve kdo kje sem ga polomil :?
Stric Burek Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Odpri, spucaj(čopič in z bencinom) in zapri nazaj, poglej tesnila in vse da nisi kej pozabu...
Dolenc™ Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Sem zvedu, baje da se je nek plovc premaknu, pa pol ne zapira. Jao spet bo treba šravfat :glare: . Se juter lotem, pa upam da mi rata, dokler je še sonček :)
RHonda Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Sej to nimaš dost dela. Pogledat moraš tisto gumijasto špičko, ki je pritrjena na plovec in zapira pot bencinu. Očitno mora bit nekaj zataknjeno.
simonsi Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Sem zvedu, baje da se je nek plovc premaknu, pa pol ne zapira. Jao spet bo treba šravfat :glare: . Se juter lotem, pa upam da mi rata, dokler je še sonček :) Preden greš zdirat, z občutkom potolci po fergazerju. Večinoma pomaga pri zataknjenem plovcu.
Dolenc™ Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Simonsi maš pivo v dobrem, dela :yea1:
firefox f-15 Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Zdravo fantje... Imam en problem, v bistvu neznanje .) ... Upam da mi pomagate resit zadevo. Stvar je taka, da je motor zakuhal ker mu je zmanjkalo vode (dolga zgodba, nic jaz kriv). Odvil sem pokrov za olje in opazil peno, tako da je sledil servis... Pac menjava tesnil, odstranitev vode, novo olje in ravnanje glave. Vse je slo tako kot je treba, problem je nastal ko sem motor ponovno prizgal... Zadeva laufa na mocno previsokih obratih <_< . Naredim pregled uplinjacev, napeljave do rocke za gas... Vse OK. Pravijo da je problem v razstelanih ventilih? Naj povem da je glava nizana za samo 0.1mm... Ventili pa so vsi na istem mestu kot so bili, odmicne in glavna gred poravnane... S tem da ventili nimajo nic za stelat, edino zamenjal bi lahko magnetke na vrhu ventilov za 0.1mm nizje in bi bila zadeva tocno taka kot prej. Se spolh dobi tako majhno razliko? JE PROBLEM SPLOH TUKAJ?? Upam da mi bo lahko kdo to razjasnil, mogoce na kratko opisal stelanje ventilov in obcutljivost le teh. Je mogoce da je vse razstelano zaradi take male razlike?? Hvala in LP
bu5a Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Zdravo fantje... Imam en problem, v bistvu neznanje .) ... Upam da mi pomagate resit zadevo. Stvar je taka, da je motor zakuhal ker mu je zmanjkalo vode (dolga zgodba, nic jaz kriv). Odvil sem pokrov za olje in opazil peno, tako da je sledil servis... Pac menjava tesnil, odstranitev vode, novo olje in ravnanje glave. Vse je slo tako kot je treba, problem je nastal ko sem motor ponovno prizgal... Zadeva laufa na mocno previsokih obratih <_< . Naredim pregled uplinjacev, napeljave do rocke za gas... Vse OK. Pravijo da je problem v razstelanih ventilih? Naj povem da je glava nizana za samo 0.1mm... Ventili pa so vsi na istem mestu kot so bili, odmicne in glavna gred poravnane... S tem da ventili nimajo nic za stelat, edino zamenjal bi lahko magnetke na vrhu ventilov za 0.1mm nizje in bi bila zadeva tocno taka kot prej. Se spolh dobi tako majhno razliko? JE PROBLEM SPLOH TUKAJ?? Upam da mi bo lahko kdo to razjasnil, mogoce na kratko opisal stelanje ventilov in obcutljivost le teh. Je mogoce da je vse razstelano zaradi take male razlike?? Hvala in LP Nastavitev vplinjačev bo rešilo problem
Guest Brumer Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Zdravo fantje... Imam en problem, v bistvu neznanje .) ... Upam da mi pomagate resit zadevo. Stvar je taka, da je motor zakuhal ker mu je zmanjkalo vode (dolga zgodba, nic jaz kriv). Odvil sem pokrov za olje in opazil peno, tako da je sledil servis... Pac menjava tesnil, odstranitev vode, novo olje in ravnanje glave. Vse je slo tako kot je treba, problem je nastal ko sem motor ponovno prizgal... Zadeva laufa na mocno previsokih obratih <_< . Naredim pregled uplinjacev, napeljave do rocke za gas... Vse OK. Pravijo da je problem v razstelanih ventilih? Naj povem da je glava nizana za samo 0.1mm... Ventili pa so vsi na istem mestu kot so bili, odmicne in glavna gred poravnane... S tem da ventili nimajo nic za stelat, edino zamenjal bi lahko magnetke na vrhu ventilov za 0.1mm nizje in bi bila zadeva tocno taka kot prej. Se spolh dobi tako majhno razliko? JE PROBLEM SPLOH TUKAJ?? Upam da mi bo lahko kdo to razjasnil, mogoce na kratko opisal stelanje ventilov in obcutljivost le teh. Je mogoce da je vse razstelano zaradi take male razlike?? Hvala in LP Kriv si sigurno sam kajti ,če zmanjka hladilne tekočine se prižge rudeča lučka ali pa kazalec temp. pokaže maximum (rudeče polje)oboje pomeni TAKOJ ustavi ,kar ti očino nisi naredil.Mogoče si tak motor uvozil ali kaj podobnega (npr poceni kupil),Zdaj bo pa to ratalo drago popravilo.Brez dobrega mehanika nebošlo.Namreč kot to zadevo opisuješ sigurno nimaš pojma,pišeš o ravnanju gredi kar je popolnoma nemogoče, ravno tako o nekih magnetkih (to so podložke različni debelin s katerimi se nastavi ventile) namreč najprej se izmeri zračnost nato se izbere določeno debelino podloške.Vsak ventil je potrebno nastavit posebej neglede za koliko si glavo znižal!!!!!!!! :OK: grepavl, Bremzer in maco47 3
firefox f-15 Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Kriv si sigurno sam kajti ,če zmanjka hladilne tekočine se prižge rudeča lučka ali pa kazalec temp. pokaže maximum (rudeče polje)oboje pomeni TAKOJ ustavi ,kar ti očino nisi naredil.Mogoče si tak motor uvozil ali kaj podobnega (npr poceni kupil),Zdaj bo pa to ratalo drago popravilo.Brez dobrega mehanika nebošlo.Namreč kot to zadevo opisuješ sigurno nimaš pojma,pišeš o ravnanju gredi kar je popolnoma nemogoče, ravno tako o nekih magnetkih (to so podložke različni debelin s katerimi se nastavi ventile) namreč najprej se izmeri zračnost nato se izbere določeno debelino podloške.Vsak ventil je potrebno nastavit posebej neglede za koliko si glavo znižal!!!!!!!! :OK: Oh ja, zakaj je dandanes potrebno vse razlagat <_< ... Moj motor je / bo streetfighter in zaenkrat se ni prostora za stevce... Mogoce se bo to komu zdelo neumno, vendar jaz sem vedel kako se stvari streze! Zadeva je zakuhala kolegu, ko sem mu ga posodil za nujen opravek. Seveda motor ne zakuha kar tako, puscala je voda zaradi poskodovane dihtunge na glavi. Zato sem jo jaz stalno dolival, kolega je pa ni in zakuhal je... Tako mu tudi nic ne zamerim, saj je bilo tesnilo tako ali tako potrebno menjat. Uganil si da sem motor poceni kupil, pripeljal sem ga domov nedelujocega. Popravilo je bilo res drago, vendar bo vse skupaj se vedno ceneje kot ce bi kupil delujoc motor. Mogoce nimam pojma, se pa hitro ucim. Prvic sem tako zadevo delal in vse je slo brez napak. Tudi visoke obrate sem mimogrede ze umiril, problem je bil v razstelanih vplinjacih kot je rekel bu5a... S tem da so odmicne in glavna gred poravnane, sem mislil da so poravnane v isti polozaj kot so bile pred operacijo. Tako da ne more bit odstopanje zaradi tega... Bedasto bi sicer bilo misliti, da se motor divje vrti zaradi razstelanih ventilov, ampak tako informacijo je posredoval nek serviser. Z ventili je menda tako, da mora bit v casu ventilovega mirovanja med njim in odmicno nekaj prostora. To se naj bi preverilo z nekimi listici, vendar jaz sem bil mnenja da z 0.1mm razlike ne bo nekih problemov. Vec tega lufta naj bi bilo, bolj menda ventili tolcejo... Ker jih na nizkih obratih dobro slisim, se mi zdi da bo OK. Upam da se sedaj razumemo :OK: Lp maco47 1
simonsi Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 In koliko imaš sedaj luft na ventilih? 10 stotink za sesalni in 20 za izpušni je nekako standard min. lufta. Ne moreš pa rečt 0.1 gor ali dol, ker je to zelo veliko. Pa če se ti sliši ventile, imaš preveč lufta. Ali pa ti veriga odmične ruži.
Guest Brumer Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Oh ja, zakaj je dandanes potrebno vse razlagat <_< ... Moj motor je / bo streetfighter in zaenkrat se ni prostora za stevce... Mogoce se bo to komu zdelo neumno, vendar jaz sem vedel kako se stvari streze! Zadeva je zakuhala kolegu, ko sem mu ga posodil za nujen opravek. Seveda motor ne zakuha kar tako, puscala je voda zaradi poskodovane dihtunge na glavi. Zato sem jo jaz stalno dolival, kolega je pa ni in zakuhal je... Tako mu tudi nic ne zamerim, saj je bilo tesnilo tako ali tako potrebno menjat. Uganil si da sem motor poceni kupil, pripeljal sem ga domov nedelujocega. Popravilo je bilo res drago, vendar bo vse skupaj se vedno ceneje kot ce bi kupil delujoc motor. Mogoce nimam pojma, se pa hitro ucim. Prvic sem tako zadevo delal in vse je slo brez napak. Tudi visoke obrate sem mimogrede ze umiril, problem je bil v razstelanih vplinjacih kot je rekel bu5a... S tem da so odmicne in glavna gred poravnane, sem mislil da so poravnane v isti polozaj kot so bile pred operacijo. Tako da ne more bit odstopanje zaradi tega... Bedasto bi sicer bilo misliti, da se motor divje vrti zaradi razstelanih ventilov, ampak tako informacijo je posredoval nek serviser. Z ventili je menda tako, da mora bit v casu ventilovega mirovanja med njim in odmicno nekaj prostora. To se naj bi preverilo z nekimi listici, vendar jaz sem bil mnenja da z 0.1mm razlike ne bo nekih problemov. Vec tega lufta naj bi bilo, bolj menda ventili tolcejo... Ker jih na nizkih obratih dobro slisim, se mi zdi da bo OK. Upam da se sedaj razumemo :OK: POPOLNOMA :OK: Kdor vozi motor z defektno dihtungo na glavi motorja -nima pojma o mehaniki prosi onga zgoraj (boga),da ti ni nastala kakšna poka na bloku ali glavi motorja.Pa še tole ventile se vedno nastavi ko je glava demontirana (saj je dosti lažje )in natančneje ,seveda se montira odmična gred nato se za montažo zopet sname(različno od tipa motorja).Veliko sreče pri šraufanju to boš zagotovo potreboval!!!!!! Lp maco47, special749, Bremzer in 1 other 3 1
firefox f-15 Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 In koliko imaš sedaj luft na ventilih? 10 stotink za sesalni in 20 za izpušni je nekako standard min. lufta. Ne moreš pa rečt 0.1 gor ali dol, ker je to zelo veliko. Pa če se ti sliši ventile, imaš preveč lufta. Ali pa ti veriga odmične ruži. Tocno to sem hotel slisati, kaj dejansko pomeni 0,1mm razlike. Cisto tako se mi je zdelo da to ni nic, pa sem se ocitno zmotil. Po drugi strani je logicno, saj se je za tako malo mero poravnala glava... Slisim sigurno ventile, ker lepo zaropota, ampak samo ko motorju padejo obrati. Potem se zadeva umiri. S tem da je veriga odmicne napeta tako kot je treba... Tako ali tako bo treba se enkrat glavo zategnit in preverim se ventile, da bom potem brez skrbi. Zdaj mislim da vem vse kar sem rabil, pocasi se bom navadil na 4-takt :OK: . Hvala za odgovore in Lp Brumer, v boga ne verjamem, verjamem pa vase. ČE bi počil blok ali glava, bi pač (če bi se dalo) zrihtal staro ali poiskal novo. Srece pa nikoli nisem imel, tako da me ne zbadaj. Nimamo vsi vsega pred nos prinesenega, na kredo pa tudi ne mislim jemat... Tudi ti nisi bil rojen z svojim znanjem, ali pac :rolleyes: ? Lp
simonsi Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Višina glave ne vpliva na zračnost ventilov. Razen če imaš kakšnega harlija na štange za pogon ventilov :D Veriga za odmične lahko zgleda lepo napeta, ampak če je stegnjena ali obrabljena med delovanjem opleta in rožlja.
mafija Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Imam mogoče podobno vprašanje: imam nov motor (2V,4T) in je v fazi utekanja. Pri zapiranju ročice za plin (le ko se peljem in je motor v prestavi - npr. pred ovinki ali po klancu) se pojavijo v motorju virbracije in čuden zvok "zvončklanja", ki se umiri, ko obrati padejo. Ta narašča v kolikor je mašina pred zapiranjem plina v višjih obratih. Pri pospeševanju je vse normalno, v prostem teku vse deluje normalno (pri dodajanju in zapiranju plina). Kje je lahko problem? (do prvega servisa imam še cca.500km in sprašujem ali je potrebno, da se oglasim prej)
Guest Brumer Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Imam mogoče podobno vprašanje: imam nov motor (2V,4T) in je v fazi utekanja. Pri zapiranju ročice za plin (le ko se peljem in je motor v prestavi - npr. pred ovinki ali po klancu) se pojavijo v motorju virbracije in čuden zvok "zvončklanja", ki se umiri, ko obrati padejo. Ta narašča v kolikor je mašina pred zapiranjem plina v višjih obratih. Pri pospeševanju je vse normalno, v prostem teku vse deluje normalno (pri dodajanju in zapiranju plina). Kje je lahko problem? (do prvega servisa imam še cca.500km in sprašujem ali je potrebno, da se oglasim prej) Ne sekiraj se,vozi do servisa in vprašaj serviserja,verjetno se to zvončklanje kot ga ti imenuješ pojavlja v izpušni cevi. Namreč nedase točno odgovoriti ker nisi napisal kateri motor je to ali ima še vergazerje ali ima že elektronski vbrizg ,treba bi bilo vedeti ali ima kat.ali ne lahko pa so to kakšne vibracije nekje popolnoma drzgje to bo že serviser ugotovil na probni vožnji. :OK: special749, Bremzer, maco47 in 1 other 3 1
hajoktejn Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Na moji mofli je baje obešen agregat od suzuki v-stroma 1000; v prostem teku se pojavlja zvok, ki postaja glasnejši ko je motor segret, najbolj pa je podoben klenkanju. Ob obratih višjih od 3000, se ne sliši več. Gospod B. iz žužemberka mi je sicer rekel da ni nič strašnega, bojda nek zobnik ali kaj dobi malo luufta; saj ne da mu ne bi verjel, ampak cvikam da ni kaj drugega, bolj resnega. Mnenja? Pa brez nasvetov pelji na najbližji servis, prosim. :fredy:
firefox f-15 Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Fantje, danes je padel prvi testni krog :OK: ... Motor sicer se ni cisto v nulo nastavljen, ampak ze sedaj veliko lepse tece kot je prej. Srce mi je kar razbijalo prvih 200m, nisem mogel verjet da se koncno po vseh neprespanih noceh spet peljem :D ! Se prosti tek nastavim in bo zadeva tako kot je treba... Bom za vikend kako fotko naredil .) ! Lp
simonsi Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Na moji mofli je baje obešen agregat od suzuki v-stroma 1000; v prostem teku se pojavlja zvok, ki postaja glasnejši ko je motor segret, najbolj pa je podoben klenkanju. Ob obratih višjih od 3000, se ne sliši več. Gospod B. iz žužemberka mi je sicer rekel da ni nič strašnega, bojda nek zobnik ali kaj dobi malo luufta; saj ne da mu ne bi verjel, ampak cvikam da ni kaj drugega, bolj resnega. Mnenja? Pa brez nasvetov pelji na najbližji servis, prosim. :fredy: Baje se pri telih litrskih suzukijevih mašinah slišijo eni zobniki odmične gredi. Ni panike. V prostem teku ne more klenkat, če ti pa med vožnjo, boš pa takoj ugotovil, ker te kar pri srcu stisne, ko zaklenka :cry:
Guest Brumer Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Na moji mofli je baje obešen agregat od suzuki v-stroma 1000; v prostem teku se pojavlja zvok, ki postaja glasnejši ko je motor segret, najbolj pa je podoben klenkanju. Ob obratih višjih od 3000, se ne sliši več. Gospod B. iz žužemberka mi je sicer rekel da ni nič strašnega, bojda nek zobnik ali kaj dobi malo luufta; saj ne da mu ne bi verjel, ampak cvikam da ni kaj drugega, bolj resnega. Mnenja? Pa brez nasvetov pelji na najbližji servis, prosim. :fredy: Na tole je malo težko odgovorit ,čeprav mehaniku (B) lahko verjameš,ga osebno dobro poznam.Zdaj da preideva na stvar:tvoja mašina verjetno res malo klenka kot si že sam ugotovil,če je bila kdaj glava znižana (pobrušena) je mogoče malo povečano kompresijsko razmerje in taka mašina rada klenka pri nizkih obratih. Namreč,če se glava brusi je potrebno dati za toliko kot se pobrusi glava debelejšo dihtungo.Jaz bi ti svetoval probaj z 100 Oktanskim benzinom (Istra benz) ali vsaj z Petrolovim 98 Okt. boš videl ,če bo malo bolje potlej je to TO.Seveda to neboš takoj opazil ko boš šel prvič tankat 100 Oktanskega.naj bo tank čimbolj prazen.Če bo s 100 Oktanskim benzinom vredu potem tankaj 100 Oktanskega in se ne sekiraj jaz imam na mojem motorju kompresijsko razmerje 1:13 in moram vozit najmanj 98 Oktanov. Ps. Vzrok klenkanja je lahko tudi gareš na batu ali na notranjosti glave motorja (to se nabere če dlje časa voziš z majšimi obrati) ali da motorja nikoli ne poženeš,da se malo spuca!!!!!!Najbolje in najceneje bo natankaj 100 Okt. benzin se malo hitreje zapelji in boš ugotovil razliko. :OK: Bremzer, grepavl, special749 in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se