Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

neki me zanima

spredne luci pr motorjih:

u louisu gledam lucke pa ne znam lih nemsk pa stroma tut ne :>

http://www.louis.de/_30c9800af1ad10b6404e5...tnr_gr=10033727

tole je ce se ne motm spredna navadna in ta dolga ?

seprav abblend je navadna, fernlicht je pa ta dolga ane

tale je navadna ?

http://www.louis.de/_30c9800af1ad10b6404e5...tnr_gr=10033666

tuki sta pa dolga pa meglenka ?

http://www.louis.de/_30c9800af1ad10b6404e5...tnr_gr=10033984

to bi se dau povezat na motor ane ?

hvala :

Zasemnčena je po nemško-Ablend scheinwerfer,ali ablend licht.

Dolga luč,po nemško - scheinwerfer licht ali weitstraler

meglenka je po nemško breit straler ali nebel lampe

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

danke :>

Tebi hvala za zahvalo ,če imaš kdaj probleme z nemščino me lahko pokličeš na mobitel 040/702370 ali mi pošlji PM. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Eno vprašanje imam za vas vrle mehanike/električarje. Na falkotu kot veste je rasvetljava nrejena tako, da ima 1 kratko luč pa 2 dolge. V glavi nekje pa se mi poraja zamisel da bi dau samo eno luč-ducati monster.

Moje vprašanje: kako bi to realiziru oziroma kako bi rešu dolge luči...?

Objavljeno

Eno vprašanje imam za vas vrle mehanike/električarje. Na falkotu kot veste je rasvetljava nrejena tako, da ima 1 kratko luč pa 2 dolge. V glavi nekje pa se mi poraja zamisel da bi dau samo eno luč-ducati monster.

Moje vprašanje: kako bi to realiziru oziroma kako bi rešu dolge luči...?

Brez problema,če boš dal samo eno luč kot praviš potem bo verjetno h-4 žarnica in uporabiš samo maso ,plus od kratke in plus od dolge luči.Če pogledaš H-4 žarnico odzadaj tam kjer so kontakti je levi šteker - (masa), zgornji(srednji)zasenčena (kratka)+ in desni +dolga luč. Potem montiraj še parkirno kot na prejšnji luči ostala kabla,če nista že v izoliranem štekerju lepo izoliraj. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Hvala... Ful bi rad dau gor od monstra luć pa od original ročke-tko kt od mileta. Trenutno mam pa gor eno balanco k pride, prek distančnika, pritrjena na trikotnik in ne na palceŽ/ teleskope .. Sej zgleda hudo sm bi rajš meu tist narjen... No da ne smetim: HVALA za odgovor.

Objavljeno

nisem našo nobene primerne teme zato bom kar tukaj vprasal, nujno bi rabo matico M16 z finim navojem pa ni nikjer za dobit. Ma gdo kako idejo katera trgovina bi kaj takega držala?

Objavljeno

nisem našo nobene primerne teme zato bom kar tukaj vprasal, nujno bi rabo matico M16 z finim navojem pa ni nikjer za dobit. Ma gdo kako idejo katera trgovina bi kaj takega držala?

Morda Tehnocom v Mariboru ali Mibra v Hočah.

D.

Objavljeno

nisem našo nobene primerne teme zato bom kar tukaj vprasal, nujno bi rabo matico M16 z finim navojem pa ni nikjer za dobit. Ma gdo kako idejo katera trgovina bi kaj takega držala?

Ni dosti,da napišeš samo M 16 fini navoj moraš dat nekemu drejerju izmerit korak- navoja.Jaz imam in ti lahko pošljen M16 X 1,5 mm. S to matico je privita jermenica alternatorja Valeo (Reno,Pežo,Citroen).V trgovini to neboš našel pošlji PM,da ti pošljem ali daj zdrejat enemu drejerju. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Brumer najlepša hvala, mislim da bo najboljse da se v pon zapeljem do najblizjega drejerja

Objavljeno

nisem našo nobene primerne teme zato bom kar tukaj vprasal, nujno bi rabo matico M16 z finim navojem pa ni nikjer za dobit. Ma gdo kako idejo katera trgovina bi kaj takega držala?

poklič me v ponedeljek zjutraj. pri nas v naši trgovini jih imamo na tisoče

lp stane tel 04 2519 177 od 7-15 vsak dan

Objavljeno

Brumer najlepša hvala, mislim da bo najboljse da se v pon zapeljem do najblizjega drejerja

Če ima korak 1,5mm,mi javi ti jo v pismu pošljem OK.Če ima drugačen korak Npr:1,00,1,25 ali 1,75 mi lahko vseno javiš bom pogledal sigurno se kaj najde OK.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Kolegu na SS 600 motorju ne pride čez 12.5k rpm... Drugače pa ima pr 13k rpm rdeče, blokado pa menda na 14k rpm. Je mogoče za naštimat fergazerje? Svečke pravi da je menjal pred okrog 5-6k km, gorivo je frišna 100ka, motor je pa čez zimo vsake tolko mal zapeljal. Je možno da se bo čez nekaj časa "spucalo" :)

Objavljeno

Kter motor, kolk kilometrov, v kateri prestavi (a v prvi tudi ne?), kako gorivo kuri (dizl al bencin), itd ... you know the drill...

Objavljeno (popravljeno)

Kolegu na SS 600 motorju ne pride čez 12.5k rpm... Drugače pa ima pr 13k rpm rdeče, blokado pa menda na 14k rpm. Je mogoče za naštimat fergazerje? Svečke pravi da je menjal pred okrog 5-6k km, gorivo je frišna 100ka, motor je pa čez zimo vsake tolko mal zapeljal. Je možno da se bo čez nekaj časa "spucalo" :)

Ja dej napiši no ker motor, kolk letnik, kolk km, če je kej šaril po mašini...

Fergazerji se ti ne morjo kar razštelat cez zimo od gravitacije... Je pa to tut možen simptom za nesinhronizirane uplinjače ja...(če mogoče tega prej ni opazil... itd. )

V glavnem najprej napiši kaj za vraga to sploh je zaena stwar :photo:

Ni dosti,da napišeš samo M 16 fini navoj moraš dat nekemu drejerju izmerit korak- navoja.Jaz imam in ti lahko pošljen M16 X 1,5 mm. S to matico je privita jermenica alternatorja Valeo (Reno,Pežo,Citroen).V trgovini to neboš našel pošlji PM,da ti pošljem ali daj zdrejat enemu drejerju.

Če misliš drejat, poglej iz kakšnega materiala je ta matica, in ali je še kaj toplotno obdelana, trdnost itd., ker zna biti iz navadnega materiala premehka in bo piz...... :kva2:

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Aja :D, sm pozabu napisat...

Ma Suzukija GSX-R, letnik je 97', kilometrov menda nekaj čez 30k km. To je tak kukr moj-SRAD. Kaj več ne znam napisat. je možno da to dela zarad fergazerjev?

Objavljeno

Če ni nič šaril po motorju, so logično lahko samo zamašene dize (oz ena od njih) od usedlin v uplinjačih. Drugače, pa je lahko več stvari (morda nekje prekinjen dovod bencina,"fouš" zrak med fergazerji in glavo, nepravo razmerje bencina in zraka, zamašen filter bencina, če ga ima ali zraka, nesinhronizirani uplinjači... )

Težko je postavit diagnozo tako na daljavo. Veliko reči lahko izključiš, če motor slišiš v živo.

Ali laufa tekoče, kaj "seka"? Kaj se zgodi, če obrne gas do konca naenkrat na mestu v prostem teku (je normalno, vse v redu ali motor zamori)?

Lahko je samo rahlo "zazaugan".

P.S. V glavnem, naj se pelje malo dlje kot do prvega bifeja, pa se bo stvar mogoče unesla, če se pa ne bo, potem pa obveščaj še naprej, ni vrag, da je kdo take probleme že imel.

P.S.2. V najslabšem primeru boš dobil zelo priljubljen odgovor "pelji na servis" :lol1:

Objavljeno

Kolegu na SS 600 motorju ne pride čez 12.5k rpm... Drugače pa ima pr 13k rpm rdeče, blokado pa menda na 14k rpm. Je mogoče za naštimat fergazerje? Svečke pravi da je menjal pred okrog 5-6k km, gorivo je frišna 100ka, motor je pa čez zimo vsake tolko mal zapeljal. Je možno da se bo čez nekaj časa "spucalo" :)

Če takrat nič ne trokira je možno ,da en vplinjač (fergazer) ne odpre dokraja,da neboš napačno razumel namreč loputa odpre,ampak bat za loputo se ne dvigne dovolj v tem primeru je defektna gumi membrana.Potrebno bo vse (4) membrane prekontrolirat.Pazit je potrebno,da membrane ne deformiraš sicer jo bo zelo težko namestiti nazaj.Pri pregledu dobro preglej saj že zelo majhna luknjica povzroči tako motnjo.Če ima batek zvrha blažilec (demfer) moraš naliti v cevko vodila batka ATF olje (rudeče za servo volane in aut.manjalnike),sicer namaži vodilo batka s tem oljem drugo olje NESMEŠ uporabljati.Vergazerje ne štelaj,odvij samo pokrove membran in jih po pregledu membran privijači nazaj OK.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Membrane dobiš v louisu precej ceneje kot originalne. Ponavadi pa motor seka nazaj, če so preluknjane membrane oz. vsaj meni je.

Objavljeno

Ja dej napiši no ker motor, kolk letnik, kolk km, če je kej šaril po mašini...

Fergazerji se ti ne morjo kar razštelat cez zimo od gravitacije... Je pa to tut možen simptom za nesinhronizirane uplinjače ja...(če mogoče tega prej ni opazil... itd. )

V glavnem najprej napiši kaj za vraga to sploh je zaena stwar :photo:

Če misliš drejat, poglej iz kakšnega materiala je ta matica, in ali je še kaj toplotno obdelana, trdnost itd., ker zna biti iz navadnega materiala premehka in bo piz...... :kva2:

Pizdarija je že zato ker sploh ni napisal zakaj je ta matica ,sem mu jo že poslal in to 2 kom+ podloško.Matice so od osovine alternatorja in so kar dosti trdne mislin,da nebi smel biti problem v končni fazi je zato kilo ključ in se stegne pa nebo poroblema. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Te so zihr dost trdne, problem bi bil pri izdelavi iz navadnega železa. Sem imel primer pred leti, ko smo jo podrejali za moped (za prednji zobnik), hoteli zategnit z moment ključem, pa ni zdržala predpisanega momenta (beri, šel navoj).

Naslednja je bila izdelana iz materiala za poboljšanje in še vedno drži :OK:

Objavljeno

Membrane dobiš v louisu precej ceneje kot originalne. Ponavadi pa motor seka nazaj, če so preluknjane membrane oz. vsaj meni je.

Nevem nebi se steboj preganjal ,bom kratek.Kdor turira motor na mestu (brez obremenitve) je zame totalen nepoznavalec MEHANIKE, nebi našteval raznih izrazov!!!!! :OK:

Membrana,če ima majhno luknjico je napako zelo težko odkriti,namreč delal sem že leta 1970 na Stromberg vergazerjih takrat so jih Japončki šele v evropo slikat hodil.

Edino kar imaš prav je to,da so membrane drage in ponavadi moraš kupiti komplet z batkom za V-maxa vem,da je bil komplet batek+membrana za 1 verg.ca 200 Dm. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Nevem nebi se steboj preganjal ,bom kratek.Kdor turira motor na mestu (brez obremenitve) je zame totalen nepoznavalec MEHANIKE, nebi našteval raznih izrazov!!!!! :OK:

Membrana,če ima majhno luknjico je napako zelo težko odkriti,namreč delal sem že leta 1970 na Stromberg vergazerjih takrat so jih Japončki šele v evropo slikat hodil.

Edino kar imaš prav je to,da so membrane drage in ponavadi moraš kupiti komplet z batkom za V-maxa vem,da je bil komplet batek+membrana za 1 verg.ca 200 Dm. :OK:

Kaj ti spet ni jasno???!!! Ti bom moral spet po 10-postih dokazovati, da ne znaš brat oz. ne dojameš napisanega kot s tvojimi bremzami pri 954-ki???!!! "nepoznavalec mehanike IN polpismen človek"

Je kdo napisal naj turira na mestu? Če pomeni 1x zasuk ročice plina pri ogretem motorju na mestu turiranje :? :fredy: se nihče ne bi več vozil s kakršnimkoli motorjem na notranje izgorevanje in bi jih vsi vozili očitno k tebi na popravilo

Jaz sem mu svoje izkušnje z membranami opisal, in točno tako je tudi bilo. Motor je pri zaprtju ročice plina sekal nazaj, kasneje ne. Tudi zvrteval se ni in na sploh ni tekel tako kot je treba. Vsi problemi so bili rešeni z zamenjavo membrane.

Če pa si imel ti leta 1970 s svojim motorjem drugačne probleme, pa mu jih tudi napiši, namreč te tvoje samohvale in klobasanja o tvojih davnih podvigih je že povsod preveč, ne serji še tukaj.

P.S. tudi jaz nimam nikakršne želje po preganjanju s tabo, samo prebiraj poste bolj natančno preden začneš spet srati mrzle, da se ne bo tako izšlo kot zadnjič...

Lahko noč :zzz:

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

he he he.... sam kreg... ccc

Nekaj me muči (le kdaj me ne...). V nedeljo smo se fural na zbilje... No, u glavnem: motor mi je začel crkvat. prec k je prišel čez 4-5k rpm- začeu trokirat/crkvat, a mi je le 1krat ugasnil. Zgodilo se je tudi da je v eni izmed izpušnih cevi počilo/ ˝fsekalo˝. (ko je motor trokiral pa je bilo veliko manjših pokov)

Po dolgem premišljanju sem priklopu diagnostiko in vidu da je -1 (to je razmerje kompresije med valjema- v kolikor sem praavilno razmišljal). To sem sicer zgoljufal z ˝štantgasom˝, sm se mi ni zdelo gl da mi v prostem teku motor gara na 3k rpm pa sem ga znižu na 2k rpm. motor je malo lepše predel, vendar sem samo mejo prestavu iz 4 na 8krpm. Problem je biu pa v tem da je bilo zopet razmerje, pri 2krpm, na -1.

Torej moje vprašanje: a je možno, da napaka tiči še kje drugje? Kaj bi lahko še bilo?

(PS. sej motor gre, upam da zdele na plači na servis-tekočine, filtri, nastavljanje itd. Ampak me reeees zanima kaj se dogaja z mašino. In ferbc ne bo zdržal do servica :P )

Že vnaprej hvala za hiter odgovor.

Objavljeno

he he he.... sam kreg... ccc

Nekaj me muči (le kdaj me ne...). V nedeljo smo se fural na zbilje... No, u glavnem: motor mi je začel crkvat. prec k je prišel čez 4-5k rpm- začeu trokirat/crkvat, a mi je le 1krat ugasnil. Zgodilo se je tudi da je v eni izmed izpušnih cevi počilo/ ˝fsekalo˝. (ko je motor trokiral pa je bilo veliko manjših pokov)

Po dolgem premišljanju sem priklopu diagnostiko in vidu da je -1 (to je razmerje kompresije med valjema- v kolikor sem praavilno razmišljal). To sem sicer zgoljufal z ˝štantgasom˝, sm se mi ni zdelo gl da mi v prostem teku motor gara na 3k rpm pa sem ga znižu na 2k rpm. motor je malo lepše predel, vendar sem samo mejo prestavu iz 4 na 8krpm. Problem je biu pa v tem da je bilo zopet razmerje, pri 2krpm, na -1.

Torej moje vprašanje: a je možno, da napaka tiči še kje drugje? Kaj bi lahko še bilo?

(PS. sej motor gre, upam da zdele na plači na servis-tekočine, filtri, nastavljanje itd. Ampak me reeees zanima kaj se dogaja z mašino. In ferbc ne bo zdržal do servica :P )

Že vnaprej hvala za hiter odgovor.

Hja mogoče bo keri popluval ali ne

No moje mišlenje je tako

Kdaj si menjal svečke, filtre?

Najverjetneje so to svečke. Če pa so nove, kako je z vžigom.

Če si nastavljal samo en uplinjač, vsekakor nisi naredil nič dobrega.

Oba uplinjača morata biti nastavljena identično. Nastavljaj jih z vakum metrom.

Tako da če nisi vešč, naj ti pomaga, nekdo, ki ima priprave in je to že počel.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!