Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Po podatkih, ki jih navaja na svoji strani zadeva nima niti dobre IP zaščite, nima ustreznega napajanja, vse skup je potrebno nekam vgradit, čitalnik je ultra low-cost (linijski!),... ne priporočam, čeprav pa ideja ni neuman-daleč od tega...

Iz zgornjih vrstic ste verjetn že sami ugotovili, da sem skeptičen okoli vgradnje... (moje mnenje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam kako bi pol vi to prodal

al pa dal na servis??? :?

Te stvari se lahko programira, tako da prepoznajo več odtisov. Verjetno jih lahko tudi 'odkleneš' za določen čas.

Se mi pa zdi to na mopedu precej nepraktično, ker bi potem vedno moral snet rokavice, da bi dal kontakt. Pa če ti res hočejo moped ukrast, ti samo prst odrežejo... Ali pa kar celo roko, da dobijo vse prste. :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej fantje in dekleta imam problem.

Na rs 125 mi je nekaj crknilo... voda za hlajenje motorja ne kroži... torej motor ne hladi... sedaj pa povejte... (termostat sm vn odšravfu tako da je v redu) ... je vodna pumpa šla??? mogoče kaka ideeja kako bi to pogledu?.... je sploh še kakšna druga varianta da je kaj crknlo poleg pumpe oz. termostata?? :?

Hvala LP

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladen motor zalaufej in odvij čep na hladilniku. Malo gas navij in poglej če kaj brbota. Če se nič ne dogaja in je termostat v redu ali zunaj, potem je pumpa hin ali pa imaš zabasan hladilnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladen motor zalaufej in odvij čep na hladilniku. Malo gas navij in poglej če kaj brbota. Če se nič ne dogaja in je termostat v redu ali zunaj, potem je pumpa hin ali pa imaš zabasan hladilnik.

torej nič se ne dogaja sm na glavi cilindra dou cev dol p anč iz glave vn ne poriva vodo, tak da hladilnik je okey... ker iz zgornega dela... do dol teče antifriz ven... tak da bo pol zgleda pumpa ( termostat je zunaj) :) aha no sam da vem da je pumpa 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri rs 125 je vodna pumpa gnana preko plastičnih zobnikov ki jih rado pobere, najboljše da vzameš pokrov sklopke dol in pogledaš, če pa so zobniki OK pa imaš še en šrauf za odšraufat pa lahko vzames celo pumpo ven ( vse skupaj 30 min dela pa okoli 40eurov za novo dihtungo in olje )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi jaz mislim tako, možno pa je, da se motim(o).

Se motite!

Čitalec mora biti proklopljen na računalnik (tak ali drugačen), kateri ima software in bazo podatkov (tvoj prstni odtis) s katerim primerja trenutno prebrani odtis in nato se "odloči" če te spusti mimo ali ne.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se motite!

Čitalec mora biti proklopljen na računalnik (tak ali drugačen), kateri ima software in bazo podatkov (tvoj prstni odtis) s katerim primerja trenutno prebrani odtis in nato se "odloči" če te spusti mimo ali ne.

lp

Ma ja, sej bi se dal s kakim kontrolerjem (al pa CPLD-jem) to poštimat, verjetn je pa tle mal takih, ki bi šli v te vode ?! Da sploh ne govorim o investiciji. :BUA:

Itak, se mi pa zdi, da tukaj marsikaj "živi" bolj kot ideja... :yawn:

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri rs 125 je vodna pumpa gnana preko plastičnih zobnikov ki jih rado pobere, najboljše da vzameš pokrov sklopke dol in pogledaš, če pa so zobniki OK pa imaš še en šrauf za odšraufat pa lahko vzames celo pumpo ven ( vse skupaj 30 min dela pa okoli 40eurov za novo dihtungo in olje )

najlepša ti dala :OK: :yes: bom dans pregledov, pa če me kaj zanima vam sporočim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore!

Tako, danes sem na kompresor montiral vakumsko posodo iz katere pelje cevka za sesanje olja iz zavornih čeljusti! Zanima me, v kakšnem položaju mora biti ročica zavore med menjavo olja!

a. normalno

b. napol stisnjena

c. do konca stisnjena

Hvala za nasvet!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore!

Tako, danes sem na kompresor montiral vakumsko posodo iz katere pelje cevka za sesanje olja iz zavornih čeljusti! Zanima me, v kakšnem položaju mora biti ročica zavore med menjavo olja!

a. normalno

b. napol stisnjena

c. do konca stisnjena

Hvala za nasvet

Moj nasvet je pust pri miru,ker očitno nimaš pojma.Otem je bilo že veliko napisano, posesa se zavorno tekočino samo iz posodice za zavorno tekočino nalije se novo in nato prezrači,tako da staro olje iztisneš iz zavornih klešč-nikakor pa nesesaš iz zavornih klešč to bi bila povsem :eek: NOVA METODA: :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj potem prodajajo vakumske pumpice v Louisu!

A seveda to je kar nekej tako, kot tvoj odgovor .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorne ročice ne pipaš, pazi samo, da ti ne zmanjka olja v rezervoarju.

Hvala samo to me je zanimalo! :OK: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sem lastnik Honde cbx 400 l 84, zanima pa me sledeče. Motor ima 2 cinšpuli, iz vsake pa gresta po dva kabla(+ in -). Zanima me kako moram povezati kable na 4 cilindre oz. kateri gre na katero svečko. Doma imam pa še razstavljen agregat Honde cbx 550, kateri je bil original na motorju in bi ga rad sestavil, zanima me če kdo pozna koga ki se s tem ukvarja.

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam.

Recimo ugotoviš zaporedje vžiga na cinšpulah z gledanjem iskre in ugotoviš kompresijsko zaporedje na cilindrih s tiščanjem prsta v luknjo za svečko. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sem lastnik Honde cbx 400 l 84, zanima pa me sledeče. Motor ima 2 cinšpuli, iz vsake pa gresta po dva kabla(+ in -). Zanima me kako moram povezati kable na 4 cilindre oz. kateri gre na katero svečko. Doma imam pa še razstavljen agregat Honde cbx 550, kateri je bil original na motorju in bi ga rad sestavil, zanima me če kdo pozna koga ki se s tem ukvarja.

Hvala

LP

Oky zadeve cist v detajle ne poznam. A to 4 cilinderski motor? A 2 cinspuli in iz vsake 2 kabla za svečke? Ali imaš en kabel za svečko in dva priključka? Če sta dva kabla za 2 svečki, je potrebno pogledat katera dva bta gresta hkrati gor. Na tista dva prideta kabla iz iste cinšpule. Za ostale informacije na privat.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

sem lastnik Honde cbx 400 l 84, zanima pa me sledeče. Motor ima 2 cinšpuli, iz vsake pa gresta po dva kabla(+ in -). Zanima me kako moram povezati kable na 4 cilindre oz. kateri gre na katero svečko. Doma imam pa še razstavljen agregat Honde cbx 550, kateri je bil original na motorju in bi ga rad sestavil, zanima me če kdo pozna koga ki se s tem ukvarja.

Hvala

LP

Če je vrstni 4 cilinderski motor potem gre iz izte špule kabel na 1 in 4 cillinder ter iz druge špule na 2 in 3 cilinder.Pri V motorju je malo težje in sicer gre takole:iz iste špule gre na cilinder,ki je na vžigu in na cilinder kjer se izpušni ventil zapira in vsisni odpira(prevaga) za to moraš demontirati pokrv ventilov. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je vrstni 4 cilinderski motor potem gre iz izte špule kabel na 1 in 4 cillinder ter iz druge špule na 2 in 3 cilinder.Pri V motorju je malo težje in sicer gre takole:iz iste špule gre na cilinder,ki je na vžigu in na cilinder kjer se izpušni ventil zapira in vsisni odpira(prevaga) za to moraš demontirati pokrv ventilov. :OK:

Misliš svečko pa pogledaš kter ventil je odprt?

Brezveze. Pa ni V motor, tako da ni panike.

Lahko pokličeš Andreja (predvidevam, da si od njega kupil zadevo), pa ga povprašaš, katera cinšpula je za katere dva cilindra. Sicer se pa ponavadi po dolžini kablov vidi... daljše dva iz iste cinšpule gresta na zunanje dva cilindra, krajše dva pa na notranja. Vseeno kateri je na katerem (1/4 npr). Če so vsi kabli isto dolgi, probej. Več kot ne vžgat ne more.

Če si demontiral cinšpule, preveri, da imajo dober kontakt tam, ko se prišraufajo na geštel. Ostali (tanjši) kabli so barvno usklajeni, pa tudi ne moreš kej preveč zeznit.

Glede razstavljene zadeve... sem že pozabil zakaj je bila dana narazen, ampak se mi zdi dokaj nesmiselno rihtat zadevo.

Sicer si dobil pa zelo krasno zadevo (kolikor poznam ta motor). Sploh pa za tak denar :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj zmontiral nove žmigavce, vse dela o.k.

dokler ne vklopim vseh štirih, takrat enkrat blink, pa

dalje tema, ponovim zadevo in ista pesem.

A so lahko krive žarnice? ali kaj drugo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč, motor je vžgal in se pelje normalno.

Zanima pa me še nekaj, Honda CBX 550 katera ima 60 Km naj bi šla po specifikacijah okoli 190km/h, moje, katera pa ima gor 400ccm agregat in malo manj kot 50 KM pa nikakor ne morem spraviti čez 130 km/h, kar se mi zdi dokaj malo za tak motor in ne vem ali je to normalno ali bi lahko povečal hitrost? res je, da je motor L.84 in da je kakšen konj že pobegni vendar še vedno mislim da je 130 malo, zato bi tudi rad dobil nekoga ki bi mi sestavil nazaj 550ccm agregat. Ali pa mogoče ve kdo, kje bi se dalo dobiti kakšen agregat za ta motor in kakšna kubikaža paše gor? A paše gor tudi agregat od modela CB?

hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč, motor je vžgal in se pelje normalno.

Zanima pa me še nekaj, Honda CBX 550 katera ima 60 Km naj bi šla po specifikacijah okoli 190km/h, moje, katera pa ima gor 400ccm agregat in malo manj kot 50 KM pa nikakor ne morem spraviti čez 130 km/h, kar se mi zdi dokaj malo za tak motor in ne vem ali je to normalno ali bi lahko povečal hitrost? res je, da je motor L.84 in da je kakšen konj že pobegni vendar še vedno mislim da je 130 malo, zato bi tudi rad dobil nekoga ki bi mi sestavil nazaj 550ccm agregat. Ali pa mogoče ve kdo, kje bi se dalo dobiti kakšen agregat za ta motor in kakšna kubikaža paše gor? A paše gor tudi agregat od modela CB?

hvala

LP

No najprej kar se tiče moči. Verjetno nimaš nastavljeno pravilno vžiga, uplinjačev, v kakšnem stanju so zračni filtri, filter goriva?

Za sestavljanje bi se dalo zmenit, samo sem verjetno predaleč.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni spoštovani motoristi, motoristke!!!

Imam en huge problem in upam da obstaja kdo, ki bi mi lahko pomagal!

Sem razočaran lastnik kawasakija zzr 250. Motor sem kupil pred dvema letoma, sprva sem bil ZELO zadovoljen, a ker sem pač divjak blush.gif , sem ga preveč priganjal v visoke obrate in mi ga je "zagrabl"! Sej bati, pa cilindri so ockey, sam blajerco mi je zvil! Pa use bi še bilo za vzdržat, če ne bi bilo od tega že devet mesecev. Po nateganciji: gospod v Račah mi jo je KAO obnovil trance_14_devil2.gif sem prevozil celih 100km in scenarij tiščanja motorja se je ponovil headbang.gif ...

Tako da če ima kdo za prodat "blajerco", oziroma če ve kje bi se to dal dobit, bi mu bil ZELO hvaležen!!!

Kontaktirajte me na mail: bostjan.spoljar@hotmail.com

Za vsako morebitno informacijo se že vnaprej zahvaljujem!!!

Popravljeno . Popravil borika
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj ti rečem-odlično. Ti še kar naprej tišči motor. :BUA: Drugače pa tko kot je pravu kolega 10 let star motor 10% manj od končne hitrosti, 20 let star-20% manj. Tko da verjetn bo najlažje zate drug motor kupit na kakem ebayu, pol pa pamet v glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj zmontiral nove žmigavce, vse dela o.k.

dokler ne vklopim vseh štirih, takrat enkrat blink, pa

dalje tema, ponovim zadevo in ista pesem.

A so lahko krive žarnice? ali kaj drugo :?

A si že zrihtal ? Če ne - povej, ali so žmigavci LED ali klasični in koliko W imajo glede na original?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!