rintintin Objavljeno Februar 6, 2007 Opozori Objavljeno Februar 6, 2007 Jah svečke imajo (na moje znanje) cca 5k km.. Kar se tiče štelanja vbrizga goriva je pa za prosti tek itak samo en vijak. To z vakum metrom bojo pa kr na servisu nardil :) Nimam orodja. :cry: Hvala za hiter odgovor
Motorist76 Objavljeno Februar 6, 2007 Opozori Objavljeno Februar 6, 2007 Jah svečke imajo (na moje znanje) cca 5k km.. Kar se tiče štelanja vbrizga goriva je pa za prosti tek itak samo en vijak. To z vakum metrom bojo pa kr na servisu nardil :) Nimam orodja. :cry: Hvala za hiter odgovor Ni problem Bi znale svečke bit. Vzami jih ven in jih vredu očisti, s kako kovinsko ščetko, nastavi razmak med elektrodama. ponavadi so med 0,6, do 0,8 mm Če imas dva fergazerje in samo enemu štangas štelaš, potem ga zmrdaš malo tudi v višjih obratih in posledično potem tisti dobiva več goriva, in nista enakomerno obremenjena. Če seveda nimaš enega vijaka za oba fergazerja. Če je samo ena gas zajla pozabi na to kar sem pisal v tem odstavku. Samo Ponavadi so štangasi med 850 do 1000 obrati. Razen kakšni športaki. Ampak tisto je že druga stvar. Govorim v primeru da sta dva ali več fergazerjev. Če je samo eden, potem ni take težave. No veliko uspeha Dušan
simonsi Objavljeno Februar 6, 2007 Opozori Objavljeno Februar 6, 2007 Brumer ne se sekirat, za take trote, ki samo prepir iščejo. :glare: Glede membran, pa tudi kakšna luknja ne vpliva bistveno na moč, drugače je, če je fajn strgana. @rintintin, rajši pelji aprilio na servis, ker lahko narediš več škode kot koristi, če ne veš točno kaj delaš.
sbap27 Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 Nevem nebi se steboj preganjal ,bom kratek.Kdor turira motor na mestu (brez obremenitve) je zame totalen nepoznavalec MEHANIKE, nebi našteval raznih izrazov!!!!! @Brumer zaj pa ti men povej kaj bo narobe z motorjem ce ga ogretega nabijas na mestu,kolega je z yamaho 600 l.93 pokal celo noc na motozboru pa ni blo nic.ce grema zdaj do njega bo motor vzgal prvi strah. ne take glupe pisat
Pervy Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 @Brumer zaj pa ti men povej kaj bo narobe z motorjem ce ga ogretega nabijas na mestu,kolega je z yamaho 600 l.93 pokal celo noc na motozboru pa ni blo nic.ce grema zdaj do njega bo motor vzgal prvi strah. ne take glupe pisat o pokanju, kaj se takrat dogaja z mašino in kakšne so lahko posedice je že nekje dosti napisanega. vsekakor ni koristno in rajše bi kupil motor z 50.000 več km kot pa takega z 10.000 km od tega je vsaki vikend pokal na motozboru. skratka tisti ki mu je nekaj do motorja ne poka, ker zjebe mašino (pa ne bom ti razlagal kaj vse in zakaj), če pa si pozer in moreš bit povsod opažen pa ti (oz tvoj kolega) kar veselo pokaj! predvidevam da se splača in potem lahko vsaj dve nategneš :devil: aja da motor vžge še ni pokazatelj kako OK je mašina :slap:
Guest Brumer Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 o pokanju, kaj se takrat dogaja z mašino in kakšne so lahko posedice je že nekje dosti napisanega. vsekakor ni koristno in rajše bi kupil motor z 50.000 več km kot pa takega z 10.000 km od tega je vsaki vikend pokal na motozboru. skratka tisti ki mu je nekaj do motorja ne poka, ker zjebe mašino (pa ne bom ti razlagal kaj vse in zakaj), če pa si pozer in moreš bit povsod opažen pa ti (oz tvoj kolega) kar veselo pokaj! predvidevam da se splača in potem lahko vsaj dve nategneš :devil: aja da motor vžge še ni pokazatelj kako OK je mašina :slap: Imaš moj podpis ,naj NAŽIGAJO in delajo z motorji kar hočejo,toliko bolje,bomo imeli v branži saj dovolj dela,pozabil si še omeniti koliko bo taka zdrkana mašina rabila olja,če bo sploh malo starosti dočakala. :OK: SAM PO GASU :devil: :devil: :devil: Bremzer, maco47 in special749 2 1
bna Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 (popravljeno) @sba si pozabil povedati da mu do lj (150 km) pokuri pol litra olja . :D Popravljeno Februar 7, 2007. Popravil bna
sbap27 Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 (popravljeno) @bna to si pa pozabo povedat da masine ni ofno ze 13 let noben pa tud nc ni blo do sedaj zamenjano pa se vedno prede vredo (ne najboljs) za kolker je skoz dala se vedno vredo leti Popravljeno Februar 7, 2007. Popravil sbap27
Avatar Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 @bna to si pa pozabo povedat da masine ni ofno ze 13 let noben pa tud nc ni blo do sedaj zamenjano pa se vedno prede vredo (ne najboljs) za kolker je skoz dala se vedno vredo leti Slišal sem, da je "pokanje" dražji nadomestek viagre .) Za motor sigurno ni dobro, če ga nažigaš v max. obrate, ga tam držiš in poleg vsega še stojiš na mestu. Praviš, da že 13 let poka z istim motorjem, brez da bi kdo mašino razdrl? Kako redno pa poka...13 let vsak vikend?
Tratnjak Damijan Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 Sam to je začelo nagajat od takrat ko si menjal cevko za bencin, ane? :? Ja najboljše, da zapelješ na servis, pa poveš kaj si menju pa razdiru, bojo manj časa za odkrivanje napak porabli. Pa želim čim manj sitnosti z motorjem. :)
sbap27 Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 eh to ne ce bi 13 let vsak vikend poko bi zihr masina sla cogrunt
motofrik Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 sbap27, malo si prečitaj, prosim, svoje poste nazaj... Prej razlagaš, da za mašino ni škodljivo pokanje, zdaj si pa le priznal, da ni najboljše. Sicer pa, vsak naj dela s svojim motorjem, kar mu je volja; hudič pa je, ko tak motor potem kupi nekdo, potem pa mu kuri olje, pa začne počasi sekat po mašini... Ja, pokanje in na mestu v nabijanje v tri krasne škodi mašini. In, kar se mene tiče, lastniku tudi.
MarduK Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 kaj bo narobe z motorjem ce ga ogretega nabijas na mestu,kolega je z yamaho 600 l.93 pokal celo noc na motozboru pa ni blo nic.ce grema zdaj do njega bo motor vzgal prvi strah. Pokanje je največja bedarija, ki se je lahko lotiš z motorjem. Zjebeš pa lahko oh in sploh stvari...
schmrkl Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 Najprej da vas use lepo pozdravim! Sočustvujem z vami in vašimi problemi, mam pa sam tud en činken problem in upam da mi boste lahk kak pomagal! No js vozim kawasaki ZZR 250 in so se mi ventili razštelal. Sej motor normaln laufa pa use, sam ropoče zram tak da me kr srce boli ko ga poslušam! Za kakeršnkoli nasvet se že vnaprej zahvaljujem!!!! lP: SCHMRKL
Ice Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 ce ne znas sam narediti: servis. drugace bos vec slabega kot dobrega naredil. ali pa nabavi service manual za tvoj motor; tam je lepo opisan postopek nastavitve ventilov (med ostalim).
MarduK Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 (popravljeno) No js vozim kawasaki ZZR 250 in so se mi ventili razštelal. Sej motor normaln laufa pa use, sam ropoče zram tak da me kr srce boli ko ga poslušam! Za kakeršnkoli nasvet se že vnaprej zahvaljujem!!!! lP: SCHMRKL Če nimaš izskušenj in orodja (merilni lističi... ) bolje, da pelješ na servis. Ne vem točno za ZZR kakšen je način štelanja, vendar če je na ploščice, boš moral te tudi naročevat in merit, tako, da rabiš zrawn tudi mikrometer ali pa vsaj elektronski schubler (ni tako točen kot mikrometer). Pa kak moment ključ tudi... Drugače pa poišči po netu za kak service manual (na muli jih je malo morje) in si ga downloadi. Tam boš našel komplet postopek po korakih (trotlzihr) in nimaš skoraj kaj falit. Podatki pa bodo dosti bolj točni kot pa tu na forumu (rabiš tudi natančne mere zračnosti, ki pa se od motorja do motorja malenkostno razlikujejo), razen če ima kdo motor doma in se je tega na njem že lotil. Popravljeno Februar 8, 2007. Popravil MarduK
_ales_ Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 (popravljeno) hudič pa je, ko tak motor potem kupi nekdo... ja je hudič ko nikol ne več kaj kupiš :glare: dobr primer, lansko leto v medvodah na motozboru je en model na čisto novi yamahai R46 nabijov in pokov da me je kr pr srcu grabl... pol je pa na netu kot odlično ohranje itd itd... oprostite za :topic: Popravljeno Februar 8, 2007. Popravil PESHY BOY
RobiRoberto Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Vprašanje: kakšna je razlika v oljih za kardan z oznakama SAE 80 API GL-4 in SAE 80 API GL-5 ??? Bohlončkaj za odgovor .)
simonsi Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 gl-5 je kvalitetnejši. Kje si pa sploh našel gl-4?
RobiRoberto Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 gl-5 je kvalitetnejši. Kje si pa sploh našel gl-4? V navodilh za moje garje, ki izviraja iz leta 1995, oziroma so za motor od tega leta izdelava naprej. Mogoče GL-5 takrat še ni obstajal :?
tomash Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Majhni problemi pa veliki prijatelji?? Po 14-ih dneh mi ni uspelo več vžgat motorja. Po vsej verjetnosti je šel akomulator. Zdaj pa ne vem a tega še filat(star cca 10 let - HONDA SHADOW 600), al pa novega kupit. Delko ljubljana - 40, Lous pa od 23 do 73. Kakšne so izkušnje in kaj predlagate.
danci1973 Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Majhni problemi pa veliki prijatelji?? Po 14-ih dneh mi ni uspelo več vžgat motorja. Po vsej verjetnosti je šel akomulator. Zdaj pa ne vem a tega še filat(star cca 10 let - HONDA SHADOW 600), al pa novega kupit. Delko ljubljana - 40, Lous pa od 23 do 73. Kakšne so izkušnje in kaj predlagate. 10 let star akumulator je verjetno svoje oddelal... Kupi novega. D.
Guest Brumer Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Majhni problemi pa veliki prijatelji?? Po 14-ih dneh mi ni uspelo več vžgat motorja. Po vsej verjetnosti je šel akomulator. Zdaj pa ne vem a tega še filat(star cca 10 let - HONDA SHADOW 600), al pa novega kupit. Delko ljubljana - 40, Lous pa od 23 do 73. Kakšne so izkušnje in kaj predlagate. 10-let star akumulator polnit -je enako kot če daš že pokojnemu inekcijo. :OK: :OK: special749 in maco47 1 1
Motorist76 Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Majhni problemi pa veliki prijatelji?? Po 14-ih dneh mi ni uspelo več vžgat motorja. Po vsej verjetnosti je šel akomulator. Zdaj pa ne vem a tega še filat(star cca 10 let - HONDA SHADOW 600), al pa novega kupit. Delko ljubljana - 40, Lous pa od 23 do 73. Kakšne so izkušnje in kaj predlagate. Najprej probaj napolnit... pa bos videl kaj in kako ti bo pokazalo... če bo užgal, potem izmeri napetost ki ti jo daje alternator pri delujočem motorju. Naj bi bila cca 14V kakega 0.5 V gor ali dol. Kar se tiče, če je res star 10 let potem vsa čast mu, je odslužil svoje. Drugače pa ni neke velike razlike med cenejšim in dražjim akumulatorjem. Edino pazi na velikost v cm in v Ah. Da ne bo imel premalo Ah. Moje skromno mnenje. Lep pozdrav D.
ttomsi Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 fantje pripravljam se da bom na svojem motorju yam. fazer 600 prvič sam zamenal verigo in zobnike. a obstaja kšn link kjer so te stvari podrobneje opisane, če ne obstaja a mi lahko kdo od vas svetuje glede stvari na katere morm pazit? :P Obstajajo navodila zato v Angleščini.Jaz imam navodila za Yamaha yfz 600 v angleščini, kjer vse lepo piše.Ampak moraš imeti malo izkušenj s tem.Lahko to pošljem CD z navodili za 17 EUR in poštnina , če mi daš naslov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se