Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

A maš fergije? A se stanje izboljša, če se ustaviš ali pa voziš počasneje?

Poglej benz filter oz. ga kar zamenjaj. Če je železen kestl, se lahko toliko zabaše, da ne prepušča več dovolj bencina pod polnim gasom, poglej še benz pumpo.

Najboljše pa bi bilo, če bi morebitne fergazerje dol vzel, očistil s sprejem za čiščenje vplinjačev, lepo vse sinhronizirat, pilot vijake nastavit, pa bo.

Druga varjanta pa je, da se cel popoldne na AC pod polnim gasom voziš. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maš fergije? A se stanje izboljša, če se ustaviš ali pa voziš počasneje?

Poglej benz filter oz. ga kar zamenjaj. Če je železen kestl, se lahko toliko zabaše, da ne prepušča več dovolj bencina pod polnim gasom, poglej še benz pumpo.

Najboljše pa bi bilo, če bi morebitne fergazerje dol vzel, očistil s sprejem za čiščenje vplinjačev, lepo vse sinhronizirat, pilot vijake nastavit, pa bo.

Druga varjanta pa je, da se cel popoldne na AC pod polnim gasom voziš. :D

ampak kot si napisal po vsej verjetnosti bo kriv dovod goriva...

ker ce najprej dobi obrate in kasneje ne je verjetno kriv dovod goriva...

ker ce bil servis verjetno svečke menjane... tako da mislim da svečke in tuljave verjetno niso... ali pač?

No lep dan

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maš fergije? A se stanje izboljša, če se ustaviš ali pa voziš počasneje?

Poglej benz filter oz. ga kar zamenjaj. Če je železen kestl, se lahko toliko zabaše, da ne prepušča več dovolj bencina pod polnim gasom, poglej še benz pumpo.

Najboljše pa bi bilo, če bi morebitne fergazerje dol vzel, očistil s sprejem za čiščenje vplinjačev, lepo vse sinhronizirat, pilot vijake nastavit, pa bo.

Druga varjanta pa je, da se cel popoldne na AC pod polnim gasom voziš. :D

se izboljsa, sam ce gresta prva pa druga do konca, tretja in ostale pa ne...

hehe za drugo varjanto se bom odlocu ja :>

ampak kot si napisal po vsej verjetnosti bo kriv dovod goriva...

ker ce najprej dobi obrate in kasneje ne je verjetno kriv dovod goriva...

ker ce bil servis verjetno svečke menjane... tako da mislim da svečke in tuljave verjetno niso... ali pač?

No lep dan

D.

svecke so ble menjane pa pa fergazarji tut ocisceni in nastavljeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je eno svečo zje..., zato najprej zamenji sveči pol pa išči naprej. 90% sigurno, da je to. To kar je naredu Trojan al Pesh boy na motorju pa ni najboljše za glavo oz. odmične gredi ker se slabše hladi vse skupi. Bol zamenjat kapce sveč, pa kable če prebija, pa eventuelno sveče.

Zamenju svečke, blo kao bolš ampak zdej je spet začel cukat. Pogosteje pod nizkimi obrati kot pod višjimi kkr se mu zlubi. Predn vlečem do serviserja, še kak predlog??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko tudi, da imaš prevroče svečke. Odvisno kakšne si zamenjal - lahko problem v heat range-u.

Saj pravim, lahko je. Sicer pa, tako kot je že marsi kdo rekel - pelji na servis, pa ti zrihtajo. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam en problem, pa da ne odpiram nove teme bom povprašal kar tukaj. Upam, da ste izkušeni mehaniki :)

Motor mi crkne, ko se ustavim. Sklopko imam stisnjeno pripremzam in ko se ustavim mi motor enostavno ugasne. Zamori ga (cukne) kdaj tudi, ko v prvi pospešujem ali pa če pravtako v prvi dodam malo gasa. To se ne dogaja vedno ampak se bojim, da bo čedalje pogosteje. Se je pa to začelo dogajati takorekoč čez noč. Imam pa Suzuki Intruderja 800VS letnik 1993 s 76 tisoč prevoženimi km. Ima kdo kakšno idejo? Kolega je imel podoben problem pri avtu in sicer, ko je premzal oz. ko je šla mašina iz premzanja v prosti tek je avto enostavno crknu. Bla je pa neka pumpa za bencin. Jst stavim na to. Pa vi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še ena, mogoče pomembna, informacija. V prostem teku zadeva laufa normalno. Tudi, če v prostem teku dodam gas. Če je pa v prvi pa poskusim speljati, pa crkne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa bi zaradi tega motor ugasnil ? Ne bi samo zdrsnila sklopka ?

Še bolje ... zakaj misliš, da bi bila sklopka ?

sklopka je vseskozi vklopljena. kadar je obrabljena, drsi.

v kolikor ne odmakne dovolj, pride do prenosa in motor ti crkne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. Štekam. To bi pojasnilo zakaj motor ugasne, ko se ustavim in imam stisnjeno sklopko.

Zakaj potemtakem kdaj ne ugasne tudi, ko se normalno peljem (menjam iz 2 v 3, iz 3 v 4 itd.). Cuka tudi ne pri teh prestavah.

Zadeva se mi namreč pojavlja samo pri zelo majhnih hitrostih. Ustavitev - ugasne, speljevanje - za trenutek cukne, kot bi mu zmanjkalo bencina (ga zamori), potem pa potegne, sklopko pa sem med tem spuščal, speljevanje pač). Pri speljevanju pa potem prime prehitro po tej logiki ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: ko ustavim in motor crkne ne cukne torej sklepam da ne pride do prenosa..

poskusi na mestu z dvignjenim zadnjim kolesom v prostem teku, prestavi v prvo in če se kolo vrti, ga poskusi

ustaviti ob stisnjeni sklopki, nežno z zadnjo zavoro. v kolikor obrati padejo nenormalno, je težava s sklopko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima lambdo - je težava lahko v njej - ne tiplje diference pri procesu izgorevanja (oz. to počne bolj "na obroke" ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom sprobal. Obratomera sicer nimam se bo pa verjetno slišala mašina. Hvala.

Zanima me pa še v kaj se "razvije" problem. Imam namreč planiran izleti v Italijo oz. narediti kakšne 1000km, do petka pa motorja še ne bom popravil. Sem pa v dilemi ali bo zdržal ali ne. Če je možnost, da bo sredi Italije motor nevožen potem seveda ne bom tvegal, če pa se lahko normalno peljem in bo crknil samo vsake toliko na kakšnem križišču pač bom. Predlog?

Kaj pa, če ni sklopka ? Še kakšna druga možnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom sprobal. Obratomera sicer nimam se bo pa verjetno slišala mašina. Hvala.

Zanima me pa še v kaj se "razvije" problem. Imam namreč planiran izleti v Italijo oz. narediti kakšne 1000km, do petka pa motorja še ne bom popravil. Sem pa v dilemi ali bo zdržal ali ne. Če je možnost, da bo sredi Italije motor nevožen potem seveda ne bom tvegal, če pa se lahko normalno peljem in bo crknil samo vsake toliko na kakšnem križišču pač bom. Predlog?

Kaj pa, če ni sklopka ? Še kakšna druga možnost?

druga možnost se imenuje (če imaš KTM Duke, kot ti piše v profilu) - pojdi na servis. Vem za enega zelo dobrega, ki je natanko tak problem odpravil meni na motorju neke druge znamke ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Pri Hondi Hornet 600 imam težavo s temperaturo motorja.

In sicer takrat, ko sva na motorju dva mi pri počasni vožnji števec za temperaturo naraste čez polovico skale,

ventilator se vklopi, vendar mi vseeno začne kaplajati hladilna tekočina iz drenažne cevi pod motorjem(nastane lužica).

Hladilne tekočine je dovolj. Pri tekoči vožnji izven naselja ni teh problemov.

Mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druga možnost se imenuje (če imaš KTM Duke, kot ti piše v profilu) - pojdi na servis. Vem za enega zelo dobrega, ki je natanko tak problem odpravil meni na motorju neke druge znamke ...

Imam Intruderja 800VS letnik 1993. Mogoče veš kaj je zamenjal oz. kaj je šlo cugrund?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem vse , samo mehanik ne :krneki: , pa vseeno...

Pri mojem ducetu pride do podobne zadeve takrat, ko je temperatura(olja) pod 80. Ce prezgodaj spustim rocko za mrzli vzig (tam nekje malo pod 80) se obnasa podobno kot tvoj - v prostem teku se nekako dela, obrati skoraj 1000, ko pa stisnem sklopko, dam v prvo, pa hoce crknit, ce mu ne dodajam gas. Ko pa je teperatura delovna, pa je ravno tam tam in z mehanikom sva dogovorjena, da samo malo povisava obrate prostega teka. Mogoce je pri tebi tudi kaj podobnega?

Pa ne me zdej tepst, ce je tole cist mem :whistle:

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem vse , samo mehanik ne :krneki: , pa vseeno...

Pri mojem ducetu pride do podobne zadeve takrat, ko je temperatura(olja) pod 80. Ce prezgodaj spustim rocko za mrzli vzig (tam nekje malo pod 80) se obnasa podobno kot tvoj - v prostem teku se nekako dela, obrati skoraj 1000, ko pa stisnem sklopko, dam v prvo, pa hoce crknit, ce mu ne dodajam gas. Ko pa je teperatura delovna, pa je ravno tam tam in z mehanikom sva dogovorjena, da samo malo povisava obrate prostega teka. Mogoce je pri tebi tudi kaj podobnega?

Pa ne me zdej tepst, ce je tole cist mem :whistle:

Lp!

Flight

Ne, pri meni se to dogaja tudi, ko je olje na delovni temperaturi od 95-100 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Pri Hondi Hornet 600 imam težavo s temperaturo motorja.

In sicer takrat, ko sva na motorju dva mi pri počasni vožnji števec za temperaturo naraste čez polovico skale,

ventilator se vklopi, vendar mi vseeno začne kaplajati hladilna tekočina iz drenažne cevi pod motorjem(nastane lužica).

Hladilne tekočine je dovolj. Pri tekoči vožnji izven naselja ni teh problemov.

Mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala za pomoč.

Ali imaš hladilnik čist ali je zabasan.. preveri z zunanje strani, če je zamašen. Voda začne iztekat, zaradi raztezanja... seveda pa ni panike če pri vožnji temperatura pade...

lahko bi bil še termostat, ali črpalka za vodo, potem bi bilo možnost iztrošenega motorja... seveda slabša kompresija...

ampak najprej preveri hladilnik... in če temperatura takoj ko začneš vozit pade verjetno ni hujšega

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, pri meni se to dogaja tudi, ko je olje na delovni temperaturi od 95-100 stopinj.

Hm a tebi želi motor lezt? Kakor da bi narahlo imel spuščeno sklopko?

Membrane na uplinjačih? v kakšnem stanju so, so cele?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še ena, mogoče pomembna, informacija. V prostem teku zadeva laufa normalno. Tudi, če v prostem teku dodam gas. Če je pa v prvi pa poskusim speljati, pa crkne.

a če imaš v prostem teku in sunkovito obrneš gas, a se mašina takoj lepo zavrti, a nekoliko počaka, z zamikom?

Če je tako bo treba vplinjača sinhronizirat pa pilot šrauf nastavit. Servis ti ne uide.

Pozdravljeni!

Pri Hondi Hornet 600 imam težavo s temperaturo motorja.

In sicer takrat, ko sva na motorju dva mi pri počasni vožnji števec za temperaturo naraste čez polovico skale,

ventilator se vklopi, vendar mi vseeno začne kaplajati hladilna tekočina iz drenažne cevi pod motorjem(nastane lužica).

Hladilne tekočine je dovolj. Pri tekoči vožnji izven naselja ni teh problemov.

Mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala za pomoč.

Najverjetneje pokrovček hladilnika ne tesni dobro. Kupi novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!