Motorist76 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Hmmm... Savinjski želodec... ;) Gremo? D. Danci naj poklice pa štartamo :) Lep pozdra D.
Zdrawc Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Najraje bi kakšnega mehankerja mel na obisku :whistle: Pejd do Stenšaka v Ljubijo, ti bo on pokazal ali pa kar zrihtal
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 (popravljeno) Kdo je ta stenšak? Danci naj poklice pa štartamo :) Lep pozdra D. Vi to čist resno? :) Dejte če resno, prej mal povedat, js mam skos cajt, pa kaj pijete da nabavim ane :) Popravljeno Avgust 13, 2007. Popravil NejcZ
Motorist76 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Kdo je ta stenšak?Vi to čist resno? :) Dejte če resno, prej mal povedat, js mam skos cajt, pa kaj pijete da nabavim ane :) Ma jaz vedno resen ko se gre za motorje, tako da to sem vedno resen. Če ne boš do jutri uštimal povej, pa se bomo slišali, pa naredim kako vožnjo v savinjsko dolino pa to uštimamo. Lep pozdrav D.
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Ma jaz vedno resen ko se gre za motorje, tako da to sem vedno resen. Če ne boš do jutri uštimal povej, pa se bomo slišali, pa naredim kako vožnjo v savinjsko dolino pa to uštimamo. Lep pozdrav D. Bom še probal potem ko spet malce volje dobim.. kdaj pa bi lahko jutri? (mah kr ne morm verjet, ma človk problem, pa ste eni kr pripravljeni pridt pomagat :) )
Motorist76 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Bom še probal potem ko spet malce volje dobim.. kdaj pa bi lahko jutri? (mah kr ne morm verjet, ma človk problem, pa ste eni kr pripravljeni pridt pomagat :) ) Ja delam do 3 ure, če kaj vmes ne pride, do 4 doma in kosilo, pol pa lahko na motor enkrat po 4 uri, pa urca cca v savinjsko pa je okrog 5 ali pa naprej Lep pozdrav D.
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Ja delam do 3 ure, če kaj vmes ne pride, do 4 doma in kosilo, pol pa lahko na motor enkrat po 4 uri, pa urca cca v savinjsko pa je okrog 5 ali pa naprej Lep pozdrav D. No, če se ti bo lublo.. pa potem zvečer lahko pošljem sms sporočilo, če mi bo uspelo ali ne? LP
Motorist76 Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 No, če se ti bo lublo.. pa potem zvečer lahko pošljem sms sporočilo, če mi bo uspelo ali ne? LP Lahko... ni problema D.
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Verjetno se bom mal bolj pozno spravil delat, tako da jutri dobiš sporočilo zjutraj. LP, Nejc
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Verjetno se bom mal bolj pozno spravil delat, tako da jutri dobiš sporočilo zjutraj. LP, Nejc Tako kot pišeš,kako si prezračeval,bi moral dobiti trdo ročico za zavoro,ampak moral boš razstaviti glavni zavorni cilinder(ročico zavore)kajti v tem zgornjem glavnem zavornem cilindru se nahaja takoimenovani povratni ventil in tu je nastal problem.Lahko je prišla samo mala smet ali je gumica povratnega ventila defektna.Potrebno bo vse skupaj razdreti,oprati v topli vodi,spihat in osušiti s papirjem (sarvet ali robec)) pregledat gumice(vse) po potrebi zamenjat,vse namazat z ATE mastjo(lahko tudi z zavorno tekočino) in lepo sestavit ter ponovno prezračit. Ps. že parkrat sem napisal vedno,ko je potrebno očistit zavorno tekočino uporabljaj samo VODO (bolj je vroča boljši učinek) ali špirit samo OK!!!!!!!!! Bremzer in maco47 2
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Tako kot pišeš,kako si prezračeval,bi moral dobiti trdo ročico za zavoro,ampak moral boš razstaviti glavni zavorni cilinder(ročico zavore)kajti v tem zgornjem glavnem zavornem cilindru se nahaja takoimenovani povratni ventil in tu je nastal problem.Lahko je prišla samo mala smet ali je gumica povratnega ventila defektna.Potrebno bo vse skupaj razdreti,oprati v topli vodi,spihat in osušiti s papirjem (sarvet ali robec)) pregledat gumice(vse) po potrebi zamenjat,vse namazat z ATE mastjo(lahko tudi z zavorno tekočino) in lepo sestavit ter ponovno prezračit. Ps. že parkrat sem napisal vedno,ko je potrebno očistit zavorno tekočino uporabljaj samo VODO (bolj je vroča boljši učinek) ali špirit samo OK!!!!!!!!! Uff, Brumer. Tvoji nasveti so vedno.. težki :) Bognedaj da js to naredim, sigurno nebo nikoli več delalo. Mal kasneje bom še probal tako kot ste mi zgoraj napisali, če pa nebo šlo.. pa bomo jutri skupaj :) Upam da ni to kar si ti napisal :unsure:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Uff, Brumer. Tvoji nasveti so vedno.. težki :) Bognedaj da js to naredim, sigurno nebo nikoli več delalo. Mal kasneje bom še probal tako kot ste mi zgoraj napisali, če pa nebo šlo.. pa bomo jutri skupaj :) Upam da ni to kar si ti napisal :unsure: 100% je to,kar sem napisal ni pa nikakršen problem to napravit lepo demontiraj ročko in zavorno cev nato snameš gumijasto manšeto pod njo se nahaja varovalka jo demontiraš malo pazi da pridržiš s prstom sicer ti vse skupal odleti,ker malo pritiska vzmet ni pa to nevem kako močno,da bi se moral bati,ko vse razdreš lepo po vrsti zloži na papir,oćisti in spihaj najprej cilinder nato vse ostalo in spet lepo zloži.Pri cilindru dobro poglej,namreč z vrha je zelo majhna luknjica ca 0.5 mm. Če kaj nebo šlo vprašaj-po možnosti poslikaj OK!!!! maco47 1
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 (popravljeno) 100% je to,kar sem napisal ni pa nikakršen problem to napravit lepo demontiraj ročko in zavorno cev nato snameš gumijasto manšeto pod njo se nahaja varovalka jo demontiraš malo pazi da pridržiš s prstom sicer ti vse skupal odleti,ker malo pritiska vzmet ni pa to nevem kako močno,da bi se moral bati,ko vse razdreš lepo po vrsti zloži na papir,oćisti in spihaj najprej cilinder nato vse ostalo in spet lepo zloži.Pri cilindru dobro poglej,namreč z vrha je zelo majhna luknjica ca 0.5 mm. Če kaj nebo šlo vprašaj-po možnosti poslikaj OK!!!! Vredu, hvala ;) Popravljeno Avgust 13, 2007. Popravil NejcZ
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 torej ker ste eni maheri na tem forumu glede šraufanja pa me nekaj zanima...včere je prišo iz motorja čudn zvok...sumim da so mi šli s5 ležaji na gredi, 1x pred približno 7k km sem jih menjal, in ko so crknili je bil prisoten enak zvok kot je sedaj. zaj pa me zanima kaj bi lahk bla posledica tega da so po 7k km že s5 crknili, seveda če so.??ko laufa motor v leru ruži to zraven, da stisnem sklopko pa dam v brzino neha ružit, da dam v nulo nazaj pa spustim sklopko s5 ruži. da se furam okrog 3-5k obratov v vsaj 3 ali 4 brzini nena ruži nič, v prvi pa 2 brzini ruži.se pa to ful čuje, ko da bi čohal železo po železu. torej mislite da so šli ležaji v kur** al bi lahk blo kaj drugega, sicer po opisu je težko kaj dorečt pa vseeno... a se lahk pelam z motorom do serviserja al ga naj rajš naložim na prikolico???? :/ aja gre pa se za HONDO NSR 125R Apsolutno je bolje,če motor odpelješ k mehaniku.Kajti po tvojem pripovedovanju je sigurno ležaj v menjalniku defekten,točno kateri je težko reči to se bo videlo šele ko bo razdrto.Če imaš na čepu za izpust olja magnet spusti olje in boš takoj videl,če je kaj opilkov na magnetu.Če nimaš magneta na čepu spusti olje v čisto posodo in boš takoj opazil ko boš posodo nagnil ali so kakšno opilki,po barvi opilkov lahko vidiš kaj je defektno. Če so opilki črni bolj fini kot bi napilil železo potem je sigurno kroglični lezaj,če so opilki mesingasti potem je kakšna puša.Vglavno motor morate razdreti OK. maco47 1
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Hja, še en problem.. tisti šraufek za zrak spuščat je cel bogi in vprašanje če ga bomo lahko dobro zategnali (trenutno ga ne morem odtegniti). Do sedaj je še nekako šlo.. butast serviser mi je kao odzračeval in mi uničil šrauf (na prvem servisu, zlomil je še pokrov filtra in izgubil 2 šraufa za plastike). Kje bi dobil tak šraufek? Oz kaj naj z obstoječim :)
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Apsolutno je bolje,če motor odpelješ k mehaniku.Kajti po tvojem pripovedovanju je sigurno ležaj v menjalniku defekten,točno kateri je težko reči to se bo videlo šele ko bo razdrto.Če imaš na čepu za izpust olja magnet spusti olje in boš takoj videl,če je kaj opilkov na magnetu.Če nimaš magneta na čepu spusti olje v čisto posodo in boš takoj opazil ko boš posodo nagnil ali so kakšno opilki,po barvi opilkov lahko vidiš kaj je defektno. Če so opilki črni bolj fini kot bi napilil železo potem je sigurno kroglični lezaj,če so opilki mesingasti potem je kakšna puša.Vglavno motor morate razdreti OK. ja to itq :) sam al se lahk peljem lepo počasi na nizkih obratih kakih 25km do serviserja al bolše dat motor v kombi?? drgač pa sm v četrtek delal servis pri serviserju pa blo vse ql :headbang:
TBoxer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 ja to itq :) sam al se lahk peljem lepo počasi na nizkih obratih kakih 25km do serviserja al bolše dat motor v kombi??drgač pa sm v četrtek delal servis pri serviserju pa blo vse ql :headbang: Lahko ja, lahko ne. Raje naloži! Na kaj pa to :headbang: leti ?? lp
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Lahko ja, lahko ne. Raje naloži!Na kaj pa to :headbang: leti ?? lp emmm tisto sm dal zato ker sm jezn :D ko kaj crkne, vložiš v motor dnar in upaš da neo crknlo...pa s5 crkne... nikol več 2t motorja... sm pred kakih 7k km naredo generalko, menjal bat, cilinder, gredi, ležaje itd... zdaj pa s5 zajebava :trance_33_sleep:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 ja to itq :) sam al se lahk peljem lepo počasi na nizkih obratih kakih 25km do serviserja al bolše dat motor v kombi??drgač pa sm v četrtek delal servis pri serviserju pa blo vse ql :headbang: Poklič serviserja,če ti odobri potem pelji na njegov riziko-lahko ti vse razbije,moj nasvet raje ga pelji v kombiju OK. maco47 1
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Hja, še en problem.. tisti šraufek za zrak spuščat je cel bogi in vprašanje če ga bomo lahko dobro zategnali (trenutno ga ne morem odtegniti). Do sedaj je še nekako šlo.. butast serviser mi je kao odzračeval in mi uničil šrauf (na prvem servisu, zlomil je še pokrov filtra in izgubil 2 šraufa za plastike). Kje bi dobil tak šraufek? Oz kaj naj z obstoječim :) To ti je težko svetovat,treba bi bilo videt.Najbolje je,da na servisu vse naročiš novo saj to nemore nevemkoliko stati. :worship: maco47 1
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 To ti je težko svetovat,treba bi bilo videt.Najbolje je,da na servisu vse naročiš novo saj to nemore nevemkoliko stati. :worship: Mah ni problem denar, ker itq so tomos delu zastonjskor, cela radialna pumpa z točko recimo pride 30 eurov..samo gre se zato da js nucam to hitr :whistle: Jutri bom glavo pobrusil, pa bo to to.. pomoje da more bit ok!
Guest Brumer Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Mah ni problem denar, ker itq so tomos delu zastonjskor, cela radialna pumpa z točko recimo pride 30 eurov..samo gre se zato da js nucam to hitr :whistle: Jutri bom glavo pobrusil, pa bo to to.. pomoje da more bit ok! Vijak za prezračevanje ti lahko tudi kakšen strugar naredi. :worship: maco47 1
NejcZ Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Noče zagrabit. Zdle zjutrej sm zadnjo rihtal, pri sprednji sem obupal.. Sem pumpal, zadržal bremzo, odpru šrraufek za odzračevanje, ko je prišlo olje vn, sem ga zapru, spustil bremzo.. pumpal, ene 10x sem to ponovil, pa še vedno nič.
NejcZ Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 No, zdej primeta obe, ampak res čist mal :D Sploh sprednja je bolj švoh.. Bom se počasi vozil pa še mal stiskal in upal da bo kaj boljše :wacko:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se