zupy199 Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Pravkar stestiral LCD enoto v službi na napajalniku Problem se zgodi če je napetost pod 8,5V. Torej mora biti nekje velik padec napetosti ko dam kontakt očitno.
zupy199 Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Problem je v LCD enoti, ker po določenem času delovanja preneha delovati. Mislite da se ubada kdo s takimi stvarmi, da bi se dalo popravit? Ker rabljen stane 300€, kulker sem gledu na ebayu
MiNa Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Kje se ti pojavi ta padec napetosti (na 8,5V) v napeljavi (ožičenju) ali v samem števcu? Pomeri kaj je z napajanjem števca na motorju. V primeru, da na napajalnik deluje BP je napaka v napeljavi. Sigurno je kje kak slab stik, še posebno, če je kdo kaj "kopal" po "elektriki" dodajal razne vtičnice, menjal smerokaze ali je bil motor razbit in samo "provizorij" popravljen...
zupy199 Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 To jaz testiram na usmerniku v službi, sprobujem različne načine da bi vedel kako ponovljivo pride do problema. Zdaj sem spet zmeden in nisem več tako prepričan če je res problem v LCD enoti. Ugotovitev testiranja: -če je napetost pod 8,5V se LCD zaslon ne prižge, pri 12V se ponovljivo (100x sprobal) prižge -ko LCD zaslon deluje in znižuješ napetost, jo lahko nižaš do 7,5V preden se LCD ugasne (backlight še vedno deluje), povišati je treba do 8,5V da se LCD prikaže Zdaj pa pridejo čudne stvari: -če pustiš enoto delovati pri 8,5V se ponovljivo ugasne LCD zaslon po 10min (backlight deluje), če zvišujem napetost do 12V se LCD noče "zbudit", prav tako ne pomaga če ga ugasnem, počaki moram kako minuto preden ga lahko ponovno prižgem in bo da bo deloval. Trenutno testiral kako dolgo deluje pri 12V in normalno dela že več kot 33min Še slika kaj točno se zgodi. Backlight pri obeh deluje, vendar mi ne prikazuje podatkov, če bi imel priključen na motorju, se tudi takrat ne bi odzival obratomer. Zdaj se mi je zgodil tudi problem pri 12V po 45min delovanja
Cofko Cof Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Se pravi, da ti števec crkne po 45 minutah na 12V? Elementi na vezju v števcu so vsi celi?
thumper Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 pred 9 urami, Slow pravi: Ah sranje, upam, da ne bo res crpalka. Hvala za info. ah dej no - mal šraufanja , pa roke in ostalo bo končno malo dišalo po bencinu pa 50e za pumpo boš dal...to k ti bojo trije kolegi pomagal pa pol roštilj pa pivo te bo dražje prišlo.. Slow in ciciban 2
smasher Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 Srečno, napaka je lahko nekje na vezju, zagotovo je kar nekaj smd komponent in kdo ve kaj je narobe. Če se ti da igrat prvo preveri vse kondenzatorje če jih je kaj. V glavnem srečno napaka je lahko neki banalnega al pa kaj težjega za popravit.
zupy199 Objavljeno Maj 10, 2016 Opozori Objavljeno Maj 10, 2016 17 minutes ago, Cofko Cof said: Se pravi, da ti števec crkne po 45 minutah na 12V? Elementi na vezju v števcu so vsi celi? Da, ponovljivo, par minut gor dol, nato odklopim napajanje počakam 1 minuto in normalno deluje spet 45min. Elementi zgledajo vredu, ni znakov kondenzacije ali hladnih spojov, kondenzatorji niso napihnjeni. Čudno mi je samo to, da ko je na motor priklopjen LCD je potrebno veliko sreče da sploh vžge, na usmerniku pa vedno brez problema. Zato še nekot vedno upam da ni problem v LCDju.
miha9977 Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Lahko stara zavorna tekočina povzroči slabše prijemanje zavor? (v cilindru je že bolj temno obarvana tekočina) Sama menjava zavorne tekočine pa mi ni problem. lp.
Kmet2 Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 pred 1 minuto, miha9977 pravi: Lahko stara zavorna tekočina povzroči slabše prijemanje zavor? (v cilindru je že bolj temno obarvana tekočina) Sama menjava zavorne tekočine pa mi ni problem. lp. Da. Wakasaki 1
miha9977 Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Pravkar, Kmet2 pravi: Da. Zgleda da bomo menjali zavorno tekočino čez vikend me pa še zanima kolko zategujete niple na čeljustih (ko se usede koliko še potem?) da nebi kak navoj slučajn šel al pa zavorna puščala zarad premal zategnjene.
Kmet2 Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 pred 7 minutami, miha9977 pravi: Zgleda da bomo menjali zavorno tekočino čez vikend me pa še zanima kolko zategujete niple na čeljustih (ko se usede koliko še potem?) da nebi kak navoj slučajn šel al pa zavorna puščala zarad premal zategnjene. Jz to naredim po abčutku DAMI34 1
stuhec Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Tolko da ne bo curilo ven Če maš občutek boš vedu s kako silo se lahko tak nipl zategne DAMI34 1
miha9977 Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Je vredu zavorna tekočina ? https://www.google.si/search?q=fuchs+brake+fluid&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjtjvT__tTMAhWJkCwKHXufD40Q_AUIBigB#imgrc=NDjydKn2je_jVM%3A Pa približno kok je gre v sistem?
stuhec Objavljeno Maj 12, 2016 Opozori Objavljeno Maj 12, 2016 Poglej v navodilih kerga imaš zdaj Mešat sploh ni dobro
Slow Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Bom kar sebe citiral, da bo jasno, o cem govorim. On 9. 5. 2016 at 11:34 AM, Slow said: Priblizno en mesec nazaj sem preventivno naredil komplet servis na motorju (res vse kar se dela, vkljucno z menjavo verige, ploscis itd). Od takrat naprej ugotavljam, da nekaj z "gasom" ne stima. Tezava je zame skoraj neopazna, saj redkokdaj navijem rocico gasa do konca, ampak je lahko zelo moteca in celo nevarna pri prehitevanju. Tezava je sledeca. Npr. peljem po avtocesti v sesti prestavi okoli 120 km/h pri cca. 5500 obratih. Zelim prehiteti kamion, torej pospesiti in ko navijem rocico preko neke tocke, zacne motor upocasnjevati namesto, da bi pospeseval. Recimo, da je navoj rocice 100%. Do 80% dela normalo in pospesuje, zadnjih 20% pa stagnira oz. se cuti da celo zavira. Posledicno preko 6000 obratov v sesti prestavi sploh ne pridem. Ko rocico malenkost spustim nazaj, npr. na 75%, zacne motor pospesevati. Pred servisem je delovalo normalno, saj sem ze pospeseval do cca. 140 km/h. Dejansko sem opazil, da nekaj ne stima pred dnevi, ko sem bil sam na motorju in sem se zelel malenkost bolj hitro vkljuciti na cesto. V drugi oz. v tretji dam gas do konca in zacne "stagnirati", ko pa sem malenkost popustil, pa sem zacutil pospesek. Ima kdo kaksen nasvet? Motor bom seveda peljal na servis, vendar ne vem, ce na isti. Po petih dneh odkrit vzrok - povsem zgnila crpalka. Hmmm... Tank nima rje. hajoktejn in Wakasaki 2
MiNa Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 (popravljeno) Po petih dneh odkrit vzrok - povsem zgnila crpalka. Hmmm... Nisi edini.... Mogoče nekaj rešitev.... pred 1 uro, Slow pravi: Po petih dneh odkrit vzrok - povsem zgnila crpalka. Hmmm... ...pa še to, če je "zgnila" vprašaj v Eurotonu mogoče najdejo, za BMW-ja jih imajo. Popravljeno Maj 13, 2016. Popravil MiNa
frischfleisch Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Jaz sem imel enake simptome in je bila črpalka.
Wakasaki Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Ob 10.5.2016 at 17:02, zupy199 pravi: Da, ponovljivo, par minut gor dol, nato odklopim napajanje počakam 1 minuto in normalno deluje spet 45min. Elementi zgledajo vredu, ni znakov kondenzacije ali hladnih spojov, kondenzatorji niso napihnjeni. Čudno mi je samo to, da ko je na motor priklopjen LCD je potrebno veliko sreče da sploh vžge, na usmerniku pa vedno brez problema. Zato še nekot vedno upam da ni problem v LCDju. ti nagaja pri prižganem motorju in pri kontaktu
ludiluka Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 ve kdo kje prodajajo vodotesne kovice potreboval bi jih za avspuh in ker kompliciram bi rad dobil take kot jih uporablja termignoni oz kake s čim bolj podobno glavo https://www.google.si/search?q=ducati+996+termignoni&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiOov3Ay9nMAhXJPRQKHRQsA0sQ_AUIBigB#imgrc=N0S7aohgIE0lAM%3A
alen1 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Jaz jih imam nekje takšne: https://www.louis.de/en/artikel/gas-tight-special/10032199?list=43786094&filter_article_number=10032199
ludiluka Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 33 minutes ago, alen1 said: Jaz jih imam nekje takšne: https://www.louis.de/en/artikel/gas-tight-special/10032199?list=43786094&filter_article_number=10032199 bi lahko poslikal glavo ter izmeril njen premer
thumper Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, ludiluka pravi: bi lahko poslikal glavo ter izmeril njen premer dej ti povej a rabiš : alu kovica / rostfrei štift ali rabiš rostfrei kovica /rostfrei štift? 3.2 kovica ima 6.5 glavo .. 4.8 pa 10 glavo - sam lohk šele u pondelk zalogo preverim.. Popravljeno Maj 14, 2016. Popravil thumper
ludiluka Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 12 minutes ago, thumper said: dej ti povej a rabiš : alu kovica / rostfrei štift ali rabiš rostfrei kovica /rostfrei štift? 3.2 kovica ima 6.5 glavo .. 4.8 pa 10 glavo - sam lohk šele u pondelk zalogo preverim.. Alu kovica rostfrei štift 4,8mm dolžina 8mm (se mi ne mudi dobim volno komaj konec tedna )
thumper Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 pred 31 minutami, ludiluka pravi: Alu kovica rostfrei štift 4,8mm dolžina 8mm (se mi ne mudi dobim volno komaj konec tedna ) sorry ..pakunga po 500kom ..tolk vrjetn tud potalat ne moreš ..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se