Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

ma če so enake in cena ni pretirana jih pač vzamem tolk 

Objavljeno (popravljeno)

Naj mi kdo pove kam mora bit pipca za gorivo obrnjena za rezervo gor ali dol.Je pa za varadero xl 1000 v

Popravljeno . Popravil medo
Objavljeno

Večinoma velja rezerva gor, vodoravno zaprto, dol odprto.

Objavljeno (popravljeno)
On 13. 5. 2016 at 8:36 PM, Wakasaki said:

ti nagaja pri prižganem motorju in pri kontaktu

Oboje. Sem izmeril napetost točno tisti trenutek ko je LCD prenehal prikazovati podakte in je bilo gorih 12,5V kar je ok. Sumim da zgubi signal al pa kaj takega.

Popravljeno . Popravil zupy199
Objavljeno (popravljeno)

Brez naslova.png

pred 15 minutami, zupy199 pravi:

Oboje. Sem izmeri napesto točno tisti trenutek ko je LCD prenehal prikazovati podakte in je bilo gorih 12,5V kar je ok. Sumim da zgubi signal al pa kaj takega.

kje si nameril 12,5v na bateriji ali na števcu?

Kawasaki ima mislim, da na desni strani ob-pod rezervoarjem en  ali dva konektorja, kjer se sreča skoraj vsa napeljava in je le premostitev in se nadaljuje do porabnikov-joint conector-.

Odpri manual in po električni shemi ugotovi kateri je-kateri gre od števca- in preveri korozijo kontaktov na njemu.

Pranje motorja s štrafiksom zelo pripomore k tem pizd....

primer

 

 

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
Ob 14. 5. 2016 at 19:33, medo pravi:

Naj mi kdo pove kam mora bit pipca za gorivo obrnjena za rezervo gor ali dol.Je pa za varadero xl 1000 v

 

SLIKCA

Objavljeno
43 minutes ago, KNNMS said:

 

SLIKCA

Nč rezerve. Samo on-off.

Objavljeno
pred 22 minutami, sedomed pravi:

Nč rezerve. Samo on-off.

Rezerva je med lučko in porivanjem. :)

Objavljeno
4 hours ago, Wakasaki said:

Brez naslova.png

kje si nameril 12,5v na bateriji ali na števcu?

Kawasaki ima mislim, da na desni strani ob-pod rezervoarjem en  ali dva konektorja, kjer se sreča skoraj vsa napeljava in je le premostitev in se nadaljuje do porabnikov-joint conector-.

Odpri manual in po električni shemi ugotovi kateri je-kateri gre od števca- in preveri korozijo kontaktov na njemu.

Pranje motorja s štrafiksom zelo pripomore k tem pizd....

primer

 

 

Na števcu, na tej liniji ki je odgovorna za prikazovanje stvari (ignition linija).

Objavljeno

Kolega je na yamahi wr125r  menju cilinder in je dal gor 150 kit sedaj pa ma probleme z prostim tekom (štandgasom). bi rabu za normalno delovanje powercomander ali kaj? Z vijakom za prosti tek mu nič ne spreminja.

Objavljeno
pred 18 urami, zupy199 pravi:

Na števcu, na tej liniji ki je odgovorna za prikazovanje stvari (ignition linija).

potem pa lahko rečem, da mi miriše na štalo-števc

Lej predlagam, da obiščeš pooblaščen servis za mnenje, imajo tudi večji dostop do delov za poskus,...itd?

Lahko ti opravijo diagnozo, katero boš tudi kak eur plačal, potem pa ti iščeš del naprej z vedenjem, da ko ga boš zamenjal si težavo odpravil.

 

Samo moje mnenje

Objavljeno

 

On 13. 5. 2016 at 5:04 PM, Slow said:
On 9. 5. 2016 at 11:34 AM, Slow said:

Priblizno en mesec nazaj sem preventivno naredil komplet servis na motorju (res vse kar se dela, vkljucno z menjavo verige, ploscis itd). Od takrat naprej ugotavljam, da nekaj z "gasom" ne stima. Tezava je zame skoraj neopazna, saj redkokdaj navijem rocico gasa do konca, ampak je lahko zelo moteca in celo nevarna pri prehitevanju.

Tezava je sledeca. Npr. peljem po avtocesti v sesti prestavi okoli 120 km/h pri cca. 5500 obratih. Zelim prehiteti kamion, torej pospesiti in ko navijem rocico preko neke tocke, zacne motor upocasnjevati namesto, da bi pospeseval. Recimo, da je navoj rocice 100%. Do 80% dela normalo in pospesuje, zadnjih 20% pa stagnira oz. se cuti da celo zavira. Posledicno preko 6000 obratov v sesti prestavi sploh ne pridem. Ko rocico malenkost spustim nazaj, npr. na 75%, zacne motor pospesevati.

Pred servisem je delovalo normalno, saj sem ze pospeseval do cca. 140 km/h. Dejansko sem opazil, da nekaj ne stima pred dnevi, ko sem bil sam na motorju in sem se zelel malenkost bolj hitro vkljuciti na cesto. V drugi oz. v tretji dam gas do konca in zacne "stagnirati", ko pa sem malenkost popustil, pa sem zacutil pospesek.

Ima kdo kaksen nasvet? Motor bom seveda peljal na servis, vendar ne vem, ce na isti.

Po petih dneh odkrit vzrok  - povsem zgnila crpalka. Hmmm...

Tank nima rje.

11 dni je mimo. Sem raje sam klical... da ne bo motor do jeseni pri njih.

Zakljucek?!

Jutri grem po njega in ga peljem na servis drugam.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 22 minutami, Slow pravi:

11 dni je mimo. Sem raje sam klical... da ne bo motor do jeseni pri njih.

Zakljucek?!

Jutri grem po njega in ga peljem na servis drugam.

Temna plat Suzukija?

Objavljeno
pred eno uro, Slow pravi:

 

11 dni je mimo. Sem raje sam klical... da ne bo motor do jeseni pri njih.

Zakljucek?!

Jutri grem po njega in ga peljem na servis drugam.

Hitra in poceni rešitev je nakup OEM črpalke in DIY. Največ problemov naredi rja in smeti v bencinu. Ne vprašaj kako vem.

pred eno uro, vandrovec pravi:

Temna plat Suzukija?

Počakaj, da jo pokaže tvoj.

Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Temna plat Suzukija?

Čisto naključje :).

Objavljeno (popravljeno)

 Pol pa srečno pri popravilu, če se ne motim gre iz motorčka vn taka plastična cevka ki je naprešana gor. Poskusi najt koga ki bi tako naredil če boš moral original prerezat, ker kot sem že pisal imam slabe izkušnje z gumi cevkami za benz v rezervarju ker so večinoma odporne na benz znotraj zunanjnji plašč pa ni.

To je to k mate premočne ali pre nove motorje, una pumpa na bencin na gravitacijo redko zataji :P:P

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno (popravljeno)

Smasher ko sem pazljivo prebral tvoj post sem ugotovil da se ponavljaš (joke)

Popravljeno . Popravil FLY
Objavljeno

Sej sem takoj popravil, s hitrostjo ki jo pač un vesoljček vrste android pusti. Sej ne vem kaj se mu je spipalo da je 5x isto nardilo v enem postu, neki je zmrznu pa sem parkrat pritisnil refreš in ko je refrešnu je blo svašta :blush:

Objavljeno

Rabim pomoc, ker sem rahlo v tezavah. Motor Suzuki gsxr 750 2007, med voznjo ugasne in nato takoj vzge, zasveti se le lucka za key in nato ugasne (deluje tako kot bi na hitro pritisnil on/off stikalo oz obrnil kljuc). Kot kaze je nekje slab stik, saj se to najpogosteje dogaja, ko motor trese (npr luknja ali izboklina na cesti). Prebrikali smo stikalo za tacko, vendar je isto. Motor sem peljal na yamaha servis v Olbiji (Sardinija), kjer je preveril strom (rele na katerega je vezan stikalo sklopke in tacke, malo je predrmal kable), ampak napake ni odkril. Jutri grem na Suzuki servis v Civitavecciji, ce tam ne odkrijejo pa kot kaze avtovleka. Malo sem bral in bi lahko bil tudi on/off stikalo. Mogoce bi bilo se za preverit napajanje bencinske pumpe, ostalo pa nimam ideje. Kakrsenkoli nasvet je mocno dobrodosel.

Objavljeno

Poskusi pri vžganem motorju premikati vse kabelske priključke (čevelčke) na reglerju,vžigalni tuljavi..pri pumpi in stikalu je bolj tečno ker so kontakti tudi znotraj pa daj narahlo potolčt.Poglej tudi tiste spojke z več kabli če ni kaj požgano,še posebej tisto s tremi fazami ki gre iz generatorja čeprav se ta problem manifestira bolj ob dežju.

Srečen povratek.

Objavljeno
On 13. 5. 2016 at 6:24 PM, MiNa said:

Po petih dneh odkrit vzrok  - povsem zgnila crpalka. Hmmm...

Nisi edini....

Mogoče nekaj rešitev....

...pa še to, če je "zgnila" vprašaj v Eurotonu mogoče najdejo, za BMW-ja jih imajo.

F143859379.jpg

 

Sem klical na "Euroton Ljubljana - Bežigrad" in pravijo, da tega sploh nimajo. Hvala za nasvet.

Objavljeno

Uprašaj še kakšen GMT, moreš sobit pravega človeka na telefon. Ker ko sem jaz iskal pumpo je nekdo na telefonu rekel da ima, prišel tja in so rekli da tega nimajo, pa sem moral ustrajat da ja, da se je pojavil isti človek ki je vedel kaj iskati. 

Upam da koha ne bo motil link ampak tukaj imajo dosti različnih pump, ampak boš morda moral kupovat po vzorcu

http://www.ptz.si/sl/produkti/elektricne-crpalke-goriva

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!