Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, Slow pravi:

 

Sem klical na "Euroton Ljubljana - Bežigrad" in pravijo, da tega sploh nimajo. Hvala za nasvet.

 Prodajajo OEM črpalke pa še poceni so. Za F800 (komplet serija F) pride le 49€. Ne vprašaj koliko je "original".

Vem, da kot rezervni del za točno določen motor (avto) pa nimajo, mogoče le za tiste bolj pogoste modele.

Ostane pa še ebay kot so ti predlagali, ali tista "normalna" varianta na pooblaščenem servisu.

Tule je slika obeh črpalk ob menjavi filtra, na mojem motorju, ki BTW tudi ni zamenljiv.

Ena od RENAULT (kangoo1,6 bencin) vendar so obe BOSCH in enake. Točno tako mi je v velju dal na pult ko sem iskal črpalko:

3Bar, 120L/h...

DSC00230.JPG

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Vzemi staro z seboj in pojdi še pogledat v COPEX d.o.o. (  v Stegnah , ulica jožeta Jame 12) ali pa VOZA d.o.o. ( Litijska cesta 12a )

So trgovine z avtoelektriko.

Ob 19. 5. 2016 at 21:31, jl79 pravi:

Rabim pomoc, ker sem rahlo v tezavah. Motor Suzuki gsxr 750 2007, med voznjo ugasne in nato takoj vzge, zasveti se le lucka za key in nato ugasne (deluje tako kot bi na hitro pritisnil on/off stikalo oz obrnil kljuc). Kot kaze je nekje slab stik, saj se to najpogosteje dogaja, ko motor trese (npr luknja ali izboklina na cesti). Prebrikali smo stikalo za tacko, vendar je isto. Motor sem peljal na yamaha servis v Olbiji (Sardinija), kjer je preveril strom (rele na katerega je vezan stikalo sklopke in tacke, malo je predrmal kable), ampak napake ni odkril. Jutri grem na Suzuki servis v Civitavecciji, ce tam ne odkrijejo pa kot kaze avtovleka. Malo sem bral in bi lahko bil tudi on/off stikalo. Mogoce bi bilo se za preverit napajanje bencinske pumpe, ostalo pa nimam ideje. Kakrsenkoli nasvet je mocno dobrodosel.

Ali si probal z rezervnim ključem ? Lahko da nagaja koda ali pa skener kode ( če jo ima ).

Objavljeno
On 22. maj 2016 at 8:49 AM, mig72 said:

Vzemi staro z seboj in pojdi še pogledat v COPEX d.o.o. (  v Stegnah , ulica jožeta Jame 12) ali pa VOZA d.o.o. ( Litijska cesta 12a )

So trgovine z avtoelektriko.

Ali si probal z rezervnim ključem ? Lahko da nagaja koda ali pa skener kode ( če jo ima ).

Rezervi kljuc imam s sabo, vendar sem opazil, da je skrivljen in ga po nepotrebnem ne bom rinil v kljucavnico. Sedaj sem ze v Raveni in jutri bomo prisli do doma. V Civittaveciji je mehanih naredil bypass ignition stikala oz kljucavnice, tako da kljuca ni bilo potrebno obrniti, vendar je bilo isto.  Preveril tudi regler/stator in tudi to je ok. Njegova diagnoza je, da imam okvarjen racunalnik, kar pa je po besedah slovenskega serviserja malo verjetno...tudi sam tako mislim. Tezava je veliko bolj izrazita, ko se peljem brez kovckov, imam obcutek, da ko je na zadku motorja manj tresljajev, je ugasanja motorja manj. Sicer ne vem tocno, kako skeniranje kode deluje, verjetno poskenira samo ob vzigu med samo voznjo pa ne vec... Tako da, problem bi lahko bil na samih kablih, ki so povezani na racunalnik ali pa ima dejansko kak element na racunalniku slab stik (zdi se mi, da je tezavo povzrocila voznja po luknjasti cesti proti Porto Torru na Sardiniji). Glede na to, da ko motor ugasne ostanejo luci prizgane, akumulator verjetno ni razlog. Skratka, doma se bomo poigrali s kabli in iskali napako, dokler se motor se pelja, ne bom drezal vanj:)

Objavljeno

Pozdravljeni, v nedeljo sem se odločil, da naredim kratko turo z motorjem, saj je pred kratkim prestal servis (menjava olja, oljnega filtra, zračnega filtra, svečk,..), pa se je ta predčasno končala...

V nizkih obratih mi je motor ugašal tako, da sem ga med vožnjo in na semoforjih moral držati na visokih obratih, Motor tudi ni hotel takoj užgati po tem ko je ugasnil. Pri pospeševanju se je tudi čudno obnašal (beri: cukal). Ko mi je zadnjič pred domom (5 km) spet ugasnil, sem opazil, da je pod motorjem luža in da puščam sled za sabo, kaj pa je bila ta tekočina pa nevem (bencin??).

Bi lahko bilo, da servis ni bil opravljen korektno ali  da je mogoče kakšna mehanska napaka. Pred servisom teh problemov ni bilo!

Za vsako pomoč se zahvaljujem :)

Objavljeno

Pomoči prst v lužo,če še nisi siguren pa povohaj boš takoj vedel ali je antifriz,bencin ali olje.Sicer pa takoj na servis na razgovor.Izogibaj se nasilju in srečno.

Objavljeno

Kaj KLE ima uplinjače al injektorje? Če je na uplinjače (karburatorje) zgleda kot da ti zaliva, torej je šla kakšna smetka pod iglo ali ventil ki ga zapira plovček in bencin skozi teče notri.

 

Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem odstranil zadnji konec in šel na probno vožnjo in motor je delal brez težav. Nato sem ponovno sestavil vse v prvotno stanje in šel še na daljšo vožnjo in prav tako ni bilo nobenih težav z ugašanjem motorja. Glede na to, da je na zadku stop luč, smerniki in pa tip over senzor, mi deluje, da bi bil lahko problem prav v slednjem (če bi bili v stiku luči, bi verjetno šla varovalka). Morda kdo ve, na kak način se da preveriti TO senzor? Se da izmeriti kakšno upornost med posameznimi kontakti? Edino čudno mi je, da v računalniku ni pokazalo nobene napake, pri okvari TO senzorja bi moralo biti C23 kot gledam v navodilih. Ali bi napako pokazalo, če bi bil le slab stik na priključnih kablih senzorja?

Popravljeno . Popravil jl79
Objavljeno
pred 6 minutami, jl79 pravi:

Včeraj sem odstranil zadnji konec in šel na probno vožnjo in motor je delal brez težav. Nato sem ponovno sestavil vse v prvotno stanje in šel še na daljšo vožnjo in prav tako ni bilo nobenih težav z ugašanjem motorja. Glede na to, da je na zadku stop luč, smerniki in pa tip over senzor, mi deluje, da bi bil lahko problem prav v slednjem (če bi bili v stiku luči, bi verjetno šla varovalka). Morda kdo ve, na kak način se da preveriti TO senzor? Se da izmeriti kakšno upornost med posameznimi konektorji?

Mal preglej tole

Objavljeno
11 minutes ago, KNNMS said:

Mal preglej tole

Sem že gledal slike, mislim, da je TO senzor, pri kateri rinka naredi kontakt, za starejše modele in se ga da odpreti. Od 2006 naprej mi deluje delno mehansko, nekaj pa ima tudi smd uporov, vendar se ga ne da odpreti na način, da se ohišje ne poškoduje. Nekateri so naredili bypass tako, da so prilotali 150ohm upore na kontakte in odstranili senzor. Ampak predno se tega lotim bi raje potestiral, ali je dejansko okvarjen...

Objavljeno
pred 49 minutami, jl79 pravi:

Sem že gledal slike, mislim, da je TO senzor, pri kateri rinka naredi kontakt, za starejše modele in se ga da odpreti. Od 2006 naprej mi deluje delno mehansko, nekaj pa ima tudi smd uporov, vendar se ga ne da odpreti na način, da se ohišje ne poškoduje. Nekateri so naredili bypass tako, da so prilotali 150ohm upore na kontakte in odstranili senzor. Ampak predno se tega lotim bi raje potestiral, ali je dejansko okvarjen...

Izgleda da bo res kak uporovni delilnik. Vsaj kar vidim po shemi.

Suzuki_GSX-R_750_K6+K7.pdf

Na senzorju imaš +12v, -12v in spremenljivo napetost na izhodu senzorja (barva žice: P/B). Odklopi, priklopi na mizi in izmeri. Z nagibanjem bi se verjetno morala napetost na izh. pinu spreminjati napram masi ali plusu. S 150ohmskima uporoma v delilniku imaš 40mA na sredini, tako da mislim da ni panike za kaj kurit. Lahko pa probaš z 2x višjo vrednostjo če boš že predeloval.

Če pa ne veš o čem pišem, pa raje h kakemu štromarju na posvet.:)

Objavljeno

Še jaz eno vprašanje.

Kratka luč mi sveti dokaj slabo. (preslabo).  Menjal sem žarnice, pa ne pomaga.

Menda  se je s časom leča "umazala".   Žaromet se razstaviti ne da. Je kakšna varianta, kako očistiti lečo znotraj

(alkohol) ??? Ali je mogoče kakšen drugi vzrok, da kratka luč ne "opravlja  svoje funkcije tako kot treba"

Dolga sveti normalno

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, avro pravi:

Še jaz eno vprašanje.

Kratka luč mi sveti dokaj slabo. (preslabo).  Menjal sem žarnice, pa ne pomaga.

Menda  se je s časom leča "umazala".   Žaromet se razstaviti ne da. Je kakšna varianta, kako očistiti lečo znotraj

(alkohol) ??? Ali je mogoče kakšen drugi vzrok, da kratka luč ne "opravlja  svoje funkcije tako kot treba"

Dolga sveti normalno

lp

Si meril napetost na žarnici? Če je parabola fuč, se da obnovit. Tudi majstri pri nas to znajo. Malo pobrskaj po guglčku. Bo pa treba dol pobrat. Cenovno ne vem kako je z zadevo, verjetno pa cenej kot novo.

 

Aja dolga ti normalno sveti....pol verjetno ni parabola ali steklo krivo.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

parabola zgleda OK.  Leča pred žarnico za kratko luč mi je sumljiva.   Že v originalu je motna. Z notranje strani bi jo z alkoholom nekako očistil. Skozi odprtino od žarnice.  Pa ne vem, če bo OK oziroma, da ne bi kaj preveč kakšenga sloja "počistu" Al kako je s tem. Nov žaromet je pa kr (pre)drag

Objavljeno
pred 3 minutami, avro pravi:

parabola zgleda OK.  Leča pred žarnico za kratko luč mi je sumljiva.   Že v originalu je motna. Z notranje strani bi jo z alkoholom nekako očistil. Skozi odprtino od žarnice.  Pa ne vem, če bo OK oziroma, da ne bi kaj preveč kakšenga sloja "počistu" Al kako je s tem. Nov žaromet je pa kr (pre)drag

Aha. Sem bral lečo ja, pa sem mislil da steklo misliš.

Če prideš zraven, mislim da ni nobenga strahu glede čiščenja. Da je le mehko in da ne poškoduje stekla. Alkohol ti bo lise pustil, razen če ni čist etilni alko. Če prideš skozi luknjo od žarnice ni panike.

Objavljeno

hjaa... sej veš kakšna luknja je za žarnico. Torej čisti alkohol mora biti. Al je še kakna druga varianta?  Al je mogoče kje drugje napaka, da slabše sveti???

Objavljeno
Pravkar, avro pravi:

hjaa... sej veš kakšna luknja je za žarnico. Torej čisti alkohol mora biti. Al je še kakna druga varianta?  Al je mogoče kje drugje napaka, da slabše sveti???

Če je napetost OK, potem ni druge. Izmeri napetost na kratki žarnici.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

   Meni so svetovali naj priklopim žarnico direkt na akomulator in če je razlika očitna je verjetno že slaba napeljava. Sedaj imam vezano direkt, preko releja seveda in zadeva sveti kot je treba že tri leta.Je pa res da imam malo starejšo damo doma ( yamaha 1996 ).

Objavljeno

Kje so ti pa to naredili? Nisem  električar, pa ne bi sam to delal.

Objavljeno (popravljeno)
pred 53 minutami, avro pravi:

Kje so ti pa to naredili? Nisem  električar, pa ne bi sam to delal.

Dej prej kot kaj predeluješ pomeri napetost!

Če nisi domač z instrumentom se do kakega štromarja zapelji. Če maš lečo not, dvomim da je motor zelo star in bi imel probleme napeljave le na eni žarnici. Mogoče pa le ima...

Če žarnico ven potegneš in vžgeš, a sveti ok al manj kot bi želel?

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

ja. Bom bom. Nič ne bom predeloval prej. Danes grem k elektrikarju, Bi pa rad, da mi to naredi nekdo (predela-vstavi rele, če bo potreba), ki se v  motorje bolj spozna, kot pa kakšen "splošni"  avtoelektičar.  Sem si včeraj ogledal od zunaj luč, če bi kje kaj videl. Pa vse izgleda kot novo.  Zdi sem mi samo, da je leča od dolge luči malo drugačna. Kot da je malo manj zameglena. Zdaj pa ne vem, al je to normalno al je leča kriva.  Vsekakor grem zaenkrat merit napetost.

hja... ne vem kaj misliš pod "da ni motor zelo star".    Sem pa videl že novejše od letnika 2003.

hvala

 

Objavljeno (popravljeno)

S čim lahko tole očistim?

IMG_1682.JPGIMG_1718.JPGIMG_1722.JPG

IMG_1715.JPG

Popravljeno . Popravil bentley
Objavljeno

Pejt v trgovino z deli za avte in vprašaj za namenski sprej. 

Objavljeno

Imam problem s Hondo CBR 1000RR letnik 2005.

Motor težko vžiga. Vergla sicer normalno, vendar včasih nikakor noče vžgati, kot danes, ko sem na Kozini obstal...sprva sem mislil, da je baterija...jo odklopim, dam ven, dam nazaj..in glej ga zlomka motor vžge.
Ko dobro pomislim nazaj, se mi je začelo to dogajati, ko sem motor pral z vapom (le na hitro, površinsko).
Zdaj sicer vžge...a vedno malo dlje (sekundo) vergla (včasih se je prižgal iz prve)

Svečke (predvidena menjava naj bi bila naslednje leto)? Kak senzor? Varovalka baterije? Ni OK da perem z vapom?

Hvala vsem za predloge, mnenja in pomoč!

Lep pozdrav, Denis

Objavljeno

Pozdrav. Imam yamaho r6 1999 in imam sledeči problem. Motor ko je hladen mi "trokira" od 6 tisoč obratov naprej pa pride do maksimalno 14tisoč. To se dogaja komotor navijem na mestu. Potem sem poskusil z menjavo svečk in sedaj imam sledeči problem. Po menjavi mi motor ne pride več kot do 10tisoč obratov. Pred menjavo svečk sem preveril razmak elektrod kot je po navodilih motorja (0,6-0,7mm). Sem pa opazil da ko sem imel svečke zunaj in so mi vžigne tuljave visele po ohišju sem motor malo zaštartal in so mi od tuljav (v katerih ni bilo svečk) skakala iskra proti ohišju kar nevem če je normalno ali mi prebijajo? V glavnem prej mi je motor od 6tisoč obratov naprej trokiral, sedaj mi pa trokira pa še maximalno gre od 8k-10k obratov. Prej je imel do 6k obratov normalno moč naprej je pa bil zaspan. Je pa še to da mi ne dela regler ampak pred testiranjem sem imel akomulator popolnoma poln ker sem ga filal.  Prosim za pomoč.  

Objavljeno
Ob 28. 5. 2016 at 20:15, denistilo pravi:

Imam problem s Hondo CBR 1000RR letnik 2005.

Motor težko vžiga. Vergla sicer normalno, vendar včasih nikakor noče vžgati, kot danes, ko sem na Kozini obstal...sprva sem mislil, da je baterija...jo odklopim, dam ven, dam nazaj..in glej ga zlomka motor vžge.
Ko dobro pomislim nazaj, se mi je začelo to dogajati, ko sem motor pral z vapom (le na hitro, površinsko).
Zdaj sicer vžge...a vedno malo dlje (sekundo) vergla (včasih se je prižgal iz prve)

Svečke (predvidena menjava naj bi bila naslednje leto)? Kak senzor? Varovalka baterije? Ni OK da perem z vapom?

Hvala vsem za predloge, mnenja in pomoč!

Lep pozdrav, Denis

Meni je šlo navitje :(

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!