Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, grega 32 pravi:

nic kot bi pritisneš na tipko in nič. ga porineš vže brez težav. akuulator še stra ni bil slab in ni vzrok.

zanimivo ne vžge ga porineš se pripelješ domov sprobaš še zmerom nič. drug dan hočeš peljat na servis normalno vžge. nisem pameten vsi kabli so vidit ok.

Sicer tvojega pisanja ne štekam najboljše.... ali pa te tipkovnica j**e. A če porineš pa ti vžge??? Če ti ne vžge, preveri stikalo stranske tace. Pa še tipko za zagon za vsak slučaj.

Objavljeno
pred 11 urami, grega 32 pravi:

nic kot bi pritisneš na tipko in nič. ga porineš vže brez težav. akuulator še stra ni bil slab in ni vzrok.

zanimivo ne vžge ga porineš se pripelješ domov sprobaš še zmerom nič. drug dan hočeš peljat na servis normalno vžge. nisem pameten vsi kabli so vidit ok.

Starter rele ali pa stikalo za zagon (na balanci). Z malo sreče pa le korozija na konektorjih. Kadar vžge, ga pač odpelji do servisa.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri meni je bilo nekaj podobnega na starem Kju. Krivec so bili kontakti na ključavnici. Te električne gremline je vsaj meni najbolj zoprno iskat.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 22. 6. 2016 at 10:56, dive pravi:

Lotil sem se projekta obnove Honde CB500four 1973. Med drugim bi obnovil tudi komplet agregat. Nekako pa se zadeve ne upam lotiti sam, nimam niti vsega potrebnega orodja, niti dovolj znanja da bi podrl cel motor, oziroma ga optimalno zložil nazaj. :blush: Marsikaj sem že poservisiral, samega drobovja motorja pa še ne.

Torej, iščem nekoga ki zadevo obvlada in bi vzel zadevo v roke. Imam pa željo oziroma pogoj biti zraven pri šraufanju in tudi pomagati kolikor se da. Je kdo tukaj take sorte in bi ga zadeva zanimala? Ali pa ve kdo za kakšnega mojstra, ki bi bil primeren? Seveda mojstra pošteno plačam, da ne bi kdo mislil, da iščem karitas. Bi se pa zadeve najraje lotil enkrat pozno jeseni, lahko tudi pozimi, odvisno od dogovora, skratka, ne mudi se mi.

Vsaka informacija dobrodošla.....lahko PM.

 

Ob 22. 6. 2016 at 18:16, thumper pravi:

trojan  bi znal bit najbližje tvojim zahtevam in željam.. napiši mu pm..

Kot ti je že @thumper svetoval, naš soforumaš @trojan69 ima garažo na Viču in obnavlja take stroje kot je tvoj....On bo kar pravi naslov, Analogmotors....

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Na Viču? Bo treba enkrat firbcat it, to je skor sosed pol :) 

Objavljeno
Ob 8. 6. 2016 at 6:50, Rdeči pravi:

Daj MOSFET regulator. Manj se greje. Gledaš prvi dve črki sta FH.

Mosfet_kit_irfan.jpg

Ko sem imel težave da mi ni polnilo mi je stator prebil na ohišje in sem ga sam previl izoliral in sedaj deluje kot mora.. LE da nevem ali je to normalno da se regulator( regler) tako močno greje? Čez noč sem polnil akumulator jutraj je imel 12.8V ko polni polni z cca 13.3-14.4V  ampak regulator se zagreje po 2 minutah tako da ga nemoreš več držat? Je to normalno ali moram raziskovat naprej?

Objavljeno
On 3. 7. 2016 at 9:05 PM, jskrablin said:

Na Viču? Bo treba enkrat firbcat it, to je skor sosed pol :) 

Ko sem bil pred leti pri njemu, je imel garažo še v Šiški.

Objavljeno
5 minutes ago, GregorYZF_R6 said:

 

  ampak regulator se zagreje po 2 minutah tako da ga nemoreš več držat? Je to normalno ali moram raziskovat naprej?

Za manj moderne reglerje je to povsem normalno.Važno da imajo dovolj visoko amperažo.Na žalost pa so pogosto tovarniško nekam stlačeni kjer ni zračenja in to jim krajša živjensko dobo.Bilo bi koristno če ga upaš prestavit nekam bolj na prepih vendar je to najpogosteje nemogoče. V prednosti so tisti z čimvečjo površino reber.Meni ga je uspelo namontirat  na eno AL ploščo,lahko tudi kam na okvir,važno da je stična površina čimvečja in uporabi tisto termo pasto ki gre med močnostne tranzistorje in hladilna rebra za dobro termično disipacijo.

Objavljeno
pred 3 minutami, FLY pravi:

Za manj moderne reglerje je to povsem normalno.Važno da imajo dovolj visoko amperažo.Na žalost pa so pogosto tovarniško nekam stlačeni kjer ni zračenja in to jim krajša živjensko dobo.Bilo bi koristno če ga upaš prestavit nekam bolj na prepih vendar je to najpogosteje nemogoče. V prednosti so tisti z čimvečjo površino reber.Meni ga je uspelo namontirat  na eno AL ploščo,lahko tudi kam na okvir,važno da je stična površina čimvečja in uporabi tisto termo pasto ki gre med močnostne tranzistorje in hladilna rebra za dobro termično disipacijo.

aha torej je to povsem normalno da je tako vroč da ga ne moreš prijeto to je pomojem že preko 60°C. Če je tako bom jaz namontiral zraven ventilator da ga bo hladilo imam ravno prostor za enegga računalniškega 100X100mm

Objavljeno

Če imaš prostor poskusi z kakimi AL rebri, bo bolj težkometalnorokovsko.

Objavljeno

Če bi imel nejkeda bi lahko namontiral regler kot ga ima guzzi na sprednji del okvirja pod križem, nekateri so komentirali da regler ni glih vrhunec estetike da bi ga postavil na tako vidno mesto, ampak ima sigurno dovolj zraka.

 

Objavljeno
pred 2 urami, Fadil pravi:

Ko sem bil pred leti pri njemu, je imel garažo še v Šiški.

Tisto v Šiški je bla garaža za 2-3 bajke. Tole na Viču ima pa delavnico z ducat bajki... Ga že kar en cajt kurmo, da bi naredu "Dopol al Popol dan odprtih vrat", pa zgleda nima cajta...

Objavljeno

Zdravo.

 

Saj ne vem, ce je ta prava tema sam vseeno...kje bi dobil najceneje motul 5100 10w40 in sicer 4 litre :)

Objavljeno

Kaj olje-direkt še obstaja?

Drugače je tema prav namenjena samo oljem. Mogoče tam piše še kakšen dobavitelj več.

Objavljeno
pred 5 urami, znj pravi:

Zdravo.

 

Saj ne vem, ce je ta prava tema sam vseeno...kje bi dobil najceneje motul 5100 10w40 in sicer 4 litre :)

Ne vem koliko je cena , kupujem pa ga pod Emporium v Lj v BTC .

Objavljeno
6 hours ago, znj said:

Zdravo.

 

Saj ne vem, ce je ta prava tema sam vseeno...kje bi dobil najceneje motul 5100 10w40 in sicer 4 litre :)

Jaz sem ga ponavadi kupoval na eurotonu. Pred 14 dnevi pa sem ga kupil na mimovrste, 4 litre za 24EUR. Zdaj je malo manj popusta, cena je okrog 33EUR. To je se vedno zelo ugodno.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

imam sledeco tezavo. Pri hornetki 2011 sem menjal zavorne ploscice. In se je pojavila sledeca tezava. Pri majhni hitrosti se "drgnejo ploscice" ali pac.. in se to slisi zelo glasno. Ce pa samo malo zaviras pa tega ni. Prevozenih je nekje 150km. Tudi ko ga namestu premikas naprej in desno v krog. V levo pa ne. Kaj bi bil to vzrok? 

 

hvala

 

spodaj je posnetek

IMG_0559.MOV

Popravljeno . Popravil MeSkO__
Objavljeno

Tole se men sliši kot zvit disk in enkrat pride v kontakt s ploščico drugič ne. Pelji nekomu ki se spozna na šraufarijo pa bosta hitr ugotovila.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
On 5. 7. 2016 at 0:51 PM, GregorYZF_R6 said:

aha torej je to povsem normalno da je tako vroč da ga ne moreš prijeto to je pomojem že preko 60°C. Če je tako bom jaz namontiral zraven ventilator da ga bo hladilo imam ravno prostor za enegga računalniškega 100X100mm

Kot informatik ti odsvetujem dati gor računalniški ventilator (sicer so dimenzije 80x80 92x92 in 120x120 med popularnimi). Pomoje ne zdrži prvega dežja in prva svinjarija ga bo zaribala. Niso niti približno za zunanjo uporabo. Najdi od kakega skuterja na vodno hlajenje ali pa zamnejaj na mosfet verzijo pa boš imel mir praktično za vedno.

Jaz bi mosfet in ko (če) mi zvizne na hondi bom nekako stisnil tja mosfet verzijo zagotovo. Če boš razdiral dej termalno pasto spodaj na povsem očiščeni podlagi. Pa ne packaj gor kilogram paste kakor to radi delajo nekateri... zrno riža bo dovolj. Ko sem to naredil na hornetki 600 je bila razlika 12C v par minutah (z brezkontaktnim termometrom). Pasta je mišljena da zapolni drobne nepravilnosti med stičnima površinama in nič drugega. Če bi bili površini idealni bi termalna pasta predstavljala oviro.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Komot daš star računalniški ventilator, star zato ker ga moreš odpret z enim lahkom v špreju dvakrat pošpricaš po elektroniki in jo s tem narediš vodoodporno. Predn odaš nazaj gor vetrnico dodaš malo bele ali silikonske masti da lepše teče. Samo ne vem če ima tak ventilator dovolj pretoka in zaradi smeti na vetrnici zna začet hitro ropotat. Ampak glede na to kolko praha se nabere na takem ventilatorju v 5 letih v pisarni ga ti 1x letno spucaj pa bo ok.

 

Objavljeno
pred 39 minutami, MeSkO__ pravi:

Pozdravljeni.

imam sledeco tezavo. Pri hornetki 2011 sem menjal zavorne ploscice. In se je pojavila sledeca tezava. Pri majhni hitrosti se "drgnejo ploscice" ali pac.. in se to slisi zelo glasno. Ce pa samo malo zaviras pa tega ni. Prevozenih je nekje 150km. Tudi ko ga namestu premikas naprej in desno v krog. V levo pa ne. Kaj bi bil to vzrok? 

 

hvala

 

spodaj je posnetek

IMG_0559.MOV

Si kdaj probal po 2 km vožnje če je disk vroč ne da bi pritiskal na bremzo. Imaš 1 ali dva 2 diska mogoče stiska samo enega tako je bilo pri meni, Probaj oba pri meni se je dogajalo da sem pri počasnem zaviranju imel občutek bremzanja popuščanja bremzanja popuščanja. Sam sem imel zvit en disk, zvil se mi je zaradi prepoznega opazanja da mi bremza ves čas med vožnjo..

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, celjan89 said:

Si kdaj probal po 2 km vožnje če je disk vroč ne da bi pritiskal na bremzo. Imaš 1 ali dva 2 diska mogoče stiska samo enega tako je bilo pri meni, Probaj oba pri meni se je dogajalo da sem pri počasnem zaviranju imel občutek bremzanja popuščanja bremzanja popuščanja. Sam sem imel zvit en disk, zvil se mi je zaradi prepoznega opazanja da mi bremza ves čas med vožnjo..

Bom jutri probal to tudi. Ker imam  tudi jaz obcutek da bi ga bremzalo in popuscalo, samo tedaj ko sem peljem cist pocas in ko slisim za zvok. 2 diska sta. Zanimo oz so se stare ploscice vlegle, da ne spuscajo zvoka.

 

Popravljeno . Popravil MeSkO__
Objavljeno
pred 4 urami, MeSkO__ pravi:

Bom jutri probal to tudi. Ker imam  tudi jaz obcutek da bi ga bremzalo in popuscalo, samo tedaj ko sem peljem cist pocas in ko slisim za zvok. 2 diska sta. Zanimo oz so se stare ploscice vlegle, da ne spuscajo zvoka.

 

Pri menjavi ploščic je potrebno bit pozoren na umazanijo, ki se nabere na zavornih batkih.Preden jih potisneš nazaj v čeljust (nove ploščice so debelejše) je potrebno površino batkov temeljito očistit. Vzmeti (ploščati distančniki), ki pa držijo ploščice v primerni razdalji in preprečujejo cviljenje pa je dobro premazati s silikonsko mamastjo (namenska mast pri montaži ploščic).

V primeru, da se držiš pravil pri menjavi ploščic si prihraniš precej problemov in seveda tudi stroškov. Seveda ni odveč, da omenim, da je takšno delo za strokovnjaka, ker od zavor si bolj odvisem kot od "konjev"....

Objavljeno
pred 8 urami, MeSkO__ pravi:

Bom jutri probal to tudi. Ker imam  tudi jaz obcutek da bi ga bremzalo in popuscalo, samo tedaj ko sem peljem cist pocas in ko slisim za zvok. 2 diska sta. Zanimo oz so se stare ploscice vlegle, da ne spuscajo zvoka.

 

Pojdi se peljat na neko ravno pregledno cesto kjer boš lahko nažagal(varno) in pol na mrtvo zbremzaj ,ponovi 2-3x če boš imel še problem upoštevaj nasvete Mine in Hajoktejn.

Objavljeno

na ploščice proti cviljenju - keramočna mast ..na utore / vodila bakrena mast ..  predvsem - oz ena najbolj važnih stvari - pa je očistiti vodila -še bolj pa očistiti če so utori  , po katerih se premikajo zavorne ploščice - po potrebi pobrusiti odvečno barvo s ploščic .. če ni serijskega ali navajenega občutka v roki se vijake zateguje z moment ključem po tovarniških specifikacijah ..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!