Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

20€ me je prišla strokovna montaža zavornih ploščic na pooblaščenem servisu. Od čiščenja zavornih batkov, podmazovanja, montaže in kontrole. Niti pod razno se ne grem zajebavat sam. Serviser je porabil več kot pol ure.

 

Objavljeno

Pozdravljeni!

Nekaj casa nazaj sem menjal zadnje ploscice. In potem se mi je pripetilo prvic od kar ga imam (mo nster)..da mi je zadnja zavora šla v prazno...res pa je da sem divjal dol z Marije Reke. Sem parkrat pohodu bremzo pa je blo vredi do tatretjega ovinka. Se je zavorno olje pregrelo? Prej se mi to ni nikoli naredilo. Se je pa isto zgodilo kolegu ko je bil zraven na kawasaki zx6r. Ko smo se peljali lepo je vse delovalo. Potem sem zamenjal zavorno olje dot4 je vredu??....nevem pa še kako še naj ijnliftam...sem pol ure se zejbavu pa še vseen ni taprava bremza kot da bi še bil zrak notri...kakšnen nasvet?

hvala

Objavljeno
12 minutes ago, duce750 said:

Pozdravljeni!

Nekaj casa nazaj sem menjal zadnje ploscice. In potem se mi je pripetilo prvic od kar ga imam (mo nster)..da mi je zadnja zavora šla v prazno...res pa je da sem divjal dol z Marije Reke. Sem parkrat pohodu bremzo pa je blo vredi do tatretjega ovinka. Se je zavorno olje pregrelo? Prej se mi to ni nikoli naredilo. Se je pa isto zgodilo kolegu ko je bil zraven na kawasaki zx6r. Ko smo se peljali lepo je vse delovalo. Potem sem zamenjal zavorno olje dot4 je vredu??....nevem pa še kako še naj ijnliftam...sem pol ure se zejbavu pa še vseen ni taprava bremza kot da bi še bil zrak notri...kakšnen nasvet?

hvala

Zadnji žlajf od ducatija je težko odzračit še posebno če si laik. Najlažje je da odšraufaš čeljust z nosilca jo dvigneš tako da je nipel na čeljusti v najbolj zgornji točki med ploščice daj nekaj da ti jih ne stisne skupaj ko boš pumpal.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 18. 6. 2016 at 0:07, Domen L pravi:

Honda varadero 125 stari model (še na fergazer) je po večjem servisu slabo odzivna na gas. Ubistvo na začetku je imela precej nestabilen prosti tek in, ko sem dodajal gas je počasi dobivala obrate in še počasneje so padali do prostega teka. Uporabil sem Motul carbo clean s katerem se je prosti tek precej umiril in je sedaj ok, tudi dodajane plina je sedaj normalno. Obrati pa še vedno prepočasi padajo. Recimo od cca 9k obratov potrebuje okoli 5 sekund do prostega teka, ko zaprem plin. Kaj bi bilo za urediti? Verjetno bi bilo potrebno na novo nastaviti fergazer ali morda še kaj?

Lp

Problem, ki sem ga zgoraj opisal sem poskušal rešiti z nasveti, ki ste mi jih predlagali in mojem znanjem a nisem popolnoma uspel. Zato bi motor peljal še h kakem mojstru. Kakšen nasvet kam v okolici Velenja, Celja? Lahk tudi na pm.

Objavljeno

Ali si sinhroniziral vplinjača med sabo, sem imel enak problem pri 125 varaderotu. Pri zadnjemu fergazerju imaš vijak s katerim ju sinhroniziraš. Poskusi malo odviti/priviti zadnji vijak (odvisno kateri vplinjač je bolj odprt), tako da bo zadnji vplinjač imel manjši gas kot ima sedaj, saj se mi po prebranem zdi da en cilinder deluje malo bolj in zaradi tega obrati počasneje padajo 

Objavljeno

Zdravo kakšne zavorne ploščice kej montirate na motorje (firma, pa kere vrste)

Objavljeno (popravljeno)

Sam stavim CL brakes (Carbon lorraine) ploščice A3+, dobiš tudi SBK in XBK zmes, ki so bolj agresivne. Uporabljam jih pa na Triumph Tigru 1050. Zelo zadovoljen z njimi. Grabijo lepo progresivno. Cene so tudi dobre.

A3+ so primerne bolj za cestno uporabo z občasnimi izpadi, ker so majn agresivne, bolje primejo ko so hladne, majn žrejo disk in tišje.

SBK in XBK zmes so pač pa primerne bolj za oštro vožnjo, potrebno jih je malo ogret, bolj agresivne do diska, ni toliko progresiven "bite" in glasnejše. Primejo pa bolj :)

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno

Ker v drugi temi ni bilo odgovora poskušam tukaj. Ali tudi novejše Yamahe dosti pijejo olje (resno mislim :D )? V glavnem zanima me predvsem za R6 od 06 naprej. Ker je bilo Januarja zamenjano olje in dotočeno točno toliko kot piše v navodilih, par dni nazaj pa sem preverjal in je nivo bil že na minimum. Vozil se nisem kaj dosti letos, do zdaj samo okoli 1500 km. Pa ne vem če je glih normalno da toliko olja spije?

Vem pa da mi je pred leti Yamaha r125, ki sem jo kupil čisto novo popila ogromno olja :D .

Objavljeno

Moja ga spije ful, oz. ga pusti za sabo :lol1:(ni rilevantna za tvoje uprašanje letnik 89 )

Kaj taki šrot so te yamahe? Meni krawasaki pr skor 50000 km popije samo če se tolko segreje da mora laufat ventilator.

Objavljeno

pred nekaj časa sem obnovil motor sedaj pa mi na motorju drsi sklopka je možno da sem premalo zategnil vijake na vzmeteh sklopke ?

Objavljeno

Če so vijaki pritegnjeni "do konca" nimajo na delovanje sklopke po moje nobene veze.Pomembno je če so lamele bile pred montažo namočene z oljem,vrstni red lamel in kovinskih obročev..Poglej če je zajla pravilno naštelana,da ti slučajno ne preveč odvaja že pri nestisnjeni ročki sklopke.

Objavljeno
Ob 19. 7. 2016 at 15:40, cesko pravi:

Ker v drugi temi ni bilo odgovora poskušam tukaj. Ali tudi novejše Yamahe dosti pijejo olje (resno mislim :D )? V glavnem zanima me predvsem za R6 od 06 naprej. Ker je bilo Januarja zamenjano olje in dotočeno točno toliko kot piše v navodilih, par dni nazaj pa sem preverjal in je nivo bil že na minimum. Vozil se nisem kaj dosti letos, do zdaj samo okoli 1500 km. Pa ne vem če je glih normalno da toliko olja spije?

Vem pa da mi je pred leti Yamaha r125, ki sem jo kupil čisto novo popila ogromno olja :D .

Sam sem imel starega vstroma 650. Kupil sem novega in je pil olje. Po pogovorih smo ugotovili, da neka serija res pije olje. Nekateri letniki pa sploh ne. Sedaj imam novega in hvala bogu nič ne pije.

No stari je pil od začetka pa do kraja enako olja, bolj problem je, če se poraba povečuje. Nekatera olja mi ni pil veliko, najmanj je popil motorexa.

Tako pač je ko spremenijo kakšno toleranco, ali pa jo sfalijo ali pa splet okoliščin - toleranc.

Scarabeo

Objavljeno

Pozdravljeni, jaz pa imam problem z menjalnikom ali sklopko ( mislim da je sklopka) in sicer motor bmw k1200r, prevoženih sicer 75kkm, lani je bil menjan menjalnik in pa lamele sklopke ki so bile znemke trw (namesto 8 originalnih jih je bilo 9) in po menjavi se takrat ni izšlo, zato sem zamenjal samo dve lameli ( od takrat naredil kakšnih 8kkm) sedaj pa pri močnem pospeševanju nad 9.000 obratih začne motor cukati, kot da bi stisnil sklopko in ponovno zagrabi, cukanje je kratko.. Je pa še en problem ki se pojavlja malo dlje časa, ko motor zavrtim v višje vrtljaje in potem spustim da sama mašina zavira, ko stisnem sklopko zgrabi na drugem mestu in ne gre prestavit, tako jo moram še 1x stisniti da lahko prestavim ampak sklopka zgrabi čisto na začetku.

kaj mi svetujete? koš že ima zareze od lamel in si mislim da bi se lahko lamele zataknile ob te zareze? Zakaj pa bi sklopka drsela/cukala? so lamele toliko izrabljene ali je kaj drugega?

 

Objavljeno
10 minutes ago, shark90 said:

Pozdravljeni, jaz pa imam problem z menjalnikom ali sklopko ( mislim da je sklopka) in sicer motor bmw k1200r, prevoženih sicer 75kkm, lani je bil menjan menjalnik in pa lamele sklopke ki so bile znemke trw (namesto 8 originalnih jih je bilo 9) in po menjavi se takrat ni izšlo, zato sem zamenjal samo dve lameli ( od takrat naredil kakšnih 8kkm) sedaj pa pri močnem pospeševanju nad 9.000 obratih začne motor cukati, kot da bi stisnil sklopko in ponovno zagrabi, cukanje je kratko.. Je pa še en problem ki se pojavlja malo dlje časa, ko motor zavrtim v višje vrtljaje in potem spustim da sama mašina zavira, ko stisnem sklopko zgrabi na drugem mestu in ne gre prestavit, tako jo moram še 1x stisniti da lahko prestavim ampak sklopka zgrabi čisto na začetku.

kaj mi svetujete? koš že ima zareze od lamel in si mislim da bi se lahko lamele zataknile ob te zareze? Zakaj pa bi sklopka drsela/cukala? so lamele toliko izrabljene ali je kaj drugega?

 

Zamenjaj kosaro in lamele z OEM kosi. Po moje je oboje adijo. 

Sigurno se da na net najt kose za dost normalnot ceno.

Objavljeno

podri sklopko ..preglej kovinske plošče , če niso izrabljene - to se pogleda tako - pogledaš v service manual inpotem pomeriš s kljunastim pomičnim merilom - po domače šublerjem .. premeri vsako na veliko mestih po obodu saj boš le tako dobil dejanske podatke .. če je katerakoli mera pod tovarniško minimalno moraš zamenjati.. preglej in premeri zareze na košari sklopke - če katerakoli mera ostopa od tovarniške zamenjaj - ovezna je tudi izmera obrabljenosti torne površine na košari..

tisti , ki ti je za tvoj motor prodal 9 lamel čeprav jih je noter 8 - pojdi ga usekat bebca - sorry ne to delat - mu jih pa lahko 8 rabljenih in eno nerabljeno vržeš nekam...

če boš dajal neoriginalne lamele vzemi ebc - pred monražo jih za 24 ur namoči v motorno olje , ki ga daješ v agregat... nato lamele odcediš , zložiš po vrstnem redu med kovinske in pomeriš skupno debelino - ta mora biti v mejah tovarniško predpisane ..

preglej in izmeri vzmeti - če so prekratke jih zamenjaj s tovarnišimi ali ebc - pri ebc lahko izbiraš tovarniško trdoto in močnejše - močnejše se znajo pokazat kot kar veliko trša ročka sklopke kar je malce zoprno pri stalnem speljevanju in vožnji v mestu - ti pa povrne z brezhibnim prenosom moči brez zdrsavanja pri tiščanju ..

vzmeti se če je le podatek lahko stestirajo - podatek je v sili stiskanja in kakšna mora biti mera ko je vzmet obremenjena - če izmeriš manjšo mero je vzmet za zamenjat ..

ps- zakaj bi bil menjan menjalnik? si mogoče mislil vilice v menjalniku??

Objavljeno

Hvala za odgovore, danes je šla sklopka narazen. Zareze na košu sem malo zgladil da se lamele ne zatikajo (upam da ne bo kaj narobe) lamele sem razvrstil v drugačnem vrstnem redu da so trw (2kom) na začetku, originalne pa vse ostale. Sedaj sem preveril in sklopka trenutno ne drsi, tudi pri padanju višjih obratov se ne zatkane več. Se pa zatakne bolj grobo speljem z višjimi obrati, takrat sklopka zgrabi spet nekje na začetku..

Z TRW lamelami pa je tako da je pisalo 9kom ker bi naj bilo boljše in nevem kaj, dejansko pa jih je preveč, 8kom pa je premalo.. in še ti "zobeki" na lamelah bi moral biti eden manjši kot na originalnih ( tako je narejen tudi koš) vendar ni bil, so vsi zobeki enaki.. Glede vzmeti pa jih ta sklopka nima ker ima eno "vzmet" ali karkoli bi že to bilo :) 

Objavljeno

TRW in sintrove lepljene polizdelke smo včas uporabljal k ni blo druzga. Nared tko k je @thumper napisal in bo špilal tko k mora. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Že dolgo časa nazaj bral da racing spreji niso priporočljivi za normalno cestno rabo oz. so slabši. Zakaj točno nevem ampak je imelo smisel ko sem takrat bral. Če ne greš na pisto nažigat ali je pač zelo ugoden ta castrol imajo še vedno v akciji stari dobri na MS priljubljeni...

https://www.euroton.si/avtodeli/a1-s100-belo-razprsilo-za-verige-300ml-a1-s100-weisses-kettenspray-300ml-p-13796.aspx

sicer pa pokukaj v temo avtomatski mazalec verige in se reši tega opravila. :)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Danes sem si pogledal eno fazerko in sem videl da ima malo udrt okvir (padec mirujocega motorja, udrtina od vilic), kaj mislite o tem ali se da odpraviti ali se lahko tako naprej brezskrbno vozis? Lp

2016-07-24 22.12.32.jpg

Objavljeno

Verjetno je padel s kakšnega klifa. Najdi kakšnega ki ne pada z velike višine.

Objavljeno

Prodajalec je rekel, da ima tezko dostopno garazo in da ga je preko nekih mokrih desk vlacil notri in mu je padel direkt na skarpo, nekaj takega.. bom raje preskocil to

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam velik problem. Pred nekaj casa mi je skurilo eno svečko...ok..nc posebnega..menjam..se vozim...cez kak dobr tedn spet.....ze malo cudno...nakar je prislo vroče vreme in sem se malo naokoli drajsal kar v kratkih hlačah hobi celado...skratka zelo u izy...skor pod stangasom☺...Hocem malo bolj pospesiti motor cuka kar nakaj sekund in ne pospesuje kot bi moral...kmalo ko ga malo steram...spet vse vredu.....drug dan ko uzgem motor useka iz avspuha...se hocem pelat...svecka spet hin....menjam...ista zgodba z pocasno voznjo in cukanjem....ko se vozim dinamično ne nobenih problemov.....nakako naumimo da bi mogoce bila kje kaksna smet v frgazorju..kje pri igli in bi ga zato zalivalo....razdrem...notri vse cisto brez smeti...skratka fergazorja oba ok....cez par dni spali svecko...spet...tokrat ne pomaga druga svecka...motor noce in noce delat...cel dan merim strom gor pa dol tuhtam...vidim da na enem od pick- upov ni upora...mislim da na tem ki ni dalala svecka...je pa bila iskra ampak slabsa ko na drugem....razdrem..menjam pick-upa...dva sta....kupil pri motospirit...dam skupaj motor dela..juhej.....ampak spet pri pocasni voznji cuka in trokira.........kaj naj naredim?..ravnokar ga uzgem po enem tednu ko sem bil na dopustu...obe svecke hin...jih menjam...motor dela in spet cuka......nekje ni vredu napetost? Kje kaksen upor pri cinšpuli?.....tu se moja znanja zakljucijo...

 

In sedaj uprasanje...ima kdo kaksna podatke u ducati monster l1999 750....kar se tice stromarije...kaksen mora biti upor na cinspuli..na primarnem in sekundarnem delu?...oz ...kir elektricar bi se spopadel s taksnim problemom?..sem iz okolice celja...ce kdo kaj vec ve mi naj prosim napise kar na mail...burger.matej@gmail.com...vreme je fajn js se pa ne upam zej vozit...da mi nebi spet kej skurl....

Hvala

Objavljeno

http://www.carlsalter.com/pdfs/ducati_748_996_2001.pdf

Tu maš če je pravi model, čene poišči pravega na strani pa srečno v sekciji trubleshooting.

Tu maš če je pravi model, čene poišči pravega na strani pa srečno v sekciji trubleshooting.

Sicer pa... praviš da si meril. Kaj kje in kolikšne so bile vrednosti. Si preveril vse kontakte od statorja do reglerja in ignition coilov (menda v "našem" žargonu cinšpule)? Si preveril stanje kablov do svečk (med kablom in kapico ki pokriva svečke)?

Kaj pomeni da grejo svečke? Si ziher da nimaš ponaredke ali pa prehladne oz drugače napačne? (ponaredkov je menda ohoho) Pojdi kupit nekam drugam en set kjer zgledajo vsaj resni oz od uradnega zastopnika, probaj s championovimi če ne gre drugače.

Lahko je tudi regler a dvomim, na hondah so crkovali kot za šalo... in rekel boš bmk, honda pač... No na mnogo hodinih reglerjih piše gor ducati energia. :D (bemti jajca makaronarska oz. kakor vzameš)

Sicer pa po trubleshooting manualu. Verjetno bi bilo dobro dat preverit uplinjače kakemu profiju (npr. čarman) pa boš vedel kje si, na koncu koncev lahko tiči točno tam edina težava ki jo boš pa sam brez opreme in znanja težko rešil. Pe še sinhronizacije bo monster nadvse vesel.

Btw, si morda opral papirnati zračni filter? Če si, je to tvoj problem. Le te se le spiha pa malo pobunka smeti ven. Sem bil enkrat preveč pedanten (nisem probal bit gorenc) enkrat pa... :twak:

No ker sem mel čas sem pokukal v italjankse forume in na hitro izluščil da:

- imaš problem v uplinjačih

- napačne / fake svečke oz. priporočaja uporabo champion svečk ki naj bi menda zdržale bistveno več (zdej če je res... jih pa kar nekaj tako meni)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!