Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Wakasaki pravi:

Ko berem tvoje objave imam samo en predlog zate-servis-pa brez zamere.

 

Brez zamere ampak sem pošlihto vse, mogoče neumna vprašanja, ampak boljše vprašat neumno, kot pa naredit neumno?:)

Prilagam še posnetek pucanja motorja hehe

drugače pa hvala vsem za vse predloge, in sej se mi kr sanjalo

da bom mogo svečke spucat sam sem upal pa čakal na kak predlog drug da mi ja nebo treba kesla pa vsega narazn jemat, da bi kr z vžigom rešo:) jbg enkrat morš začet da se naučiš:)

VIDEO0011.mp4

Objavljeno

Lepo da se je zverina prebudila.Jaz bi vseeno pogledal če gre kaj zraka skozi filter.Takoj ko bo možno pa priporočam sinhronizacijo karburatorjev.Kakšne so bile sveče?Če si jih moral čistit verjetno črne,potem imaš verjetno prebogato mešanco.Ampak to naj ti en resen dela.

Lep podaljšan vikend.

Objavljeno

Ma sploh niso ble nič črne, mal rumenkaste od bencina, črne pa skor skor nič... hvala enako:)

Objavljeno
pred 13 urami, Zivnorc pravi:

... "avtomatični čok" pri vbrizgu je samo povečanje doziranja goriva, ker pri mrzli mašini ti gorivo "kondenzira" v valjih...in niso zagotovljeni optimalni pogoji z azgorevanje mešanice zraka in goriva.

Pri klasičnih karburatorjih pa je to loputa, ki jo zapreš in s tem nastane podtlak v karburatorju, da močneje vleče večjo količino goriva, ker "difuzor še ne dela" pri tako nizkih obratih.

... zato mi ni čisto jasna ta relacija čok-vbrizg.

 

pred 13 urami, lasagna pravi:

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

bonneville 2009 efi - zaug , zareza za pol zauga in zaprto - na štangco ..ročno upravljanje..seveda se na različnih pozicijah spremenijo obrati..

guzzi 750 2011 ie - ročka ob sklopki - na zajlo ..e vako - podobno kot sem videl na hondah - potegneš k sebi tisto malo ročico in vžgeš ..pustiš laufat - 2000 obratov .. ko se segreje sam zniža obrate čeprav je "zaug" še odprt .. pri vožnji z odprtim zaugom se opazi malo počasnejše zniževanje obratov , na prosti tek pa nima vpliva .. a ko se pripeljemo domov na mestu preden ga vgasnem potegnem ročico , nabije obrate na 2000 in ga vgasnem .. naslednjič je ročka že vklopljena .. vžiga , pelje in kaj več se mi ne da ubadat ..

Objavljeno

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Objavljeno
pred eno uro, twom pravi:

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Da nimaš ti ketne al kardana al nevem kaj maš...na taspredn bicikl spelan??:P

Objavljeno

Ko je je v luftu se mora od pritiska zraka vrtet :cool:

Objavljeno
pred 2 urami, twom pravi:

Pri meni cca 1/4 obrata.

Potem se ti sploh ne vrti in bremza (stalno zavira) ali kaj drugega, v glavnem, normalno to ni.

Objavljeno

Vprašal sem čisto resno.

Me zanima ali bo število nesmiselnih odgovor v tej temi kaj drugačno od povprečja na forumu... :grupni: verjetno ne...

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, vandrovec said:

Po moje so do sedaj vsi odgovori smiselni? :hmm:

Zdaj si se ti javil, ko si ti že objavil svoj post ob tem ko sem jaz stisnil send...

3 minutes ago, KARMEN1 said:

V četrtek bo polna luna :doze:

Še enkrat, vprašal sem skrajno resno, polna luna gor ali dol, nisem gledal luninega koledarja, razen da je en teden čez garancijski rok, sprednje kolo se tako vrti od novega.

Izgleda da bomo kar na forumskem povprečju, ali čez. Pa brez zamere...

Popravljeno . Popravil twom
Objavljeno

Ležaj(i) in/ali zavorne obloge.Snami zavorno čeljust(i) pa boš videl če se vrti drugače.

Objavljeno

lahko so zarustali cilindri ... lahko so ležaji ... kr nekaj variant je ... poglej disk .. če je požlajfan, pol ti cilindri štekajo ... če hrusta .. so lagerji ... če pa nč od tega .. pejd na servis :P

evo .. a sm biu resen a :jezik: 

Objavljeno

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Objavljeno

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 minutami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Pa kaj imaš to za eno čudo? :hmm:

Objavljeno
pred 8 minutami, BRANE pravi:

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

sm mu podobn napisu ... pa me ne šmirla :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Znajo bit zavorne čeljusti malček usrane. :)

Objavljeno

Nimaš kaj primerjat spredaj in zadaj,saj imaš zadaj še verigo ali kardan.Obe kolesi se morata  vrtet lahkotno brez čudnih zvokov in občutnega upora.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

To zveni kot da zavorne ploščice nalegajo na disk. Načeloma pa bi naj sprednje kolo naredilo kak obrat več od zadnjega, če jih zavrtiš z isto silo. Zadnje kolo more poleg lastne mase (ki je sicer večja od mase sprednjega kolesa) poganjati še ketno/kardan. Tako da tole deluje res malo hecno...

Objavljeno
pred 3 urami, twom pravi:

Vprašal sem čisto resno.

Me zanima ali bo število nesmiselnih odgovor v tej temi kaj drugačno od povprečja na forumu... :grupni: verjetno ne...

Sej bi bil tih pa ne bom ker pametuješ ,tu imaš temo ..................ne pa za vsak qreac odpirat nove teme pol pa še pametovat in bit nesramen ....

 

In lahko bi napisal še v temo o dotičnem motorju ki ga imaš in etc,etc .....

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

AaaaAaaAAAAAAAA!!!!!

Ena najbolj uporabnih tem je nazaj?!? Super! :worship:

Sorry za offtopic ampak navdusenje je bilo preveliko .. 

Objavljeno

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!