Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Mam en problemček na motorju. Na zadnjem delu okvirja kjer je zašravfana plastika in sedež so se navoji pojedli. Zdej problem je ker so navoji v aluminiju(zlitina???) in potem nekako vstavljeni v okvir. Torej navoj dejansko ni na okvirju ampak je na okvirju luknja in v njej je posebej kos aluminija z navojem. Eni ti "koščki" so nekako odpustili in se vrtijo v prazno in ne morem zašravfat.

Ma kdo kako idejo? Zalimat s kakim dvokomponentnim lepilom in vrezati nove navoje direkt v lepilo?

Če tega 'vložka' ne moreš zamenjati, ga pa lahko spraviš ven, lahko uporabiš JB Weld ali temu podobno zadevo, ki se dobi tudi pri nas (mislim, da se temu reče 'Liquid metal' - lahko pogledam, ko pridem domov) in luknjo zapolniš s tem. Ko se ta zadeva utrdi, lahko narediš navoj direkt v njo.

D.

Objavljeno

Ja, ven ga bom že dobil, bom že nekako povrtal ali nekaj...

Aha, torej je to edina pametna(poceni in elegantna) rešitev...

Tnx

Objavljeno

Evo, moj problem bolj podrobno napisan.

Elektronika, vse po vrsti, žmigavci ne delajo vredu, hupa ne dela...

Simptomi:

1. pod kontaktu ne delajo žmigavci, ko vklopim žmigavec, samo na armaturki sveti lučka

2. ko motor lavfa in žmigavci niso vžgani, na armaturki vseeno malo uripa lučka zanje

3. ko motor laufa, žmigavci utripajo enkrat hitreje kot bi morali

4. ko stisnem hupo, gori na armaturki znakec za žmigavce

5. ko vžgem motor nonstop svetita obe lučki zadaj, navadna in štop luč (zato mi skuri žarnico)

6. štop luč kot taka ne dela sploh

Dejstva:

1. vsi kabli in stiki zgledajo ok

2. to je začelo kar naenkrat, včeraj

3. vsa stikala so pregledana in so ok

Zdej edino možno je, da je tisti CDI al kar kol pač je zanič, oz vsaj js nimam druge razlage. Ve kdo mogoče kaj bi lahko bilo? :headbang:

Objavljeno

@NejcZ: -daj poglej že to maso na okvirju. Če ti brli kr nekaj na armaturi in podobno, ko motor laufa in se trese, pol je zihr to pravi vzrok. Ne tople vode odkrivat ! Če pa nimaš grifa za to pa k avtoelektričarju ali pa na servis zapel, da se ne boš ubijal s tem !

Objavljeno
@NejcZ: -daj poglej že to maso na okvirju. Če ti brli kr nekaj na armaturi in podobno, ko motor laufa in se trese, pol je zihr to pravi vzrok. Ne tople vode odkrivat ! Če pa nimaš grifa za to pa k avtoelektričarju ali pa na servis zapel, da se ne boš ubijal s tem !

Sej sploh nevem, kak pa zgleda ta masa? :blush: Zjutrej sm mel čist cel motor razdrt pa je vse zgledalo kul, samo nevem če sem pravo stvar gledal :wacko:

Objavljeno
Pa še vedno nimaš pojma? Neverjetno...

Sicer mi Brumerjev način pisanja ni vedno najbolj všeč (sem se dovolj lepo izrazil?), a v tehničnih zadevah je očitno zelo dobro podkovan. Jaz se ne bi upal trditi, da nima pojma. In če bom imel kdaj kakšen problem, ki ga ne bom znal sam rešiti, bo med prvimi, ki ga bom prosil za nasvet.

Objavljeno

Tudi jaz sem si izoblikoval mnenje o Brumerju. Menim, da je dober mehanik, z izkušnjami kot se reče. Saj je že marsikomu (tudi meni :blush: ) pomagal z nasveti na daljavo. To, da hvali svojega BMW-ja, druge pa v nič daje, je pač tako... Vsak pač svojo robo hvali.

Objavljeno
Ja, ven ga bom že dobil, bom že nekako povrtal ali nekaj...

Aha, torej je to edina pametna(poceni in elegantna) rešitev...

Tnx

lahko greš pa tudi do kakega majstra da ti notri da jekleno navojno spiralo, pa imaš trajno in ne predrago reštev :) zelo uporabna zadeva za razne navoje na alu cilindrih, blokih itd... preizkušeno :)

Objavljeno (popravljeno)
lahko greš pa tudi do kakega majstra da ti notri da jekleno navojno spiralo, pa imaš trajno in ne predrago reštev :) zelo uporabna zadeva za razne navoje na alu cilindrih, blokih itd... preizkušeno :)

Po domače povedano, vreže v alu-konec večji navoj (toliko večji kot je zjeban originalen, oz. toliko, da bo lahko v puši vrezana še original dimenzija), v tega pa privijači iz Fe "custom" :) izdelano pušo, ki ima notri tako velik navoj, kot je bil prej v Alu. Lahko pa enostavno zavariš, zvrtaš novo luknjo in vrežeš nov navoj...

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno
Po domače povedano, vreže v alu-konec večji navoj (toliko večji kot je zjeban originalen, oz. toliko, da bo lahko v puši vrezana še original dimenzija), v tega pa privijači iz Fe "custom" :) izdelano pušo, ki ima notri tako velik navoj, kot je bil prej v Alu. Lahko pa enostavno zavariš, zvrtaš novo luknjo in vrežeš nov navoj...

Ne, sistem z jekleno špiralo zgleda tako,da v zavrtaš luknjo premera ki je točno določen za vsak navoj,nato s posebnim navojnim svedrom vrežeš navoj in s posebno pripravo vstaviš jekleno špiralo.Tako popravljen navoj je v aluminiju veliko bolj obstojen kot original. Ta set za popravilo navojev se imenuje heli coil,

ali nekaj podobnega.

LP Dare

Objavljeno
Sej sploh nevem, kak pa zgleda ta masa? :blush: Zjutrej sm mel čist cel motor razdrt pa je vse zgledalo kul, samo nevem če sem pravo stvar gledal :wacko:

Lej, nočem bit ali izpast pokroviteljski ampak, a nebi raj odpelal na servis, pa bo zadeve konc ?! ..., ker vozit se glih ne moreš tako.

Če je tako kot praviš, je nekje slab kontakt 0V - verjetno na pletenici med motorjem in šasijo, ker če motor normalno vžiga na štarter pol je do tam masa vredi (čeprav jo imaš najverjetneje kar direkt na štarter pripelano,...). Kakorkoli že, iščeš debelejši kabel cca. 8mm2 ali pletenico, ponavadi črne barve ali brez izolacije, ki je privijačena ali na ohišje ali skupno klemo za maso in s "-" polom akku. Žica se lahko nahaja tudi nekje sredi snopa žic, ki povezujejo porabnike na mopedu ali , ne boš verjel, v glavni ključavnici za kontakt ključ - tudi to sem že vidu, a to je bolj izjema.

Glede kratkega stika nekaj postov nazaj: - če bi bil kratek stik bi bilo do sedaj lahko le nekaj od troje:

1.-zgorjene(a) varovalke(a),

2.-prazen ali fuč akku,

3.-pogorišče.

(PS:-če ni eno izmed zgornjih točk se loti iskanja slabega kontakta oz. pelji na servis !)

Pa še nekaj - vse to boš bolj težko "odkrival" brez štromarskega orodja...

Objavljeno
Tudi jaz sem si izoblikoval mnenje o Brumerju. Menim, da je dober mehanik, z izkušnjami kot se reče. Saj je že marsikomu (tudi meni :blush: ) pomagal z nasveti na daljavo. To, da hvali svojega BMW-ja, druge pa v nič daje, je pač tako... Vsak pač svojo robo hvali.

Senebi steboj poplnoma strinjal,namreč doma je tudi Kawasaki ER 6 N ,dve Hondi,od 1992 -2004 pa same Jamahe (Chappi,125 SR,Virago 750,V-max1200) prvi moj motor je bil Tomos 50 ccm z dvema prestavama, pravi motor od očeta s katerim sem se naučil vozit težki je bil Triumph dvotaktni 250 ccm in to davnega leta 1958.Kar se tiče BMW-eja,verjetno že spomladi nov K-sport ,za mojega imam že dva potencijalna kupca. Vam vsem lahko zagotovim"obžaljujen"ker nisem prej poslušal BMW-ejašev in sem tako dolgo "cincal"(kot marsikateri med vami) predno sem kupil BMW-eja.Nebom nakladal zakaj ,itak nerazumete ali pa nočete,vem samo eno enkrat (nov) BMW vedno BMW. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Mam en problemček na motorju. Na zadnjem delu okvirja kjer je zašravfana plastika in sedež so se navoji pojedli. Zdej problem je ker so navoji v aluminiju(zlitina???) in potem nekako vstavljeni v okvir. Torej navoj dejansko ni na okvirju ampak je na okvirju luknja in v njej je posebej kos aluminija z navojem. Eni ti "koščki" so nekako odpustili in se vrtijo v prazno in ne morem zašravfat.

Ma kdo kako idejo? Zalimat s kakim dvokomponentnim lepilom in vrezati nove navoje direkt v lepilo?

Če bi stanoval kje v bližini Nm bi ti enostavno odgovoril,pridi k meni in problem bo rešen OK.Namreč imam orodje Helikol za popravilo vseh navojev od 5mm do 15 mm imam tudi orodje za popravilo vseh čepov oljne posode(12-14 in 16 mm) in navojev za svečke vseh vrst (razen žarilnih).Če si namenjen na Škorpionovo srečanje v Brežice se lahko oglasiš pri meni v soboto 18.08.2007 ob 12.oo uri in to narediva kajti ob 14,oo se dobimo pred Verono(nad Šparom Žabja vas) in gremo na srečanje v Brežice( niso Brežice ampak je malo prej iz smeri Nm)nevem točno ime vasi.Če imaš namen pridit do mene mi javi na GSM- 040/702370 OK.

Ps. sam ničesar nepočni ker to nebo nobeno lepilo držalo!!!!! :headbang:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Sej sploh nevem, kak pa zgleda ta masa? :blush: Zjutrej sm mel čist cel motor razdrt pa je vse zgledalo kul, samo nevem če sem pravo stvar gledal :wacko:

Nejc elektriko preko foruma popravljat sigurno ni enostavno početje sploh,če sam nimaš saj malo osnovnih znanj,pa še trapaste odgovorje ti dajejo. Namreč,če ti motor štarta(takrat je poraba največja)to pomeni,da je povezava akumulator motor 100%-na.Vprašanje pa je povezava med minusom baterija okvir(gištel) ali mogoče mašina okvir(gištel) nato šele preverit mase porabnikov s katerimi imaš probleme OK.Mislim,da temu sam neboš kos in bi ti svetoval kot ti je že nekdo obrni se na najbližjega avtoelektrikarja saj več kot max uro dela ti nemore zaračunat sploh,če sam malo razdreš on pa naj nato pogleda. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Če bi stanoval kje v bližini Nm bi ti enostavno odgovoril,pridi k meni in problem bo rešen OK.Namreč imam orodje Helikol za popravilo vseh navojev od 5mm do 15 mm imam tudi orodje za popravilo vseh čepov oljne posode(12-14 in 16 mm) in navojev za svečke vseh vrst (razen žarilnih).Če si namenjen na Škorpionovo srečanje v Brežice se lahko oglasiš pri meni v soboto 18.08.2007 ob 12.oo uri in to narediva kajti ob 14,oo se dobimo pred Verono(nad Šparom Žabja vas) in gremo na srečanje v Brežice( niso Brežice ampak je malo prej iz smeri Nm)nevem točno ime vasi.Če imaš namen pridit do mene mi javi na GSM- 040/702370 OK.

Ps. sam ničesar nepočni ker to nebo nobeno lepilo držalo!!!!! :headbang:

Predaleč, neregistriran motor, ni cajta...

Hvala za ponudbo, bomo že uštimali, ne se bat...

Objavljeno
Nejc elektriko preko foruma popravljat sigurno ni enostavno početje sploh,če sam nimaš saj malo osnovnih znanj,pa še trapaste odgovorje ti dajejo. Namreč,če ti motor štarta(takrat je poraba največja)to pomeni,da je povezava akumulator motor 100%-na.Vprašanje pa je povezava med minusom baterija okvir(gištel) ali mogoče mašina okvir(gištel) nato šele preverit mase porabnikov s katerimi imaš probleme OK.Mislim,da temu sam neboš kos in bi ti svetoval kot ti je že nekdo obrni se na najbližjega avtoelektrikarja saj več kot max uro dela ti nemore zaračunat sploh,če sam malo razdreš on pa naj nato pogleda. :worship:

Sem se že dogovoril za jutri. Hvala.

Objavljeno

No, bil pri mehaniku, ni najdu napake, zjutraj 2 ure pri štromarju.. tud nismo nč najdli. Je kdo tule tak ki bi mi lahko pomagal? Pridem magar jutr do njega, pa zrihtamo. Pa plačam seveda :rolleyes:

Objavljeno
Mam en problemček na motorju. Na zadnjem delu okvirja kjer je zašravfana plastika in sedež so se navoji pojedli. Zdej problem je ker so navoji v aluminiju(zlitina???) in potem nekako vstavljeni v okvir. Torej navoj dejansko ni na okvirju ampak je na okvirju luknja in v njej je posebej kos aluminija z navojem. Eni ti "koščki" so nekako odpustili in se vrtijo v prazno in ne morem zašravfat.

Ma kdo kako idejo? Zalimat s kakim dvokomponentnim lepilom in vrezati nove navoje direkt v lepilo?

Mal pozen odgovor, pa vseeno: isti primer sm ilem na CBRi... samo da sem imel vližek iz železa (BTW, a si prepričan, da je navoj iz aluminija)

Kako sem rešil? s tekočo kovino sm ga zalimal... drži :grim

Objavljeno
No, bil pri mehaniku, ni najdu napake, zjutraj 2 ure pri štromarju.. tud nismo nč najdli. Je kdo tule tak ki bi mi lahko pomagal? Pridem magar jutr do njega, pa zrihtamo. Pa plačam seveda :rolleyes:

A si mogoče pred opaznimi "simptomi" motor pral? (Samo vprašam :blush: )

Objavljeno
Mal pozen odgovor, pa vseeno: isti primer sm ilem na CBRi... samo da sem imel vližek iz železa (BTW, a si prepričan, da je navoj iz aluminija)

Kako sem rešil? s tekočo kovino sm ga zalimal... drži :grim

Hmm, ne morem kar zalit vseh šravfov, bo treba kdaj razdrt še moped :trance_33_sleep: , Bom pa navoj pomočil v olje in vse skup zaril v tekočo kovino, da mi bo samo nardilo navoj... Če ne se bomo pa še mal pomartrali... :whistle:

Objavljeno
Predaleč, neregistriran motor, ni cajta...

Hvala za ponudbo, bomo že uštimali, ne se bat...

Zdravo.

Po popisu bi lahko zadevo rešil z vtisno matico. Zadeva je podobna kot slepi neti (tisti ki jih daš v luknjo in s posebno "pištolo" stisneš), le da ima namesto "žeblja", ki se odlomi, v sredini vijak. Po končanem postopku vijak odstraniš in v luknji imaš navoj ki nese precej, vse skupaj pa je fiksno pritrjeno in se ne bo vrtelo.

Heli-coil, V-coil in ostale špiralce se uporabijo takrat, ko uspeš uničiti navoj. Z njimi dobiš ponovno lep navoj v isti dimenziji kot je bil uničeni.

LP,

Gorazd

Objavljeno
Zdravo.

Po popisu bi lahko zadevo rešil z vtisno matico. Zadeva je podobna kot slepi neti (tisti ki jih daš v luknjo in s posebno "pištolo" stisneš), le da ima namesto "žeblja", ki se odlomi, v sredini vijak. Po končanem postopku vijak odstraniš in v luknji imaš navoj ki nese precej, vse skupaj pa je fiksno pritrjeno in se ne bo vrtelo.

Heli-coil, V-coil in ostale špiralce se uporabijo takrat, ko uspeš uničiti navoj. Z njimi dobiš ponovno lep navoj v isti dimenziji kot je bil uničeni.

LP,

Gorazd

Je to pravi naziv? "Vtisna matica"? Mogoče veš če imajo to v vsaki navadni tehnični trgovini(npr. Mavrica)?

Objavljeno
Hmm, ne morem kar zalit vseh šravfov, bo treba kdaj razdrt še moped :trance_33_sleep: , Bom pa navoj pomočil v olje in vse skup zaril v tekočo kovino, da mi bo samo nardilo navoj... Če ne se bomo pa še mal pomartrali... :whistle:

Ha :hmm: očitno nimava istih zadev za pritrditev sedeža.... pa drugič .)

Objavljeno
Je to pravi naziv? "Vtisna matica"? Mogoče veš če imajo to v vsaki navadni tehnični trgovini(npr. Mavrica)?

Kolikor vem, je to pravi naziv, seveda pa ima vsaka štacuna (tudi) svojega (da ne omenjam prodajalcev). Pred kakim tednom sm zadevo videl v Bauhausu. Pištolca (klešče) je ca. 50EUR, za matice pa nisem gledal cene. Zelo verjetno boš to našel tudi v Merkurju. Če bodo problemi, mi piši na PM, pa bova kaj uredila.

LP,

Gorazd

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! Imam eno vprasanje. Imam Hondo Hornet 600 in me zanima sledece. Ko sem jo kupil, je imel gas najmanj 10 mm prostega hoda, kar me je zelo motilo pri voznji. Sam sem si zajlo naspanal tako, da ima rocka skoraj nic prostega hoda, morda kak milimeter. Vceraj pa so mi na servisu rekli da to ni v redu in da MORA imeti najmanj 3-5 mm lufta. Niso pa mi povedali zakaj! Prosim, ce mi kdo lahko razlozi zakaj bi moral imeti na gas zajli toliko zracnosti, ker meni osebno je to motece pri voznji.

Hvala za odgovore!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!