Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, sesir pravi:

Hvala za odgovore...se mi je zdelo malo poceni 30eu....glede za kar rabim ni glih neki pomembno kako je močna...Tak da Lidl ali Hofer ko bo imel bo še ena zame...

...a ne rabiš udarni vijačnik ravno zato, da je močno, ker z roko ne moreš?..  :huh:

pred 9 urami, raza pravi:

 

pred 8 minutami, sesir pravi:

Beta je vrhunsko orodje...za profesionalce...temu primerna cena...jz ko bom mogeče trikrat na leto uporabil...če bom...pa....pač na živce mi gre ker si moram hodit k sosedu sposojat!

..imam točno tako za 56€ ...in dela b.p. za tiste 5 avtomobilov spomladi in jeseni za feltne premontirat...

... za ta denar odlična zadeva.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

...a ne rabiš udarni vijačnik ravno zato, da je močno, ker z roko ne moreš?..  :huh:

 

Variomat drugače ne gre odtegnit...pač malo se poizkušam igrati z variomatom,jermenom,različnimi valjčki in ker sem zelo počasen me moti sposojanje/vračanje...če bi kje dobil neta za 56eu kr naročim oz kupim...bom si pa menda res kr to v inderdiskontu kupo...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zdravo,

ve kdo mogoče, čemu je sredinski tretji konektor na stikalu za tačko namenjen? Sem nekje prebral, da bi naj šel v 'računalnik'.. Gre pa za hondo varadero 125 l.2004

IMG_20170718_162308.jpg

IMG_20170718_162327.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni,zlomil se mi je kontaktni ključ v klučavnici.Kako bi problem rešil,gre za hondo deaville 650,ostanek ključa je ostal v klučavnici.Ključ je kodiran.Hvala za nasvete M.Črešnik

Objavljeno

..težko rečt takole na daljavo.

Odvisno kako globoko je v ključavnici (koliko se ga je odlomilo)...

Lahko poskusiš z žico..in kapljico cianokola na žički in pošpricaš z aktivatorjem v ključavnico....

Lahko s proxsonom ali navadno vrtalko zvrtaš luknjico v ostanek ključa ...pa potem not uvijačiš tanek vijak.... In potegneš ven...

 

Objavljeno

Če z ničemer ne prideš do kluča, torej če nimaš niti repka, je morda edina rešitev prevrtat ali kako drugače zamenjat cilinder in najt enega majstra da ti naredi nov kodni ključ, morda sem kakšno leto za tehnologijo zadi, ampak ponavadi je kodo prebral nek indukcijki obroček in je "neodvisno" od cilindra. Ne vem kako ima pa to rešeno ta honda.

Objavljeno

razstaviti armaturo. odklopiti ključavnico in nesti k ključarju , ki bo odlomljen konec vzel ven.. če je ključ kodiran bo malce letanja do pooblaščenega servisa po surov ključ in potem h ključarju da ga zreže in če ključar nima kodirne naprave , ki bi prebrala star čip nazaj na servis , da ga skodirajo..

možne so tudi vmesne variante. 

ne se pa zafrkavat z raznimi lepili..boste menjali komplet ključavnico če vam ne uspe ...

Objavljeno

Sem malo že pisal takrat kmetu...

Meni zlomil na honda vfr 800r l.2005 in je bil kodiran ključ!

Kodni del je v plastičnem delu ključa in se ne dotika kovine...

Razstavu armeturko nesu ključavnico ključavničarju on razstavil dobil ven a ni imel surovca pravega....

Potem sem mogu v Celje v nek trgovski center,kjer so imeli surovec!In potem sem imel plastiko od zlomljenjenega dela na obesku skupaj z novim ponaredkom in delalo normalno....Malo preden pa sem prodal motor pa sem šel na Hondo in naročil original surovec katerega sem nesel ključavničarju in je kr on še iz polomljenega ključa vstavil v plastiko ta kodni del...to je siv silikon par mm na par mm in manj kot 1mm debeli del,ki se prestavi v nov ključ!Ni kaj programirat ta "silikon)se le prestavi iz zlomljenega ključa v nov!

Objavljeno
pred 41 minutami, sesir pravi:

.to je siv silikon par mm na par mm in manj kot 1mm debeli del,ki se prestavi v nov ključ!Ni kaj programirat ta "silikon)se le prestavi iz zlomljenega ključa v nov!

nekateri so fiksno zaliti v ohišju in jih ne more prestaviti - posledično je treba nov ključ na novo kodirati..

Objavljeno
pred 50 minutami, thumper pravi:

nekateri so fiksno zaliti v ohišju in jih ne more prestaviti - posledično je treba nov ključ na novo kodirati..

Imam hvala bogu le to izkušnjo...:010

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pomoč prosim

Sem lastnik kawasakija zzr600 D l.1990 in imam problem z iskro na svečki na 2 in 3 cilindru. Zamenjal sem vžigalno tuljavo, ker je bila zanič, vendar sem še vedno brez iskre. Zanima me če je kdo lastnik dotičnega kawlna iz Ljubljane, da bi mi posodil cpu kontroler da vidim če je v tem težava. Drugače pa če ima kdo še kakšne predloge naj mi piše. 

Hvala lp Uroš

Objavljeno

Zraven alarma sem dobil daljinca v ohišju ključa. Zal je bil surovec napacen in sem zato odstranil plastiko iz original kljuca... Notri je bil še čip in sem ga prestavil v kitajca.

Edini problem je, da je za odklepanje balance treba malo več sile in se bojim da se bo zlomilo ohišje kitajca.

Alarm pa dela super. Obcutljiv tudi na blizino oz. hrup drekpump.

20170122_160254_resized.thumb.jpg.a4f7d4884fcf2b8f87bc99e68aec5e33.jpg20161112_104432_resized.thumb.jpg.3d40e31f3c89cf7cc2f9fec110da79c8.jpg

Objavljeno

Zdravo,

imam dve vprašanji:

1. Kako bi lotili popravljanja zlomljenih špicov/'haklov' za pritrditev plastike? (primer celega je na sliki) Se jih morda da kje kupit in bi se samo gor nalepili? :hmm::fredyjecar:

2. Prejšnji lastnik je dal dodatno namestiti termometer (na drugi sliki). Hec je v tem, da zadeva nikoli ne ugasne in me zanima koliko to kaj požere elektrike oz. če je kaka večja nevarnost, da mi izprazni akumulator. Če ima kdo pač kake izkušnje s tem :bounce:

IMG_20170825_175324.jpg

IMG_20170825_175344.jpg

Objavljeno
pred 5 minutami, KuhanKrompir pravi:

dal dodatno namestiti termometer

Mal poglej da ni na baterijo.:whistle: Potem ni panike.

Objavljeno
pred 21 minutami, Quest pravi:

Mal poglej da ni na baterijo.:whistle: Potem ni panike.

Okej to je kr pametno, bom pogledal :bounce:

Objavljeno

če ni osvetljen bo aku prej sam od sebe umrl kot pa da bi ga to spraznilo

Objavljeno

Sem preveril in ima svojo baterijo, tak da ni panike :D Kaj pa glede tistih špicov ima kdo kake ideje? 

Objavljeno
pred 18 urami, KuhanKrompir pravi:

1. Kako bi lotili popravljanja zlomljenih špicov/'haklov' za pritrditev plastike? (primer celega je na sliki) Se jih morda da kje kupit in bi se samo gor nalepili?

Varjenje-limanje plastike je kar problem. Če imaš še te odlomljene dele bi šel k kakem popravljalcu branikov-plastik in bi ga vprašal če se da popraviti in če bo držalo. Če pa delov teh haklnov-čepov nimaš potem pa, ali s kake druge plastike odrežeš podobne (vse skup nes k kakemu popravljalcu plastik) in nekako privariš-prilepiš.

Kolega hvali tole zadevo, da lima itd. Mogoče za potrebe reklamiranja tebi zlimajo te kose skup pa video posnamejo.

http://pascofix.si/slv/pasco_web_shop/

Ali deluje ali ne pa :whistle:

https://www.youtube.com/results?search_query=motorbike+plastics+welding

 

Objavljeno
pred 5 minutami, Quest pravi:

Varjenje-limanje plastike je kar problem. Če imaš še te odlomljene dele bi šel k kakem popravljalcu branikov-plastik in bi ga vprašal če se da popraviti in če bo držalo. Če pa delov teh haklnov-čepov nimaš potem pa, ali s kake druge plastike odrežeš podobne (vse skup nes k kakemu popravljalcu plastik) in nekako privariš-prilepiš.

Kolega hvali tole zadevo, da lima itd. Mogoče za potrebe reklamiranja tebi zlimajo te kose skup pa video posnamejo.

http://pascofix.si/slv/pasco_web_shop/

Ali deluje ali ne pa :whistle:

https://www.youtube.com/results?search_query=motorbike+plastics+welding

 

pasko prime zelo močno. za 20e maš srednje tubice, zlimaš hudiča in pol. 

 

ko sem odpiral tubo, mi je slo po škarjah. Zlimane. Za v smeti. 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

@Quest @Cartman

Hvala obema :OK: Bom na moto spirit poklical, imajo še zagotovo kako zlamano hondico, ki bo donirala špice moji :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

... termoplaste (ABS v primeru moto plastik) se ne da lepit.  ... zalepiš že, toliko, da skup drži, ob obremenitvi pa se bo odlomilo.

Termoplaste se vari ...najenostavneje z navadnim spajkalnikom. Najboljše je, da dobiš en kos enake plastike za dodajni material, kot imaš svojo polomljeno plastiko.

...duroplaste se pa ne da variti, jih pa lahko lepiš.

 

@Cartman... tisti pascofix je navaden cianokol, le da ga v kompletu dobiš z aktivatorjem in polnikom (filler). To dobiš v vsaki modelarski trgovini za par€. Sam cianokol se strdi na vpojnih površinah (kaka celuloza... bombaž...itd) ... na plastiki pa se suši ful dolgo. Zato je potreben aktivator. Polnilo pa rabiš zato, ker je sam cianokol krhek kot steklo, s polnilom pa narediš kompozit. ...lahko je navadna vata...obložiš okoli in okoli... pa drži kot pes (ampak ne termoplastov)

Objavljeno

@mladench...

... sem pogledal, kaj si naredil na Kawi.

... ti si naredil armaturo okoli in okoli in praktično zacementiral tiste nosilčke .... zato ti še drži...   :D

... stvari si se lotil dobro, zato je tudi  uporabno...in še drži.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja... tiste špice imajo res manj površine, ki bi držale skupaj

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!