4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Ne vem, če sem izbral pravi podforum. Imam sicer težavo, na Ducati 848 Evo Corse 2013 izredno težko dobim prosti tek. Ko je motor prižgan je to praktično nemogoče, ko pa ga ugasnem, prosti tek dobim brez težav (brez sklopke). Sklopka prime že če jo popustim za mm ali dva, olja v motorju je dovolj. Nisem strokovnjak, ampak sem pomislil, da bi bila lahko sklopka proti koncu, z menjalnikom upam da ni nič narobe. Bi glede na opisane simptome lahko kaj sam popravil ali je bolje peljati na servis?
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 1. Imaš sklopko na hidravliko, ali na jekleno vrv? .... če imaš sklopko na jeklenico, poglej na obeh koncih, če je slučajno natrgana..... če ni, malo napni na vijaku za napenjanje bovdna. ....če je hidravlična, poglej, kdaj je bila nazadnje menjana hidravlična tekočina.... ali pa je potrebno inštalacijo odzračiti. Bmflar, Yoghurt in 4janic 3
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 2 minutes ago, Zivnorc said: 1. Imaš sklopko na hidravliko, ali na jekleno vrv? .... če imaš sklopko na jeklenico, poglej na obeh koncih, če je slučajno natrgana..... če ni, malo napni na vijaku za napenjanje bovdna. ....če je hidravlična, poglej, kdaj je bila nazadnje menjana hidravlična tekočina.... ali pa je potrebno inštalacijo odzračiti. Hidravlična sklopka je. Nisem še tega delal na motorju, je zračenje oz. menjava hidravline tekočine nekaj kar lahko sam naredim? Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 ... če znaš... lahko.. lej... ni noben problem to narediti... če znaš sevede. Če ne veš, kako se to dela, je bolje, da ti to naredi nekdo, ki se s tem ukvarja... torej servis...ali kak prijatelj, ki se spozna na to. ... je pa že napisano, kako se to dela kako stran nazaj (mislim da v tej temi) 4janic in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 pred 15 minutami, 4janic pravi: Hidravlična sklopka je. Nisem še tega delal na motorju, je zračenje oz. menjava hidravline tekočine nekaj kar lahko sam naredim? da, odpri pokrovček hidravljične tekočine, popumpaj malo zavorno ročico jo stisni, odtisni vijak za odzračenje (nipl) da pihne ven zrak, zatisni nazaj in spusti ročico. Pri mojem se tudi rad ustvari zrak v sistemu (zakaj nimam pojma) zato je težko neutral zadet, pa sklopka tudi premalo odvaja. Takoj ko odzračim je vse BP Po potrebi dolij nekoliko hidravlične tekočine (take kot je predpisana) Bmflar, Yoghurt, 4janic in 1 other 2 2
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 (popravljeno) Ob 20.7.2017 ob 21:30, Zivnorc pravi: Ponavadi je v kitajskih ročkah pregloboka izvrtina v tistem sorniku, kamor pride tisti podaljšek hidravličnega batka. Rešiš tako, da v tisto izvrtino vstaviš recimo matico M2...ali kaj podobnega debeline cca 1mm...ali pa narediš nov sornik s plitvejšo izvrtino. Če nima zavorna hidravlika na ročki vijaka za odzračiti...odzračiš tako, da nagneš motor tako, da je tisti spoj hidravlične cevi in ročica sklopke ali zavore na najvišjem položaju....in med tem ko stiskaš ročico, popustiš vijak tega spoja cevi in cilindra da grejo olje in zračni mehurčki ven...in preden se ročica poda do konca, moraš vijak priviti. ...nato napumpaš ročico, da spet postane trda...malo potolčeš po cevki, da gredo mehurčki gor...in ponoviš postopek. Delaš to toliko časa, da ne gredo ven vsi mehurčki. Pazi, da v posodici ne zmanjka olja, da po neumnosti ne spraviš v cev še več zraka. ...ekola... celo jaz sem tole pisal... .. zdaj ne vem, kako imaš narejeno pri Ducatiju... ampak hidravlični cilinder se odvijači s sklopke, porine do konca batek not.... in če imaš mehurček pri pumpici, bi ga moralo načeloma potisniti v rezervoarček... .. sej pravim... ne vem, kako ima to narejeno Ducati... Popravljeno Avgust 30, 2017. Popravil Zivnorc Bmflar in 4janic 1 1
Bmflar Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Pravkar, Zivnorc pravi: ...ekola... celo jaz sem tole pisal... Pisatelj Zivnorc 1
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 12 minutes ago, DAMI34 said: da, odpri pokrovček hidravljične tekočine, popumpaj malo zavorno ročico jo stisni, odtisni vijak za odzračenje (nipl) da pihne ven zrak, zatisni nazaj in spusti ročico. Pri mojem se tudi rad ustvari zrak v sistemu (zakaj nimam pojma) zato je težko neutral zadet, pa sklopka tudi premalo odvaja. Takoj ko odzračim je vse BP Po potrebi dolij nekoliko hidravlične tekočine (take kot je predpisana) Zavorno ročico in ne ročico sklopke? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Pravkar, 4janic pravi: Zavorno ročico in ne ročico sklopke? se opravičujem ročico sklopke Zivnorc in 4janic 2
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Še to, za menjavo tekočine je verjetno enak postopek oz je kje še kak drug nipl. Fak zdej mi grejo nipli po glavi gretzky, Zivnorc, Quest in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 pred 6 minutami, 4janic pravi: Še to, za menjavo tekočine je verjetno enak postopek oz je kje še kak drug nipl. Fak zdej mi grejo nipli po glavi seveda, en je ponavadi še spodaj na cilindru. Vsekakor je pa za vsak moped priporočljivo pogledati "delovna navodila" za mehanika, kjer so postopki natančno opisani. Če ne znaš sam odzračit, poišči kakega moto frenda, ki zna, 1x boš videl, pa boš znal. Zivnorc, Yoghurt in 4janic 1 2
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 9 minutes ago, DAMI34 said: seveda, en je ponavadi še spodaj na cilindru. Vsekakor je pa za vsak moped priporočljivo pogledati "delovna navodila" za mehanika, kjer so postopki natančno opisani. Če ne znaš sam odzračit, poišči kakega moto frenda, ki zna, 1x boš videl, pa boš znal. ma sej na avtu sem to že večkrat delal, sicer zavore in hladilno tekočino, ampak je postopek enak. ker pa se nisem nikoli na mopedu, sem raje vprasal, da ni kaka meni nepoznana posebnost. so mi tudi na AS-u povedali postopek, zelo prijazno od njih: odvijes pokrovcek rezervoarja, napumpas rocico sklopke, odviješ nipl in pustiš, da gre zrak ven, privijes nazaj nipl in ponovis postopek ter seveda pazis, da ne pade tekocina prevec, da ne pride še več zraka v sistem. ce bi kje dobil navodila za mehanika bi bil very happy - sem iskal po netu pa sem nasel samo spare parts catalogue in pa user manual. DAMI34 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 pred 38 minutami, 4janic pravi: ma sej na avtu sem to že večkrat delal, sicer zavore in hladilno tekočino, ampak je postopek enak. ker pa se nisem nikoli na mopedu, sem raje vprasal, da ni kaka meni nepoznana posebnost. so mi tudi na AS-u povedali postopek, zelo prijazno od njih: odvijes pokrovcek rezervoarja, napumpas rocico sklopke, držiš stisnjeno ročico (za zavoro) oz. začneš stiskati ročico pri sklopki , čisto malo odviješ nipl in pustiš, da gre zrak ven, privijes nazaj nipl preden se ročica poda do konca in ponovis postopek ter seveda pazis, da ne pade tekocina prevec, da ne pride še več zraka v sistem. ce bi kje dobil navodila za mehanika bi bil very happy - sem iskal po netu pa sem nasel samo spare parts catalogue in pa user manual. ... če boš delal tako... ne rabiš.. 4janic in GoBobi 1 1
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 3 minutes ago, Zivnorc said: še to, en vijak za zračenje je na ročici sklopke zgoraj, še en pa spodaj pri mehanizmu za menjavanje, verjetno je slednji tisti, ki ga moram odviti, dvomim, da bi moral najprej enega in potem drugega oz oba :)?
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Če boš že delal, obenem zamenjaj še hidravlično tekočino. Staro tekočino spuščaj spodaj, na spodnjem niplu, sproti dotakaj novo tekočino v lončku. Počakaj malo ...malo potolci po cevi... nato še odzrači zgoraj, če bo potrebno. 4janic 1
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 1 minute ago, Zivnorc said: Če boš že delal, obenem zamenjaj še hidravlično tekočino. Staro tekočino spuščaj spodaj, na spodnjem niplu, sproti dotakaj novo tekočino v lončku. Počakaj malo ...malo potolci po cevi... nato še odzrači zgoraj, če bo potrebno. tako sem si zamislil, da bi delal ja, pac zamenjal tekocino. Aha, če prav razumem potem, ko zamenjam, sprobam še zgoraj, če gre kaj zraka ven? Hvala sicer za pomoč :)!!! Zivnorc 1
Quest Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 pred 2 minutami, Zivnorc pravi: sproti dotakaj novo tekočino v lončku. Nikol ti ne sme zmanjkati tekočine v rezervoarju pri menjavi. Zgoraj dolivaš spodaj spuščaš, potem pa odzračiš. Zivnorc in 4janic 1 1
Quest Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Obrneš izvijač-šravfenciger in s štilom malo potolčeš po cevi-lajtngi od spodaj pa navzgor, da se mahurčki hitreje izločijo. P.s. Nikol ne smeš na silo. Vzemi večje kladivo. 4janic 1
4janic Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Še to, katero tekočino priporočate? Oriđinal je bil Shell pa ga ni nikjer za dobit, priporočali so mi Motorex?
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 DOT je pomemben....za sklopko ni potrebna ne vem kaka kvaliteta olja....za ful termične obremenitve itd... Poglej v navodila kateri DOT..4...5.. DAMI34 in 4janic 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 Tako je, zelo je pomembno, da daš kar predpisujejo, sedaj ne vem, nekateri motorji imajo hidravlično olje, drugi zavorno tekočino (moj ima zavorno tekočino dot4 ali 5.1. ) poglej za tvoj moped na kakem tujem forumu ali vprašaj lastnike dotičnega motorja. 4janic 1
thumper Objavljeno Avgust 30, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2017 pred 15 urami, 4janic pravi: Ne vem, če sem izbral pravi podforum. Imam sicer težavo, na Ducati 848 Evo Corse 2013 izredno težko dobim prosti tek. Ko je motor prižgan je to praktično nemogoče, ko pa ga ugasnem, prosti tek dobim brez težav (brez sklopke). Sklopka prime že če jo popustim za mm ali dva, olja v motorju je dovolj. Nisem strokovnjak, ampak sem pomislil, da bi bila lahko sklopka proti koncu, z menjalnikom upam da ni nič narobe. Bi glede na opisane simptome lahko kaj sam popravil ali je bolje peljati na servis? ludiluka bi verjetno o tem znal najbolje svetovati ali pa priskrbeti minimalno potrebno skupno debelino lamel in plošč -saj se mi zdi da je suha sklopka ane.. 4janic 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred 14 urami, DAMI34 pravi: Tako je, zelo je pomembno, da daš kar predpisujejo, sedaj ne vem, nekateri motorji imajo hidravlično olje, drugi zavorno tekočino (moj ima zavorno tekočino dot4 ali 5.1. ) poglej za tvoj moped na kakem tujem forumu ali vprašaj lastnike dotičnega motorja. ...ponavadi tudi piše na pokrovčku rezervoarčka zavorne tekočine.... 4janic in DAMI34 1 1
ciciban Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Včasih se splača preventivno dol snet kakšen kos, da slučajno ne kapne kakšna kaplja zavorne tekočine na barvo. Tudi kakšna stara brisača/odeja čez rezervoar ni slaba ideja za tiste, ki to počnejo prvič. Zavorne tekočina je super odstranjevalec barve. gretzky, MiNa in 4janic 2 1
4janic Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Fantje, hvala za pomoč, sem včeraj zamenjal in prezračil brez problema. Sicer verjetno sem overkill zračil, verjetno nebi bilo treba tako dolgo, ampak prvič se še malo loviš I guess. Skratka, moj Duče za sklopko jemlje Dot 4 oz. ostale, ki se lahko mešajo, tako da sem dal not Dot 4 in sicer od Bel-Ray. Glede na to, da gre za mokro sklopko, bi naj ta zdržala vsaj 50k km - pri trenutnih 19k nebi smelo biti (še) nič narobe. Pretikanje prestav zdaj deluje BP, tudi N dobim z lahkoto. gretzky, Yoghurt, MiNa in 5 others 7 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se