danci1973 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Sam sem si zajlo naspanal tako, da ima rocka skoraj nic prostega hoda, morda kak milimeter. Vceraj pa so mi na servisu rekli da to ni v redu in da MORA imeti najmanj 3-5 mm lufta. Niso pa mi povedali zakaj! Prosim, ce mi kdo lahko razlozi zakaj bi moral imeti na gas zajli toliko zracnosti, ker meni osebno je to motece pri voznji. Hvala za odgovore! Pri mojem motorju bi naj bilo 2-4mm prostega hoda. Sicer ne vem, ali je to 'uraden' razlog za prosti hod, ampak ko vrtiš krmilo (predvsem pri počasni vožnji, ko so odkloni veliki), lahko s tem nekoliko napneš zajlo in če pri poravnanem krmilu ne bi imel prostega hoda, bi s tem že dodal gas - kar pa pri kakšnem parkiranju ne bi bilo dobro. Kakšnega drugega razloga pa si jaz ne znam predstavljat... D.
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Pri mojem motorju bi naj bilo 2-4mm prostega hoda. Sicer ne vem, ali je to 'uraden' razlog za prosti hod, ampak ko vrtiš krmilo (predvsem pri počasni vožnji, ko so odkloni veliki), lahko s tem nekoliko napneš zajlo in če pri poravnanem krmilu ne bi imel prostega hoda, bi s tem že dodal gas - kar pa pri kakšnem parkiranju ne bi bilo dobro. Kakšnega drugega razloga pa si jaz ne znam predstavljat... D. Ja na to sem tudi jaz studiral, ampak ko premikam krmilo iz skrajno leve v desno, ali obratno, se mi nic ne doda gas, na to sem pazil ko sem zajlo napel. Saj pravim, ni mi jasno zakaj bi moral imeti luft na gas rocki...
gvucko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Ja na to sem tudi jaz studiral, ampak ko premikam krmilo iz skrajno leve v desno, ali obratno, se mi nic ne doda gas, na to sem pazil ko sem zajlo napel. Saj pravim, ni mi jasno zakaj bi moral imeti luft na gas rocki... jaz menim, da je to zaradi "prijaznosti" do voznika. Če bi imel zajlo napeto do konca, bi bila vožnja za tiste, ki nimajo (nimamo) mehke roke, zelo poskočna (kot pri moji mami v avtomobilu, ki zna po mestu voziti samo v drugi prestavi). just my 5 cent of worth
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 jaz menim, da je to zaradi "prijaznosti" do voznika. Če bi imel zajlo napeto do konca, bi bila vožnja za tiste, ki nimajo (nimamo) mehke roke, zelo poskočna (kot pri moji mami v avtomobilu, ki zna po mestu voziti samo v drugi prestavi). just my 5 cent of worth Hmm, zato mi na servisu ziher niso rekli da mora biti tako zaradi voznje. Mora biti kak drug razlog. Naspanal pa sem jo zato, ker ravno ko je imela luft, je moja voznja bila bolj podobna jahanju kot voznji. Nikakor se nisem mogel navaditi na to.
gvucko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 "Cable adjustment is one aspect of carburettor adjustment that is often overlooked. Apart from being regularly checked for signs of impending failure, the cable or cables should also be checked for adjustment after setting up the carbs. Some free play at the twistgrip should be allowed or the cable may be doing the job of the throttle stops and causing an uneven tickover. Many modern machines are now fitted with a closing cable which should also have its fair share of free play. lf the closing cable on some machines is over adjusted it can actually bend the linkages and then major problems will arise in getting the carburettors to balance." Izvoli.
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 "Cable adjustment is one aspect of carburettor adjustment that is often overlooked. Apart from being regularly checked for signs of impending failure, the cable or cables should also be checked for adjustment after setting up the carbs. Some free play at the twistgrip should be allowed or the cable may be doing the job of the throttle stops and causing an uneven tickover. Many modern machines are now fitted with a closing cable which should also have its fair share of free play. lf the closing cable on some machines is over adjusted it can actually bend the linkages and then major problems will arise in getting the carburettors to balance." Izvoli. Hvala! Ampak zgoraj opisano je napisano za motorna kolesa z fergazerji, ki jih moras nastavit. Jaz imam vbrizg goriva, kjer nimas kaj nastavljat, za to poskrbi elektronika. Kaj pa vem, mislim da bom kar tako pustil, sem se krasno navadil brez lufta.
gvucko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Hvala! Ampak zgoraj opisano je napisano za motorna kolesa z fergazerji, ki jih moras nastavit. Jaz imam vbrizg goriva, kjer nimas kaj nastavljat, za to poskrbi elektronika. Kaj pa vem, mislim da bom kar tako pustil, sem se krasno navadil brez lufta. Having the proper amount of throttle free play is essential for smooth control of the throttle on the road. Too much free play makes fine control of the engine almost impossible, often resulting in an abrupt roll-on when you least want it -- like midcorner. Too little free play can make the throttle stick without returning it all the way to idle when you roll it closed. Adjusting the free play is accomplished with a thumb wheel in the cable. Free play should be adjusted so that there is only a slight -- approximately 1mm -- movement when you rock the throttle back and forth between your fingers.
gvucko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Adjust throttle cable Carefully adjust the amount of slack in your throttle cable. Trying to feed in just the right amount of throttle when accelerating from a corner or maneuvering between cars in a parking lot is difficult if you have to wind in a yard of slack before the carburetor/fuel-injection butterflys open. Likewise, not enough slack can make throttle response hard to control. Just a slight amount of slack will do. As always, check your bike�s owner�s or service manual for correct settings.
gvucko Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Nisem našel nič pametnega za fuel injection. Jaz imam cca. 2-3 mm free playa in me ne moti. Demon, javi kako se ti obnese brez free playa čez čas. lp,
RSTDRIVER Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Hvala! Ampak zgoraj opisano je napisano za motorna kolesa z fergazerji, ki jih moras nastavit. Jaz imam vbrizg goriva, kjer nimas kaj nastavljat, za to poskrbi elektronika. Kaj pa vem, mislim da bom kar tako pustil, sem se krasno navadil brez lufta. ne vem, če to drži. v mojem priročniku je tako kot na sliki....
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Nisem našel nič pametnega za fuel injection. Jaz imam cca. 2-3 mm free playa in me ne moti. Demon, javi kako se ti obnese brez free playa čez čas. lp, Ja poglej, naredil sem cca 2200 kilometrov brez zracnosti zajle na rocki, pa ti povem, da je vsaj zame voznja lazja, lepsa, mirnejsa. Lazje kontroliram gas ko ni nic zracnosti, ker enostavno ves da ce zapestje premaknes za milimeter, se to obcuti pri voznji. Da bi pa s tem lahko kaj pokvaril, pa ne verjamem.
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 ne vem, če to drži. v mojem priročniku je tako kot na sliki.... Ja saj vem, da BI MORAL imeti nekaj zracnosti na gasu, zanima me zakaj jo moram imeti.
RSTDRIVER Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) Ja saj vem, da BI MORAL imeti nekaj zracnosti na gasu, zanima me zakaj jo moram imeti. ali ti obrati pri zategnjeni zajli padejo takoj na prosti tek ali vmes malo 'počaka' ? to preveri na mestu z zategnjeno zajlo in spuščeno. samo s prsti zasuči ročko na ene 3-4k pa spusti. enako preveri kaj se dogaja ob obračanju krmila v skrajne lege. kokr se men zdi, je ta prosti tek namenjen temu, da bi preprečil kakršnokoli napenjanje zajle brez tvojega vpliva :? Popravljeno September 11, 2007. Popravil RSTDRIVER
Demon Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 ali ti obrati pri zategnjeni zajli padejo takoj na prosti tek ali vmes malo 'počaka' ? to preveri na mestu z zategnjeno zajlo in spuščeno. samo s prsti zasuči ročko na ene 3-4k pa spusti. enako preveri kaj se dogaja ob obračanju krmila v skrajne lege. kokr se men zdi, je ta prosti tek namenjen temu, da bi preprečil kakršnokoli napenjanje zajle brez tvojega vpliva :? To sem vse preveril, in funkcionira brez tezav. Obrati takoj padejo na prosti tek, tudi ko obracam krmilo in ene v drugo skrajno lego, se to pri vrtljajih ne pozna.
Guest Brumer Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Pozdravljeni! Imam eno vprasanje. Imam Hondo Hornet 600 in me zanima sledece. Ko sem jo kupil, je imel gas najmanj 10 mm prostega hoda, kar me je zelo motilo pri voznji. Sam sem si zajlo naspanal tako, da ima rocka skoraj nic prostega hoda, morda kak milimeter. Vceraj pa so mi na servisu rekli da to ni v redu in da MORA imeti najmanj 3-5 mm lufta. Niso pa mi povedali zakaj! Prosim, ce mi kdo lahko razlozi zakaj bi moral imeti na gas zajli toliko zracnosti, ker meni osebno je to motece pri voznji. Hvala za odgovore! Na gasu-plinu skoraj pri vseh motorjih z loputo so dve zajli in sicer z eno gas dodajaš in z drugo zapiraš(zaradi sigurnosti).Lufta-zračnosti naj bi bilo čim manj skoraj nič saj je sicer zelo moteče,če gas prepočasi reagira sploh pri šaltanju nazaj z medgasom in še posebno pri speljevanju,sploh če še držiš prednjo zavoro in hočeš dodati malo gasa. :worship: maco47 in Bremzer 2
Piksna Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Zračnost je potrebna zato, da iz čist zaprtega režima pri dodajanju gasa, ne storiš takoj spremembe ampak najprej začutiš "koleno" spremembe, potem pa šele efektivni del dodajanja gasa. Če se razumemo je to neke vrste histereza oz. po motoristično, tiplješ s "kolenom", kje si in kje se začne "drugi svet". Drugače pa je zadeva le stvar navade in pa stila vožnje. Majhna zračnost (cca. <1mm) pa je potrebna za pravilno zapiranje lopute na intake-u (pri EFI). Pri novejših ročkah stila "by wire" je zadaj še ena poanta o vžigu ipd, a to je že druga pesem..., a kljub temu imajo tudi tiste t.i. zračnost. Nasvet: - vozi/štelaj tako, kot ti ustreza, neoziraje se na kaj kdo pravi, saj to počneš zase in svoj filing.
Guest Brumer Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Zračnost je potrebna zato, da iz čist zaprtega režima pri dodajanju gasa, ne storiš takoj spremembe ampak najprej začutiš "koleno" spremembe, potem pa šele efektivni del dodajanja gasa. Če se razumemo je to neke vrste histereza oz. po motoristično, tiplješ s "kolenom", kje si in kje se začne "drugi svet". Drugače pa je zadeva le stvar navade in pa stila vožnje. Majhna zračnost (cca. <1mm) pa je potrebna za pravilno zapiranje lopute na intake-u (pri EFI). Pri novejših ročkah stila "by wire" je zadaj še ena poanta o vžigu ipd, a to je že druga pesem..., a kljub temu imajo tudi tiste t.i. zračnost. Nasvet: - vozi/štelaj tako, kot ti ustreza, neoziraje se na kaj kdo pravi, saj to počneš zase in svoj filing. Piksna,če ti nebi nekaj pripomnil verjetno nebi mogel dobro spati.Čudno,da nisi napisal 0,9 ali 1,1 mm.Normalno,da malenkost lufta mora imeti kateri pa se sploh nemeri OK.Logično je da se mora loputa in na njej priključen in tudi pravilno nastavljen potenciometer vedno vrniti v nulta položaj,zakar je potrebna minimalna zračnost vzvoda pri avtih in pletenice pri motorjih. :worship: maco47 in Bremzer 2
fp4492 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Piksna,če ti nebi nekaj pripomnil verjetno nebi mogel dobro spati... Glej, kdo se oglaša. Enako velja za tebe :rolleyes:
2384nsdf83 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 tolk enga pametovanja da so se mi ročice za gas kr zasmilile
Demon Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 No, ob vsem napisanem sklepam, da nima bit kaj narobe, ce na gas zajli nimam nic zracnosti. Toliko pa bom ze pazil, da nebo prenapeta, da bi se mi gas dodajal s premikanjem krmila. Hvala za odgovore! :worship:
Piksna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Piksna,če ti nebi nekaj pripomnil verjetno nebi mogel dobro spati.Čudno,da nisi napisal 0,9 ali 1,1 mm.Normalno,da malenkost lufta mora imeti kateri pa se sploh nemeri OK.Logično je da se mora loputa in na njej priključen in tudi pravilno nastavljen potenciometer vedno vrniti v nulta položaj,zakar je potrebna minimalna zračnost vzvoda pri avtih in pletenice pri motorjih. :worship: :rolleyes: & :surrender: Glej, kdo se oglaša. Enako velja za tebe :rolleyes: :beer2: Oprostite za :topic:
trojan Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 Mene pa zanima kje bi se pri nas dobilo sprej za čistit vplinjače-tako imenovani carb cleaner. Pa koliko je ta zadeva sploh uporabna.
no_name Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 To je "blažev žegen". Je samo ene vrste nitro v spreju. Za frgazrje spucat je samo : razdret, čopič pa spucat. Frgazer ma ogromno lukenj, šob prekatov, oddušk, kamor sprej ne pride :krneki:
bu5a Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 To je "blažev žegen". Je samo ene vrste nitro v spreju. Za frgazrje spucat je samo : razdret, čopič pa spucat. Frgazer ma ogromno lukenj, šob prekatov, oddušk, kamor sprej ne pride :krneki: Ultrazvok je edina rešitev za čiščenje vplinjačev.
Tomozuki Objavljeno September 20, 2007 Opozori Objavljeno September 20, 2007 Po naslednjem tednu imam namen motor kompletno servisirat. Kupil sem že zračni filter, olji filter, 3 litre olja (toliko naj bi baje bila kapaciteta oljnega tanka s vloženim filtrom). Po tem bom dal še nove gume na fergazerje (ne vem, kako se strokovno reče temu delu, ki je med fergazerjem in "airboxom"), ker so slednje precej razpokane. Je mogoče kateremu jasno, kdaj moram dat sinhronizirat fergazerje in nastavit ventile? Zaenkrat se mi zdi, da ima motor zelo lep tek, tudi cuka nič pri pospeševanju. Sem pa videl, da so nekateri omenjali te zadeve. Hvala za odgovore ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se