Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

@4janic ... no vidiš...

..pa je ratalo.  Vsaka stvar je enkrat prvič.

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, ciciban said:

Včasih se splača preventivno dol snet kakšen kos, da slučajno ne kapne kakšna kaplja zavorne tekočine na barvo. Tudi kakšna stara brisača/odeja čez rezervoar ni slaba ideja za tiste, ki to počnejo prvič. Zavorne tekočina je super odstranjevalec barve.

Sem vse okoli zascitil z brisačkami, je pa nekaj olja šlo po plastiki in kovini, sem takoj obrisal in upam, da ne bo težav down the line.

Čudno se mi zdi, da je ventil za zračenje spodaj, na mehnizmu za pretikanje, postavljen navpično, praktično nemogoče se mi zdi, da nebi mimo steklo vsaj nekaj tekočine...

Screen Shot 2017-08-31 at 08.03.05.png

Popravljeno . Popravil 4janic
Dodal slikovno gradivo
Objavljeno
pred 37 minutami, 4janic pravi:

da je ventil za zračenje spodaj, na mehnizmu za pretikanje, postavljen navpično

Na nipl za odzračevanje natakneš cevko, ki jo vtakneš v flaško. Pe je.:whistle:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pri mokri sklopki je lahko velikega pomena z iskanjem N pozicije v povezavi z motornim oljem / proizvajalcem olja..

Objavljeno
2 hours ago, thumper said:

pri mokri sklopki je lahko velikega pomena z iskanjem N pozicije v povezavi z motornim oljem / proizvajalcem olja..

Vedno dam oriđinal olje, vsaj v mojem primeru je bilo glede težav iskanja N zrak v sistemu.

Še nekaj, če lahko, zamenjal bi še kar zavorno tekočino v zavorah...je potrebno spustiti tekočino na obeh sprednjih čeljustih, v specifikaciji imam namreč zaveden samo en drain ventil? Zrači se potem enako kot pri sklopki, zgoraj na ročki?

Objavljeno

Zdravo,

še vedno imam težave na hondi varadero 125 letnik 2004. Da povzamem kaj se je zgodilo do zdaj. Motor mi najprej nikakor ni želel vžgat, a mi ga je po pol ure 'štoranja' svečk in vsega možnega uspelo prižgat in je potem v prostem teku normalno deloval. Ko sem ga pa dal v prestavo, pa so mu na momente obrati zelo padali in sem ga moral držati na še kar visokih obratih, da ni ugasnil. Doma sem po vaših nasvetih pregledal napeljavo, pregledal tuljave in je vse zgledalo ok, ampak je motor kljub vsemu ugasnil takoj ko sem ga dal v prestavo. No ugotovil sem, da je bilo vsaj v osnovi krivo stikalo za tačko in sem ga zamenjal. Ostaja pa še vedno ena težava in sicer na samo enem cilindru (od dveh) je neko čudno/nepopolno izgorevanje, svečka je namreč čisto črna od saj, včasih tudi po robu malo mokra od bencina. Hec je pa v tem, da se to dogaja izključno in samo ko je motor v prestavi, ko je pa v prostem teku pa je vse brez težav. Zamenjal sem že tudi tuljavo za ta cilinder, pa ni razlike. Tudi stikalo za nevtralno prestavo dela pravilno. In ja, nekako mi že zmanjkuje idej, tako da če ima še kdo bilo kako idejo bi jo z veseljem slišal :D 

Objavljeno

Zmeri kopresijo, leak down test, spuci fergazerja, sinhronizacija fergazerjov, preglej zaug... preglej stvari sistematicno da se nebos zgubu. Za iskro pa najlazje da das strobe light na kabel.

  • Hvala 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kovinska CPC spojka za gorivo - imam sicer dobavitelja iz AUT...a je mogoče kdo zasledil kje v SLO?

images-2.jpg

Objavljeno
Ob 11. 9. 2017 ob 12:52, Sam dePihlja pravi:

Kovinska CPC spojka za gorivo - imam sicer dobavitelja iz AUT...a je mogoče kdo zasledil kje v SLO?

images-2.jpg

Kot original rezervi del na BMW servisih jo lahko kupiš. Samo ceno imajo zlatarsko.

Objavljeno

BMW ima 3/8" navoj, jaz rabim 1/4". V kolikor bo še kdo iskal: http://at.rs-online.com ima razne variante.

cena za 2 kosa je bila 36€ s poštnino, kar v primerjavi z KTM/BMW/Triumph originalnimi rez. deli niti ni tako drago, dostava iz AUT v 24urah :grupni:

Poslujejo samo z davčnimi zavezanci.

Objavljeno

Zanima me kje se kupi in katera je najbolj primerna pasta za brušenje ventilov/ležišč. Tisto kar se namaže na ventil in se ga potem vrti da je naležna površina med ventilom in ležiščem prava ?

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Fantje mojstri (no, tudi punce) .. Sicer ni moped, je traktorska kosilnica, ampak skoraj isti šmorn.. ;)

V glavnem, na štantgasu je delala kolko tolko ok, se je slišalo da nekaj ne štima. Ko sem dal gas na max jo je zadušilo in je vgasnila.. Preveril in sčistil svečko, ki je sicer zgledala ok. Sčistil filter goriva, ki je bil kar zapacan, spihal zračni filter.

Sedaj ko jo zalaufam in dodam plin dela ok, ampak ko spustim nazaj na štantgas obrati še en čas ostanejo in se po cca 5 sekun spustijo.. A bo treba še fergazer podret in spucat? 

Objavljeno
pred 15 urami, Tex pravi:

Fantje mojstri (no, tudi punce) .. Sicer ni moped, je traktorska kosilnica, ampak skoraj isti šmorn.. ;)

V glavnem, na štantgasu je delala kolko tolko ok, se je slišalo da nekaj ne štima. Ko sem dal gas na max jo je zadušilo in je vgasnila.. Preveril in sčistil svečko, ki je sicer zgledala ok. Sčistil filter goriva, ki je bil kar zapacan, spihal zračni filter.

Sedaj ko jo zalaufam in dodam plin dela ok, ampak ko spustim nazaj na štantgas obrati še en čas ostanejo in se po cca 5 sekun spustijo.. A bo treba še fergazer podret in spucat? 

mi smo včasih še dizo spucali, pa platine pobrusili, pa...pa je apn6 letu ko zmešan :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

mi smo včasih še dizo spucali, pa platine pobrusili, pa...pa je apn6 letu ko zmešan :P

 

Dami, zgrešil si temo, to sodi pod rubriko "Še pomnite tovariši"

 

Tex, barva svečke (vžigalni del) je najboljši pokazatelj, kaj se dogaja z motorjem.

Svetlo rjava  -    vse je b.p. v tem primeru se zapre preveč dotok mešanice v cilinder (nastavi štandgas)

Črna "mokra"     prebogata mešanica goriva in zraka; preveri, zakaj pride preveč goriva v cilinder

Svetla, suha       premalo goriva v  mešanici; preveri kaj zadržuje gorivo do cilindra.

 

Tako smo nekoč (davno nazaj) popravljali mopede in dvotaktarje.

 

 

Objavljeno

@Kaldu  :hmm: .... pa sej mislim da se tex glih to sprašuje...zakaj pride do tega...  :huh:

:P

Podri uplinjač...ga fino spihaj...vzami tanko žičko (spuli jo iz dratpiršne)...in jo s špic cangami lepo vtakni v vse luknjice..prečisti...spihaj večkrat...tko da prepihaš luknjice...ne samo pihaš vanje..očistiš z benzom..spet spihaš...in sestaviš.

Če je bil filter zapacan, je garant tudi v uplinjaču kaka sluz..usedlina in pa oksidiran aluminij (bela stvar na dnu ohišja).

...preveri gibanje plovca...itd..skratka vse kar se da razdreti in premigati.

Pa še v bovden wd40 špricni.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

lahko  tud "gaszajla" mau šteka, da ne spusti gasa.

Se mi je pa zgodili podoben primer, ko mašina je laufala, pa ni laufala, pa spet je, pa spet ni..... razkopal vse v prafaktorje..... na zadnje sem dal še novi vplinjač (180€ matrjedrag).  10-15 laufa kot mora, po  tem času isto bi, pa ne bi, pa bi....  noo.... napaka je bila, ker je bila dokaz zaštopana luknja v rezervoarju, ki je gor nataknjen  šlauf za bencin. Pač premal goriva je priteklo.

Tako da zdaj... prodam rabljeni uplinjač za motokultivator Goldoni :smoke:

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Iman eno vprašanje o kenkanju in oktanih.

Pred kratkim sem peljal motor na redni servis v Italijo. Tankal sem na omvjevi črpalki malo pred mejo z Gorico. Jasno da ne bom tankal dragega italjanskega goriva. Ko se vrnem po zrihtan motor mi serviser pravi kje sem tankal? Povem kje in kateri bencin (95), opomni me da ima ta bencin premalo oktanov in da motor klenka. Se začudim saj v navodilih piše da je 95 oktanski dovolj in velikokrat sem tankal na afriških bencinskih in nikoli nisem imel tega problema. Serviser doda, da naj v naši državi tankam samo najboljši bencin z najvišjimi oktani. Hmm a imamo res tako slab bencin?

Vprašanje: 
Ali je možno, da navadni smrtnik izmeri koliko oktanov ima gorivo?
Ali imajo Bencinske kakšen uraden podatek o kvaliteti goriva in iz kje prihaja (Sirija??)?
Kako slišiš klenkanje, jaz ga ne slišim ali narobe poslušam?
 

Tole je zadnji posnetek vžiga hladnega motorja

 

 

Objavljeno
pred 39 minutami, Bostjan L pravi:

Iman eno vprašanje o kenkanju in oktanih.

Pred kratkim sem peljal motor na redni servis v Italijo. Tankal sem na omvjevi črpalki malo pred mejo z Gorico. Jasno da ne bom tankal dragega italjanskega goriva. Ko se vrnem po zrihtan motor mi serviser pravi kje sem tankal? Povem kje in kateri bencin (95), opomni me da ima ta bencin premalo oktanov in da motor klenka. Se začudim saj v navodilih piše da je 95 oktanski dovolj in velikokrat sem tankal na afriških bencinskih in nikoli nisem imel tega problema. Serviser doda, da naj v naši državi tankam samo najboljši bencin z najvišjimi oktani. Hmm a imamo res tako slab bencin?

Vprašanje: 
Ali je možno, da navadni smrtnik izmeri koliko oktanov ima gorivo?
Ali imajo Bencinske kakšen uraden podatek o kvaliteti goriva in iz kje prihaja (Sirija??)?
Kako slišiš klenkanje, jaz ga ne slišim ali narobe poslušam?
 

Tole je zadnji posnetek vžiga hladnega motorja

 

 

Bencin in nafta prihajata ponavadi z tankerjem v KP kjer se skladišči v bližnjih rezervoarjih (vidiš jih lahko ko se pelješ iz smeri LJ proti Kopru iz na tvoji desni ko prideš iz zadnjega tunela), od tam oskrbujejo ostala skladišča po državi in bencinske servise.

razlika je v aditivih , gorivo je enako

Kako imajo pa kontrolo, vem da se gorivo analizira - kje kdaj in kako pa ni podatka

Objavljeno

Kolikor je meni znano, je pri nas kontrola bolj tako-tako.

Primer: Znanec, ki dela tam mi je pred enkrat pred leti svetoval, da je prišel en tanker z fajn svinjarijo, pa so to malo porazdelili po tistih rezervoarjih. pa nasvet sem dobil: ene 14 dni raje ne tankaj dizla v slo. mislim, da to ni bil enkraten dogodek. po moje je tako tudi z benzom. naše firme "vrhunske" naftne derivate kupujejo čimbolj poceni...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, peterjanko pravi:

razlika je v aditivih , gorivo je enako

točno..in odvisno od količine in kvalitete aditivov je odvisno oktansko število..

Objavljeno

Prebiram italijanski BMW forum in pri njih enaka debata, kako imajo slab bencin in kako je boljši v Avstriji in Sloveniji. Po svojih izkušnjah na 1150GS ki je precej občutljiv na kakovost in hitro zaklenka, nisem opazil razlik v Italiji, Sloveniji, Hrvaški

Objavljeno
pred 35 minutami, Snecer pravi:

Probleme iščejo tam, kjer jih ni, naj se vrnejo na izvor problema :)

js pa vedno opazm, če ma mau oktanou ... je kr velka razlika al 14,8 al 15,7 sec od 0 do 300 :huh: 

Objavljeno
pred 15 minutami, maus pravi:

js pa vedno opazm, če ma mau oktanou ... je kr velka razlika al 14,8 al 15,7 sec od 0 do 300 :huh: 

pa več ti pije tudi z manj oktani, škodljivo, vsekakor

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!