Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Chemoplast, Glinek (Škofljica)

Assiro Lj (Opekarska)

 

Objavljeno

Potem naredi osnovo iz stiroporja in jo obleci s peno, če ti je stiropor prekrhek, vzemi stirodur (trd stiropor) , če zdrži da hodiš po njem bo oblečen v peno brez problema zdržal tudi fotoaparat (niti ni treba da je obložen s peno, lahko ga oblečeš v samolepilno blago http://www.car-audio.si/izolacijski-material-blago/721-blago-samolepilno-crno.html

uporabljajo ga v avtoakustiki) zgleda kot avtomobilski tepih ali pa v kakšen žamet.

lp

Objavljeno (popravljeno)

@GO_Tomi iz stiropora ali česa podobnega si narediš silhueto kamere v preprosti obliki. Model zaviješ v folijo za pakiranje (zaradi lažjega ločevanje modela od kalupa) in postaviš v kartonsko škatlo primerne dimenzije (da bo pasalo v tank torbo). Model fiksiraš na odmike od roba škatle z žeblji (kar skozi karton v model). Z zunanje strani lahko škatlo, če je premehka ojačaš s selotejpom. Ko je kalup pripravljen v prazen prostor nabrizgaj purpeno, ki jo dobiš v vsaki štacuni z gradbenim materjalom. Pena ekspandira okoli modela, paziti je treba, da je ne bo preveč. Prekomerno ekspanzijo navzven lahko zavreš z razprševanjem vode na peno. Odvečno strjeno peno potem po želji obrežeš, prerežeš da dobiš pokrov....

Če narediš malo večji model, potem lahko ležišče še tapiciraš kot je predlagal @franc

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred eno uro, GO_Tomi pravi:

NARJEN! :)

Tista varianta od @raza se zdi zelo zanimiva, ma nisem še nikoli delal s prupenom, pa se malo bojim ... ;)
Sem ubral @franc-ovo zamisel, s tem da sem s Tesinim trakom iz blaga, k ma lepilo iz druge strani, vse lepo na črno obdelal.

IMG_20180125_162521_HDR.thumb.jpg.c82ad5f1057498f3e7796c6706e3bd41.jpg
 

IMG_20180125_162543_HDR.thumb.jpg.92ae6eb4b49668d26bedf89fbbf6a46e.jpg
 

IMG_20180125_161158.thumb.jpg.48ab85e3c09eac59e38ca3ca9106e80a.jpg

Celo ploščo iz stirodura sem kupil, košta 8 €, porabil pa eno petino. Mam še materiala za se hecat. Tolko me je to koštalo. Lepo.
Zdej morm pa samo še na fraj dan počakat, da sprobam vso zadevščino. Čez vikend namreč delam :( 

s purpenom ne bi bistveno profitiral, pa še bolj bi se zajebaval, ker bi moral paziti kako model (negativ) zapolniš, da ga ne zvije. Seveda bi vse lahko potem ročno obelal, ampak meni je to kar si naredil čisto kul. simpl is t naj ta bul da best.

Objavljeno (popravljeno)

Sicer sem strojnik vendar ne razumem...lahko nekdo razloži prosim...

Recimo avto,če je 2.0 in mu dodamo konje,dvignemo rdeče polje ali odstranimo blokado tako,da doseže več vrtljajev ali pa mu damo blokado damo nižje s tem ne dosežemo spremembo kobature...

Zato mi nikakor ni jasno,kako,da bo ducati z 1103kubiki lahko tekmoval v superbike?

Kako omejiti kubikažo z vrtljaji?

Screenshot_2018-01-24-15-29-44.png

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
pred 19 minutami, sesir pravi:

Zato mi nikakor ni jasno,kako,da bo ducati z 1103kubiki lahko tekmoval v superbike?

Kako omejiti kubikažo z vrtljaji?

spet bodo neki zglufal .. tko kot ponavad, se jim vedno hod neki na roko in spreminja pravila za ducati ...

ma nč jim ne pomaga, ker kawa vedno zmaga :P

pa še rima se :huh: 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Sej to so podatki za stradale, mogoče bo "corse" imel drugačne specifikacije, bojo zmanjšali malo vrtino. Ali pa hod pa dodali še 2 ali 3k obratov pa je.

Objavljeno
pred 53 minutami, sesir pravi:

Zato mi nikakor ni jasno,kako,da bo ducati z 1103kubiki lahko tekmoval v superbike?

Kako omejiti kubikažo z vrtljaji?

Sej ne bojo tekmovali s 1103 kubiki. Vrtina je specificirana za MotoGP, hod pa se lahko spremeni da se zadosti pogojem za Superbike. Tisto se bo vrtelo ko blesavo... večja kubatura za produkcijske stroje pa pomeni več navora in bolj zvezno ('prijazno') delovanje za navadne Janeze z dovolj denarja. Superbike dirkalniki so osnovani na serijskih strojih... so pa vseeno nekaj čisto svojega.

Vsaj tule so takega mnenja - https://www.cycleworld.com/ducati-unveils-v-4-desmosedici-stradale-engine-at-misano-motogp#page-2

This new Ducati V-4 features an 81mm bore that it shares with the MotoGP unit to underline the strict relationship of the respective valve and combustion-chamber designs. The stroke grows from the 48.5mm of the racing unit to 53.5mm to obtain a displacement a whisker past 1.1 liter. This displacement choice seems to indicate that Ducati might leave the Superbike scene to focus solely on MotoGP, but a shorter-stroke 1.0 liter version could be developed in a matter of weeks.

Očitno je za Superbike mišljena R verzija motorja, z jurja kubikov in višjim redline - http://www.worldsbk.com/en/news/2017/Ducati+unveil+new+V4+engine+in+Italy

Ducati have showcased their new 90° V4 engine, as they explain their plans to introduce the engine into the MOTUL FIM Superbike World Championship in 2019, which has been designed to power the standard production bikes made by the Italian factory.

Using the information retained from their stunning efforts out in MotoGP, the Desmosedici Stradale is a big milestone in the factories history, as it will mean Ducati Supersport and Superbike models of the future will be fitted with a 4-cylinder engine. An R version is currently in the advanced development stages, set to have a displacement of less than 1000cc which revs higher.

Sticking with tradition, the launch of the R version of the Stradale engine is set for 2018 meaning it will be introduced to the WorldSBK paddock the year later, as it provides the foundation for the homologated version in the championship.

Zna biti da bo osnova za MGP in Superbike zelo podobna. Kar je logično iz vidika obvladovanja stroškov in kompleksnosti razvoja agregata.

Objavljeno

Vseeno...razen,če bo R res 999 cc...To bli blo logično pol...drugače pa so SS motorji predelani za superbike in se mi to zdi spet neki nateg oz izigravanje...

Objavljeno

Torej eno tako vprašanej kjer lahko vsak trdi svoje, za isti denar in domačo uporabo, fleksrca (kotna brusilka po slovensko), metabo 1000W ali dewalt 1500W. Kupujem flex z regulacijo obratov pa sem v dilemi, ali je bolj pomebno da ga lažje obvladam z eno rokoo ali da ima več moči?

(sem sem že imel namen kupiti metabo , pa me je brskanje po netu zaneslo in sem našel močnejši dewalt za enak dnar)

METABO  WEV 10-125 Quick 

DeWALT  DWE4257

 

LP

Objavljeno

Da jo obvladaš z eno roko.

Objavljeno

Slabe izkušnje z dewalt! Ni zdržala izrabit ene same rezalke, ko je izdihnil stator. Ker ni bilo računa, ni bilo garancije in uporaben je bil samo še priključni kabel.....ker statorjev kot rezervi del ni za dobit.

Objavljeno

močnejši motor - višja teža , višja vztrajnost in seveda težje rokovanje z eno roko.. regulacija obratov - kaj pa vem..če imaš za polirat potem ja..če ne - raje dve noname eno najlažjo in eno močnejšo.

Objavljeno (popravljeno)
pred 32 minutami, thumper pravi:

močnejši motor - višja teža , višja vztrajnost in seveda težje rokovanje z eno roko.. regulacija obratov - kaj pa vem..če imaš za polirat potem ja..če ne - raje dve noname eno najlažjo in eno močnejšo.

Mi smo imeli tri kvalitetne...seveda za uporabo in crknile...potem kupili dve mali noname in eno veliko noname...jz ko jih le gledam ne opazim razlike uporabniki pa niso kaj komentirali...pač delajo "enako"

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

imam eno odlično malo fleksarco za 9,99 ki za domačo uporabo še ni crknila. Mika me z variabilna hitrost, samo zato ker vem koliko hitreje se da kaj zbrusit v primerjavi s kakšnim vibracijskimi brusilniki. Samo tistega nastavka z ježkom za brusne papirje ne moreš terat pri polnih obratih (lahko ampak se hitro potem ježek uniči)

Na delu smo imeli Makite, pa so začele crkovati, sedaj je 2 devalta in 2 metabota... čeprav sedaj sme videl da Perles še obstaja, prvi fleks ki smo ga kupili je bil Perles, vs je že uničen in nima tako fensy elektronike (torej na nizkih obratih ima tudi manj moči in ga lahko ustaviš) se uporablja za najslabša dela... in je zdržal najdlje :D

 

Objavljeno
Ob ‎31‎. ‎01‎. ‎2018 ob 17:56, smasher pravi:

Torej eno tako vprašanej kjer lahko vsak trdi svoje, za isti denar in domačo uporabo, fleksrca (kotna brusilka po slovensko), metabo 1000W ali dewalt 1500W. Kupujem flex z regulacijo obratov pa sem v dilemi, ali je bolj pomebno da ga lažje obvladam z eno rokoo ali da ima več moči?

(sem sem že imel namen kupiti metabo , pa me je brskanje po netu zaneslo in sem našel močnejši dewalt za enak dnar)

METABO  WEV 10-125 Quick 

DeWALT  DWE4257

 

LP

Moč pri kotnih brusilkah je relativna stvar.

Nazivna moč pri kotni brusilki se meri pri notranji temperaturi motorja 120 stopinj C Toliko se jo lahko obremeni. Za večino nekaj več konstantne obremenitve pomeni že uničenje motorja.

Male kotne brusilke so stalno pod preobremenitvijo. Enostavni preizkus; priklopi tokovne klešče med delom in hitro ugotoviš, da tok naraste čez 10 A.

P=U*I  (U = 230 V )   

Metabo enoročne kotne brusilke je (WE.....) zdržijo 200 stopinj C konstantno. Trenutno so to najboljše "enoročne" kotne brusilke.

Glede DeWALT pa je odgovor zgoraj.

Za kakšno vrsto dela pa iščeš kotno brusilko?

 

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evo da še tule povprašam

Še vedno imam težave  z zaganjanjem motorja. Ko je topel vžiga lažje. Akumulator ok, svečke zamenjane, varovalke ok, senzor zraka v airboxu ok..

Uporabnik tega foruma mi je svetoval štelanje ventilov

še kakšna ideja?

 

Objavljeno
pred eno uro, Sorty pravi:

Evo da še tule povprašam

Še vedno imam težave  z zaganjanjem motorja. Ko je topel vžiga lažje. Akumulator ok, svečke zamenjane, varovalke ok, senzor zraka v airboxu ok..

Uporabnik tega foruma mi je svetoval štelanje ventilov

še kakšna ideja?

 

To sliši kot pomanjkanje griva, kot da dolgo rabi da gorivo pride zraven. Predčrpalka, filter, regulator tlaka?.... probaj s kakim  maxi brilom če bo kak boljši odziv.....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na 2010 BMW F800R, bom menjal vseh 5 ležajev, ker sem ob menjavi pnevmatik ugotovil, da mi zadnji praskajo in se zatikajo.

A kdo ve, kje bi v LJ ali okolici dobil SKF ležaje in semeringe oz. podobno kvaliteto?

Trenutno imam 6204RS, forumi pravijo, da potrebujem 5x 6204 2RS oz. 6204 2RSH, čeprav sodeč po dimenzijah semeringov, rabim 3x 6204(47mm) in 2x 6205(52mm)?

Semeringe pa: 30-52-7, 35-52-7, 2x 30-47-7

Hvala

Objavljeno

Tinex,  Industrijska cona Šenčur

Pred nakupom se prepričaj v prave dimenzije. Najbolje stare izvleč, prepisat oznake, premerit ali si jih kar vzeti s seboj ko greš po nove. Bojo najbolj sigurno pasali. Semeringi imajo običajno na luknji dvojni rob!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
On 18/03/2018 at 7:15 PM, Sorty said:

Evo da še tule povprašam

Še vedno imam težave  z zaganjanjem motorja. Ko je topel vžiga lažje. Akumulator ok, svečke zamenjane, varovalke ok, senzor zraka v airboxu ok..

Uporabnik tega foruma mi je svetoval štelanje ventilov

še kakšna ideja?

 

Jaz bi prvo preveril dovod goriva in črpalko (izmeri kakšno moč ima).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!