Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

to je ena skica tipa naleganja .. pravilnega najdeš v workshop manual-u vključno s pravilnimi koti ležišča in ventila.. pomembna je tudi globina sedeža in debelina ventila zaradi dolžine stebla ventila s katerim je pogojena potem nastavitev zračnosti ventila..

nikoli se nisem zanimal za to potem pa sem enkrat zašel na yutubu..ne morš verjet koliko različnih mer in toleranc pogojuje pravilno zaprtost in tesnenje ventilov v agregatu..tu mač...

Rezultat iskanja slik za proper sealing engine valve seats and valves

  • Všeč mi je 2
  • 5 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

tle ste majstri vsega možnega kako bi povezal dve točkovni dvigali da se obe hkrati dvigata ?

Objavljeno (popravljeno)
Ob 8. 3. 2020 ob 0:46, smasher pravi:

tle ste majstri vsega možnega kako bi povezal dve točkovni dvigali da se obe hkrati dvigata ?

a lahko malo manj po slovensko poveš - oz.kaj je to enotočkovno dvigalo???

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

@thumper jurtub ve vse, točkovno dvigalo = bottle jack 

0010760_dvigalo-tockovno-10-t-mar-pol_55

točno to bi rad naredil, ampak jaz sem bol kul pa bi naredil da se obe strani avta hkrati dvigata

 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Še malo da dodam, tudi fizika me jebe, oziroma moje kompliciranje, ker sem preračunal da je dejansko pritisk 1 tone cca 7 ton na dvigalu, in tukaj me pol skrbi moje varjenje oziroma koliko debelo jeklo rabim če recimo naredim da bi dvigooval 1.5t je že preko 10t na dvigalki. No in tukaj se pojavi težava da lahko tudi potegne zrak notri ker pozicija pumpe ni odealna ker je delano za vertikalno postavitev.

za pohitrit dviganje in spuščanje 

tako se pa predela dvigalko na zunanji rezervar

 

Objavljeno

Na podoben princip je narejena moja miza. Cilinder je 8T. Nagib cilindra je ravno na meji da zadeva se dobro deluje. Pritisk na spodnje vpetje cilindra je ogromno, zvijalo je 6mm plato tako da sem moral ojacati z ogromnimi H profili. Nizje kot se spusti miza, tezje starta dvigovanje.

FB_IMG_1435605112439.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ja sej to me zdej muči če omogočim dvigalki višino ko je spuščena okoli 16cm, je potem kot samo 4° in je pritisk kar velik ampak je potem teoretično dvignjena 50cm kar je kar komot za kaj pregledat pod avtom.

Objavljeno
pred 21 urami, smasher pravi:

Še malo da dodam, tudi fizika me jebe, oziroma moje kompliciranje, ker sem preračunal da je dejansko pritisk 1 tone cca 7 ton na dvigalu, in tukaj me pol skrbi moje varjenje oziroma koliko debelo jeklo rabim če recimo naredim da bi dvigooval 1.5t je že preko 10t na dvigalki. No in tukaj se pojavi težava da lahko tudi potegne zrak notri ker pozicija pumpe ni odealna ker je delano za vertikalno postavitev.

za pohitrit dviganje in spuščanje 

tako se pa predela dvigalko na zunanji rezervar

 

ti je kdo kdaj že povedal , da se pritisk razporedi povsod ENAKO?

Objavljeno

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

Objavljeno
3 minutes ago, smasher said:

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

če te prav razumem: če povežeš vse 4 pnevmatike na avtu, potem pa iz ene spustiš nekaj zraka, a se bo potem samo ona guma sploščila ali vse enakomerno? ?

Objavljeno
Ob 10. 3. 2020 ob 20:02, smasher pravi:

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

če povežeš obe dvigalki s "T" členom na ceveh se pritisk prenaša povsod enako . oziroma dvigalki sprejemata silo teže in jo razporedita.

je pa boljša varianta ta , da sta tudi oba mehanizma za dvgovanje povezana fizično.

 

Objavljeno

Teorija je eno, praksa pa nekaj drugega. Če obe dvigalki ne bosta popolnoma identični (že če se v sistemu pojavi zrak) bo šlo "po tleh" .

lp

Objavljeno

hja... slabo sem pogledal ideje ki sem jih hotel skopirat, ta detajl me zaj...  ker sem ga sregledal, tako pumpo bom pa pri nas težko našel. Ima dva cilindra tako da dejansko rampi nista povezani, torej se zadeva ne skipa če obtežitev ni simetrična. Malo bo treba še premislit ..... (pa teža me tudi J.. najmanjša dimenzija cevi ki sem jo želel dat 40x40x3 in osišča palica fi 20mm, in pride ena stran "samo" okoli 60 kg in je prenosnost vprašljiva) 

image.png.a437eb132f8b3e3964ce16b1d70fe755.png

Objavljeno

V trgovini Rosi teh, kjer dobiš skoraj vse za hidravliko imajo tudi ročno samostojno črpalko. Mislim, da ni problem dve mehansko povezat.

enosmerno-delovanje-(samostojna)

Objavljeno

črpalka je ena..hidravlična cilindra stadva med seboj povezana s t komadom...  seštevek obtežitve na obeh straneh se sešteje in razporedi na oba cilindra .

če ti to ni všeč pa hitra spojka pa dviguje vsako stran posamično in prestavljaš črpako .. če imaš pa v mehanski sistem vgrajeno navadno hidravlično dvigalko pa potrebuješ samo enega pomočnika , da ti goni drugo..

Objavljeno

thumper

Za dve hidravlični klančini (dvigalki), kateri imata vsaka svoj cilinder, pa napaja dvojna črpalka ki je v enem bloku. Ročka oz. stopalka pa poganja hidravlično  ločeni črpalki, tako da obe klančini (dvigalki) nista odvisni od obremenitve oziroma tlaka olja v cilindrih. 

Za tak sistem, če ne dobiš dvojne črpalke, pa uporabiš dve enojni, kateri pa moraš pritrdit na en nosilec, prav tako pa moraš ročko dodelat, da z njo poganjaš obe črpalki istočasno.

Upam da si razumel.

Objavljeno
Ob 9. 3. 2020 ob 21:31, smasher pravi:

@thumper jurtub ve vse, točkovno dvigalo = bottle jack 

0010760_dvigalo-tockovno-10-t-mar-pol_55

točno to bi rad naredil, ampak jaz sem bol kul pa bi naredil da se obe strani avta hkrati dvigata

 

ok.. ali daš po eno tako dvigalko na vsako stran on povežeš obe ročici mehansko med sabo..

ali pa vzameš dva hidravlična cilindra , eno črpalko in "T" komad.. simpl.. iz črpalke ena cev na "T" komad od tam pa ena cev desno ena levo.. priporočam povezavo - fizično recimo 2x 20x30mm pohištvena cev - ena spredaj in ena zadaj - da se ne kipne, zamakne ali karkoli drugega.. demontažno povezavo - na bolcne in šplente ali vijake.. 

kar se teže tiče je odvisno na kakšni podlagi boš dvigoval..namontiraš koleščka za premikanje , ter cca 4 vijake s podložnimi ploščami 80x100mm tako da ko nastaviš in povežeš s prečnimi povezavami samo priviješ vijake toliko , da so kolesa 1-2mm od tal..

Objavljeno

Že to, da dvigalka leži, je tako "mimo" da "boli glava" . Prej ali slej bo "potegnila" zrak in bo sveča samo padla noter (preverjeno in preizkušeno) . Da o kvaliteti takšnih ( "kitajskih" ) dvigal niti ne razpravljamo.

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

to postavitev dvigalke redno uporabljajo pri domačih izdelavah dvižnih miz . 

enostavna rešitev je taka kot pri ostalih dvižnih mizah - varnostne kajle ..

Objavljeno (popravljeno)

Kakor se jaz spomnim navodil na dvigalu mora obvezno stati pokonci. Enkrat sem s tako dvigalko nekaj lomil (širil) pa je za to morala ležati. Vmes je enkrat potegnilo zrak in je padla v jašek in potem je kar nekaj časa trajalo, da se je "odzračila" . Drugače pa vsak zase ve.

lp

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno

Jaz takole sraufam svoj avto, da se prakticno vse naredit ce si se pripravljen valat pod avtom. Delavnica je samo za motorje. Naredil sem lesene klancine ki se tudi super obnesejo. Imam nastavljive noge za podlaganje a bol zaupam "kloclnom". Zadrzevanje pod avtom na lastno odgovornost... ?

IMG_20190910_175839.jpg

FB_IMG_1584127349948.jpg

Objavljeno

@thumper, ma ne vem če bi bila povezava dovolj  močna, sem našel že opcijo pr taljanih samo čakam da pridejo vn iz karantene eno smerno črpalko za 60 ojrov pa dobim praktično 2 za ceno ene pri nas. tisto s T členom zdej ko sem premislil ima še vedno opcijo neenakomernega dviga. (zdej morem samo še počakat da pridejo makaronari iz karantene)

@franc, da se jih uporabljat tudi vodoravno, moraš paziti kje je pumpa, ampak itak če dam zunanjo črpalko to pol ni več problem.

@marincspeedshop ha ha.. tista prva slika je preveč riskantna še zame, sem investiral v tiste kovinske trinožne "axl stande", in tudi zdej imam podobno rešitev kot ti tram 12x12cm ma katerega zapeljem, samo imam željo se ulešt komot pod avto, podloga pa je ravn šudr. 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!