Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Lzx pravi:

Sicer ne sodi čisto v to rubriko, ampak nisem našel bolj primerne - nove teme pa tudi ne bi odpiral za ta en nasvet oz. pomoč - Ima kdo na štajerskem koncu mogoče za posoditi prikolico za motor? Motor je namreč crknil in ga moram spraviti na servis, pa nimam prikolice. Itak dam za pir vkolikor se najde kdo ki ima. ;)

 

Če imaš plačano asistenco, ti ga oni odpeljejo.

Objavljeno (popravljeno)
17 hours ago, Lzx said:

Sicer ne sodi čisto v to rubriko, ampak nisem našel bolj primerne - nove teme pa tudi ne bi odpiral za ta en nasvet oz. pomoč - Ima kdo na štajerskem koncu mogoče za posoditi prikolico za motor? Motor je namreč crknil in ga moram spraviti na servis, pa nimam prikolice. Itak dam za pir vkolikor se najde kdo ki ima. ;)

 

Motocenter Ptuj in Motorjet MB, mislim da oboji dajo tudi v najem, če ne boš našel koga, ki bi ti za pir posodil. Če boš k njim peljal na servis bo pa verjetno free ..

Popravljeno . Popravil Tex
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

dve fprašanji, je še komu kdaj pri avtu črpalka goriva puščala tako da se napolni tisti zgornji plastični del? (obkroženo z rdečo)

In če ima kdo kakšno rešitev kako odviti tisto matico ki je obkrožena z modro, jo je rja pojedla tolko da ključ 8 ne zagrabi 7 pa ne uspem nabit gor, in zadeve nebi grel ali rezal zaradi možnosti isker nad rezervarjem.

 

 

pumpa.jpg

Objavljeno
pred 10 urami, smasher pravi:

odviti tisto matico ki je obkrožena z modro

pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno.

Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)

Objavljeno
1 minute ago, Quest said:

pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno.

Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)

sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.

 

Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€ :D  (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pumpa za benciin še zmeraj pušča kljub uporabi "steel epoxy"... sem se pa spet za vikend igral z oldtajmerjem, so prišli končno obnovljeni injektorji.

Če koga zanima kako zgleda  kompresija dizla na merilcu za bencinarje 

118335596_10222102681249968_379095535552

 dva cilindra imata kompresijo (od oka cca 23bar) kot da sta nova, druga dva sta malce bolj švoh en je na 19bar, zadnji pa samo 12bar :hmm:

Objavljeno
pred 9 urami, smasher pravi:

Pumpa za benciin še zmeraj pušča kljub uporabi "steel epoxy"... sem se pa spet za vikend igral z oldtajmerjem, so prišli končno obnovljeni injektorji.Če koga zanima kako zgleda  kompresija dizla na merilcu za bencinarje 

smash - brez zamere sam a ti veš kam pišeš? pa ne bom ti linkal ker v tem sklopu še link grdo zgleda..

Objavljeno
50 minutes ago, thumper said:

smash - brez zamere sam a ti veš kam pišeš? pa ne bom ti linkal ker v tem sklopu še link grdo zgleda..

A zato ker je moto forum in sem pisal o ne motorjih? Al sm kaj druzga zaj... 

Objavljeno
pred 13 minutami, smasher pravi:

A zato ker je moto forum in sem pisal o ne motorjih? Al sm kaj druzga zaj... 

to ja ..maš dol pri kantah svojo primerno temo.. 

Objavljeno

Zlomil se mi je vijak, ki drži prestavno ročico.Šifra je Kawasaki 921511785. M10 x 1,25, dolžine 54, s prirobnico (Bolt, flanged). Kje v Sloveniji se lahko kupi takšne zadeve.

V tujini stane cca 2 €, transport pa okrog 16 €.

Objavljeno
pred 1 minuto, Darko3g pravi:

Zlomil se mi je vijak, ki drži prestavno ročico.Šifra je Kawasaki 921511785. M10 x 1,25, dolžine 54, s prirobnico (Bolt, flanged). Kje v Sloveniji se lahko kupi takšne zadeve.

V tujini stane cca 2 €, transport pa okrog 16 €.

na servisu naroči

Objavljeno

Vijak iz lokalne železnine ni ok? 

Objavljeno

Ma koliko ima prirobnice? To je m10 sz finim navojem, če te reši podložka je ok, imajo oboje v metalopremi. M10x1,25 sem jaz našel samo ta črne s šestkotno glavo. 

Objavljeno
pred 2 urami, Cofko Cof pravi:

Vijak iz lokalne železnine ni ok? 

Problem je, ker je fini navoj. Običajni je 1,5 mm. Sem rešil začasno (za nekaj 1000 km), oz. dokler ne nabavim novega. En se mi je že zlomil pred leti, pa sem v Saplexu dobil podobnega, sedaj pa jih nimajo več.

Ne vem ali tako močno menjavam ali pa so vijaki premera 10 mm tako slabi.

Objavljeno (popravljeno)
43 minutes ago, Darko3g said:

Problem je, ker je fini navoj. Običajni je 1,5 mm. Sem rešil začasno (za nekaj 1000 km), oz. dokler ne nabavim novega. En se mi je že zlomil pred leti, pa sem v Saplexu dobil podobnega, sedaj pa jih nimajo več.

Ne vem ali tako močno menjavam ali pa so vijaki premera 10 mm tako slabi.

Sem ti predlagal metal opremo, morda kamm, vprašaj @thumper če ima šahermajer. Za metal opremo vem da imajo m10 sz 1.25 korakom črne rodirane (sem jih kupoval za oldtajmerja) samo ne moreš izbirat glih ali je navoj čez celo ali je s steblom, ker so po nekem standardu koliko navoja je max. 

Ps: ker ne vem kako določate vi korake navoja jaz prislonim zraven druge vijake in potem pogledam s katetim se ujame standardni m6x1, m8x1. 25,m10x1.5.....

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno
pred 9 urami, smasher pravi:

določate vi korake navoja

Ce se ze na uc ne 'vidi' korak, jaz s sublerjem pomerim razdaljo med dvema vrhovoma navoja.

Objavljeno

zakaj ne prevrtas navoja? das skoz pol daljsi srauf in nakonc matico....  simpl

Objavljeno
pred 10 urami, smasher pravi:

Sem ti predlagal metal opremo, morda kamm, vprašaj @thumper če ima šahermajer.

pogledal.nimamo .. mogoče matica mb

pred eno uro, maxxa pravi:

Ce se ze na uc ne 'vidi' korak, jaz s sublerjem pomerim razdaljo med dvema vrhovoma navoja.

lažje in bolj točno pri razliki 0,25mm v koraku je merjenje med 10 vrhovi - korak 1mm =10mm , 1.25 =12,5mm in1,5=15mm ..

pred 33 minutami, raza pravi:

Ta poseg pa že mal na šlamparijo vleče, ane?

men se je na suzukiju nonstop odvijal vijak na tački , ki stiska tačko na ozobčenje ..zalimati nisem hotel..sano daljši vijak in kontra matico z blokado proti odvijanju.. kot pribito in enostavno razstavljivo. 

Objavljeno
pred 2 urami, thumper pravi:

1

men se je na suzukiju nonstop odvijal vijak na tački , ki stiska tačko na ozobčenje ..zalimati nisem hotel..sano daljši vijak in kontra matico z blokado proti odvijanju.. kot pribito in enostavno razstavljivo. 

Daljši vijak in kontra matica nista sporna, povrtavanje navoja pa je. To sem imel v glavi kot šlamparijo. 

Objavljeno
pred eno uro, raza pravi:

Daljši vijak in kontra matica nista sporna, povrtavanje navoja pa je. To sem imel v glavi kot šlamparijo. 

samo če ne najdeš drobnega navoja moraš vrezati "polovičarskega" navadnega .. treba je vedeti , da ima drobni navoj manjšo globino od navadnega - tako da potem ni 70% slabotnejša veza.. in kontra matico.. 

Objavljeno
pred 4 urami, raza pravi:

Ta poseg pa že mal na šlamparijo vleče, ane?

zakaj...tud en ne bo vidu... tolk dolg srauf da pride ena matica gor in je.... cist lepo bo....drzalo bo pa isto,nc manj... kukr če :)

Objavljeno

Zaenkrat sem vzel en vijak, ki ima steblo malce tanjšo kot navoj (očitno so navoji valjani), zato sem ovil okrog stebla kos pločevine, debeline 0,5 mm, da lepo sedi. Na eni strani nosilne pločevine, ki je debela 8 mm in ima vrezan navoj je puša okrog katere se vrti prestavna ročica, vijak gre skozi luknjo, na drugi strani pa pokrita matica, ki je v bistvu kontramatica in fiksira vijak. Tako lahko nastavljam dolžino vijaka, ki drži pušo, da je ne blokira. V originalu je na vsaki strani puše še tesnilo in podložka. To sem sedaj naročil pri Motorjetu in dobil predvidoma naslednji ponedeljek. V tem trenutku ne rabim, bom pa vsake toliko preveril navoje in mazanje.

Objavljeno
pred 16 urami, Darko3g pravi:

Problem je, ker je fini navoj. Običajni je 1,5 mm. Sem rešil začasno (za nekaj 1000 km), oz. dokler ne nabavim novega. En se mi je že zlomil pred leti, pa sem v Saplexu dobil podobnega, sedaj pa jih nimajo več.

Ne vem ali tako močno menjavam ali pa so vijaki premera 10 mm tako slabi.

je prerjavel al kaj je blo?

Objavljeno

Ne, je pa videti kot utrujenostni lom. Čudi me, ker tam vijak ni obremenjen na nateg ampak le na upogib in še to le pri prestavljanju. Če to obremenitev primerjam s tačkami, je praktično zanemarljiva.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!