MARJA Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Uporabljam Denso. Razliko sem seveda opazil - Denso svečke še niso crknile tako čez noč kot NGK. Kakšne druge razlike pa ni... :) D. Kje nabaviš Denso???
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 (popravljeno) Zanima me kje se dobi tesnilno sredstvo ala neke vrste silikonski kit... hermetik al kaj sem že v času avtomatikov, apn6 itd uporabljal... da je tudi toplotno obstojen... Popravljeno Januar 29, 2008. Popravil shark357
MARJA Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Zanima me kje se dobi tesnilno sredstvo ala neke vrste silikonski kit... hermetik al kaj sem že v času avtomatikov, apn6 itd uporabljal... da je tudi toplotno obstojen... V vsaki bolje založeni trgovini z avto deli.
Jure Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Zanima me kje se dobi tesnilno sredstvo ala neke vrste silikonski kit... hermetik al kaj sem že v času avtomatikov, apn6 itd uporabljal... da je tudi toplotno obstojen... Kot je rekel suzuki, v vsaki avtotrgovini :) Tuba stane kakšnih 7eur, stvar pa je navadno odporna do kakšnih 300 stopinj. Sam imam 2 taki pasti, uporabljam za tesnjenje blokov motorja in podobne zadeve. Če boš kaj v naših koncih ti lahko tudi jaz dam. LP
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 V vsaki bolje založeni trgovini z avto deli. Kot je rekel suzuki, v vsaki avtotrgovini :) Tuba stane kakšnih 7eur, stvar pa je navadno odporna do kakšnih 300 stopinj. Sam imam 2 taki pasti, uporabljam za tesnjenje blokov motorja in podobne zadeve. Če boš kaj v naših koncih ti lahko tudi jaz dam. LP Aha hvala obema :) Sem mislil če ma kako posebno ime al pa kej podobnega, da ne bom na koncu odkorakal z kakim navadnim kitom iz štacune. Grem danes po olje in filter pa bom še tole nabavil v Evrotonu če imajo.
Jure Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Ti samo reči temperaturna tesnilna pasta pa ne moreš falit :)
trojan Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 V čem se pa razlikuje hermetik od toplotno odpornih silikonov?? Jst za tesnenje uporabljam kar 600 stopinjski silikon :whistle: . No res da ne za kakšne večje stroje-si jih še ne upam šravfat, sam za Jawo pa razne mopede se mi zdi da je čist OK.
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 (popravljeno) Ti samo reči temperaturna tesnilna pasta pa ne moreš falit :) Ql potem se pa lotim odprave napake k se mehaniku ni dal že dvakrat.... (vrezat nov navoj pa zatesnit deklc... doh... ) Popravljeno Januar 29, 2008. Popravil shark357
simonsi Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Temperaturno odporni silikonski kit, ki se ga dobi v tubicah, je zelo primeren za mesta, kjer je zaželjena čim manjša debelina tesnila, oz. čim boljši stik med dvema blokoma. Predvsem, če je vmes ležaj in navaden kit (legendarni rdeči temperaturno odporni) naredi preveč zračnosti. Sem se sam to zgrda naučil. :photo:
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 (popravljeno) Temperaturno odporni silikonski kit, ki se ga dobi v tubicah, je zelo primeren za mesta, kjer je zaželjena čim manjša debelina tesnila, oz. čim boljši stik med dvema blokoma. Predvsem, če je vmes ležaj in navaden kit (legendarni rdeči temperaturno odporni) naredi preveč zračnosti. Sem se sam to zgrda naučil. :photo: A je potem sploh potrebno vmes dati tesnilo (med blokom in levim deklcom) al se samo lepo tale pasta namaže? Popravljeno Januar 29, 2008. Popravil shark357
danci1973 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Kje nabaviš Denso??? Tukaj. Če se prav spomnim, se jih da dobit tudi pri Eurotonu. D.
MarduK Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 A je potem sploh potrebno vmes dati tesnilo (med blokom in levim deklcom) al se samo lepo tale pasta namaže? Ne rabiš vmes dajat tesnila... Vprašaj pa za Loctite silikon, za razliko od nekaterih je odporen na olje, bencin in svašta...dobiš tudi v Eurotonu.
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 (popravljeno) Ne rabiš vmes dajat tesnila... Vprašaj pa za Loctite silikon, za razliko od nekaterih je odporen na olje, bencin in svašta...dobiš tudi v Eurotonu. Super, thx za tip (točno to potrebujem da je koker se da odporen na olje in bencin) :OK: Popravljeno Januar 29, 2008. Popravil shark357
Piksna Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Tukaj. Če se prav spomnim, se jih da dobit tudi pri Eurotonu. D. A te smem vprašat katero (tipska oznaka) svečko NGK ti je skurilo ?
simonsi Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Mnei se je že večkrat zgodilo, da mi je več tipov ngk svečk čez noč mrknilo. Ali pa je izgledala dobra, laufalo pa ni. Go figure. :rolleyes: So pa poceni, pa na vsakem voglu jo dobiš.
danci1973 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 A te smem vprašat katero (tipska oznaka) svečko NGK ti je skurilo ? 4x NGK BKR6E-11 na avtu. 2x NGK CR8E na mopedu. D.
Guest Brumer Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Zanima me kje se dobi tesnilno sredstvo ala neke vrste silikonski kit... hermetik al kaj sem že v času avtomatikov, apn6 itd uporabljal... da je tudi toplotno obstojen... V Novem mestu(Turbo-šop Ljubljanska cesta) dobiš perfektno maso Permatex za tesnenje.Namreč vedno ostane malo smolnata in se naslednjič,ko demontiraš pokrov dihtunga nestrga in lahko spet staro dihtungo uporabiš.Ta masa je še posebno dobra za tesnenje tam kjer sploh ni dihtunge ali pri gumijastih ceveh saj preprečuje oxidiranje aluminija in naslednjič se lepo da demontirat. :OK:
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Hvala za vse napotke.... V Euroton-u sem nabavil tole pasto Dirko HT baje je najbolje kar majo drži do +300°C. Deklc sem tudi snel z mašine tako da ju3 pride kolega do mene in vreževa nov navoj v blok, saj je eden čisto posnet in pušča, zdaj me pa zanima kako bi kar najbolje razmastil vse to, da bi pasta najbolje prijela (velja omeniti da je blok malce poškodovan in zato je tolk bezlanja okoli te paste....)
Piksna Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 4x NGK BKR6E-11 na avtu. 2x NGK CR8E na mopedu. D. Sem za hec mal pogledal pa ven pade zanimiva sveča - izvedba z več elektrodami (na šasijo) - trik je v (lepim original text): "Some combustion chamber designs (such as a rotary motor) require that the spark plugs have the ground electrode placed to the side of the center electrode rather than below as on a traditional plug. This firing tip design tends to erode the tip of the ground electrode faster than a traditional plug, erosion at these points creates a larger gap between the center and ground electrodes causing plug misfire. Thus by having more ground electrodes you extend plug life. It is important to note that multi-ground does not mean multi-spark, there will still only be one spark at a time. Therefore a multi-ground plug will not perform any better and may actually perform worse than a traditional plug, unless the engine is designed for a multiple ground plug." Vse zgoraj našteto velja za varianto "CR8EK" (po manualu). Alternative so, kot verjetno veš že sam, še CR9... 10EK in pa Denso inačice. Ker je z uporovnim vložkom, variacije pa so le na temo temperature ti verjetno prebije "jedro". Ker pa R ni (odprto) definirana se ti(nam) lahko le sanja o vzroku. Je pa tudi res, da so to "regular" sveče s "special design firing edge construction" in bi lahko probal kaj z I izvedbo in uporovnim jedrom (CR8EIX )..., če pa si že najdu Densov ekvivalent, potem pa samo "plug & play" ! OK, dost je blo nakladanja. :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Hvala za vse napotke.... V Euroton-u sem nabavil tole pasto Dirko HT baje je najbolje kar majo drži do +300°C.Deklc sem tudi snel z mašine tako da ju3 pride kolega do mene in vreževa nov navoj v blok, saj je eden čisto posnet in pušča, zdaj me pa zanima kako bi kar najbolje razmastil vse to, da bi pasta najbolje prijela (velja omeniti da je blok malce poškodovan in zato je tolk bezlanja okoli te paste....) Kar se tiče navoja dajte notri(vložek) drud navoj (helicol)tako da ostane enak vijak kot je bil prej OK.Tesnilne mase pa ni bolje kot j " Permatex" kot sem že napisal samo od naših mehanikov to noben nepozna,ko pa enkrat uporablja to maso potem rata šele NAJ NAJ samo kaj čmo ,kar Janezek zna pač zna !!!!! :worship:
Matori Hanzo Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Kar se tiče navoja dajte notri(vložek) drud navoj (helicol)tako da ostane enak vijak kot je bil prej OK... Morda HeliCoil OK?
shark357 Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Kar se tiče navoja dajte notri(vložek) drud navoj (helicol)tako da ostane enak vijak kot je bil prej OK.Tesnilne mase pa ni bolje kot j " Permatex" kot sem že napisal samo od naših mehanikov to noben nepozna,ko pa enkrat uporablja to maso potem rata šele NAJ NAJ samo kaj čmo ,kar Janezek zna pač zna !!!!! :worship: Morda HeliCoil OK? Kje se pa dobi tale Helicoil v naši kokoški?
Matori Hanzo Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Kje se pa dobi tale Helicoil v naši kokoški? No, če je gospod Brumer mislil Helicoil, potem se ga dobi v Louisu Lahko pa tudi v Lysu, Lousy, Luisy ali kaj podobnega. Se pa bojim, da tega ne bom nikoli izvedel, gospod Brumer me namreč ignorira. In jaz ga pri tem vsekakor podpiram.
shark357 Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Sranje pa prav v soboto sem bil v lojzu :unsure:
Anzee Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Sej ti navojni vlozki niso striktno moto zadeva, tako da jih lahko imajo tudi drugje. Poklici v kaksne trgovine kjer imajo vijake in podobno zeleznino...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se