Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tole je pa blo... Dirka da se reče... 

Martin je pokazal, da je taprav. 

Italijanska pusica pa posrano do drugega mesta... Naredil tko ni nič... Škoda, ker Binder ni uspel prehiteti v zadnjem ovinku... Bi bile točke bolj pravično razporejene... 

Objavljeno

.

... huda dirka :worship:

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

noro za gledat, prvi trije, vsi odlični...Peko še ni za odpis..

Objavljeno
pred 1 uro, KennyJR pravi:

Italijanska pusica pa posrano do drugega mesta... Naredil tko ni nič... 

Zakaj imaš toliko zamer do Italijana...so ti Španci bolj pri srcu?

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Zakaj imaš toliko zamer do Italijana...so ti Španci bolj pri srcu?

Ne gre za zamero, ampak za dejstvo, da kaže manj od Martina.

Mi je pa skrajno antipatičen s tistim zoprnim egom. Po mojem mnenju nebi smel niti več vozit po tistem alkoholnem incidentu in razbijanju avtomobila... 

Objavljeno
pred 7 minutami, KennyJR pravi:

Ne gre za zamero, ampak za dejstvo, da kaže manj od Martina.

Mi je pa skrajno antipatičen s tistim zoprnim egom. Po mojem mnenju nebi smel niti več vozit po tistem alkoholnem incidentu in razbijanju avtomobila... 

ma navijam za Martina. Sam Peco ne kaže toliko manj, če vzameš dejstvo, da je dominiral pol sezone. Zanemarim, da je mel naboljše vse. Mentalno je veliko bolj stabilen, kljub problemom, roko na srce, malce se občasno lovijo, kar kaže dobro taktiziranje ob dirkah (taktiziranje je mnogo težje kot vožnja nož, pa bo kar bo), smiselna se mi zdi tudi kalkulacija, da se orientira samo na cele dirke, tewr s potrpežljivostjo vedno zaključuje na stopničkah.

Vse kar sem zgoraj zapisal, je na prvo žogo, Martin je v naletu in bo zmagal (sem reku da navijam zanj), a se bojim, ko pogledam kak Pecotov manever, da ne bo šlo vse tako v izi. Današnje prehitevanje prvih dveh je dokaz mojstrstva.

So pa fantje, prvi trije, ma ne trije, prvih 5 vsaj izredno izredno dobri/izenačeni.

Dejansko jih loči samo to, kako se poklopijo zvezde na tisti dan.

Objavljeno (popravljeno)

Ducati ne bo pustil špancu osvojiti naslov, ker bi bilo to preveč nehigienično. Lahko se sedaj šopiri pa mu bodo že do časa pristrigli peruti... Bagnaia je veliko izgubil s tistim hujšim padcev Španiji in vozi sedaj malo bolj zadržano medtem, ko Martin tvega vse

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 52 minutami, vandrovec pravi:

Ducati ne bo pustil špancu osvojiti naslov, ker bi bilo to preveč nehigienično. Lahko se sedaj šopiri pa mu bodo že do časa pristrigli peruti... Bagnaia je veliko izgubil s tistim hujšim padcev Španiji in vozi sedaj malo bolj zadržano medtem, ko Martin tvega vse

kaj ma Ducati s špancem? :P

misliš da ga bodo na daljavo onemogočili?

Ducati ima win win situacijo, vedno zmaguje, ma sicer željo po tovarniški zmagi, definitivno, razen blokiranja informacij pa nič ne morejo. Vse ostalo je pravljica v stilu "zemlja je ploščata"

 

Objavljeno

Pramac je defacto tovarniška ekipa Ducatija. Martin ima enake pogoje kot Bagnaia in Bastianini. Zarco je edini, ki na dirki testira nove komponente za Ducati. Praktično so samo tri ekipe, ki jim lahko rečemo privatne, oziroma neodvisne. Gresini, VR46 in Razali. Na papirju imamo samo po eno tovarniško ekipo, v praksi pa ni čisto tako.

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

ma navijam za Martina. Sam Peco ne kaže toliko manj, če vzameš dejstvo, da je dominiral pol sezone. Zanemarim, da je mel naboljše vse. Mentalno je veliko bolj stabilen, kljub problemom, roko na srce, malce se občasno lovijo, kar kaže dobro taktiziranje ob dirkah (taktiziranje je mnogo težje kot vožnja nož, pa bo kar bo), smiselna se mi zdi tudi kalkulacija, da se orientira samo na cele dirke, tewr s potrpežljivostjo vedno zaključuje na stopničkah.

Vse kar sem zgoraj zapisal, je na prvo žogo, Martin je v naletu in bo zmagal (sem reku da navijam zanj), a se bojim, ko pogledam kak Pecotov manever, da ne bo šlo vse tako v izi. Današnje prehitevanje prvih dveh je dokaz mojstrstva.

So pa fantje, prvi trije, ma ne trije, prvih 5 vsaj izredno izredno dobri/izenačeni.

Dejansko jih loči samo to, kako se poklopijo zvezde na tisti dan.

Bagnaia je bil dominanten na začetku, ko še ni bilo kontrole tlaka v gumah. 

Od takrat ima težave, Martinu pa to ni povzročalo težav, očitno so že prej vozili z dovolj tlaka v gumah.

Rdeči se delajo, da ne vedo kje je problem in natolcujejo neke nebuloze o težavah z zaviranjem. 

Planirajo, da bodo do zadnje dirke vozili po pravilih, zadnjo dirko pa spet z napol prazno gumo in dirko zmagali. Kazni ne bo, ker je prvič samo opozorilo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Danes očitno ni bilo kontrole tlaka, ker ni imel, po tvoje pusica, težav z zaviranjem. Ah te teorije zarote, beži, beži. 

Objavljeno

Mene pa bolj to zanima, ali gredo zavestno v nizji tlak, ali pac sofer med voznjo ni zmozen vzdrzevati dovolj visok pritisk zaradi… 

ker to bi bilo zelo lahkotno resljivo. Pred startom mehaniki naredijo meritev gum ki se belezi na enotno bazo ki jo komisarji preverijo pred startom. Kaksen imas pa tlak med voznjo, je pa stvar soferja in nastavitev. Merjenje med dirko je zame osebno malo mimo..

Objavljeno
pred 8 urami, ducar pravi:

Danes očitno ni bilo kontrole tlaka, ker ni imel, po tvoje pusica, težav z zaviranjem. Ah te teorije zarote, beži, beži. 

Kaj ni mel? Štartal je zadaj, večino dirke je vozil zadaj, na bremzanju je delal scene celo dirko, če si bil pozoren, prehitet ni mogel nikogar na koncu. 

Da bi med dirko dlje časa vozil za nekom, bi bilo še huje. 

Teorija ni moja, napišem, kar izvem... 

 

pred 7 urami, ukica pravi:

Mene pa bolj to zanima, ali gredo zavestno v nizji tlak, ali pac sofer med voznjo ni zmozen vzdrzevati dovolj visok pritisk zaradi… 

ker to bi bilo zelo lahkotno resljivo. Pred startom mehaniki naredijo meritev gum ki se belezi na enotno bazo ki jo komisarji preverijo pred startom. Kaksen imas pa tlak med voznjo, je pa stvar soferja in nastavitev. Merjenje med dirko je zame osebno malo mimo..

Ducati bi pomoje mel v enem tednu sistem za odvajanje tlaka v gumah. Hehe. 

Objavljeno (popravljeno)

Ne razumem debat okrog prenizkega tlaka na startu. Smrtno se bojijo previsokega. Poslusam kako nevarno je startat s “praznimi” gumami, ampak moramo, da tlak ne naraste prevec. Po tem pa fasejo kazen, ker je imel pol dirke prenizek prisik v gumi?! Ce razumem fiziko, sklepam da bi oni startali s se nizjim pritiskom, pa ne smejo?!

15 hours ago, DAMI34 said:

Sam Peco ne kaže toliko manj, če vzameš dejstvo

Ce si prvak, fajtas za naslov, pa se v sprintu svaljkas na 8 mestu in so pred tabo 4je ducatiji, sori, kazes obcutno premalo. 5 nul na GPjih tud ni sampionska statistika. 4 so ble cist solo dosezek, ena je mal zapel z vinkotom. 
 

mal za šalo, po dveh wildcardih clovk dobi filing, da je mel Dani letos priliko ujagat naslov.
 

kako pa komentirate Binderjevo padanje cez frack limite? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

Mišlen ima za gume predpisano neko minimalno vrednost tlaka, zaradi varnosti. Večina ekip jamra, da je to full preveč. Očitno je res preveč, če so do sedaj imeli velikokrat prenizko celo dirko, vsi štartajo s prenizkim na začetku, pa še nisem videl, da bi pri kom kej bilo v vseh teh letih. Drug dejavnik je seveda ta, da se vrednost tlaka poviša ob segrevanju gume in tam gre potem v drugo skrajnost, da guma seveda ne drži, ker je trda.

Hec je, da je bil velik pomp s strani večine ekip ob uvedbi pravila, pa večjih sprememb ni zaznati. Razen pri tistemu, ki je prej to najbolj zlorabljal. Težave ima pogojno tudi Aprilia, predvsem Vinales, ki težko dirka.

Če ugibam, bi rekel, da tudi Miller, ampak tega podatka nisem nikjer zasledil. Drugače si njegov padec forme težko razlagam.

Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ne razumem debat okrog prenizkega tlaka na startu. Smrtno se bojijo previsokega. Poslusam kako nevarno je startat s “praznimi” gumami, ampak moramo, da tlak ne naraste prevec. Po tem pa fasejo kazen, ker je imel pol dirke prenizek prisik v gumi?! Ce razumem fiziko, sklepam da bi oni startali s se nizjim pritiskom, pa ne smejo?!

Ce si prvak, fajtas za naslov, pa se v sprintu svaljkas na 8 mestu in so pred tabo 4je ducatiji, sori, kazes obcutno premalo. 5 nul na GPjih tud ni sampionska statistika. 4 so ble cist solo dosezek, ena je mal zapel z vinkotom. 
 

mal za šalo, po dveh wildcardih clovk dobi filing, da je mel Dani letos priliko ujagat naslov.
 

kako pa komentirate Binderjevo padanje cez frack limite? 

Premalo samo v tem da bi se sprehodil do naslova v izi, kar je začetek sezone kazalo. In čisto dovolj da še vedno vodi in fajta

Objavljeno
3 hours ago, KennyJR said:

Kaj ni mel? Štartal je zadaj, večino dirke je vozil zadaj, na bremzanju je delal scene celo dirko, če si bil pozoren, prehitet ni mogel nikogar na koncu. 

Da bi med dirko dlje časa vozil za nekom, bi bilo še huje. 

Teorija ni moja, napišem, kar izvem... 

 

Ducati bi pomoje mel v enem tednu sistem za odvajanje tlaka v gumah. Hehe. 

Hah, ko sem tole pisa sem ze imel v glavi gigijev pristop kako bi imeli mehansko resitev da startajo z visokim potem ga pa sproti spusca..

 

kar se tice pa binderjevega prestopa pa hja, pravila so jasna..

 

nevem zakaj vsi jokajo zaradi pritiska. Minimalen je tak k je, spostuj ali pa se j… sej vsi vozjo iste gume.

Objavljeno

Mene kazen Binderja ne moti, me moti, da je Bagnaia napredoval :D

Zakaj dejansko jokajo tko ne moremo zares vedet, pravijo pa, da je nevarno, ko je pritisk previsok :D. Čudi me, da se proizvajalec te gume s tem ne strinja. Le kdo bi vedel, kaj je na stvari.

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Fermin Aldeguer na HRC in hitro v invalidsko? 

 

 

Kako hecno, da lahko en 18 letnik fura v MotoGP, medtem ko je kopica drugih 18 letnikov 2 leti čakala, da bodo lahko furali Moto3... narobe svet...

Objavljeno

Pedrosa je letos wildcardom postavu hud kriterij, BauBau bo med 10? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!