Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Amortizer d.o.o. Dol pri Ljubljani

oj 

pa se komi svita koliko cca. košta tak poseg.

Recimo servis originalnega zadnjega fedra z amortizerjem z 750 2004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj 

pa se komi svita koliko cca. košta tak poseg.

Recimo servis originalnega zadnjega fedra z amortizerjem z 750 2004

Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako

full hvala

Jutri pokličm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako

men je rekel 120 plus DDV. tako da se nisem odločil za tega majstra..sploh ko me je prepričeval v nekaj česar moj motor ni imel..on je pač trdil da ima..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je rekel 120 plus DDV. tako da se nisem odločil za tega majstra..sploh ko me je prepričeval v nekaj česar moj motor ni imel..on je pač trdil da ima..

hvala tudi tebi.

 

Preverim, pa se odločim in seveda poročam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

Mene nekaj zanima. Pred kratkim sem kupil Yamaho r6 in sem opazil sedaj, da so vilice malenkost bolj mastne. Je to normalno pri r6 ali morda pušča olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je očitno bo potrebno menjati semeringe. Sem sedaj po daljši vožnji videl da puščajo. Kje mi priporočate da dam to menjat. Sicer imam enega popoldanca ampak bi skoraj raje videl, da mi pri vilicah in teh zadevah urejajo pooblaščeni servisi. Torej kam peljati, da bo zadeva popravljena tako kot mora biti in ne tako, da bo čez en teden spet puščalo.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen.

Jaz tudi

jst pa samemu sebi in zadovoljstvo je blo enormno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš starega KTM, teh še serviserji nočejo :P Sicer pa Čarman sploh nima slabih cen, ne prišparaš tako veliko če sam delaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje, 

je komu znano kaj zajema-pomeni, servis menjave olja vilic.

Je to olje vn novo notri in zdravo, ali se vilice razstavijo in ščistijo tudi notranji deli....?

 

hvala 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen.

Jaz tudi

jst tudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se menja samo olje. Čarman ima tako narejene cene da več stvari kot vzameš, bolj se ti splača. Lani je bil komplet servis z vsemi novimi deli in oljem, plus druge fedre 200e. Verjetno bo letos tudi kakšna akcija :P Poleg tega so mi rekli da če jim pa samo vilice pripeljem se še zmeni za dodaten popust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš starega KTM, teh še serviserji nočejo :P Sicer pa Čarman sploh nima slabih cen, ne prišparaš tako veliko če sam delaš.

Hja, možno; sam moj stari ktm ma wp vzmetenje, neki kar tud najnovejsi kwaki nimajo ;)

Sicer se pa strinjam; če to delaš vsaki dve leti, pelješ tja pa je.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si velik reku. Če kdaj to sploh narediš, ne vem da bi kdo na dve leti rihtal vilice. Jaz bom verjetno čez zimo, ampak zopet dal Čarmanu, samo naj neko akcijo pripravijo kot ponavadi :) Samo olje pa sem jaz tut sam zamenjal :P

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo,  tudi meni je spustil semering na sprednji vilici oziroma sem že tak motor kupil. Pri menjavi smo opazili, da je vdolž vilice na kromiranem delu ris, ki se ga da otipati z nohtom. Mehanik je omenil, da zna biti to problem...in res, tudi nov semering "rosi". A se da krom kako sanirat ali je edina rešitev menjava? Danes smo še probali malo skrajšat vzmet na semeringu, če bo kaj pomagalo, ampak dvomim... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,  tudi meni je spustil semering na sprednji vilici oziroma sem že tak motor kupil. Pri menjavi smo opazili, da je vdolž vilice na kromiranem delu ris, ki se ga da otipati z nohtom. Mehanik je omenil, da zna biti to problem...in res, tudi nov semering "rosi". A se da krom kako sanirat ali je edina rešitev menjava? Danes smo še probali malo skrajšat vzmet na semeringu, če bo kaj pomagalo, ampak dvomim... :(

Vzdolžne, vzporedne, ravne rise na cevi vilic so pokazatelj izrabljenih puš, zaradi česar tudi pride do solzenja. Ponavadi posledica nevzdrževanja vzmetenja, na kar motoristi radi pozabimo. 

Skratka, preglej puše, če je siv oziroma rjav teflonski sloj obrabljen jih menjaj. Cev vilic pa spoliraj, lahko najprej tudi NARAHLO pobrusiš z 1500/2000 vodobrusnim papirjem in oljem. Poliraš in brusiš vedno pravokotno na vilico-ne podolgem. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na roke, razen če nimaš slučajno možnosti vpet v stružnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!