Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

Motor je visji zato, ker s preloadom premaknes spodnjo (al pa zgornjo) oporno tocko vzmeti.

V bistvu povecas razdaljo med tockami vpetjea v nihajki in okvirju.

Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. 

Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti?  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 minute ago, Borutt said:

Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. 

Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti?  

Seveda ne gre ce je blazilec v skrajnem polozaju.

A ves cas se je pisalo o obremenjenem motorju. Je visji, oz. bolje receno primerno nastavljen.

Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, Borutt said:

Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. 

 

Kozarc ni bol prazn, ampak manj poln. :lol1: 

 

ti, a neb su raj mal strajkat? 

 

Btw, ko sm nastavil nenastavlice vilce, sem se lotil mojga polno prevec nastavlivga zadnega amortizerja. Ko sm prisel do priblizno optimalnega saga, je blo treba se mal priprt dusenje. Zdej je zadnja guma lepa, nic zavihana, posvedrana....se splaca mal igrat. Priporocam :D

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Seveda ne gre ce je blazilec v skrajnem polozaju.

A ves cas se je pisalo o obremenjenem motorju. Je visji, oz. bolje receno primerno nastavljen.

Višine ne boš povečal z zategovanjem vzmeti. Bo treba kakšno stvar zamenjati. Samo manj se bo posedel. Zato pa morajo težji vozniki zamenjati vzmet za močnejšo, da se ne drgne guma ob blatnik pod njihovo težo. 

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kozarc ni bol prazn, ampak manj poln. :lol1: 

 

ti, a neb su raj mal strajkat? 

Saj lahko pridem na Via Triestina sireno prižgati :ras:

Objavljeno
5 minutes ago, Borutt said:

Višine ne boš povečal z zategovanjem vzmeti. Bo treba kakšno stvar zamenjati. Samo manj se bo posedel. Zato pa morajo težji vozniki zamenjati vzmet za močnejšo, da se ne drgne guma ob blatnik pod njihovo težo.

Pizda na zdej pa se ta ...

Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo da ne bom grdo govoril sem si rebus izdelal za take priloznosti.

 

 

pizda.png

Objavljeno (popravljeno)
25 minutes ago, krucymucy said:

Evo da ne bom grdo govoril sem si rebus izdelal za take priloznosti.

 

 

pizda.png

Tako povrsnega te pa ne poznam! To bi pricakoval od koga iz  MZZ. Od tebe pa ne. 

 

1B515924-F967-44B3-8C59-5862190CBE65.jpeg

 

Kratis pozornost manjsinam, ne upostevad dislociranih drzav. Zalis ćustva havajcev in aljaskarjev. Sramotno in nekorektno. 

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

Prekompliciran rebus bi bil. Sploh ce bi dal se Portoriko zraven.

Objavljeno

Ma sej je ze dolgo. Filajo jih z dolarji lep cas. Predsednik je slovenski zet. Potne liste imajo ameriske ...

Objavljeno
26 minutes ago, krucymucy said:

Pizda na zdej pa se ta ...

Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji?

hoce reci da visji pomeni naj bi imel večji hod vzmetenja. Manj poseden pa ima nespremenjen hod (gor-dol)vzmetenja. Na racun enega dobis drugega.

Dva posnetka, ki lepo razlozita vse o vzmetenju:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hod vzmetenja je enak ce ne menjas nic. Ne rabim gledat videa.

Problem je ce nimas dovolj preloada nastavljenega in ti v skrajno lego zabija amortizer. Ali pa obratno ce imas prevec zategnjeno in nimas kontra hoda dovolj.

Vse je merljivo.

Objavljeno

Ja saj se strinjava!

Sag mora biti nekih 30%.  In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat,  spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod.

Sam ti noces poslusat ali pogledat videa ;)

 

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

Pizda na zdej pa se ta ...

Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji?

Višina je vedno ista. Zato sem ti pa prej napisal, da dvigni motor, da bo kolo v zraku. 

Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, Lunatic said:

Ja saj se strinjava!

Sag mora biti nekih 30%.  In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat,  spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod.

Sam ti noces poslusat ali pogledat videa ;)

 

Dve strani pisem da se s preloadom nastavi sag na nekje 30% in da se ne nastavlja po obcutku. Da, vem. Zato sem nastavil sag na 30%, ker je bil fabrisko nastavljen spredaj na 60% hoda, zadaj pa na 20% ...

Zato sem nastavil na 30%. tako kot mora biti.

6 hours ago, Borutt said:

Višina je vedno ista. Zato sem ti pa prej napisal, da dvigni motor, da bo kolo v zraku. 

A se ti vozis z zadnjim kolesom v zraku?

To kar ti pises bi veljalo sele ko ce bi prisel na koncni hod amortizerja in se kar zategoval, da bi imel sag 0.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, Lunatic said:

Ja saj se strinjava!

Sag mora biti nekih 30%.  In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat,  spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod.

Sam ti noces poslusat ali pogledat videa ;)

 

Sem pogledal video.

Mojster je 16. minutah povedal to kar sem jaz pisal. Da se sag nastavi na 30%.

In dobil odzive da se to ne stela na neke procente, ampak po obcutku. Ti se s tem gotovo ne strinjas.

 

Moped je bil v originalu nastavljen nekako tako.

Spredaj preload cisto odvit, tako da je bil sag nekje 50%, zadaj pa 20%.

Zame to ni v redu. Pa so to default nastavitve prepisane iz navodil za uporabo.

Najprej sem pomislil da je nekdo na delta teamu to premikal iz dolgcasa. Pa niso.

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Borutt pravi:

Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. 

Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti?  

NE, se pa dviguje če sediš na njemu B)poizkusi na novem RT, predvidevam , da so vam privoščili elektrik vzmetenje:)

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@krucymucy da se ti da...

Kot vedno ko strokovno z video dokazi potrdimo svoje vedenje,eden vedno neki kontra...vedno en in isti....

Sam o tem nocem sploh pisat,ker nima smisla!

70% je ok serija...

10% jih sama narobe neki sari..

10% gre na servis...

10% pa vedo kaj delajo..

Ne uci vsemogocnega in damija...to sta top riderja..

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 12 urami, krucymucy pravi:

Motor je visji zato, ker s preloadom premaknes spodnjo (al pa zgornjo) oporno tocko vzmeti.

V bistvu povecas razdaljo med tockami vpetjea v nihajki in okvirju.

še 1x je višji, saj to hočeš, s povečanjem prednapetosti pa rabiš več sile da ga porineš zadaj navzdol. Zato tako pišejo v vse manuale. Kar pomeni, seveda v normalnih okvirih, če si težji od 70 kg, ti bo defolt nastavitev preveč...nizka ekola :D. pa tako. In moraš zategniti prednapetost primerno svojim kilogramom. Lahko pa celo malce več. Potem se pa poigraš s povratom. Če hočeš, lahko pa razviješ jedrsko znanost iz tega.

 

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, DAMI34 said:

še 1x je višji, saj to hočeš, s povečanjem prednapetosti pa rabiš več sile da ga porineš zadaj navzdol. Zato tako pišejo v vse manuale. Kar pomeni, seveda v normalnih okvirih, če si težji od 70 kg, ti bo defolt nastavitev preveč...nizka ekola :D. pa tako. In moraš zategniti prednapetost primerno svojim kilogramom. Lahko pa celo malce več. Potem se pa poigraš s povratom. Če hočeš, lahko pa razviješ jedrsko znanost iz tega.

 

Nov dan, nova doza neumnosti. 

Ne, ne rabis. Karakteristika vzmeti se ne spreminja. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Nov dan, nova doza neumnosti. 

ne mojster, bo kr res. Zato pa zategneš prednapetost, če sta dve osebi na njemu. Večja masa bo povzročila tudi večji pritisk na zadnji konec.

Sicer pa vsi tupimo eno te isto :P

 

Objavljeno
Just now, DAMI34 said:

ne mojster, bo kr res. Zato pa zategneš prednapetost, če sta dve osebi na njemu. Večja masa bo povzročila tudi večji pritisk na zadnji konec.

Sicer pa vsi tupimo eno te isto :P

 

Sem ti lepo napisal da se s spremembo prednapetosti ne spreminja karakteristika vzmeti. 

Al se? 

Objavljeno

...a na MGP tut samo mal feder šponajo...al jih menjajo?

...imajo kar nekaj vzmeti tako za v vilice, kot zadnji amorizer. Zamenjajo v nekaj minutah.

Ti lahko vzmet (amortizer) zateguješ do neke mere za fine nastavitve...potem pa je treba vzmet zamenjati za drugo, z drugo karakteristiko...

...aja..se ooravičujem...tule ni govora o vzmeteh...

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Sem ti lepo napisal da se s spremembo prednapetosti ne spreminja karakteristika vzmeti. 

Al se? 

ne se ne, spremeni se prednapetost če si jo spremenil, :P sicer pa se mi ne da več, mam preveč drugačne zabave, da bi se tule nabijal. Definitivno bom pa še vedno enako počel na mopedu kar počnem.

 

Objavljeno

Ko bo vzmetenje štimalo mu ne bo nič drsalo, pa se zvijalo, pa ne vem kaj še. Mogoče se človek še kdaj zadovoljno pelje z motorjem. Lahko da bo pa še naprej teorije prodajal, sam seb najbrž.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!