Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Vseen pa priporočam, da nekje drugje prišparaš in daš nekomu ko obvlada. Koliko so ti pa sploh rekli za menjavo?

Rekli so mi od 200 evru dalje + davek (to se zdi velik, glede na to, da me je prišel servis in popravilo mašine pri znanem serviserju mal čez 200 evru), s tem da za KYB sploh še materiala nima, čakat mogu da mu rata naročit in da moram vilice doma sam vzet dol z motorja - tega nočjo. Mogoče kdo ve za kak dober servis glede tega na Celjskem za Kawasaki?

Jest se na tvojem mestu s takimi vilcami ne bi okol vozu. Kaj pa veš, kolk je olja že ven steklo. Sicer se more pa kar poznat v ovinku, ko ti motor ziba. :whistle:

Ne nič mi ne pozibava motorja v ovinkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rekli so mi od 200 evru dalje + davek (to se zdi velik, glede na to, da me je prišel servis in popravilo mašine pri znanem serviserju mal čez 200 evru), s tem da za KYB sploh še materiala nima, čakat mogu da mu rata naročit in da moram vilice doma sam vzet dol z motorja - tega nočjo. Mogoče kdo ve za kak dober servis glede tega na Celjskem za Kawasaki?

Kr dosti(sicer ne vem koliko dihtunge od KYB stanejo). Daj pokliči še druge, pa preveri cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr dosti(sicer ne vem koliko dihtunge od KYB stanejo). Daj pokliči še druge, pa preveri cene.

Ja sm spomnu na en servis tule pri Celju. Mi bojo zrihtal tko največ do 100 evru, s tem da vilice tud z motorja uni dol vzamejo. Ta cena se mi zdi pa super. Hvala vsem za odgovore vseen...

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj v motocenter yogi!Drugače pa,če ti kdo dobro opiše postopek ni glih neka velika umetnost :whistle:

Pa na tvojem mestu bi dal not malenkost bolj gosto olje kot se priporoča :krneki:

Semeringi in olje za 636 je bilo 60eu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je že kdo mogoče menjavu tesnila na sprednjih vilicah na kawasakiju? Ali je to zahtevno? Sej sm klical že en servis za vzmetenje (ne bom rekel kerga) pa se zaenkrat nism odloču za njih, ker morm itak vilice sam dol vzet + cena za tak servis se mi zdi prevelika. Meni je začel tko med vožjo na levi vilici malenkost olje kapljat, tak da ko postavim motor na koncu vožnje na mesto, se naredi par kapelj na tleh? Mi pa ne curlja ta olje po diskih. Je to lahk nevarno, mislim nujno popravila ali se še da vozit nekaj časa?

en mehanik je pol u šali špol zares reku, dokler ti olje vn kaplja, pol je notri, ti kr vozi. meni je mal puščalo celo sezono, pa ni blo kake silne drame (jez je nism čutu). sm bil tud zraven, ko je ludi dolenček s precej spuščano vilco postavljal nore čase okrog Brna. . . . tako de. . .ni drama je pa zagotovo bolš, če semeringe zamenjaš. če to storiš jeseni, konc sezone bo čist kul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rekli so mi od 200 evru dalje + davek (to se zdi velik, glede na to, da me je prišel servis in popravilo mašine pri znanem serviserju mal čez 200 evru), s tem da za KYB sploh še materiala nima, čakat mogu da mu rata naročit in da moram vilice doma sam vzet dol z motorja - tega nočjo. Mogoče kdo ve za kak dober servis glede tega na Celjskem za Kawasaki?

Ne nič mi ne pozibava motorja v ovinkih.

Tale cena je močno pretirana, če gre samo za pretesnitev vilic..

Mene je matejal iz WP Avstrija s poštnino vred prišel 50€, torej semeringi in sintetično WP racing olje. Delo pri Čarmanu pa tudi 50€, s tem da sem sam snel teleskope..

Torej če neseš samo vilice, je pomoje vse kar je čez 100€ predrago, v kolikor gre samo za navadno pretesnitev, torej novi semeringi in olje.

Drugače pa sem se jaz lani kar nekaj časa vozil z eno puščajočo vilico.. Se mi zdi, da je steklo kar nekaj olja ven, pa nisem čutil nobenih problemov pri vožnji. Edino malo sem spremljal, da ne bi na diske metalo olja, vendar ga ni, tako da ni bilo nobenega problema. Ziher sem naredil 2-3k km tako, ker se mi je zdelo brezveze ukvarjat s tem v zadnjih izdihljajih sezone, sem raje prestavil na zimo vse skupaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja za okoli 200 (najbrž malo čez) + davek bi mi zamenjal semeringe in olje na prednjih vilicah, to se prau kao servis sprednji vilic s tem da vilice bi mogu jz dol vzet in sam tja prinesit. Pa še daleč mam jz do njih.

Zdej bi ma v ProMotorju pred Levcem to zrihtu od 30 do 100 evru (videt more kiri semeringi pa olje grejo notr) s tem da bojo vse oni razdrl. To se mi zdi kr ugodno. Upam da so vredu tuki pri ProMotorju.

Drugač pa če res ni take panike (na unem servisu ko hoče met 200 evru je kr zajoku ja to je treba nujn blablabla...) bom mende res to na konc sezone rihtu. Olje ne lije vn, med vožjo ne opazm, na diske pa gume mi pa tud ne kaplja sm že pregledu to. Itak morm v jesen še 2. prestavo neki zrihtat, mi začne nad 6000 obratim nekok cukat ko bi preskakval...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kartuše, za kompresijo in vračanje, za moj moped recimo pridejo 330$, se pravi pri nas okoli 300eur. Če se pa ne da samo kartuš, da moreš komplet notranjost menjat, pride pa dosti dražje, ampak še zmeri cenej kot njihove vilce :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kartuše, za kompresijo in vračanje, za moj moped recimo pridejo 330$, se pravi pri nas okoli 300eur.

330 dolarjev je po trenutnem tečju okrog 230 eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene je pa zelo motilo to da pušča pa sem menjal takoj se nisem kej velik tko vozil.

V Elisi sem za 2x semering dal 16€/kos potem pa se liter Castrolovega olja 18€, menjal sem sam pomagal sem si z service manualom, treba je blo malo implovizirati pri dajanju vilce narazen, da stisneš vzmet ampak je šlo. Okoli 3 ure dela vse skupaj, je pa res da je v manualu vse podrobno napisano kako pa kaj.

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je tud pr kawasakiju spuščala vilca...leva...sicer je kapljalo zlo na easy...tko po vožnji kakšna kapljica pod motorjem čez noč...sm pa zasilno problem rešil tko, da sm prow spodi pr vilci zavezu eno cujnco od rjuhe (tanka), ter une konce od vozla odrezu z olfa nožem tko de niso nč motil med vožnjo al pa se nebi kam zapletli. In je ta cunjca pol popivnala olje med vožnjo, strah pred oljem na diskih pa gumi pa je tko izginil. Sm pa to konc sezone potem poštimal...zamenjal semeringe 20€ po komadu za zx6r :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kite delajo tud vsi ostali proizvajalci, ponavadi to leti samo na vilce, za zadnje vzmetenje pa pač menjava vzmeti.

Ta racetech eni hvalijo drugi pa komentirajo da niso niti na nivoju serijskega vzmetenja, pač amerikanci :)

Pri nas kar sem jst zasledil je zastopnik za Ohlins, Bitubo, Matris(tega nisem sicer najdu kdo je :D). Od tega kar sem za aprilijo gledu, ponuja Bitubo največ zadev, v priponki katalog.

Bitubo_2009.zip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jure in biker sta v temi o gumah že govorila o problemu Marof-GP Racer, po nekaj kompletih QRR sem se odločil zadaj zmontirati GP Racer M, takoj s frišno gumo sem šel na marof in na levem robu je ostalo le še kakih 30, mogoče 40% profila, je pa gumo zelo nacefralo v takšnih pasovih, skoraj pravokotnih na smer vrtenja gume. Če se prav spomnim je nekdo (mnde Jure) v tej temi že prilepil tisto tabelo z nacefranimi gumami in kaj bi nej bil problem pri vzmetenju, ki je zdaj nisem več našel. Evo še, sicer malo slabša, slika gume:

post-9881-125441885293_thumb.jpg

Pri istih nastavitvah vzmetenja je QRR veliko manj in lepše pobiralo na marofu, lahko to kako popravim z comp./reb. dampingom? Sem gledal pri drugih, sicer je bla GP Racer slick, ampak je bila zelo lepo ali vsaj veliko lepše pobrana...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem nek strokovnjak, ampak mislim, da bi lahko odvzel kak klik rebounda za rešitev te težave.

Bomo probali, zdaj sem motor nastavil po tisti tabeli na Sportrider.com, ker tudi sam nisem strokovnjak, sploh, pa da vidim kako se bo kaj obneslo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo probali, zdaj sem motor nastavil po tisti tabeli na Sportrider.com, ker tudi sam nisem strokovnjak, sploh, pa da vidim kako se bo kaj obneslo...

problem marof - gp racer se je pojavljal predvsem pri prednji pnevmatiki.

in še to, ko so časi padli pod 1.17

na zadnji niti pri 1.13 nisem opazil večjih deformacij

sportrider.com nastavitve so bolj za grobnik kot za marof, tako da bi moral naštimati za marof malenkost mehkeje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me, kaksno olje naj dam v prednje vilice (hocem malo bolj trdo vzmetenje)? Original je 10W, na tujih forumih priporocajo 15W. Vendar me mika da bi dal 20W, je to ze pretrdo za cestni motor?? Je kdo ze dajal 20W? Bi pa prosil za odgovor ker so vilice ze pri majstru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original je 10W, na tujih forumih priporocajo 15W. Vendar me mika da bi dal 20W, je to ze pretrdo za cestni motor??

In zakaj ne daš 15W,če ga priporočajo tisti,ki so dejansko sprobali tvoj mopi :?

Lahko pa daš 20W boš mogoče podrl Jermanov rekord kot si že sanjal(takrat še Waynov rekord) :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal tudi jaz nevem kaj naj vlijem v moje vilice...So že tudi v fazi demontaže,tak da...

...če se komu sanja katero in koliko..prosim lepo! :yes:

lepa hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kaksno olje naj dam v prednje vilice (hocem malo bolj trdo vzmetenje)? Original je 10W, na tujih forumih priporocajo 15W. Vendar me mika da bi dal 20W, je to ze pretrdo za cestni motor?? Je kdo ze dajal 20W? Bi pa prosil za odgovor ker so vilice ze pri majstru.

15w je zgornja meja, pa že takrat so vilce dost trde pa neodzivne.

Žal tudi jaz nevem kaj naj vlijem v moje vilice...So že tudi v fazi demontaže,tak da...

...če se komu sanja katero in koliko..prosim lepo! :yes:

lepa hvala

Če imaš polno nastavljive, potem pač predpisano gostoto in količino kvalitetnega olja za vilce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!