Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Kako se ti obnesejo na Boniju? Na Wju so serijske bolj tako tako. Pri solo normalni je OK, v dvoje na dolge pa ne najbolj.

sem zmontiral in naredil solo brez kovčka in stranskih torb samo ene 60 km... mačnu trdu ....ti sporočim ko naredim kakih 500km pa da vidim ...

tam kjer sem jih nabavil pa imajo tudi druge tipe ...pa še cenejši od mojih full... :  http://www.tecbikeparts.com/Triumph_parts_8.html

 

mene so tile ki so najdražji prišli s poštnino 148,neki €... dobava slab teden - tracking vključen v ceno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej to je neka normalna cena. Na mojega pašejo "baje" od zxr, cx500, shadow 600... Pač najdeš enega z ustrezno dolžino. Kako je pa z luknjami? A to so kakšne univerzalne zadeve, ali moraš kaj goljufat z novimi pušami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej to je neka normalna cena. Na mojega pašejo "baje" od zxr, cx500, shadow 600... Pač najdeš enega z ustrezno dolžino. Kako je pa z luknjami? A to so kakšne univerzalne zadeve, ali moraš kaj goljufat z novimi pušami?

a res ?? 90 funtov za par je normalna cena?  dej še kak link unih cenejših :D

na mojih so luknje prave...drugače pa dodajo pravilne nadomestne puše in silikone/najlone v paket pa jih zamenjaš..

 

zanimivo je to , da prodajajo amotrizer za bonija k ma luknje na 340mm : amortizer 310mm + podaljšek 30mm = 340mm ..če ga pa zmontiraš brez podaljška je pa motor približno 20-25mm nižji - vključen lowering kit bi rekel temu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena je itak relativna stvar. kolikor sem gledal imaš 4 opcije:

 

Poceni kopija Made in China od 66 funtov naprej. Direktno iz Kitajske so še cenejši. Eni so zadovoljni, drugi ne... pač kakor trofiš. Eni so nagruntal stvari in so jih že nove razstavili in nadgradili in potem je zadeva špilala. Strošek se potem sevada dvigne na skupno cca 150€. Rabijo pa ti amortizerji redno vzdrževanje.

 

Druga opcija so kvalitetni nenastavljivi, klasični amortizerji. Cena med 200-300€. Hagon, Bitubo in druge znane znamke. Načeloma precej neproblematične in nezahtevne zadeve.

 

Tretja varianta je vsaj zame No Go. Ohlins, Wilbers in druge zadeve, ki so od 600€ naprej. Ne rabim toliko nastavitev, baje da jih je treba redno servisirat, pa za hitrostni razred "polža", kaj takega niti ne rabim.

 

Zadnja varianta so kakšni rabljeni iz kake razbitine. Se da dobit dober amortizer za male pare, pa bo še vedno precej boljši kot tile serijski.

 

Malo sem pogledal tile tvoje. Meni se zdijo OK. Pa še pašejo lepo gor. Upam, da ti vredu služijo.

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem razbral med vrsticami je to varianta kitajski predelani - verjetno v angliji ... bomo videli - na youtubu jih je en tip zmontiral na scramblerja in bonija pa jih je za ta dnar zelo pohvalil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni jih kar pohvaljo. Če so tvoji že predelani še toliko boljše. Sam konkretnih izkušenj nimam.

dokler me bo zdravje služilo bodo tudi izkušnje ..edin mal več časa bi bilo lahko..

ko se unesejo bom verjetno moral uskladit še preload na prednjih fedrih ali pa zamenjati olje .

prej je plaval zadaj sedaj je pa spredaj  mehak... če ne bo hujšga bo že šlo..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Fork brace" mam :kva2:

Razlika je precejšnja, vilce so precej bolj kompaktne in občutek na balanci, ko usekaš čez luknjo je neprimerno boljši kot je bil brez. Za klasične vilice (ne-USD) definitivno uporaben upgrade.post-9206-0-09078900-1415390417_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je top zadeva in je must have. Jaz zdaj še razmišljam da bi na XTjko dal progresivne vzmeti poleg drugega olja, in drug zgornji del, da dobim nastavljiv rebound.. nekaj je treba delat po tem dežju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za V-stroma ravno nabavljam semeringe za vilice. Menjavam jih preventivno, ker pripravljam motor na daljšo pot po precej slabih poteh in makadama. Zanima me, katere semeringe nabaviti? Lujz ponuja neke za 9,99 evrov, drugje najdem tudi take za 25 evrov. Načeloma mi je vseeno za tistih 15 evrov razlike...ampak nimam pojma, katere vzeti oziroma če je sploh razlika. 

 

Pri enih pri lujzu piše, da so prašni....ampak mi je zanimivo, da jih ni na voljo za adventure in enduro motorje, temveč predvsem za cestno naravnane motorje. Katere naj zdaj nabavim, da mi ne bodo spustili nekje bogu za hrbtom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za V-stroma ravno nabavljam semeringe za vilice. Menjavam jih preventivno, ker pripravljam motor na daljšo pot po precej slabih poteh in makadama. Zanima me, katere semeringe nabaviti? Lujz ponuja neke za 9,99 evrov, drugje najdem tudi take za 25 evrov. Načeloma mi je vseeno za tistih 15 evrov razlike...ampak nimam pojma, katere vzeti oziroma če je sploh razlika. 

 

Pri enih pri lujzu piše, da so prašni....ampak mi je zanimivo, da jih ni na voljo za adventure in enduro motorje, temveč predvsem za cestno naravnane motorje. Katere naj zdaj nabavim, da mi ne bodo spustili nekje bogu za hrbtom.

eno so "oljni" semeringi - ti tesnijo olje v vilicah.. , drugo so protiprašne gumice ki preprečujejo dostop prahu in umazanije na splošno do oljnega semeringa ..

če se pripravlješ kot si rekel - vzemi vilce dol pa nesi k čarmanu naj ti zamenja semeringe in olje v vilicah - obenem ti pogleda če so elementi v vilicah v redu - kar je načeloma bolj bistveno od semeringa dokler ti samo malo spusti ( pa kolikor vem se da olje če ti ga semering spušča tudi po poti doliti za silo - če ga imaš s sabo) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi študiram da bi jih nesel Čarmanu ker je par jurjev poti v planu.. cena je dost ugodna, sem šel računat če sam nabavim dele, kurc kaj ostane, s tem da je treba še zadevo sestavit. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi študiram da bi jih nesel Čarmanu ker je par jurjev poti v planu.. cena je dost ugodna, sem šel računat če sam nabavim dele, kurc kaj ostane, s tem da je treba še zadevo sestavit. :grrr

no saj .. pa lepo ga vprašaš kaj naredit če ti slučajno spusti olje po poti pa 2dl oljčka s sabo za rezervo ...al pa kar unga za motor :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Tako...končno sem se prejšnji teden spravil in odpeljal motor na menjavo zadnjega amortizerja in vgradnjo Ricor Intiminators v vilice... Danes sem ga prevzel in naredil dobrih 30 km.

 

Občutek je odličen. Vzmetenje požira nepravilnosti in poškodbe cestišča, da sploh ne veš, da je kaj narobe s cesto. Tudi razne vgreznjene kanalizacijske jaške prevoziš skoraj brez, da bi opazil. Prvi vtisi so res super in imam občutek, kot bi vozil drugi motor. 

 

Cesta je bila vlažna in res spolzka, zato sem vozil temu primerno. Ko se popravi vreme bom poskusil še malo bolj dinamično vožnjo, po ovinkih, pa tudi kakšen makadam. A po danes sprobanem, je to najboljša investicija na motorju kadarkoli. Sploh intiminatorji so poceni nadgradnja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 in vgradnjo Ricor Intiminators v vilice... Danes sem ga prevzel in naredil dobrih 30 km.

 

Občutek je odličen. Vzmetenje požira nepravilnosti in poškodbe cestišča, da sploh ne veš, da je kaj narobe s cesto. Tudi razne vgreznjene kanalizacijske jaške prevoziš skoraj brez, da bi opazil. Prvi vtisi so res super in imam občutek, kot bi vozil drugi motor. 

 

Cesta je bila vlažna in res spolzka, zato sem vozil temu primerno. Ko se popravi vreme bom poskusil še malo bolj dinamično vožnjo, po ovinkih, pa tudi kakšen makadam. A po danes sprobanem, je to najboljša investicija na motorju kadarkoli. Sploh intiminatorji so poceni nadgradnja.

daj po domače razčoži prosim kaj je to... pa kje si dal zrihtat pa kaj to dela pa kolk je to dnerja .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno domači v tej branži, zato bom kaj falil pri razlagi... ampak načeloma deluje tako:

 

Intiminators sta dva ventilja, ki ju daš v sprednje vilice. Skrbita za uravnavanje pretoka olja v obe smeri in s tem pomagata blažiti rukanje. Če prihaja pritisk z zgornje strani, pretok hitreje zapreta in s tem prepreči vgrezanje pri zaviranju, recimo...ali pa namerno "pumpanje" vilic, ko se recimo probaš premikat vzvratno. V nasprotni smeri pa bolj prepušča olje, ampak spet odvisno od hitrosti in intenzitete. Pomembno je, da uporabiš redko olje...predpisano je 5w. 

 

Not mi jih je dal en lokalni majster, nekdanji dirkač...ampak je vgradnja precje enostavna. Iz vilic vzameš vzmeti, iztočiš olje iz vilic, not vržeš te ventilčke, daš nazaj vzmeti, naliješ olje in je to to. V Evropi mislim, da jih ni za dobit. Jaz sem jih naročil za cca 140 EUR iz ZDA, pa je bilo potem še nekih 30 ali 40 evrov carine. Glede na to, kaj obljubljajo in kakšni so odzivi po raznih forumih, pa tudi moji prvi vtisi, se mi zdi super nadgradnja za ta denar.

 

Tukaj je razloženo, kako deluje ta zadeva: http://cycleguidemagazine.blogspot.com/2010/09/product-review-ricor-intiminator-fork.html

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo

Imam eno vprašanje. Popraviti moram vilice, ker mi pušča olje, motor je ninja 636 in moj mehanik mi je svetoval da bi bilo potrebno zamenjati tudi puše, klical sem v trgovino v kateri tudi opravljajo servise in so mi rekli da se tega ne zamenjuje če ni potrebno, še posebno ne pri cestakih.......povejte kaj menjujete, ker puše niso poceni?

 

 

Sam nisem opazil lufta v vilicah oz. vsaj mislim da ga ni.....

 

 

 

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjaš če so obrabljene to vidiš ko razdreš vendar so ponavadi ok tako da zamenjaj samo semering in piči dalje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puše je treba menjat če so izrabljene. Na zunanji strani imajo plast teflona sive barve pod njo je pa kovina vsaj po barvi podobna mesingu, ne vem točno kaj je. Če je siv sloj izrabljen je puše treba menjat. Izrabljene puše puščajo vzdolžne odrgnine na ceveh vilic ter so pogosto vzrok puščanja vilic. Kljub menjavi semeringov znajo vilice z izrabljenimi pušami še vedno puščat. Pretirana obraba puš je ponavadi vzrok ne menjave olja v vilicah.

 

Puše lahko dobiš tudi aftermarket, pred leti sem jih kupil po netu iz Anglije za par 10eur, sam se ne spomnim več točćno kje. Mal pogooglaj.

 

Aja, problem je, ker spodnja puša valikokrat pride skupaj z cevjo vilice...se pa da po merah najt tud posebi, če se mal potrudiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!