Wakasaki Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Amortizer d.o.o. Dol pri Ljubljani oj pa se komi svita koliko cca. košta tak poseg. Recimo servis originalnega zadnjega fedra z amortizerjem z 750 2004
Ciko86 Objavljeno September 5, 2015 Opozori Objavljeno September 5, 2015 Pri carmanu mi je rekel 120 eur+20 eur montaza demontaza..
svobodnaptica01 Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 oj pa se komi svita koliko cca. košta tak poseg. Recimo servis originalnega zadnjega fedra z amortizerjem z 750 2004 Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako
Wakasaki Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako full hvala Jutri pokličm
biker77 Objavljeno September 6, 2015 Opozori Objavljeno September 6, 2015 Nekaj let nazaj je bilo cca 100€+ddv, s tem, da je meni predelal še nekaj stvari zraven. Najboljše pa bo, da pokličeš in vprašaš, ti bo Marko takoj znal povedat kaj in kako men je rekel 120 plus DDV. tako da se nisem odločil za tega majstra..sploh ko me je prepričeval v nekaj česar moj motor ni imel..on je pač trdil da ima..
Wakasaki Objavljeno September 8, 2015 Opozori Objavljeno September 8, 2015 men je rekel 120 plus DDV. tako da se nisem odločil za tega majstra..sploh ko me je prepričeval v nekaj česar moj motor ni imel..on je pač trdil da ima.. hvala tudi tebi. Preverim, pa se odločim in seveda poročam
cesko Objavljeno September 12, 2015 Opozori Objavljeno September 12, 2015 Zdravo Mene nekaj zanima. Pred kratkim sem kupil Yamaho r6 in sem opazil sedaj, da so vilice malenkost bolj mastne. Je to normalno pri r6 ali morda pušča olje?
cesko Objavljeno September 18, 2015 Opozori Objavljeno September 18, 2015 Tako je očitno bo potrebno menjati semeringe. Sem sedaj po daljši vožnji videl da puščajo. Kje mi priporočate da dam to menjat. Sicer imam enega popoldanca ampak bi skoraj raje videl, da mi pri vilicah in teh zadevah urejajo pooblaščeni servisi. Torej kam peljati, da bo zadeva popravljena tako kot mora biti in ne tako, da bo čez en teden spet puščalo. Hvala
biker77 Objavljeno September 18, 2015 Opozori Objavljeno September 18, 2015 Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen.
Derbi-mb Objavljeno September 18, 2015 Opozori Objavljeno September 18, 2015 Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen. Jaz tudi
hajoktejn Objavljeno September 19, 2015 Opozori Objavljeno September 19, 2015 Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen. Jaz tudi jst pa samemu sebi in zadovoljstvo je blo enormno. cikadina, poggy, trebor in 2 others 5
NejcZ Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 Ti maš starega KTM, teh še serviserji nočejo :P Sicer pa Čarman sploh nima slabih cen, ne prišparaš tako veliko če sam delaš.
Wakasaki Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 vprašanje, je komu znano kaj zajema-pomeni, servis menjave olja vilic. Je to olje vn novo notri in zdravo, ali se vilice razstavijo in ščistijo tudi notranji deli....? hvala
Wakasaki Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 Vsak ti bo nekaj priporocal. Jest sm vse svoje tezave z vzmetenjem prepustil Čarmanu in se vsakic sem bil z narejenim zadovoljen. Jaz tudi jst tudi
NejcZ Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 Verjetno se menja samo olje. Čarman ima tako narejene cene da več stvari kot vzameš, bolj se ti splača. Lani je bil komplet servis z vsemi novimi deli in oljem, plus druge fedre 200e. Verjetno bo letos tudi kakšna akcija :P Poleg tega so mi rekli da če jim pa samo vilice pripeljem se še zmeni za dodaten popust.
hajoktejn Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 Ti maš starega KTM, teh še serviserji nočejo :P Sicer pa Čarman sploh nima slabih cen, ne prišparaš tako veliko če sam delaš. Hja, možno; sam moj stari ktm ma wp vzmetenje, neki kar tud najnovejsi kwaki nimajo ;) Sicer se pa strinjam; če to delaš vsaki dve leti, pelješ tja pa je. Kmet2, cikadina in NX650 3
NejcZ Objavljeno September 21, 2015 Opozori Objavljeno September 21, 2015 (popravljeno) To si velik reku. Če kdaj to sploh narediš, ne vem da bi kdo na dve leti rihtal vilice. Jaz bom verjetno čez zimo, ampak zopet dal Čarmanu, samo naj neko akcijo pripravijo kot ponavadi :) Samo olje pa sem jaz tut sam zamenjal :P Popravljeno September 21, 2015. Popravil NejcZ
wabb Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Živjo, tudi meni je spustil semering na sprednji vilici oziroma sem že tak motor kupil. Pri menjavi smo opazili, da je vdolž vilice na kromiranem delu ris, ki se ga da otipati z nohtom. Mehanik je omenil, da zna biti to problem...in res, tudi nov semering "rosi". A se da krom kako sanirat ali je edina rešitev menjava? Danes smo še probali malo skrajšat vzmet na semeringu, če bo kaj pomagalo, ampak dvomim...
Ciko86 Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 mogoce spolirat edino da se cimvec iznici ris,drugace nebo pomagalo bo vedno solzilo...
trojan69 Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Živjo, tudi meni je spustil semering na sprednji vilici oziroma sem že tak motor kupil. Pri menjavi smo opazili, da je vdolž vilice na kromiranem delu ris, ki se ga da otipati z nohtom. Mehanik je omenil, da zna biti to problem...in res, tudi nov semering "rosi". A se da krom kako sanirat ali je edina rešitev menjava? Danes smo še probali malo skrajšat vzmet na semeringu, če bo kaj pomagalo, ampak dvomim... Vzdolžne, vzporedne, ravne rise na cevi vilic so pokazatelj izrabljenih puš, zaradi česar tudi pride do solzenja. Ponavadi posledica nevzdrževanja vzmetenja, na kar motoristi radi pozabimo. Skratka, preglej puše, če je siv oziroma rjav teflonski sloj obrabljen jih menjaj. Cev vilic pa spoliraj, lahko najprej tudi NARAHLO pobrusiš z 1500/2000 vodobrusnim papirjem in oljem. Poliraš in brusiš vedno pravokotno na vilico-ne podolgem.
wabb Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Hvala, za odgovor. A bi šlo to na roke spolirat al z mašino? hajoktejn 1
trojan69 Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Na roke, razen če nimaš slučajno možnosti vpet v stružnico.
wabb Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Stružnica - dobra ideja, imam možnost. Priporočaš kakšno polirno pasto?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se