Borutt Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred eno uro, krucymucy pravi: Motor je visji zato, ker s preloadom premaknes spodnjo (al pa zgornjo) oporno tocko vzmeti. V bistvu povecas razdaljo med tockami vpetjea v nihajki in okvirju. Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti? DAMI34 in Lunatic 2
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 1 minute ago, Borutt said: Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti? Seveda ne gre ce je blazilec v skrajnem polozaju. A ves cas se je pisalo o obremenjenem motorju. Je visji, oz. bolje receno primerno nastavljen.
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 (popravljeno) 13 minutes ago, Borutt said: Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. Kozarc ni bol prazn, ampak manj poln. ti, a neb su raj mal strajkat? Btw, ko sm nastavil nenastavlice vilce, sem se lotil mojga polno prevec nastavlivga zadnega amortizerja. Ko sm prisel do priblizno optimalnega saga, je blo treba se mal priprt dusenje. Zdej je zadnja guma lepa, nic zavihana, posvedrana....se splaca mal igrat. Priporocam Popravljeno Oktober 6, 2018. Popravil Kugelschreiber DAMI34 1
Borutt Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 10 minutami, krucymucy pravi: Seveda ne gre ce je blazilec v skrajnem polozaju. A ves cas se je pisalo o obremenjenem motorju. Je visji, oz. bolje receno primerno nastavljen. Višine ne boš povečal z zategovanjem vzmeti. Bo treba kakšno stvar zamenjati. Samo manj se bo posedel. Zato pa morajo težji vozniki zamenjati vzmet za močnejšo, da se ne drgne guma ob blatnik pod njihovo težo. pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi: Kozarc ni bol prazn, ampak manj poln. ti, a neb su raj mal strajkat? Saj lahko pridem na Via Triestina sireno prižgati
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 5 minutes ago, Borutt said: Višine ne boš povečal z zategovanjem vzmeti. Bo treba kakšno stvar zamenjati. Samo manj se bo posedel. Zato pa morajo težji vozniki zamenjati vzmet za močnejšo, da se ne drgne guma ob blatnik pod njihovo težo. Pizda na zdej pa se ta ... Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji? igc1 in XTR 2
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Evo da ne bom grdo govoril sem si rebus izdelal za take priloznosti. XTR, sesir, dr.looney in 5 others 1 5 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 (popravljeno) 25 minutes ago, krucymucy said: Evo da ne bom grdo govoril sem si rebus izdelal za take priloznosti. Tako povrsnega te pa ne poznam! To bi pricakoval od koga iz MZZ. Od tebe pa ne. Kratis pozornost manjsinam, ne upostevad dislociranih drzav. Zalis ćustva havajcev in aljaskarjev. Sramotno in nekorektno. Popravljeno Oktober 6, 2018. Popravil Kugelschreiber Kor13 1
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Prekompliciran rebus bi bil. Sploh ce bi dal se Portoriko zraven.
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Ma sej je ze dolgo. Filajo jih z dolarji lep cas. Predsednik je slovenski zet. Potne liste imajo ameriske ...
Lunatic Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 26 minutes ago, krucymucy said: Pizda na zdej pa se ta ... Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji? hoce reci da visji pomeni naj bi imel večji hod vzmetenja. Manj poseden pa ima nespremenjen hod (gor-dol)vzmetenja. Na racun enega dobis drugega. Dva posnetka, ki lepo razlozita vse o vzmetenju: Bostjan L in krucymucy 2
krucymucy Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Hod vzmetenja je enak ce ne menjas nic. Ne rabim gledat videa. Problem je ce nimas dovolj preloada nastavljenega in ti v skrajno lego zabija amortizer. Ali pa obratno ce imas prevec zategnjeno in nimas kontra hoda dovolj. Vse je merljivo.
Lunatic Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Ja saj se strinjava! Sag mora biti nekih 30%. In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat, spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod. Sam ti noces poslusat ali pogledat videa
Borutt Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred eno uro, krucymucy pravi: Pizda na zdej pa se ta ... Ajde v cem je razlika med manj posedel in visji? Višina je vedno ista. Zato sem ti pa prej napisal, da dvigni motor, da bo kolo v zraku. sesir 1
krucymucy Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 (popravljeno) 6 hours ago, Lunatic said: Ja saj se strinjava! Sag mora biti nekih 30%. In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat, spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod. Sam ti noces poslusat ali pogledat videa Dve strani pisem da se s preloadom nastavi sag na nekje 30% in da se ne nastavlja po obcutku. Da, vem. Zato sem nastavil sag na 30%, ker je bil fabrisko nastavljen spredaj na 60% hoda, zadaj pa na 20% ... Zato sem nastavil na 30%. tako kot mora biti. 6 hours ago, Borutt said: Višina je vedno ista. Zato sem ti pa prej napisal, da dvigni motor, da bo kolo v zraku. A se ti vozis z zadnjim kolesom v zraku? To kar ti pises bi veljalo sele ko ce bi prisel na koncni hod amortizerja in se kar zategoval, da bi imel sag 0. Popravljeno Oktober 7, 2018. Popravil krucymucy
krucymucy Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 (popravljeno) 6 hours ago, Lunatic said: Ja saj se strinjava! Sag mora biti nekih 30%. In s preloadom nimas kaj motorja dvigovat, spuscat, mehcat ali otrjevati! Ker v tem primeru izgubis pozitivni ali negativni hod. Sam ti noces poslusat ali pogledat videa Sem pogledal video. Mojster je 16. minutah povedal to kar sem jaz pisal. Da se sag nastavi na 30%. In dobil odzive da se to ne stela na neke procente, ampak po obcutku. Ti se s tem gotovo ne strinjas. Moped je bil v originalu nastavljen nekako tako. Spredaj preload cisto odvit, tako da je bil sag nekje 50%, zadaj pa 20%. Zame to ni v redu. Pa so to default nastavitve prepisane iz navodil za uporabo. Najprej sem pomislil da je nekdo na delta teamu to premikal iz dolgcasa. Pa niso. Popravljeno Oktober 7, 2018. Popravil krucymucy Nearrain in sesir 1 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 (popravljeno) pred 8 urami, Borutt pravi: Ni višji, ampak se manj posede. Ker za dva bolj zategneš vzmet, kot za enega. Dvigni zadnji del motorja, da je kolo prosto v zraku. Se ti zdi, da lahko to razdaljo še povečaš z zategovanjem vzmeti? NE, se pa dviguje če sediš na njemu poizkusi na novem RT, predvidevam , da so vam privoščili elektrik vzmetenje Popravljeno Oktober 7, 2018. Popravil Kmet2 krucymucy in basbas 2
sesir Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 @krucymucy da se ti da... Kot vedno ko strokovno z video dokazi potrdimo svoje vedenje,eden vedno neki kontra...vedno en in isti.... Sam o tem nocem sploh pisat,ker nima smisla! 70% je ok serija... 10% jih sama narobe neki sari.. 10% gre na servis... 10% pa vedo kaj delajo.. Ne uci vsemogocnega in damija...to sta top riderja.. krucymucy in Nearrain 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 pred 12 urami, krucymucy pravi: Motor je visji zato, ker s preloadom premaknes spodnjo (al pa zgornjo) oporno tocko vzmeti. V bistvu povecas razdaljo med tockami vpetjea v nihajki in okvirju. še 1x je višji, saj to hočeš, s povečanjem prednapetosti pa rabiš več sile da ga porineš zadaj navzdol. Zato tako pišejo v vse manuale. Kar pomeni, seveda v normalnih okvirih, če si težji od 70 kg, ti bo defolt nastavitev preveč...nizka ekola . pa tako. In moraš zategniti prednapetost primerno svojim kilogramom. Lahko pa celo malce več. Potem se pa poigraš s povratom. Če hočeš, lahko pa razviješ jedrsko znanost iz tega. Nearrain 1
krucymucy Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 (popravljeno) 4 minutes ago, DAMI34 said: še 1x je višji, saj to hočeš, s povečanjem prednapetosti pa rabiš več sile da ga porineš zadaj navzdol. Zato tako pišejo v vse manuale. Kar pomeni, seveda v normalnih okvirih, če si težji od 70 kg, ti bo defolt nastavitev preveč...nizka ekola . pa tako. In moraš zategniti prednapetost primerno svojim kilogramom. Lahko pa celo malce več. Potem se pa poigraš s povratom. Če hočeš, lahko pa razviješ jedrsko znanost iz tega. Nov dan, nova doza neumnosti. Ne, ne rabis. Karakteristika vzmeti se ne spreminja. Popravljeno Oktober 7, 2018. Popravil krucymucy Nearrain 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Nov dan, nova doza neumnosti. ne mojster, bo kr res. Zato pa zategneš prednapetost, če sta dve osebi na njemu. Večja masa bo povzročila tudi večji pritisk na zadnji konec. Sicer pa vsi tupimo eno te isto Nearrain 1
krucymucy Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 Just now, DAMI34 said: ne mojster, bo kr res. Zato pa zategneš prednapetost, če sta dve osebi na njemu. Večja masa bo povzročila tudi večji pritisk na zadnji konec. Sicer pa vsi tupimo eno te isto Sem ti lepo napisal da se s spremembo prednapetosti ne spreminja karakteristika vzmeti. Al se?
Zivnorc Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 ...a na MGP tut samo mal feder šponajo...al jih menjajo? ...imajo kar nekaj vzmeti tako za v vilice, kot zadnji amorizer. Zamenjajo v nekaj minutah. Ti lahko vzmet (amortizer) zateguješ do neke mere za fine nastavitve...potem pa je treba vzmet zamenjati za drugo, z drugo karakteristiko... ...aja..se ooravičujem...tule ni govora o vzmeteh... Joker, dr.looney in jskrablin 1 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 Pravkar, krucymucy pravi: Sem ti lepo napisal da se s spremembo prednapetosti ne spreminja karakteristika vzmeti. Al se? ne se ne, spremeni se prednapetost če si jo spremenil, sicer pa se mi ne da več, mam preveč drugačne zabave, da bi se tule nabijal. Definitivno bom pa še vedno enako počel na mopedu kar počnem.
Gonca Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 Ko bo vzmetenje štimalo mu ne bo nič drsalo, pa se zvijalo, pa ne vem kaj še. Mogoče se človek še kdaj zadovoljno pelje z motorjem. Lahko da bo pa še naprej teorije prodajal, sam seb najbrž. DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se