Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Hvala druze @sesir za podršku.

Ni to podrska...to kar pises so pac dejstva...teb se pac da vsemogocnim dopovedovat...

Objavljeno
pred 16 minutami, sesir pravi:

To tk sam vidva z damijem dvomita..

Ce zase stelas zakaj je vazno kak je če bi...vazno je kak je ko isto obremenjeno....

Pizda eni ste tezki...nisem hotu komentirat a se mi @krucymucy zasmilu ko mora dopovedovat logiko in se trudit bit prijazen,da ne bo se on banan!!!!

lej, Šešir, k si tečen kot muha, nihče ni banan, če se ne strinja, če pa ne zna komunicirat in kurca druge, jim lepi razne nadimke itd pa bo banan, vključno s tabo, če ne boš normalno pisal. Piši o tehničnih zadevah in pika, osebne izpusti.

pred 10 minutami, sesir pravi:

Ni to podrska...to kar pises so pac dejstva...teb se pac da vsemogocnim dopovedovat...

zadnje opozorilo, potem greš pa mal na pavzo.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 56 minutami, Borutt pravi:

Ti samo pravim, da s stiskanjem vzmeti ne dviguješ motor. 

jaz ne vem več o čem govorimo.

Če je motor na tački in zategnem vzmet (dam na 2 osebi+prtljaga) se moped vidno dvigne. Ko se vsedem nanj, stojim na prstkih namesto na celi nogi, kot če je vzmet nastavljena za eno osebo. Šele ko se žena usede gor moped sede na normalno višino.

Objavljeno

Kak se najlazje nastela zadnja vzmet?

Je se manj in shujsa!

Objavljeno
pred 56 minutami, sesir pravi:

To tk sam vidva z damijem dvomita..

Ce zase stelas zakaj je vazno kak je če bi...vazno je kak je ko isto obremenjeno....

Pizda eni ste tezki...nisem hotu komentirat a se mi @krucymucy zasmilu ko mora dopovedovat logiko in se trudit bit prijazen,da ne bo se on banan!!!!

Daj ti neke svoje dvome zase pisati in ne zame. Bo šlo? 

Objavljeno
pred 2 minutami, sesir pravi:

Kak se najlazje nastela zadnja vzmet?

Je se manj in shujsa!

ne v primeru tracer GTja.  Tam bi se moral zrediti za defolt nastavitev :P

 

Objavljeno
pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

jaz ne vem več o čem govorimo.

Če je motor na tački in zategnem vzmet (dam na 2 osebi+prtljaga) se moped vidno dvigne. Ko se vsedem nanj, stojim na prstkih namesto na celi nogi, kot če je vzmet nastavljena za eno osebo. Šele ko se žena usede gor moped sede na normalno višino.

Manj se posede pod isto težo. Zato pa vrtiš tisti kolešček, da ne drsa guma ob blatnik od dodatni obtežitvi. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Manj se posede pod isto težo. Zato pa vrtiš tisti kolešček, da ne drsa guma ob blatnik od dodatni obtežitvi. 

točno tako, oziroma če ga našponaš pri lastni obremenitvi se dvigne, kar je isto kar si ti napisal.

Objavljeno
2 hours ago, krucymucy said:

Na okvirju nisem delal nic.

Pasje kosti sem menjal. Custom made.

 

Kolk si skrajsal? Jez sm si dal narest -2 pa -4mm, slednja je 100% prekratka. Se mi pa zdi, de ne bom nic tikal. 

Objavljeno
pred 3 urami, Gonca pravi:

Ko bo vzmetenje štimalo mu ne bo nič drsalo, pa se zvijalo, pa ne vem kaj še. Mogoče se človek še kdaj zadovoljno pelje z motorjem. Lahko da bo pa še naprej teorije prodajal, sam seb najbrž.

To ne drži povsem povsod. MTS 1200 2012l odlično vzmetenje  Ohlins  pa je sam motor konstrukcijsko prenizek in pika , pa lahk daš od NASA vzmetenje gor pa bo šlajsal po tleh . 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 49 minutami, sesir pravi:

Kak se najlazje nastela zadnja vzmet?

Je se manj in shujsa!

No ja, lahko si na tak način tud pokvariš dobro naštelano vzmetenje. Ko sem nabavil Shercota je šlo not za stopnjo trše vzmetenje oz vzmeti, idealno za takrat. Pol sem pa shujšal ene par kil in ni izključeno da ne bom menjal nazaj na original :panic:

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, jskrablin pravi:

No ja, lahko si na tak način tud pokvariš dobro naštelano vzmetenje. Ko sem nabavil Shercota je šlo not za stopnjo trše vzmetenje, idealno za takrat. Pol sem pa shujšal ene par kil in ni izključeno da ne bom menjal nazaj na original :panic:

O hard enduro pojma ne vem....vem,da mi bil trial sherco 290 prevec za moje kg...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, Borutt pravi:

Ne. Samo manj se posede pri isti obremenitvi. Torej ga bolj obremeni in te ne bo nič dvigovalo. 

Niso. 

 

Greva počasi .......vsedem se na motor , vklopim program za nastavitev vzmetenja  in če imam nastavljeno v programu obtežitve motorja enega strica , potem pa prestavim na dva strica in dva kovčka , me bo(sedim na motorju) dvignilo (pri meni ) za cca 3-4cm . 

Bo šlo ? 

Ko motor postavim na centralno stojalo in je zadnje vzmetenje razbremenjeno in naredim isti postopek se ne bo zgodilo nič , ker je vzmetenje v končnem položaju , ne vem kako naj se drugače izrazim .

In če gremo še bolj na otročje ........ vse kar si napisal drži in pomeni isto , kot  kar sem napisal jaz . 

Samo ,da se obešate na besede in serjete .......

Ko sediš na motorju  " SEDIŠ" se motor dvigne za 3-4cm  . če pa ne sediš in ga nastaviš,  kot sem opisal zgoraj in se potem vsedeš pridemo na tvoje besede " manj se posede pri isti obremenitvi" 

Boš kompliciral naprej  ali razumeš napisano ?

Objavljeno
1 hour ago, Kugelschreiber said:

Kolk si skrajsal? Jez sm si dal narest -2 pa -4mm, slednja je 100% prekratka. Se mi pa zdi, de ne bom nic tikal. 

Daljse.

Objavljeno
2 minutes ago, krucymucy said:

Daljse.

A ma okrog obrnjeno vago? Al si ji rIt spustil? 

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, Kugelschreiber said:

A ma okrog obrnjeno vago? Al si ji rIt spustil? 

Vidis kje je kost? Spodaj je vpeta v nihajko.

image.jpg3_zpszkddjyl4.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Zmeden 1
Objavljeno
16 minutes ago, krucymucy said:

Vidis kje je kost? Spodaj je vpeta v nihajko.

image.jpg3_zpszkddjyl4.jpg

A tole, ne? Je “vse okrog”, ker je lezec amortizer. Zanimivo, kako hecajo z izgledom.  Ce bi me prasal po slikci, bi reku de mas nitrona, in de ima opcijo nastavive visine. 

 

 

8BC42D39-C23C-41A5-A648-0632DAFAC63B.jpeg

Objavljeno (popravljeno)

To je en konec, vpet na sredini vage. Drugi je pa na nihajko logicno. Daljsa kot je ta razdalja, visji je moped.

Na GS-ki ni blo kej razmisljat ker je direkt vpeto, kot na Tomos Flexerju. :D

 

 

2012-11-17 12.57.53.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Greva počasi .......vsedem se na motor , vklopim program za nastavitev vzmetenja  in če imam nastavljeno v programu obtežitve motorja enega strica , potem pa prestavim na dva strica in dva kovčka , me bo(sedim na motorju) dvignilo (pri meni ) za cca 3-4cm . 

Bo šlo ? 

Ko motor postavim na centralno stojalo in je zadnje vzmetenje razbremenjeno in naredim isti postopek se ne bo zgodilo nič , ker je vzmetenje v končnem položaju , ne vem kako naj se drugače izrazim .

In če gremo še bolj na otročje ........ vse kar si napisal drži in pomeni isto , kot  kar sem napisal jaz . 

Samo ,da se obešate na besede in serjete .......

Ko sediš na motorju  " SEDIŠ" se motor dvigne za 3-4cm  . če pa ne sediš in ga nastaviš,  kot sem opisal zgoraj in se potem vsedeš pridemo na tvoje besede " manj se posede pri isti obremenitvi" 

Boš kompliciral naprej  ali razumeš napisano ?

Prej, ko slej moraš razjahati in boš naslednjič, ob ponovnem jahanju, doživel manjši posed. Ja, za različne obremenitve, je potrebno različne nastavitve. 

Objavljeno

Stari da ne stekam nicesar.. vzmet, amortizer, ajde. Sag, preload, etc. wtf? A lah nekdo to pove po domace :P 

 

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, ukica said:

Stari da ne stekam nicesar.. vzmet, amortizer, ajde. Sag, preload, etc. wtf? A lah nekdo to pove po domace :P 

 

Zlahka zdej ko sem dal nekje vse v en post :P

 

S preloadom se nastavlja samo visino motorja oz. pravilen sag.

Pri obremenitvi na mestu je pravilen sag 30% skupnega hoda vzmetenja nizje od polno iztegnjenih vilic oz. nihajke.

Ce je hod spredaj in zadaj 100mm, se nastavi sag na 70mm. (75mm na cestaku, 65mm na enduri)

Obremenitev na mestu se steje voznik v opremi, prtljaga, goriva pol rezervoarja, sovoznica, medvedek na zadnjem sedezu ...

Za boljse razumevanje

Teza motorja je vedno enaka. Vzmet je pod enako tezo vedno enako obremenjena, torej je tudi dolzina vzmeti enaka. Pri zategovanju preloada se motor dvigne, vzmet je enake dolzine, zakaj je motor visji?

Ja ker je se je spremenila pozicija bata v blazilcu.  
 


Sedaj smo pocasi na kompresiji.

Bom probal razloziti cimbolj enostavno.

Motor imas samo na blazilcu. Vzmeti nimas.

Ce imas kompresijo odprto, bo motor padel hitro do neke mehanske omejitve.

Ce imas zaprto, bo padel pocasneje, ampak se vedno se bo posedel do neke mehanske ovire.

 

Rebound je pa obratno.

Blazilec je se vedno brez vzmeti, dvignes motor in spustis nihajko.

Rebound odvit nihajka pada hitreje.

Rebound privit nihajka pada pocasneje.

Glejte na to kot na nek ventil s katerim omejujes pretok medija. (olja, zraka, snopsa...)

 

Upam da bo komu pomagalo pri lazjem razumevanju.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

...a lohka še jest bolj po kmečko razložim?...     :D

@ukica  :

.... če ne veš nič od tega, se ne sekiraš za to in se voziš...

... če se pa spoznaš na to, se pa samo sekiraš in štelaš in nič ne voziš...   

 

Tko simpl je to..    :P

 

 

@krucymucy ...a ti upoštevaš pri izračunih svojo težo, ali maso?  :P

 

 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, Zivnorc said:

a ti upoštevaš pri izračunih svojo težo, ali maso?  :P

Sem pogledal pa pise naslednje:

Quote

Obremenitev na mestu se steje voznik v opremi, prtljaga, goriva pol rezervoarja, sovoznica, medvedek na zadnjem sedezu ...

Tako da je odgovor pritrdilen.

Popravljeno . Popravil krucymucy

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!