MiNa Objavljeno November 23, 2022 Objavljeno November 23, 2022 Evo ponaredek... 9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije Najbrž prej razpade. 1
Kugelschreiber Objavljeno November 23, 2022 Objavljeno November 23, 2022 24 minutes ago, MiNa said: Evo ponaredek... 9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije Najbrž prej razpade. res me zanima kakšno bo to čez 10 let. Ker tale https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17854558&display=Kove 450 RALLY je na papirju kr hud. Vemo pa, da papir prenese marsikj, internet pa še več. Ful mi je hecno ko naslavlja aziende storice, od 1985...
ADVENTURETIM Objavljeno December 7, 2022 Objavljeno December 7, 2022 Ob 23. 11. 2022 ob 9:12, MiNa pravi: Evo ponaredek... 9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije Najbrž prej razpade. Zanimiva trditev..me pa zanima zakaj bi bil KOVE 800X kopija? Je VW golf kopija seata Leona? peugeot 308 kopija Citroena C4? Prvi japonski motorji,ki so prišli v ZDA in Evropo so bili originali? Kopije? Glede obiska prve pizzerije vas pa povabim na testno vožnjo...ce je premraz,pa saj na ogled motorja v živo in primerjavo komponent in izdelave..bo zanimiva izkušnja,obljubim Vam. Ob 23. 11. 2022 ob 9:45, Kugelschreiber pravi: res me zanima kakšno bo to čez 10 let. Ker tale https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17854558&display=Kove 450 RALLY je na papirju kr hud. Vemo pa, da papir prenese marsikj, internet pa še več. Ful mi je hecno ko naslavlja aziende storice, od 1985... Tudi v živo je hud..😉 Spremljajte jih na dakarju 2023,trije dirkači se bodo udeležili januarskeg dakarja s tremi KOVE 450 factory...namen je priti do cilja z enim agregatom..brez menjav. 1
nejc74 Objavljeno December 7, 2022 Objavljeno December 7, 2022 Ne bit užaljen, saj to ni nič slabega, boljše da je kopija, ker če ni, bodo še par generacij odpravljali napake Ne moreš narediti poceni zanesljivega motorja iz nule. Pri avtih je to nekako sicer uspelo Tesli, ampak po več kot desetletju popravkov in pumpanju miljard v proizvodnjo. Na začetku so bile tudi Tesle drage in slabo narejene. Daj se raje razpiši o motorju, komponente, primerjaj agregat etc, da zvemo kaj več 3
Kugelschreiber Objavljeno December 7, 2022 Objavljeno December 7, 2022 24 minutes ago, ADVENTURETIM said: Zanimiva trditev..me pa zanima zakaj bi bil KOVE 800X kopija? Je VW golf kopija seata Leona? peugeot 308 kopija Citroena C4? Prvi japonski motorji,ki so prišli v ZDA in Evropo so bili originali? Kopije? Glede obiska prve pizzerije vas pa povabim na testno vožnjo...ce je premraz,pa saj na ogled motorja v živo in primerjavo komponent in izdelave..bo zanimiva izkušnja,obljubim Vam. Tudi v živo je hud..😉 Spremljajte jih na dakarju 2023,trije dirkači se bodo udeležili januarskeg dakarja s tremi KOVE 450 factory...namen je priti do cilja z enim agregatom..brez menjav. Ne poznaš MiNata, pa si sarkazem razumel kot snobizem. Če imate v planu kak pomladanski dan odprtih vrat, zagotovo pridem pogledat. 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 7 urami, nejc74 pravi: Ne bit užaljen, saj to ni nič slabega, boljše da je kopija, ker če ni, bodo še par generacij odpravljali napake Ne moreš narediti poceni zanesljivega motorja iz nule. Pri avtih je to nekako sicer uspelo Tesli, ampak po več kot desetletju popravkov in pumpanju miljard v proizvodnjo. Na začetku so bile tudi Tesle drage in slabo narejene. Daj se raje razpiši o motorju, komponente, primerjaj agregat etc, da zvemo kaj več Popolnoma razumem dvom v kvaliteto izdelka,kot posledico porekla motorja..se je z leti pač zakoreninila misel,da so kitajski produkti navadno S..... Sem bil sam na istem. Ko sem se prvič srečal s produktom KOVE 500X, se še ni imenoval KOVE, ampak ga je španski Bordoy uvozil pod lastno blagovno znamko MACBOR..model se je imenoval MONTANA XR5.Na prvi pogled me ni pritegnil,sem pa hotel vedeti več in začel prebirati teste,gledati videe..najraje s strani uporabnika in lastnika.Ugotovil sem,da ne gre za izpeljanko nečesa,kar je že obstajalo,ampak je zadeva nastala iz praznega lista papirja. Že v osnovi s preračunanimi koti okvirja,geometrijo vilic,izbiro agregata,vzmetenja. Želeli so narediti adventure motocikel nižjega srednjega razreda,ki bi bil najlažji v svoji klasi,katerega bi poganjal zanesljiv,nenaporen in z navorom bogat agregat in ki bi se vrhunsko peljal tako po zahtevnem offroadu,kot tudi na cesti. Ko sem si pogledal specifikacije in sam način,kako so prišli do teh specifikacij,sem dojel,da je morda prav to filozofija,na katero smo v EU pozabili,saj so nas proizvajalci v Adv segmentu navadili na sistem več je več..se pravi večja moč,večja teža,večja cena. Edina neznanka je bila zame osebno kvaliteta izdelave na dolgi rok.v to so me naknadno po 3 letih prepričali komentarji lastnikov po svetu,nekateri s preko 60.000km z izjemno malo težavami.Prav neverjetna se mi je zdela tudi cena,sploh pri pogledu na komponente,ki daleč presegajo svojo klaso. Ko sem odprl prvi zaboj,sestavil motocikel,ga celega v detajle pregledal,postavil na tehtnico in se zapeljal na testni krog,sem se nehote spomnil na Hondo transalp 600 iz leta 1996...kvaliteten,izjemno nenaporen za vožnjo,uporaben praktično za vse kar hočeš,vendar brez tistega arhaičnega občutka ( mehkoba vzmetenja,tresljaji,malce traktorski občutek,ergonomske napake..) Fotografija in teoretiziranje o poreklu in na drugi strani ogled v živo in predvsem občutek v vožnji sta dve povsem druge zadeve. Enako fillzofijo je KOVE uporabil in prenesel tudi na ostale svoje modele: Že omenjeni 800x naprimer tehta suh 165kg,kar je definitivni rekord v segmentu ( preden se razpišete o tem kako bo zaradi tega razpadel,vam namignem, da so vsi okvirji in nihajke na KOVE izdelani iz jekla q345,ki je 15% lažji in ima kar 40% večjo torzijsko čvrstost) Rally 450 je prvi serijski rally motor narejen za amaterje,kjer so servisni intervali dolgi,vseeno pa ima vse kar potrebujete za dolge offroad izlete ( hod vzmetenja 310mm, 31litrski rezervoar, masa 140kg..) Zanimiv tudi KOVE 400RR s 4 valjnikom,ki se vrti tudi z 18.000 obrati na minuto,kot nekdanji Kawasaki zxr400 naprimer. KOVE ima povsem svojo filozofijo izdelave motociklov. Par specifikacij modela KOVE 500X: ZAVORE NISSIN 2X 300mm spredaj,240mm zadaj, BOSCH ABS ki je izklopljiv bodisi samo na zadnjem,bodisi na obeh kolesih BOSCHEVA elektronika in sistem vbrizgavanja z dvema mapama. Polno nastavljivo ( PREDNAPETOST,KOMPRESIJA,POVRAT) vzmetenje KAYABA z 200mm hoda Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin. Serijsko ima zaščitne loke,aluminijasto zaščito motorja,zaščito rok,zaščito hladilnika,nastavljiv vetrobran Kolesni obroči znamke ARKONT,identična platišća kot na prejšnjih Bmw adventure. 21 litrski rezervoar goriva,domet cca 500km. Osebno se mi zdijo KOVE motorji res nekaj posebnega,z nekim novim pristopom ( pa sem si lastil preko 75 lastnih motorjev do sedaj). Sam lastnik in direktor podjetja je v prvi vrsti inženir,v drugi pa rally dirkač in očitno je,da motorjev pri njih ne zasnujejo prodajni strategi. Toliko na kratko o KOVE,za več vprašanj pa sem seveda na voljo in rade volje pomagam. 6 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 10 minutami, ADVENTURETIM pravi: Popolnoma razumem dvom v kvaliteto izdelka,kot posledico porekla motorja..se je z leti pač zakoreninila misel,da so kitajski produkti navadno S..... Sem bil sam na istem. Ko sem se prvič srečal s produktom KOVE 500X, se še ni imenoval KOVE, ampak ga je španski Bordoy uvozil pod lastno blagovno znamko MACBOR..model se je imenoval MONTANA XR5.Na prvi pogled me ni pritegnil,sem pa hotel vedeti več in začel prebirati teste,gledati videe..najraje s strani uporabnika in lastnika.Ugotovil sem,da ne gre za izpeljanko nečesa,kar je že obstajalo,ampak je zadeva nastala iz praznega lista papirja. Že v osnovi s preračunanimi koti okvirja,geometrijo vilic,izbiro agregata,vzmetenja. Želeli so narediti adventure motocikel nižjega srednjega razreda,ki bi bil najlažji v svoji klasi,katerega bi poganjal zanesljiv,nenaporen in z navorom bogat agregat in ki bi se vrhunsko peljal tako po zahtevnem offroadu,kot tudi na cesti. Ko sem si pogledal specifikacije in sam način,kako so prišli do teh specifikacij,sem dojel,da je morda prav to filozofija,na katero smo v EU pozabili,saj so nas proizvajalci v Adv segmentu navadili na sistem več je več..se pravi večja moč,večja teža,večja cena. Edina neznanka je bila zame osebno kvaliteta izdelave na dolgi rok.v to so me naknadno po 3 letih prepričali komentarji lastnikov po svetu,nekateri s preko 60.000km z izjemno malo težavami.Prav neverjetna se mi je zdela tudi cena,sploh pri pogledu na komponente,ki daleč presegajo svojo klaso. Ko sem odprl prvi zaboj,sestavil motocikel,ga celega v detajle pregledal,postavil na tehtnico in se zapeljal na testni krog,sem se nehote spomnil na Hondo transalp 600 iz leta 1996...kvaliteten,izjemno nenaporen za vožnjo,uporaben praktično za vse kar hočeš,vendar brez tistega arhaičnega občutka ( mehkoba vzmetenja,tresljaji,malce traktorski občutek,ergonomske napake..) Fotografija in teoretiziranje o poreklu in na drugi strani ogled v živo in predvsem občutek v vožnji sta dve povsem druge zadeve. Enako fillzofijo je KOVE uporabil in prenesel tudi na ostale svoje modele: Že omenjeni 800x naprimer tehta suh 165kg,kar je definitivni rekord v segmentu ( preden se razpišete o tem kako bo zaradi tega razpadel,vam namignem, da so vsi okvirji in nihajke na KOVE izdelani iz jekla q345,ki je 15% lažji in ima kar 40% večjo torzijsko čvrstost) Rally 450 je prvi serijski rally motor narejen za amaterje,kjer so servisni intervali dolgi,vseeno pa ima vse kar potrebujete za dolge offroad izlete ( hod vzmetenja 310mm, 31litrski rezervoar, masa 140kg..) Zanimiv tudi KOVE 400RR s 4 valjnikom,ki se vrti tudi z 18.000 obrati na minuto,kot nekdanji Kawasaki zxr400 naprimer. KOVE ima povsem svojo filozofijo izdelave motociklov. Par specifikacij modela KOVE 500X: ZAVORE NISSIN 2X 300mm spredaj,240mm zadaj, BOSCH ABS ki je izklopljiv bodisi samo na zadnjem,bodisi na obeh kolesih BOSCHEVA elektronika in sistem vbrizgavanja z dvema mapama. Polno nastavljivo ( PREDNAPETOST,KOMPRESIJA,POVRAT) vzmetenje KAYABA z 200mm hoda Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin. Serijsko ima zaščitne loke,aluminijasto zaščito motorja,zaščito rok,zaščito hladilnika,nastavljiv vetrobran Kolesni obroči znamke ARKONT,identična platišća kot na prejšnjih Bmw adventure. 21 litrski rezervoar goriva,domet cca 500km. Osebno se mi zdijo KOVE motorji res nekaj posebnega,z nekim novim pristopom ( pa sem si lastil preko 75 lastnih motorjev do sedaj). Sam lastnik in direktor podjetja je v prvi vrsti inženir,v drugi pa rally dirkač in očitno je,da motorjev pri njih ne zasnujejo prodajni strategi. Toliko na kratko o KOVE,za več vprašanj pa sem seveda na voljo in rade volje pomagam. Testiram pa motocikelobsežno v vseh pogojih,poskušam najti tako prednosti,kot slabosti in se trudim biti objektiven,kolikor se da. 8
MiNa Objavljeno December 8, 2022 Avtor Objavljeno December 8, 2022 Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank". V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval. LP,Mirč 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 4 minutami, MiNa pravi: Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank". V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval. LP,Mirč Zdravo Mirč.. Vceraj sem se registriral ja..po naključju med iskanimi zadetki na googlu opazil post...pa sem želel dodati par zadev,narediti krajšo predstavitev in znamki dati priložnost,da se jo opazi v pozitivni luči. Po mojem mnenju si to zaslużi. Sem pa iz tele ekipe ja😉 4
DAMI34 Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 mal pripomb, 200mm je mal hoda vzmetenja, oziroma meni je postalo premalo (se pa dobro pelje), pa izpuh je nizko postavljen in bo po kakem padcu kmalu ploščat, bmw feltne niso lih pojem vzdržljivosti. Drgugače pa dokaj lično izgleda. In za ta denar (link od Mine) zna biti best buy. O poreklu bi se jaz še najmanj sekiral (pol eu karjol je v aziji sestavljeno), bolj je važna poprodajna podpora. 3
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: mal pripomb, 200mm je mal hoda vzmetenja, oziroma meni je postalo premalo (se pa dobro pelje), pa izpuh je nizko postavljen in bo po kakem padcu kmalu ploščat, bmw feltne niso lih pojem vzdržljivosti. Drgugače pa dokaj lično izgleda. In za ta denar (link od Mine) zna biti best buy. O poreklu bi se jaz še najmanj sekiral (pol eu karjol je v aziji sestavljeno), bolj je važna poprodajna podpora. Se strinjam z napisanim DAMI34. Sem pa ugotovil, da je bistvena zadeva pri vzmetenju,kako in na kakšen način vzmetenje izkorišča svoj hod. Raje imam manj hoda in dobro blaženje in povrat,kot pa to,da se večji hod vzmetenja poseda prehitro in s premalo blaženja,ter prepočasi vrača nazaj. Vse preveč je t.i. adv motorjev,ki imajo bistveno premehko in neprogresivno vzmetenje,ki pri počasni vožnji še nekako deluje,ko tempo povišuješ,se pa popolnoma izgubi. Glede izpuha se tudi strinjam,sem pa motor namenoma položil na tla in izpuhu kar precej manjka,da bi prišel v stik s tlemi.Govorim za raven teren,ne o kakih kamnih se razume. Obstajajo pa aftermarket izpuhi,ki so nameščeni višje in precej bol pomaknjeni v notranjost motocikla. Odvisno pač kje in kako se voziš. Glede poprodajne storitve sem naredil enak preizkus kot 2 leti nazaj pri portugalskem AJP in začetek leta z Moto Morinijem. Naključno izbranih 5 rezervnih delov sem naročil in beležil odziv in čas dobave. Servis imamo pa lasten,tako da s tem tudi ni teżav. 5
Hytech Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin. A tole je misljeno kot skopirana mašina Honde, ali za Hondo izdeluje Loncin agregat? Drgač pa všečen motor, testna voznja bo povedala še največ od vseh številk na papirju.
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 9 minutami, Hytech pravi: Agregat izhaja iz prve generacije Honde CB500X,ki ga proizvaja Loncin. A tole je misljeno kot skopirana mašina Honde, ali za Hondo izdeluje Loncin agregat? Drgač pa všečen motor, testna voznja bo povedala še največ od vseh številk na papirju. Pozdravljen! LONCIN izdeluje agregat,po hondini licenci in specifikacijah..gre pa za agregat od leta 2016 do 2020. Ta agregat Loncin ponuja Benelliju,Kovu, Voge in še marsikomu. Prekopirana mašina ne bi šla skozi brez uveljavljana avtorskih pravic. Mislim da sta 2 tovarni dobili licence za ta agregat..ena je Loncin ( dobili so tudi licenco za Ktm (790 vgrajen v Kove 800x) in Bmw agregate ( stari 650, nova 750,850 in 900), druga je tovarna na tajskem,kjer izdelujejo za Hondo agregate za novo CB500x,crf300,se mi pa zdi,da tudi za NC750) Glede testne vožnje se ne bi mogel bolj strinjati. 2
Ragezor Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 kako je pa z zhongshen agregati? voge 450 rally ga uporablja in AJP 250 ce se ne motim? je to tudi po licenci? kako pridejo cez izpuste v eu, glede na to, da imajo tavelke znamke toliko problemov? zanima me tudi servisni interval kove rally in ce mogoce lahko priblizno poves koliko stane zamenjava agregata, ce se zgodi najhujse? drugace pa zanimivo. zgleda se dogaja podobno kot pri mobitelih, ko so se iz morja ponaredkov pojavile dejansko dobre firme z vrhunskimi proizvodi. edino kar je, da so mobiteli bili poceni samo kratek cas na zacetku, potem so pa postali enako dragi kot vsi ostali.
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 44 minutami, Ragezor pravi: kako je pa z zhongshen agregati? voge 450 rally ga uporablja in AJP 250 ce se ne motim? je to tudi po licenci? kako pridejo cez izpuste v eu, glede na to, da imajo tavelke znamke toliko problemov? zanima me tudi servisni interval kove rally in ce mogoce lahko priblizno poves koliko stane zamenjava agregata, ce se zgodi najhujse? drugace pa zanimivo. zgleda se dogaja podobno kot pri mobitelih, ko so se iz morja ponaredkov pojavile dejansko dobre firme z vrhunskimi proizvodi. edino kar je, da so mobiteli bili poceni samo kratek cas na zacetku, potem so pa postali enako dragi kot vsi ostali. Zongshen agregat uporablja ajp spr 250 in 280 da..prav tako kove 450 rally ( glavo so svojo naredili,saj ima kove 2 odmicni gredi ) Kove 800 temelji na agregatu ktm 790 , s spet rahlo spremenjeno glavo. Motor proizvaja po avstrijski licenci CF moto Moto morini xcape uporablja loncinov 650ccm paralelni dvovaljnik narejen po kawasakijevi licenci. Sem pa opazil,da je vsem tem licenčnim agregatom skupno res odličen elektronski sistem vbrizga..original versys je naprimer precej cukal in nemirno tekel...pri xcapu tega ni opaziti nikjer. Zaenkrat agregat iz ajp250 popolnoma neproblematicen,cena za ta agregat je okrog 1500 eur,skupaj z menjalnikom,za KOVE 450 RALLY še nimam podatka. Servisni interval menjave olja je odvisen od uporabe ( adv ali dirkaška uporaba ) sega pa od 3000 do 5000km...oljni filter je pralni. Kontrola ventilov je na 8000km,ampak če sklepam po ajp spr250 se ne bodo premaknili..bomo videli kako bo na Dakarju. Kar se tiče EU5, z dvovaljniki ni takih težav kot z enovaljniki ( pri AJP so dejansko vsi motorji registrirani kot enduro motorji in z bistveno manjšo močjo,kot jo dejansko imajo v praksi. Verjetno se laže doseže EU5 normo na manjših prostorninah kot na večjih. Par kitajskih znamk je očitno zadeve vzelo resno in načrtuje precejśen naskok na EU. Lep primer je Benelli,ki je v adv segmentu v Italiji po številu prodanih enot v 2021 premagal BMW GS. 2 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 7 minutami, ADVENTURETIM pravi: Zongshen agregat uporablja ajp spr 250 in 280 da..prav tako kove 450 rally ( glavo so svojo naredili,saj ima kove 2 odmicni gredi ) Kove 800 temelji na agregatu ktm 790 , s spet rahlo spremenjeno glavo. Motor proizvaja po avstrijski licenci CF moto Moto morini xcape uporablja loncinov 650ccm paralelni dvovaljnik narejen po kawasakijevi licenci. Sem pa opazil,da je vsem tem licenčnim agregatom skupno res odličen elektronski sistem vbrizga..original versys je naprimer precej cukal in nemirno tekel...pri xcapu tega ni opaziti nikjer. Zaenkrat agregat iz ajp250 popolnoma neproblematicen,cena za ta agregat je okrog 1500 eur,skupaj z menjalnikom,za KOVE 450 RALLY še nimam podatka. Servisni interval menjave olja je odvisen od uporabe ( adv ali dirkaška uporaba ) sega pa od 3000 do 5000km...oljni filter je pralni. Kontrola ventilov je na 8000km,ampak če sklepam po ajp spr250 se ne bodo premaknili..bomo videli kako bo na Dakarju. Kar se tiče EU5, z dvovaljniki ni takih težav kot z enovaljniki ( pri AJP so dejansko vsi motorji registrirani kot enduro motorji in z bistveno manjšo močjo,kot jo dejansko imajo v praksi. Verjetno se laže doseže EU5 normo na manjših prostorninah kot na večjih. Par kitajskih znamk je očitno zadeve vzelo resno in načrtuje precejśen naskok na EU. Lep primer je Benelli,ki je v adv segmentu v Italiji po številu prodanih enot v 2021 premagal BMW GS. En popravek lapsusa..xcape uporablja CF moto agregat,narejen po kawasakijevi licenci
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 @ADVENTURETIM Vse lepo in prav. Zanima me, če imete namen tudi servisno mrežo razširiti po celi Sloveniji. Morebitnega kupca zavrne oddaljen servis. Za sam servis izlet do Kranja in se poservisira. Okvara pa že zahteva kombi, avto z prikolico…
ADVENTURETIM Objavljeno December 8, 2022 Objavljeno December 8, 2022 pred 1 minuto, SAR-Solo Adventure rider pravi: @ADVENTURETIM Vse lepo in prav. Zanima me, če imete namen tudi servisno mrežo razširiti po celi Sloveniji. Morebitnega kupca zavrne oddaljen servis. Za sam servis izlet do Kranja in se poservisira. Okvara pa že zahteva kombi, avto z prikolico… Pozdravljeni! Glede AJP zagotovo ne,ker večina lastnikov motorje servisira bodisi sama,bodisi pri kakem mehaniku,pri meni naročajo rezervne dele in servisne materiale. Pri Morinijih zaenkrat samo redni servisi,največ prevoženih km trenutno 22.000km ( letos ) Se pa za Morinija in Kove trenutno dogovarjam v celju in v Kopru. Imam pa že vse pripravljeno za mobilni servis,ki ne bo skrbel samo za težja popravila in okvare v smislu odvoza motorja na servis,ampak tudi za servis na domu,če se stranki ne bo dalo voziti na servis. 4
Popularna objava ADVENTURETIM Objavljeno December 9, 2022 Popularna objava Objavljeno December 9, 2022 Še prvi vtisi iz prakse,da ne bo samo suhoparna teorija na sporedu. KOVE 500X s prevoženimi 3km Voznik visok 185cm,teža dobrih 100kg Prvi statični vtisi so,da je motocikel izredno lahko postaviti iz stranskega stojala v vertikalo,poskus dviga na centralno stojalo to potrdi,prav tako namerno spuščanje motocikla iz vertikale do tal in ponovno pobiranje. Ne samo,da je sam motocikel lahek glede na izgled,nizko je tudi samo težišče. Sedež se mi je na prvo žogo zdel celo preblizu tal,saj sem z obema nogama dosegel tla,kolena pa,s stopali na tleh precej pokrčena za ta razred.Malo sem bil v dvomih,kako se bo pri mojo višini zadeva izkazala pri daljši vožnji. Preizkusim še stoječi položaj in si krmilo obrnem za stopnjo naprej,da se zaradi U krivulje dvigne za cca 2 cm,in oddalji od mene za enako razdaljo. Pritisk na gumb zaganjača,motor se oglasi tiho in popolnoma brez vibracij. Speljem in takoj zaznam da je sklopka mehka in da odlično dozira.Naslednja ugotovitev je,da je menjalnik odličen..natančen,tih nezaznaven.Prvi dve prestavi sta precej kratki,kar bo prednost na uporabi na terenu.Zanimiv je karakter motorja,prestavljam pri 3000 obratih in motor po prestavljanju lepo poprime,nobene luknje,trzanja,spominja na električni motor. Hitro ugotovim,da moč prihaja enakomerno,več kot je obratov,več je moči,a ker je motor še neutečen,ga ne vrtim preko 6000 obratov,kar v šesti prestavi pomeni 125km/h. Navajen večjih prostornin prilagodim stil vožnje ( prehitevanja raje z malo zaleta,ohranjanje hitrosti čez zavoje..)sprehajam se po menjalniku in uživam v skrajno nenaporni in tihi vožnji. V teoriji sem vedel, da je KOVE 500x mišljen kot pravi 50/50 motor,zato me preseneti ciklistika na asfaltu. Pričakovano okretnost pri nizkih hitrostih nadgradi čudovita natančnost pri višjih in dejansko dobim občutek tolikokrat opevane vožnje po tračnicah...spet popolnoma nenaporno in zelo samozavestno ugotovim,da se na ta način dosegajo izjemne povprečne hitrosti na podeželskih cestah,podkrepljene s popopnim občutkom varnost. Zavore zahtevajo privajanje,saj kljub diskom velikega premera na začetku ne grizejo močno,ampak za konkretno zaustavljanje zahtevajo močnejši stisk ročice. Kasneje v gozdovih ugotovim,da tako obnašanje zavor pride še kako prav na spolzki podlagi,saj je možnost blokiranja kolesa precej manjša ( za zahtevnejšo offroad vožnjo ABS izključimo ja😉) Ko po 75km asfalta pridem do prvih gozdnih poti,sem glede na obilne padavine prejšnjih dni skeptičen..serijske gume Metzeller Tourance niso znane po tem,da ponujajo vrhunski oprijem na mokrem terenu. A že po prvih metrih ugotovim,da je skepsa odveč,motor je ubogljiv,pozicija v stoje odlična,motor usmerjam po blatnih poteh samo z nogami,agregat deluje fenomenalno,nežno,a odločno,ohranja oprijem zadnjega kolesa.Z naskokom najboljša stvar na motorju pri taki vožnji je vzmetenje,saj odlično blaži vse tipe neravnin,ohranja oba kolesa v stiku s tlemi in na splošno ni premehko,kar je v današnjih časih redkost. Le ko sem se dvignil na 1200m nadmorske višine,in se je na cesti pojavil globji sneg in precej ledu,se odločim,da poti ne nadaljujem in se vrnem.Povprečna poraba goriva po 150km mešane vožnje je znašala 3.9l/100km KAJ MI JE VŠEČ: vožnja po cesti in po zahtevnejšem terenu Vzmetenje Karakter agregata( usklajenost agregat,sklopke in menjalnika) Pozicija stoje Nizka teža Avtonomija Serijska zaščita motorja za offroad vožnjo KAJ MI NI VŠEČ: Pozicija sede( sedež bi si moral dvigniti za 3 cm ) Malenkost močnejši ugriz zavor( verjetno se bo zadeva še utekla) Malenkost več moči in navora ( rešljivo z decat in mapo ) Ergonomija določenih stikal Spomladi bom organiziral dan odprtih vrat, na razpolago bo 5 motociklov,da lahko še sami strnete vtise in mnenja glede tega motocikla...na cesti in na terenu. 10
okramcjab Objavljeno December 9, 2022 Objavljeno December 9, 2022 Adventuretim, Boste k nam pripeljali tudi 'scrambler' izvedenko , Kove 510F al kakor se bo že imenovala za naš trg. Lp
ADVENTURETIM Objavljeno December 9, 2022 Objavljeno December 9, 2022 pred eno uro, okramcjab pravi: Adventuretim, Boste k nam pripeljali tudi 'scrambler' izvedenko , Kove 510F al kakor se bo že imenovala za naš trg. Lp Sicer ni v skladu z mojo offroad filozofijo,se pa seveda da naročiti in pripeljati. Komponente skoraj enake,razen karoserije. Sem imel 3 naročene,pa jih nisem pripeljal zaradi neinteresa kupcev. Je pa zadeva zanimiva,sploh zdaj ko vidim kako se osnova obnaša v praksi,scrambler pa je še 10kg lažji 2
ADVENTURETIM Objavljeno December 13, 2022 Objavljeno December 13, 2022 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17917404&display=Kove 450 RALLY Je očitno Milano naredil svoje.. Vsi podatki znani,pri agregatu je bil vzor suzukijev drz 400 ( trajnost,vzdrževanje,podajanje moči..) Na fb profilu KOVE 450 rally europe fan najdete videe,podatke,testiranja,razvoj...praktično vse. Danes dobil podatek da je iz EU že preko 1600 naročil. Motor zna biti evolucija tistega,kar smo vmes preskočili. Vabljeni k debati...bo zanimiva
ADVENTURETIM Objavljeno December 18, 2022 Objavljeno December 18, 2022 Ob 8. 12. 2022 ob 9:56, MiNa pravi: Pozdravljen @ADVENTURETIM. Vidim, da si na forum uletel pred 11 urami. Temo sem odprl pred dvemi leti, to si najbrž opazil? Zakaj? Ravno zato, da odpremo oči in pogledamo še malo preko "plank". V primeru, da si iz tele ekipe, se bom pa tudi jaz tvojemu povabilu z veseljem odzval. LP,Mirč Tripple black edition😉🤣🤣 7
Ragezor Objavljeno December 18, 2022 Objavljeno December 18, 2022 Malo vec podatkov o Kove 450 Rally https://www.advpulse.com/adv-news/new-kove-450-rally-bike-hitting-north-american-showrooms-soon/ torej pro verzija, ki je ne mores registrirati bo kar drazja od civilne verzije. na zalost nic ne pise kje konkretno bodo razlike. zgleda tudi, da se ne morejo zediniti o verzijah. neki italijani pravijo, da bo normalna civilna verzija prisla samo z 15 litrskim tankom. malce so tudi dvomiljive stevilke 38kW moci iz 450ccm agregata in servisni interval 5000 miles (advpulse clanek): zdaj ne vem a je ze kak motocikel v evropi ali ne, ampak fajn bi bilo videti en konkreten predstavitven video kjer je prikazano in razlozeno kaj je gor na motorju. na facebooku je miljon nekih kratkih filmckov, ki pa ne povejo dosti, ker ne ves katero verzijo gledas, ce so stock motorji to ali nadgrajeni, ipd.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se