Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
59 minutes ago, Zivnorc said:

... sem pogledal po gloogl mapsih, kje se je DESMODUE peljal, pa se točno vidi, da je 1/2 tranzita, 1/2 makadama in 1/2 offrouda...  :D

 

Kitajseke polovice so kot kitajske kile? Mal bl mičkane? 220kil je lahko za otroke, 3x0,5=1. 

  • Haha 3
Objavljeno
Ob 24. 2. 2024 ob 17:34, siks pravi:

Dejstvo je, da je debata zašla v napačno smer...v smislu kdo ma večjega...vedno se najde kdo, ki bo cinično provociral in nekateri so res tečno vztrajni in želijo vedno imeti zadnjo besedo...vpleteni se boste itak prepoznali...težko je to brati toliko strani...desmo je tukaj malo nasedel, verjamem, da nenamerno oz. naivno, iz vsega kar sem prebral pa verjamem, da ima dobre namene predstaviti znamko in vse okoli nje. Moraš pa kot zastopnik znamke res paziti kako komuniciraš, da ne postane očitno propagiranje oz pristransko favoriziranje. Tako izgubiš verodostojnost pri normalnih bralcih. Podobno je pred časom poskušal Seleš v namenski temi KTM in se je dolgo dobro držal v ignoriranju provokacij...potem vsled res slabe poprodajne storitve (beri veliko reklamacij, tudi kot posledica vedno več prodanih motorjev) ni več mogel skrivati in se ni več oglašal...

Na tem portalu imajo praktično vse moto znamke in vsi modeli svoj "aderess" ..... napisanih je bilo  ogromno takih in drugačnih komentarjev, ne-upravičenih, ne-strokovnih, ne-kompetentnih, šaljivih, provokativnih, ciničnih, črni humor, zafrkancija....na naslov generalnih uvoznikov, serviserjev, posameznih modelov, storitev ali ne-resničnih navedb.....in svet se je vrtel naprej, vsak ima načeloma pravico izraziti svoje boj ali manj kompetentno mnenje.....tukaj je debata je zašla v napačno smer zaradi kupa takih in drugačnih ne-resničnih informacij in le hvali kitajca, posledično v tej enoumni razpravi vsak, ki razmišlja drugače, izrazi določeno mero dvoma o nekaterih zadevah, podatkih, zapisih, od katerih so bili nekateri.....  je označen kot nezaželen "smetar",  ker se tukaj ne akceptira drugačnega mnenja in razmišljanja, je avtor takega zapisa takoj na sramotilnem stebru....kar je najbolj žalostno je to, da večino tukajšnje moto srenje očitno zelo moti črni humor, cinizem, dvomi, zafrkancija, vztrajnost pri razčiščevanju določenih zadev, zagovoru stališč in se to takoj obsoja.....ne moti jih pa nekulturen odziv s strani uvoznika oz. prodajalca, mislim na žaljenje na osebni ravni, ljudi, ki jih ne pozna, ki so si upali izrazili svoje razmišljanje o določenih zadevah......in še bolj žalostno, da nima noben dovolj poguma med nogama in v glavi, da bi tak sovražen govor obsodil....ni enega faking korektnega komentarja, da je šlo pri osebnih žalitvah malo čez mejo.....glavo v pesek in nakladanje o provokacijah, kot opravičilo za žalitve, beda. In še enkrat ponavljam, da privoščim uvozniku uspeh, dobro prodajo kitajcev......ne akceptiram pa žaljenje na osebni ravni drugače mislečih, ne glede na to, ali je zafrkancija, cinizem, ne-strokovno mnenje, ali ne-upravičeni pomisleki. In res je ZELO pomembna prava, korektna komunikacija zastopnika, prodajalca, serviserja s strankami....

Glede na to, da sem imel v 6 letih dva KTM A1190 in 1290S morda lahko napišem, da relativno dobro poznam poprodajne ne-storitve KTM, pri prvem sem imel nekaj reklamacij, pri drugem na srečo ne....pač čudna situacija je bila takrat skupek "specifičnega" odnosa serviserja in zastopnika - reklamanta, predvsem pa načina reševanja reklamacij matičnega podjetja, kar je bil v drugi temi že dovolj napisano.....pač dokler nisem napisal e-mail v matično tovarno je bilo oz. ni bilo.....mislim, da ni bilo nekih provokacij, temveč nezadovoljstvo in "popizdevanje" lastnikov bajkov z ne-reševanje reklamacij, za katere uradni serviser niti ni bil odgovoren, ker jih sam ni mogel rešiti brez zelene luči reklamanta. oz. predvsem matične tovarne, jih je pa ne-upravičeno poslušal od nezadovoljnih kupcev.

Objavljeno
pred 52 minutami, Luka66 pravi:

tukaj je debata je zašla v napačno smer zaradi kupa takih in drugačnih ne-resničnih informacij

...ne samo tukaj...povsod...in zaradi enih in istih posameznikov, ki nimajo kaj drugega početi, kot da dr..jo povsod kjer je le možno. Škoda, da admini ne takoj, ko se to smetenje začne, z brisanjem ali blokiranjem posameznikov to preprečijo. Tako pa je Kove tema še ena izmed mnogih, ki bodo (postale) neberljive...

Kar se pa ktm in slabih poprodajnih storitev tiče pa govorim tudi iz lastnih izkušenj, ki sem jih že drugje opisal...letos začenjam 9 sezono s tremi različnimi ktm in tudi jaz na srečo nisem imel zelo slabih izkušenj...zmaga pa tista, ko mi je Seleš osebno rekel, ko sem hotel v garanciji reklamirati tresoče prednje diske na 1090, pa je bila javna tajna, da je to skoraj množičen pojav, da sem verjetno narobe bremzal 🤣 in da ktm itak nima garancije na zavorne diske...ko sem začel s ktm so bili najmanj trije pooblaščeni serviserji za ktm, danes je samo eden...upam, da pri Kove ne bo podobno, kljub temu, da ni renomirana ali premium znamka, ki jih (velikokrat upravičeno) favorizirate(mo) slovenceljni...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V 2024 bo tudi pri nas možno slišati zvok vrstnega štirivaljnika,ki se vrti s 16.000 obrati na minuto.

Dobrih 70 konjičev in masa z gorivom 165kg, bosta dobra popotnica za zabavo.

Popno nastavljivo KYB vzmetenje, quickshifter,protizdrsna sklopka,amortizer krmila in launch control serijsko.

Predvidena cena bo okrog 8.500 eur.

Spodaj par slik in video iz zavitih cest.

 

 

Screenshot_20240226_071010_Google.jpg

Screenshot_20240226_071316_Google.jpg

Screenshot_20240226_071552_Samsung Internet.jpg

Objavljeno

Pa še ena iizpeljanka, tokrat v scrambler stilu.

Agregat,okvir vzmetenje,zavore enake, kot na modelu 500x. Enoročna zadnja nihajka.

Ta model je na voljo že od začetka, uvozil pa nisem še nobenega. 

 

旷野版右斜面.jpg

旷野版右后斜面.jpg

旷野版右后俯视.jpg

旷野版左斜面.jpg

旷野版右侧面.jpg

Objavljeno

"drag race"? vs ducati v2 :rolleyes: 

Kakšne nore kopije :D 

Objavljeno
pred 6 minutami, mladench pravi:

"drag race"? vs ducati v2 :rolleyes: 

Kakšne nore kopije :D 

Res je. Skopirali so praktično vse, od oblike,tehnike,agregata,celo specifikacije so na moč podobne.😅

Video je bil prilozen zaradi zvoka agregata in prikaza voznje po ovinkih z motorjem,ki ima 100 konj vec.

Objavljeno
7 minutes ago, mladench said:

"drag race"? vs ducati v2 :rolleyes: 

Kakšne nore kopije :D 

ja, pa Vitpilen 401. Ok, prva generacija, bomo vidli kam bojo šli z naslednjo.

Objavljeno
pred 3 urami, DESMODUE pravi:

V 2024 bo tudi pri nas možno slišati zvok vrstnega štirivaljnika,ki se vrti s 16.000 obrati na minuto.

Meni izgleda bolj dvovaljnik kot štirivaljnik?

Objavljeno
pred 6 minutami, Marko P. pravi:

Meni izgleda bolj dvovaljnik kot štirivaljnik?

Linijski stirivaljnik je😉

Objavljeno
pred 1 uro, Marko P. pravi:

Meni izgleda bolj dvovaljnik kot štirivaljnik?

... vem, kaj te je zmedlo.... na posnetku se bolj sliši V2 motor od Ducatija pred njim...  :D

 

Objavljeno

@DESMODUEv smislu izjav, ki si jih dal in v povezavi z dobrimi odnosi do strank, bi bilo zelo zaželjeno in smiselno, da se uplouda "service manual" za kove 450 rally. Verjamem, da ga rabi marsikdo, ki bo doma redno opravljal potrebna opravila, od menjave olja, do kontrole ventilov itd...

Nekateri EU renomirani trgovci nalašč skrivajo določene podatke, da potem rinemo na pooblaščene servise, drugi se pa radi okoriščajo s svojim znanjem krekanja in taiste manuale ponujajo na ebayu za nekih 20 ali 30€.

Vsekakor je pametno, da ma vsak, ne samo uporabniški priročnik tudi servisni (z navori, postopki dela, predpisanimi tekočinami in štandardi). Saj sem prepričan, da ne bo dolgo, ko bo objavljen na FB strani "Kove fanou iz EU" za dolpotegnit.

Pa vendar, resnost in splošna pomoč kupcu, kdor je prvi mnogo šteje.

Zadevo lahko potem jaz zlahka uploudam na vrh te strani in bo vsem na razpolago.

Seveda je to samo predlog.

Meni kot bodočemu kupcu ta detajl mongo pomeni. Mam hišnega mehanika, ki je res dober, če mu še navodila priskbim sem pa 100% krit.

Objavljeno
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

@DESMODUEv smislu izjav, ki si jih dal in v povezavi z dobrimi odnosi do strank, bi bilo zelo zaželjeno in smiselno, da se uplouda "service manual" za kove 450 rally. Verjamem, da ga rabi marsikdo, ki bo doma redno opravljal potrebna opravila, od menjave olja, do kontrole ventilov itd...

Nekateri EU renomirani trgovci nalašč skrivajo določene podatke, da potem rinemo na pooblaščene servise, drugi se pa radi okoriščajo s svojim znanjem krekanja in taiste manuale ponujajo na ebayu za nekih 20 ali 30€.

Vsekakor je pametno, da ma vsak, ne samo uporabniški priročnik tudi servisni (z navori, postopki dela, predpisanimi tekočinami in štandardi). Saj sem prepričan, da ne bo dolgo, ko bo objavljen na FB strani "Kove fanou iz EU" za dolpotegnit.

Pa vendar, resnost in splošna pomoč kupcu, kdor je prvi mnogo šteje.

Zadevo lahko potem jaz zlahka uploudam na vrh te strani in bo vsem na razpolago.

Seveda je to samo predlog.

Meni kot bodočemu kupcu ta detajl mongo pomeni. Mam hišnega mehanika, ki je res dober, če mu še navodila priskbim sem pa 100% krit.

Se strinjam s tabo! In kupci so seveda manuale že dobili. Ne tiste v knjizici,ki so dostopni na uradni kove strani, ampak prav mehanični manuali,kjer je na zelo pregleden način prikazan prav vsak poseg na motorju.

Mislim, da lahko dog66 to tudi potrdi😉.

Objavljal ga pa v tejle temi zagotovo ne bom.

Ti ga pa seveda kot morebitnemu interesentu dam v predogled.

Objavljeno
pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

Se strinjam s tabo! In kupci so seveda manuale že dobili. Ne tiste v knjizici,ki so dostopni na uradni kove strani, ampak prav mehanični manuali,kjer je na zelo pregleden način prikazan prav vsak poseg na motorju.

Mislim, da lahko dog66 to tudi potrdi😉.

Objavljal ga pa v tejle temi zagotovo ne bom.

Ti ga pa seveda kot morebitnemu interesentu dam v predogled.

ne, ne, ne rabim. Če ga dobi vsak kupec je čist ok. Ostali ga ne rabijo.

Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

... vem, kaj te je zmedlo.... na posnetku se bolj sliši V2 motor od Ducatija pred njim...  :D

Videa nisem gledal, so pa na vseh slikah motorja "hlače" izpuha samo dve cevi???

Ne pravim, da ni možno, da ima izpušni kolektor podobno kot avto. Je pa to za motorje precej neobičajno...

Objavljeno (popravljeno)
pred 39 minutami, Marko P. pravi:

Videa nisem gledal, so pa na vseh slikah motorja "hlače" izpuha samo dve cevi???

Ne pravim, da ni možno, da ima izpušni kolektor podobno kot avto. Je pa to za motorje precej neobičajno...

...na slikah zastira izpušne cevi "oklep"motorja...

...na, tule se vidi, da ima 3 cilindre...   😜

 

20240226_165429.jpg

...tačetrtega bom pa še poiskal... 🙃

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 1 uro, Marko P. pravi:

"hlače" izpuha samo dve cevi???

Kove450RR.JPG.285e0bf9431df57b2249fe43065df469.JPG

3+1 isto leva se na tej sliki ne vidi

Kove450RR1.JPG.63583a15b856667dc4a177bbe3324ce4.JPG

Tule pa še Kar se na prejšnji sliki ne vidi.

Objavljeno

...pričakujem, da se bo zdaj vnela debata še o taisko vs brembo...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, siks pravi:

...pričakujem, da se bo zdaj vnela debata še o taisko vs brembo...

...pa un, k gre po komoucu, ma zihr Mitaske gor....:kva2:

 

... sori... jest tut lahko mal smetim tule gor..  :P

  • Haha 2
Objavljeno
4 minutes ago, siks said:

...pričakujem, da se bo zdaj vnela debata še o taisko vs brembo...

Taisko so bolše, lažje in cenejše..... bene debate ne bo. ;) 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, MiNa pravi:

Kove450RR.JPG.285e0bf9431df57b2249fe43065df469.JPG

3+1 isto leva se na tej sliki ne vidi

Kove450RR1.JPG.63583a15b856667dc4a177bbe3324ce4.JPG

Tule pa še Kar se na prejšnji sliki ne vidi.

Kaj rori od izpuha, važn da ma "refetnice", ki ga od strašnih obratov k tlom tiščijo. To je zdaj v modi in se kupuje...

To bi moral imeti tudi 450 rally za tiste 20m skoke in mehkejše pristanke....:kva2:

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred eno uro, siks pravi:

...pričakujem, da se bo zdaj vnela debata še o taisko vs brembo...

Osebno spoznal direktorja taiska, zgodbo o taisku,kvaliteto, nacin razmisljanja predvsem pa prakticno uporabo ti pa lahko osebno povem😉 lahko pa probas razliko brembo vs taisko na modelih ajp pr7 in kove 450 rally.

Lahko pa zadebatiramo teoreticno tukaj na stirih straneh..tako kot o 20m teoreticnih skokih in ostali teoriji. Praksa je tista,ki kaj velja..vsaj pri meni

Objavljeno

A Taisko je zdej spet boljši kot Brembo? Isto kot Kove od večine? 

Ti pa si pilot. 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 6 minutami, Kawl pravi:

A Taisko je zdej spet boljši kot Brembo? Isto kot Kove od večine? 

Ti pa si pilot. 

Brembo ne dela samo enih zavornih čeljusti. In prav gotovo najboljše Taisko so boljše od najcenejših Brembo.

Vsekakor pa na motor vreden 6k€ ne bojo vgradili Brembo stilema za 1k€ :nono:, ki pa so definitivno boljše.

Objavljeno
pred 15 minutami, Kawl pravi:

A Taisko je zdej spet boljši kot Brembo? Isto kot Kove od večine? 

Ti pa si pilot. 

Ko na Kove montiraš komponente, se izboljšajo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!