Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred eno uro, simonsi pravi:

510x sem mislil seveda, 450 je drug svet.

500x ali pa 510x ima 180 stopinjsko gred, pa malo več konjev in kubikov. Ampak to govorimo o niansah.... po papirjih bi se lahko primerjala ja, vendar bi moral človek probat oba da bi videli koliko sta si podobna. 

Kakor poznam cfmoto pa gledam reviewe so večinoma težji od kove flote. 

Tukaj vidim bistveno razliko.

 

Nekako je tudi cfmoto postavljen višje (način T7-ke in njeno visoko težišče).

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, simonsi pravi:

Pa kove je več ko jurja dražji.

Jaz vem zakaj, cf450 sem videl v živo, in poznam sestavo cfmoto. Kove pa zelo poznam-vozim. Je z razlogom dražji in prav je tako. Glede na znane znamke je komot lahko še dražji ko se gremo enkrat spuščat v detajle in komponente istocenovnikov. Tako pač je....

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, miran985 pravi:

Jaz vem zakaj, cf450 sem videl v živo, in poznam sestavo cfmoto. 

 

No napiši kaj več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno bolj v porastu je nizji srednji razred adv motorjev. Nastal je zaradi prednosti,ki jih tak razred prinasa. Teh je ogromno,v tujini se tega ze dobro zavedajo, pri nas je zadeva se vedno potisnjena na stranski tir.

Gledati same specifikacije prostornine in moci na papirju je ponavadi zavajajoce,prakticni preizkus pa prednosti tega razreda postavi na svetlo.

Seveda ta razred ne bo pisan na kozo vsem,zna pa marsikoga,ki ga je spregledal,pozitivno presenetiti.

Predstavniki tega razreda so:

Honda nx500

Honda cb500x

Kawasaki versys 300

Voge 525 dsx

Beneli trk502x

Cf moto 450mt

Rieju avantura 500

Mitt 500

Kove 500x/510x

Qj moto srt 550

Mv agusta 5.5

Enfield hymalayan 450

Ktm adventure 390

Izbira je z vsako sezono vecja,so pa med njimi tako kot v vecjih razredih precejsnje razlike v zasnovi in namembnosti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, skalar36 pravi:

No napiši kaj več...

Cf moto mt450 je prvi projekt sodelovanja CF mota in Yamahe. Kdor ne ve,je Yamaha prodala dobrsen del podjetja CF motu.

Doticni model je zamisljen,kot downsizana yamahat t7, na kar poleg oblike nakazuje tudi pomanjsan CP2 agregat,izbira velikosti koles, teza malenkost pod 200kg in se marsikaj.

Poleg na oko moderne oblike, je privlacna tudi sama cena,komponente na prvi pogled primerne namembnosti motorja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DESMODUE pravi:

Vedno bolj v porastu je nizji srednji razred adv motorjev.

 

Še ne dolgo nazaj, so bili taki motorji mišljeni za babe ali začetnike. Woke je tudi pri motorjih očitno.

In če gres čez predsodke, je dober segment tudi za kakega "izkušenega" motorista.

pred 5 urami, DESMODUE pravi:

 

Poleg na oko moderne oblike, je privlacna tudi sama cena,komponente na prvi pogled primerne namembnosti motorja.

 

Konkurence se ne hvali, jao 😁

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, simonsi said:

Woke je tudi pri motorjih očitno.

Dobra! :D 
 

vcasih so bli za babe, zdej pa za 3,14cke. 
 

folk se stara.  Motoristi se staramo.  Enkat se stvar prelomi. Takrat manj rata vec.  Al pa se hobi konca.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dobra! :D 
 

vcasih so bli za babe, zdej pa za 3,14cke. 
 

folk se stara.  Motoristi se staramo.  Enkat se stvar prelomi. Takrat manj rata vec.  Al pa se hobi konca.  

 

Manj rata vec lahko ze mnogo prej..samo ego je treba v zep pospraviti pa gre. To je tezje,kot postarati se.

Ko ugotovis, da so kubatura in konji manj premosorazmerno povezani z uzitkom v voznji, kot je to v primeru downsizinga,je slika sirsa, in barve mnogo bolj kontrastne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K ga na jadranki v 3. Prestavi pržgeš na polno, pa ti dvigne prednji konc...this newer gets old... Te kr pomladi. 

Vecino casa je 500 ccm dost. Sam še zmer je bolset na rezervi ccm in PS pa se pocas vozt. K 500 mlinček ne omogoca huliganstva.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

K ga na jadranki v 3. Prestavi pržgeš na polno, pa ti dvigne prednji konc...this newer gets old... Te kr pomladi. 

Vecino casa je 500 ccm dost. Sam še zmer je bolset na rezervi ccm in PS pa se pocas vozt. K 500 mlinček ne omogoca huliganstva.

 

Te razumem popolnoma!

Ves kje zablesti 500ccm adv mlincek? Asfaltni zavoji so neznansko zabavni, izstrelitev iz zavoja ne omogoca, omogoca pa izjemno hitra prelaganja in visoke hitrosti v temenu, pa se zaviranje globoko v ovinek na meji oprijema je zabavno. 

Pa vrteti agregat v rdeve polje na zavitih ozkih cestah je tudi dozivetje, ki ga vecji motocikli ne zmorejo.

Top zadeva so pa makadami in terenska voznja. Tam imas pa obcutek nadzora, nenapornosti in osredotocenost na voznjo samo in teren, ne pa na strah pred odprtjem plina in konstantnim bojem s presezkom moci in kilogramov.

Sta oba svetova lepa, ce jima das priloznost.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. 500tka kt drugi motor. K greš na izlet, lepo počasi. Sej se poigravam z mislijo, en 500 za izlete, pa en trivalnik za jadrnko. Sploh sedaj ko si omenil, da sta se CF moto in Yamaha združila. Tale tvoj 500 pa tud zgleda zelo lep!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, skalar36 pravi:

Ja. 500tka kt drugi motor. K greš na izlet, lepo počasi. Sej se poigravam z mislijo, en 500 za izlete, pa en trivalnik za jadrnko. Sploh sedaj ko si omenil, da sta se CF moto in Yamaha združila. Tale tvoj 500 pa tud zgleda zelo lep!

Nista se uradno zdruzila, tako kot se uradno nista zdruzila cf in ktm. Pa poznamo zgodbo. 

Moj 500 ni nek presezek lepote,je ze 7 let enak (za marsikoga je to prednost,nekoga pa pac odvrne) fascinira pa z voznjo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

K ga na jadranki v 3. Prestavi pržgeš na polno, pa ti dvigne prednji konc...this newer gets old... Te kr pomladi.

 

Me doma čakata dva mala otroka, pa so ti časi malo mimo.

Pa imam motor, ki to zmore, ampak to počnem veliko bolj redko.

 

Ja, downsizing je dober izraz. Pa veliko večji užitek je vozit motor, ki ni premočan. Pa pač ne prehitevaš v škarje pa gre.

Pa tamali dvovaljniki so lepo vozni, bolj kot enovaljnik, ki je pač specifičen in ni za vsakega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Te kr pomladi. 

Al pa ubije! :whistle:

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, MiNa pravi:

Al pa ubije! :whistle:

 

Se strinjam. Sej se to ne počne redno. Se pa kdaj zgodi. Z "mlinčkom" se to ne more.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoz govorim da je manj več, samo kakor za koga. En rabi več en ne. Različni smo si, jasno. Jaz vem da sedaj z 500 uživam vedno in znova kamorgrem. Dolgo ali kratko. Z 1200 žal nisem tako kot sedaj s tem "mlinčkom". Govorim zase, ne polagam besed drugim samo povem moj filing. Da nebo spet nesporazum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DESMODUE pravi:

20240317_123102.jpg

20240317_132048.jpg

20240313_143915.jpg

20240313_143905.jpg

20240313_141936.jpg

20240313_134254.jpg

20240313_134329.jpg

.

... dobr zgleda :)

... še kakšn movie zravn, pa bo to to :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je se novega od letos glede Kove?

Dve novi prodajni mesti in tri nove servisne delavnice.

Pokrite so gorenjska,primorska,štajerska in dolenjska. 

Je pa mnogo težje najti pravega prodajalca in serviserja,kot bi si marsikdo lahko mislil.

Mislim pa,da me tako kot v primeru motornih koles, tudi glede ljudi, šesti čut ni prevaral.😉

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DESMODUE pravi:

Kaj je se novega od letos glede Kove?

Dve novi prodajni mesti in tri nove servisne delavnice.

Pokrite so gorenjska,primorska,štajerska in dolenjska. 

Je pa mnogo težje najti pravega prodajalca in serviserja,kot bi si marsikdo lahko mislil.

Mislim pa,da me tako kot v primeru motornih koles, tudi glede ljudi, šesti čut ni prevaral.😉

 

servis štajerska ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera stran Pohorja: južna al severna ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Hm.....500x, po branju motor leta 2023/2024..... A ne najdem tut enga kredibilnega testa? 

Popravljeno . Popravil ZED
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Tiger800
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!