Popularna objava Luka66 Objavljeno Maj 7 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 7 Na dirkališču v Misanu je bil pred prvomajski vikend, moto hepening, EICMA RIDING FEST, vsega po malo....dirkanja, predstavitve motorjev različnih proizvajalcev in tudi testne vožnje po poligonu, ki je bil speljan pri dirkališču, sicer pre-majhen, toliko, da se je dalo malo preizkusiti ciklistiko v okretnosti, pospeševanje in zaviranje, za prvi občutek, ki je seveda premalo za kakšno konkretno oceno, vsak je lahko poskusil kar je želel, tam si dobil "podkapo" za enkratno uporabo, čelado in zaščitno jakno zastonj pri vseh proizvajalcih, ki so imeli testne motorje in..... bil je prisoten tudi It prodajalec Priznam, da v živo ni tako grd, kot na sliki.....če odmislimo mega dimnik, ki ga imajo praktično vsi proizvajalci, pohvalno, da so gor crashi, ima kar nekaj podobnih tehničnih rešitev, ali skopiranih kot pri Hondi AT, kar sploh ni slabo, kakšni zvari niso ravno za gledat, pomembno, da držijo, spodaj solidna Alu zaščita agregata 👍 Torej o dizajnu ni za pisat, je pa kot celota vseeno korektno dodelan, tudi z blendami zaprt okvir, ki jih nekateri veliko dražji in priznani proizvajalci nimajo ali jih je potrebno dodatno dokupiti (npr. KTM), ta zeleno-zlata barvna kombinacija mu lepo paše.....gumbi so bolj ceneni, na pogled "pravi kitajski" in pri preklopu ni tistega občutka, kar pa ne pomeni, da ne delujejo, sedež precej trd podobno kot na H-AT, meni bila nastavitev višine sedeža prenizka, stranska noga iz Alu, pohvalno, grafika števca ni nek presežek, da pa vse ne-potrebne info, krmilo je presenetljivo brez tistih osnovnih PVC ščitnikov rok, ki jih imajo običajno bajki tega namena....so pa predvsem plastike okrog tanka precej nenatančno sestavljene......reže pre-velike in neenakomerne.... vsaj za dva razreda slabše kot Moto Morini X cape 650, ki ima plastične dele sestavljen res presenetljivo natančno, na ravni GS in MS, če ne bolje 👍 zelo pozitivno presenečen, ni namenjen za neke hude adv podvige, pa relativno poceni....se mi je takoj usedel v dušo, ta taljanski kitajc Kako se pelje ta.... težko kaj več korektno, po 3 krogih in cca. 2km, le prvi vtisi: nastavitve vzmetenja, so bile, kot so bile, ugibam, da bolj za brezpotja, zame čisto premehko, je pa agregat zelo umirjen, ni živčen in dovolj potenten za dinamično vožnjo, ga pa ne razganja od moči, pozitivno presenečen, glas sicer ni nek, da dvigne kocine, pač dvovaljnik s origi izpuhom, na ročici zavore nisem imel nekega "pravega" občutka, odvisno kaj je človek navajen, zadnja zavora pa brez konkretnega učinka, kar mi je za tak tip bolj brezpotno usmerjenega bajka presenetljivo, ročica in sklopka skupaj z agregatom delujejo res dobro, se da lepo z občutkom dozirat in voziti pri počasni vožnji, tako skupaj s širokim krmilom daje bajk občutek stabilnosti tudi pri nizkih hitrostih in verjetno tudi brezpotjih ....vsekakor bo zanimiva popestritev na trgu......prodaja pa odvisna od X faktorjev, orati ledino ni lahko. O ostalem pa v drugi temi SREČNO mladench, DAMI34, MiNa in 9 others 10 2
DESMODUE Objavljeno Maj 8 Opozori Objavljeno Maj 8 pred 10 urami, Luka66 pravi: Na dirkališču v Misanu je bil pred prvomajski vikend, moto hepening, EICMA RIDING FEST, vsega po malo....dirkanja, predstavitve motorjev različnih proizvajalcev in tudi testne vožnje po poligonu, ki je bil speljan pri dirkališču, sicer pre-majhen, toliko, da se je dalo malo preizkusiti ciklistiko v okretnosti, pospeševanje in zaviranje, za prvi občutek, ki je seveda premalo za kakšno konkretno oceno, vsak je lahko poskusil kar je želel, tam si dobil "podkapo" za enkratno uporabo, čelado in zaščitno jakno zastonj pri vseh proizvajalcih, ki so imeli testne motorje in..... bil je prisoten tudi It prodajalec Priznam, da v živo ni tako grd, kot na sliki.....če odmislimo mega dimnik, ki ga imajo praktično vsi proizvajalci, pohvalno, da so gor crashi, ima kar nekaj podobnih tehničnih rešitev, ali skopiranih kot pri Hondi AT, kar sploh ni slabo, kakšni zvari niso ravno za gledat, pomembno, da držijo, spodaj solidna Alu zaščita agregata 👍 Torej o dizajnu ni za pisat, je pa kot celota vseeno korektno dodelan, tudi z blendami zaprt okvir, ki jih nekateri veliko dražji in priznani proizvajalci nimajo ali jih je potrebno dodatno dokupiti (npr. KTM), ta zeleno-zlata barvna kombinacija mu lepo paše.....gumbi so bolj ceneni, na pogled "pravi kitajski" in pri preklopu ni tistega občutka, kar pa ne pomeni, da ne delujejo, sedež precej trd podobno kot na H-AT, meni bila nastavitev višine sedeža prenizka, stranska noga iz Alu, pohvalno, grafika števca ni nek presežek, da pa vse ne-potrebne info, krmilo je presenetljivo brez tistih osnovnih PVC ščitnikov rok, ki jih imajo običajno bajki tega namena....so pa predvsem plastike okrog tanka precej nenatančno sestavljene......reže pre-velike in neenakomerne.... vsaj za dva razreda slabše kot Moto Morini X cape 650, ki ima plastične dele sestavljen res presenetljivo natančno, na ravni GS in MS, če ne bolje 👍 zelo pozitivno presenečen, ni namenjen za neke hude adv podvige, pa relativno poceni....se mi je takoj usedel v dušo, ta taljanski kitajc Kako se pelje ta.... težko kaj več korektno, po 3 krogih in cca. 2km, le prvi vtisi: nastavitve vzmetenja, so bile, kot so bile, ugibam, da bolj za brezpotja, zame čisto premehko, je pa agregat zelo umirjen, ni živčen in dovolj potenten za dinamično vožnjo, ga pa ne razganja od moči, pozitivno presenečen, glas sicer ni nek, da dvigne kocine, pač dvovaljnik s origi izpuhom, na ročici zavore nisem imel nekega "pravega" občutka, odvisno kaj je človek navajen, zadnja zavora pa brez konkretnega učinka, kar mi je za tak tip bolj brezpotno usmerjenega bajka presenetljivo, ročica in sklopka skupaj z agregatom delujejo res dobro, se da lepo z občutkom dozirat in voziti pri počasni vožnji, tako skupaj s širokim krmilom daje bajk občutek stabilnosti tudi pri nizkih hitrostih in verjetno tudi brezpotjih ....vsekakor bo zanimiva popestritev na trgu......prodaja pa odvisna od X faktorjev, orati ledino ni lahko. O ostalem pa v drugi temi SREČNO Lep zapis! En komentar glede reg med plastikami,oziroma razlik med x-capom in Kove. X cape ima izjemno natančne spoje plastik,ki so skupaj staknjene z režami in utori na hrbtni strani,vsi vijaki so skriti. Vse je sestavljeno skupaj z zatiči,kar je izjemno lepo. Ko zadevo podiraš in sestavljaš nazaj, se zasnova spremeni v nočno moro za serviserja ( sprobano v praksi ). Pri kove imas plastike dol takoj in brez težav,ko jih sestaviš nazaj, so take kot so bile,nobenega črička,ali odlomljenih zatičev. Tukaj se vsak sam odloča,kaj mu več pomeni. GregorM 1
DAMI34 Objavljeno Maj 8 Opozori Objavljeno Maj 8 Uradni serviser, na FB https://www.facebook.com/61557604179427/videos/1483673622507675/ za Kove za primorsko, seveda pa lahko kdo pride tudi iz Notranjske je Moto Tomi . Moj serviser že nekaj let za Ktm in Huso. Z lahkoto ga pohvalim. Upam, da ga preveč povpraševanja po delu ne preobremenilo. tomaz69 1
vandrovec Objavljeno Maj 8 Opozori Objavljeno Maj 8 To ni isti Moto Tomi, kot za BMW...MOTO SERVIS TOMI TOMAŽ STUBELJ? Kateri motor ima podobne sprednje luči kot Kove 800...dve manjši lučki kar razmaknjeni? Sem ga srečal na cesti pa ga nisem prepoznal, izgledal je pa markanten motor.
DAMI34 Objavljeno Maj 8 Opozori Objavljeno Maj 8 pred 2 urami, vandrovec pravi: To ni isti Moto Tomi, kot za BMW...MOTO SERVIS TOMI TOMAŽ STUBELJ? Kateri motor ima podobne sprednje luči kot Kove 800...dve manjši lučki kar razmaknjeni? Sem ga srečal na cesti pa ga nisem prepoznal, izgledal je pa markanten motor. ne ni, Moto Tomi je iz Vrhpolj/Vipava vandrovec 1
Pajk Objavljeno Maj 8 Opozori Objavljeno Maj 8 2 hours ago, vandrovec said: Kateri motor ima podobne sprednje luči kot Kove 800...dve manjši lučki kar razmaknjeni? Sem ga srečal na cesti pa ga nisem prepoznal, izgledal je pa markanten motor. Mogoče takole QJ SRT 800 x vandrovec 1
Luka66 Objavljeno Maj 9 Opozori Objavljeno Maj 9 Ob 8. 5. 2024 ob 9:03, DESMODUE pravi: Lep zapis! En komentar glede reg med plastikami,oziroma razlik med x-capom in Kove. X cape ima izjemno natančne spoje plastik,ki so skupaj staknjene z režami in utori na hrbtni strani,vsi vijaki so skriti. Vse je sestavljeno skupaj z zatiči,kar je izjemno lepo. Ko zadevo podiraš in sestavljaš nazaj, se zasnova spremeni v nočno moro za serviserja ( sprobano v praksi ). Pri kove imas plastike dol takoj in brez težav,ko jih sestaviš nazaj, so take kot so bile,nobenega črička,ali odlomljenih zatičev. Tukaj se vsak sam odloča,kaj mu več pomeni. Se strinjam, sem bil res zelo presenečen, nad natančnostjo plastičnih spojev pri MM, še kak prestižni športak nima tako....verjamem pa, da je pri razstavljanju in sestavljanju moreče za serviserje, ali lasnika, ki rad malo pošraufa, se lahko hitro kaj zlomi 🤪
miran985 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 Glede plastik....plastike pri Kove so pa vsaj 2 razreda višje od x-capa...glede same kvalitete plastike. Veliko se ubadam (šiht+ ostalo) z kvaliteto in materiali plastike....in nasploh kvaliteto. Kove bo zagotovo šel marsikje po brezpotjih, verjetno tudi kdaj na tla. Tukaj njegove plastike zmagajo. X-cape pa je pač lep izdelek za katerega velja glih kontra učinek. Bolje da ne gre po tleh in bolje da nikoli tega ne vijačiš 😉. Tudi dosti težji je od kove 800. X-cape sem vozil (ne po parkingu ampak kar malo več). Zelo lepo se vozi, dobro vzmetenje, zavore tudi izjemne, čisto linearen agregat. Pri sedenju in poziciji armaturke spominja na multistrado. X-cape bi priporočal ljudem ki veliko vozijo po cesti in nekih 5-10% zraven še makadama. V živo je x-cape tudi lepši kot na slikah. Isto velja tudi za Kove. Glede ekranov....za pravi adventure ne rabiš super duper big screen. Važno da imaš GLAVNE informacije pa da dela. V tem primeru recimo ima T7 od samega začetka všečno (vsaj zame). Je pa to spet moj pogled. Verjamem pa da nekomu pomeni ekran več kot vse ostalo na motorju. Eni pa pač buljimo okrog in okrog motorja samo na ekran ne....ker okolica nam da spomine..... LP MiNa 1
Luka66 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 pred 2 urami, miran985 pravi: Glede plastik....plastike pri Kove so pa vsaj 2 razreda višje od x-capa...glede same kvalitete plastike. Veliko se ubadam (šiht+ ostalo) z kvaliteto in materiali plastike....in nasploh kvaliteto. Kove bo zagotovo šel marsikje po brezpotjih, verjetno tudi kdaj na tla. Tukaj njegove plastike zmagajo. X-cape pa je pač lep izdelek za katerega velja glih kontra učinek. Bolje da ne gre po tleh in bolje da nikoli tega ne vijačiš 😉. Tudi dosti težji je od kove 800. X-cape sem vozil (ne po parkingu ampak kar malo več). Zelo lepo se vozi, dobro vzmetenje, zavore tudi izjemne, čisto linearen agregat. Pri sedenju in poziciji armaturke spominja na multistrado. X-cape bi priporočal ljudem ki veliko vozijo po cesti in nekih 5-10% zraven še makadama. V živo je x-cape tudi lepši kot na slikah. Isto velja tudi za Kove. Glede ekranov....za pravi adventure ne rabiš super duper big screen. Važno da imaš GLAVNE informacije pa da dela. V tem primeru recimo ima T7 od samega začetka všečno (vsaj zame). Je pa to spet moj pogled. Verjamem pa da nekomu pomeni ekran več kot vse ostalo na motorju. Eni pa pač buljimo okrog in okrog motorja samo na ekran ne....ker okolica nam da spomine..... LP Težko bi ocenjeval kvaliteto plastike brez oznak in specifikacij, po izgledu ni bilo videti, da so slabe, čas pa pokaže kakšne so po X letih uporabe, morda ima Kove res boljše, so pa za dva razreda slabše sestavljene tu imajo še veliko rezerve....res je pomembno kako se razstavijo in sestavijo, meni je bilo presenetljivo to, da so tako dobro, natančno sestavljene skupaj, primerljivo z prestižnimi znamkami, pa je MM X cape instant, "poceni", ličen bajk, s kopijo preizkušenega motorja Kawe, ga ne razganja od moči, ni nekega adrenalina, ni za neka huda brezpotje, se strinjam, večina asfalt in malenkost makadam, kar kaže tudi z 19 col prednjim kolesi, tudi vzmetenje je temu primerno, zelo povprečno, ni nek presežek, kot tudi zavore ne in sedenje daleč od MS, ker je precej nižji sedež in v celoti precej manjši bajk, vsaj, če primerjam z MS V4 Rally, armaturka pa vpeta povsem drugače in ene dve desetletji zadaj po vsem 🤣.....glede info na števcu, danes zaslonu, tablici, je potreba po info v prvi vrsti odvisna od tega kje se vozi....so me po Uzbekistanski puščavi pri 55 stopinjah, zanimale le tri info: temperatura hladilne tekočine, range v povezavi z info koliko benza je v rezervoarju in v glavi koliko imam v dodatnih kanticah in seveda kje sem, torej povezava z navigacijo, no in za to je koristno, da ima pravi adv bajk tako armaturko-ekran, da je na tej armaturki navigacija (zrcaljena ali neposredno) in zato se rabi super duper big screen, dodatno pa je nujno potrebna še ena neodvisno navigacija, ker v takem ekstremnem okolju kjer ni mbt signala, ter "nevarnih" vremenskih in varnostnih razmerah ni dobro zalutat v napačno smer.....hudo slabo se počuti človek, ko je že suša v rezervoarju, prva vas brez elektrike pa še daleč....je pa seveda drugačna situacija, če se pojmuje kot pravi adventure TET, brez podcenjevanja.....vse ne-potreben info in oprema na bajku je odvisna od tega za kaj ga človek uporablja in kaj pojmuje pod prava avantura.....vseeno je, ali je mali ali velik ekran, kakšne so plastike, vzmetenje, koliko je konjev in kakšen je bajk, pomembno je, da uživamo v vožnji in pridemo srečno, zadovoljni domov 👍 SREČNO MiNa 1
miran985 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 pred 6 minutami, Luka66 pravi: Težko bi ocenjeval kvaliteto plastike brez oznak in specifikacij, po izgledu ni bilo videti, da so slabe, čas pa pokaže kakšne so po X letih uporabe, morda ima Kove res boljše, so pa za dva razreda slabše sestavljene tu imajo še veliko rezerve....res je pomembno kako se razstavijo in sestavijo, meni je bilo presenetljivo to, da so tako dobro, natančno sestavljene skupaj, primerljivo z prestižnimi znamkami, pa je MM X cape instant, "poceni", ličen bajk, s kopijo preizkušenega motorja Kawe, ga ne razganja od moči, ni nekega adrenalina, ni za neka huda brezpotje, se strinjam, večina asfalt in malenkost makadam, kar kaže tudi z 19 col prednjim kolesi, tudi vzmetenje je temu primerno, zelo povprečno, ni nek presežek, kot tudi zavore ne in sedenje daleč od MS, ker je precej nižji sedež in v celoti precej manjši bajk, vsaj, če primerjam z MS V4 Rally, armaturka pa vpeta povsem drugače in ene dve desetletji zadaj po vsem 🤣.....glede info na števcu, danes zaslonu, tablici, je potreba po info v prvi vrsti odvisna od tega kje se vozi....so me po Uzbekistanski puščavi pri 55 stopinjah, zanimale le tri info: temperatura hladilne tekočine, range v povezavi z info koliko benza je v rezervoarju in v glavi koliko imam v dodatnih kanticah in seveda kje sem, torej povezava z navigacijo, no in za to je koristno, da ima pravi adv bajk tako armaturko-ekran, da je na tej armaturki navigacija (zrcaljena ali neposredno) in zato se rabi super duper big screen, dodatno pa je nujno potrebna še ena neodvisno navigacija, ker v takem ekstremnem okolju kjer ni mbt signala, ter "nevarnih" vremenskih in varnostnih razmerah ni dobro zalutat v napačno smer.....hudo slabo se počuti človek, ko je že suša v rezervoarju, prva vas brez elektrike pa še daleč....je pa seveda drugačna situacija, če se pojmuje kot pravi adventure TET, brez podcenjevanja.....vse ne-potreben info in oprema na bajku je odvisna od tega za kaj ga človek uporablja in kaj pojmuje pod prava avantura.....vseeno je, ali je mali ali velik ekran, kakšne so plastike, vzmetenje, koliko je konjev in kakšen je bajk, pomembno je, da uživamo v vožnji in pridemo srečno, zadovoljni domov 👍 SREČNO Dovolj bi bilo da bi napisal zadnji stavek 😉. Z armaturko sem mislil da je na način da je približano vozniku (kot na multistradi) in ne po čem drugem, to vem da ni...ker eni imajo bolj oddaljeno pa dol ali gor itd. Pač prvi občutek je bil tak. O plastikah skoraj da ne rabim specifikacij 😉, (poklicna deformacija pa te zadeve...). Predstavljaj si da padeš na bok motorja...plastike ki so "trde" pa čisto skupaj, tam zna se pokazati "poka" kaj kmalu. Medtem ko če imaš "luft" vmes, se plastika prosto lahko "zaziblje", ali zadiha po domače. Tako da raje luft....kot pri ženski 😉. Luka66 1
miran985 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 pred 3 minutami, miran985 pravi: Dovolj bi bilo da bi napisal zadnji stavek 😉. Z armaturko sem mislil da je na način da je približano vozniku (kot na multistradi) in ne po čem drugem, to vem da ni...ker eni imajo bolj oddaljeno pa dol ali gor itd. Pač prvi občutek je bil tak. O plastikah skoraj da ne rabim specifikacij 😉, (poklicna deformacija pa te zadeve...). Predstavljaj si da padeš na bok motorja...plastike ki so "trde" pa čisto skupaj, tam zna se pokazati "poka" kaj kmalu. Medtem ko če imaš "luft" vmes, se plastika prosto lahko "zaziblje", ali zadiha po domače. Tako da raje luft....kot pri ženski 😉. Pa lahko dodam še da narod daje penice pod plastike pri x-cape, ker se pojavljajo crički...tega pa nočeš... Zakaj je temu tako? Sem v dveh odgovorih "med vrsticami" že razložil.
Luka66 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 pred 38 minutami, miran985 pravi: Dovolj bi bilo da bi napisal zadnji stavek Imam ravno čas, pa se razpisal, k študentke pišejo drugi kolokvij 🙃 no sedaj bo konec, moram pobrat izpite, tako, da ne bo več časa za pisat 😉 Prijeten bajkerski vikend in SREČNO
miran985 Objavljeno Maj 10 Opozori Objavljeno Maj 10 pred 7 minutami, Luka66 pravi: Imam ravno čas, pa se razpisal, k študentke pišejo drugi kolokvij 🙃 no sedaj bo konec, moram pobrat izpite, tako, da ne bo več časa za pisat 😉 Prijeten bajkerski vikend in SREČNO Enako želim 👍
DAMI34 Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 sj je res da dobro izgleda napram originalu in najbrž bolje opravi delo ,sam cifra je pa v zvezdah https://blackdogcw.com/bdcw-ultimate-skid-plate-tank-guards-for-kove-450-rally/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3ypHgHwhYMqPb02vU_wwlYksG3f004j2AhysNa6QCjQEtzGkFCbxeFwHY_aem_AXo4U4qN6u661wHW7qkvTuJiGIvqD0J0XD-HhUPeMw1LgLGgXMsZmjiPzhIaWVAY6870EtOE3ryJP4Ja4j7WpVm9 Hytech 1
Zivnorc Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 46 minutami, DAMI34 pravi: sj je res da dobro izgleda napram originalu in najbrž bolje opravi delo ,sam cifra je pa v zvezdah https://blackdogcw.com/bdcw-ultimate-skid-plate-tank-guards-for-kove-450-rally/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3ypHgHwhYMqPb02vU_wwlYksG3f004j2AhysNa6QCjQEtzGkFCbxeFwHY_aem_AXo4U4qN6u661wHW7qkvTuJiGIvqD0J0XD-HhUPeMw1LgLGgXMsZmjiPzhIaWVAY6870EtOE3ryJP4Ja4j7WpVm9 ... tut karbončki obstajajo... ... sem opazil v tistem posnetku, ko se Kavčič ganja s Kove po gmajni...
DAMI34 Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 5 minutami, Zivnorc pravi: ... tut karbončki obstajajo... ... sem opazil v tistem posnetku, ko se Kavčič ganja s Kove po gmajni... sj karbonček je original
Zivnorc Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: sj karbonček je original ..a pol je tista zaščita zaščita zaščite, al kuko?
DAMI34 Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 28 minutami, Zivnorc pravi: ..a pol je tista zaščita zaščita zaščite, al kuko? ne, samostojna je. podZaščito zaščite spraviš v omaro, jo dobro zaščitiš in ko prodajaš jo montiraš in napišeš: kot nov, nikol paden ,vožen v lepem vremenu miran985, MiNa in Zivnorc 3
DESMODUE Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 2 urami, DAMI34 pravi: sj je res da dobro izgleda napram originalu in najbrž bolje opravi delo ,sam cifra je pa v zvezdah https://blackdogcw.com/bdcw-ultimate-skid-plate-tank-guards-for-kove-450-rally/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3ypHgHwhYMqPb02vU_wwlYksG3f004j2AhysNa6QCjQEtzGkFCbxeFwHY_aem_AXo4U4qN6u661wHW7qkvTuJiGIvqD0J0XD-HhUPeMw1LgLGgXMsZmjiPzhIaWVAY6870EtOE3ryJP4Ja4j7WpVm9 Izredno malo voznikov bo motor uporabljalo v takih razmerah,da bi dejansko prislo do uničenja zaščite motorja. Določenim Američanom je to uspelo na kamnitih področjih,nasedli na skalo,karbon je spodaj počil. Nekateri v te namene na to področje zaščite montirajo dodatno zaščito iz plastike. Ampak,kot rečeno. Na mojem po 3000km, karbonska v top stanju. DAMI34 in pik1 2
Kawl Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 Kako je zdaj kaj z dobavami 450tke ? Je na zalogi ? lp
DESMODUE Objavljeno Maj 16 Opozori Objavljeno Maj 16 pred 1 uro, Kawl pravi: Kako je zdaj kaj z dobavami 450tke ? Je na zalogi ? lp Nič na zalogi. V septembrski dobavi sta ostala še 2 kosa low verzije.
DESMODUE Objavljeno Maj 20 Opozori Objavljeno Maj 20 Trije testni kove..iz treh različnih segmentov. Pa vsem trem skupne lastnosti,ki jih ločijo od ostalih: Nizka masa,idealna razporeditev težišča,čvrsto vzmetenje,ki ti daje ogromno povratnih informacij,nezahahtevnost v vožnji in hkrati varno in lahko dosegljivo iskanje mej samega sebe in motocikla. Če po izkušnjah nekako potegnem črto,gre za mix ktm in Honde. Združeno v enem. Čez mesec dni zadevo preverim še na treh drugih Kove modelih. DAMI34, MiNa, Zivnorc in 6 others 9
DESMODUE Objavljeno Maj 22 Opozori Objavljeno Maj 22 Po 4 mesecih dodatnih testiranj in prilagajanj , je novi model 450 rally očitno zelo konkurenčen. Prva etapa rallyja Taklimakan in etapna zmaga za Therica. MiNa, miran985 in Zivnorc 3
DESMODUE Objavljeno Maj 22 Opozori Objavljeno Maj 22 V Juliju bo zeleno luč za prodajo v EU dobil težko pričakovani model Kove 800x RALLY. Vzmetenje,kolesni obroči,zavore so iz modela 450 rally,podokvir je iz aluminija in privijačen,ima precej skrajšana prestavna razmerja. Drugačen je tudi izpušni sistem. Nima stopalk za sopotnika in prtljažnika. Masa s polno posodo goriva je 176kg. RobiRoberto, Mavti, Zivnorc in 6 others 8 1
Kawl Objavljeno Maj 23 Opozori Objavljeno Maj 23 lepa teža. Tole bo za kakšnega pravega specialca ki zna krotiti vse te konje pri tej teži. Snečer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se